Πέμπτη, Νοεμβρίου 30, 2006

Glückskekse ή

fortune cookies ή

μπισκότα της τύχης

Την ιδέα μου την έδωσε η Alkyoni
lass mich in Ruhe mit deinen ''fotune cookies''.........σμουτς!, μου έγραψε στο τελευταίο της σχόλιο! στο προηγούμενο θέμα( έτσι ακριβώς !)

Παίρνω και εγώ την απόφαση να πάω στο Bambus της γειτονιάς και να παραγγείλω για το σπίτι δώδεκα πολύ μικρά μενού με ρύζι και ξυλάκια γιατί στο τέλος όταν τρως εκεί, εκτός από το Sake ή το δαμάσκηνο λικερ που σου προσφέρουν, σου δίνουν και από τα '' μπισκότα της τύχης ''
-θέλω και μπισκοτάκια του λέω!
-με ελωτικά μηνύματα ή αυτά με τα αστέλια; με ρωτάει...
-με τα αστέλια του απαντάω γιατί τα ελωτικά μου, από τις πολλές βουτιές τα έχω κάνει τόσο βρεγμένη θάλασσα που στις επόμενες φουρτούνες στο βόρειο Αιγαίο εγώ θα πνιγώ στον Μεσσηνιακό και γμτ την βάρκα με τα πορτοκαλί σωσίβια που είχα την χάρισα στον φίλο μου τον Σταύρο και γιατί τα βράδυα πριν κοιμηθώ θέλω να μετράω προβατάκια και όχι άντρες που μου παίρνουν τον ύπνο από 14 χρονών.
-παλακαλώ;
-με αστέλια είπα! και δώσε μου και μερικά παραπάνω, περίπου 20, γιατί μερικά θα είναι διπλά και πως θα δω εγώ μετά τα αστέρια;


Aries, αμαν! το πρωί έτσι, το βράδυ στη γάστρα γιουβέτσι.
δεν τρώγεσαι πια. Μάθε τρόπους και γκολφ.
Δυσκολεύεις τους συνανθρώπους σου!






Taurus, ένα καράβι στο λιμάνι ετοίμασε
ένα ταξίδι στις βαλίτσες σου.
Όσο πιο βόρεια τόσο το καλύτερο.
Μην ξεχάσεις να πάρεις και ζεστά ρούχα μαζί σου..
( ε ρε μυαλό που σε δέρνει..)!




Gemini, μάθε επιτέλους να παρκάρεις...
τι πάει να πει δεν μπορείς;
πρόσεχε την νύχτα και τα σκυλιά!
ή τα σκυλιά της νύχτας!





Cancer, αφού λες ό,τι δεν ξέρεις τι κάνεις
κάνε σαν να ξέρεις τι κάνεις
και άσε τους άλλους να τραβάνε τα μαλλιά τους!
γιατί να καραφλιάσεις εσύ;





Leo,
μπορεί να φωνάζεις με δυνατή φωνή
αλλά ποιός σε ακούει;
μπου, και κάνε στην άκρη
να περάσουν κι' άλλοι!





Virgo,
υποκύπτεις πάντα αλλά
σημαντικό για σένα είναι μόνο το μπισκότο...!
σλρουπππ-μαμ!!!!!!!!!!!






Libra, εσύ, το θέατρο
και οι αποκαλύψεις σου...
Μάθε νέες τεχνικές!






Scorpio,ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός.
ούτε και βόα έχεις....
θα βρεις και εσύ τον δάσκαλό σου!






Sagittarius, τέντωσε την χορδή και
σημάδεψε την καρδιά στο κέντρο....
περιμένεις άδικα αυτό τον καιρό!
πιάσε μία αστακομακαρονάδα καλύτερα!





Capricorn,
η κοιλιά σου λέει την αλήθεια....
βάλε το μυαλό σου σε μία τάξη
άσε τις ταβέρνες και πάρε την απόφαση.
Σε 6 μήνες έχουμε καλοκαίρι και αμμουδιές!





Aquarius, σταμάτα να τα κάνεις όλα χαλάστρα
και να ψάχνεις για την βίδα...
πιάσε και ζήσε καλύτερα την vida!
Κατεβείτε, σας περιμένει...!





Pisces,
κάψε όλες τις γέφυρες,
γκρέμισε όλους τους τοίχους
αλλά άφησε και κάποια πόρτα ανοιχτή....
αγαπημένο σου παιχνίδι το ξενύχτι.





Τα μπισκότα της τύχης έρχονται από την Κίνα. Τον 13 και 14 αιώνα οι Μογγόλοι είχαν κατακτήσει την Κίνα. Στην κινέζικη αντίσταση έψαχναν διάφορους τρόπους να μπορούν να αλλάζουν πληροφορίες μεταξύ τους. Τα παραδοσιακά αυτά μπισκότα έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην αντίσταση κατά των Μογγόλων. Άρχισαν να βάζουν χαρτάκια με μηνύματα μέσα στα μπισκότα και να τα μεταφέρουν με τα εμπορεύματα από τόπο σε τόπο. Και αυτό είχε επιτυχία.
Η λαική επανάσταση έγινε συγχρόνως, η μογγολική δύναμη αναγκάστηκε να αποτραβηχτεί. Αυτό είχε και ως αποτέλεσμα την αρχή της δυναστείας Ming.

Το 1909 στο Golden Gate Park του San Francisco , ο Ιάπωνας Makato Hagiwara έκλεψε την παράδοση των Κινέζων και στο μαγαζί του μαζί με το τσάι προσέφερε αυτά τα μπισκότα με μηνύματα που δεν ήταν πια επαναστατικά αλλά φράσης ή γνωμικά από τον Λαο Τσε , Βούδα ή Κομφούκιο..

Συνταγή.
Ανακατεύουμαι 3 ασπράδια μαρέγκα, με 60g ζάχαρη άχνη, 45g βούτυρο λιωμένο, και 60g αλεύρι καλά και προσεκτικά μέχρι να γίνει μία παχύρευστη μάζα *. Αφήνουμε τη ζύμη να φουσκώσει. Για κάθε μπισκότο θέλουμε 2 κουταλάκια του γλυκού από τη ζύμη. Τα βάζουμε το ταψί και τα ψήνουμε για 5 min στους 180°. Έχουμε γράψει από πριν τα χαρτάκια με μηνύματα αιώνιας αγάπης, πονεμένου έρωτα, ερωτικού τρίγωνου ή χαμένης φιλίας( οι παραδοσιακοί ας γράψουν από τον Κομφούκιο ) Ανοίγουμε τον φούρνο τραβάμε το ταψί και γρήγορα βάζουμε ένα χαρτάκι επάνω στο κάθε μπισκότο και το γυρνάμε προσεκτικά για να μην σπάσει. Τα βάζουμε πάλι μέσα στον φούρνο για δευτερόλεπτα και τα βγάζουμε πάλι έξω. Τα αφήνουμε να κρυώσουν!!!

* άμα θέλουμε μπορούμε να ρίξουμε 2-3 σταγόνες άρωμα βανίλιας, λεμόνι ή πορτοκάλι.

Καλή ιδέα για την πρωτοχρονιά!!!

υγ.
δεν φταίω εγώ
άμα δεν πετύχει η συνταγή! Τα παράπονά σας στο μαντείο.

37 Comments:

Blogger MåvяiÐåliå said...

Ε καλά δε παίζεσαι, ΚΑΙ συνταγή!
Θα τα φτιάξω!

10:09 π.μ.  
Blogger Fibi said...

Θα το κάνω το πείραμα, άτιμη με έπεισες!

Αν φάω κουλουράκι κατακέφαλα...

12:27 μ.μ.  
Blogger George said...

Θα ξαναπροσπαθήσω να κάνω μία ακόμα συνταγή σου, αλλά αν δεν πετύχουν και πάλι........ Βέβαια με βάζεις και σε πειρασμό τι πρέπει να λένε τα χαρτάκια. Θα το σκεφτώ καλά. Επειδή είμαι και λίγο πειραχτήρι σκέφτομαι να γράψω διάφορα. Ελπίζω πάντως να μην γίνεις αιτία να φάω ξύλο.

1:13 μ.μ.  
Blogger Stelios Frang said...

Δεν μου λες μαγείρισσα, τα Spekulatius είναι Glückskekse?

3:23 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ MåvяiÐåliå, πρώτα-πρώτα καλώς ήρθες!
εγώ, δεν έχω καμία ευθύνη εάν δεν γίνουν τα μπισκότα!
( έχεις πολύ ωραίο όνομα )

@ Fibi, κατακέφαλα δεν πειράζει αλλά στο δεξί σου μάτι όμως.....

@ George, ό,τι είπα και στην μαύρη ντάλια....δεν έχω ευθύνη καμία...
( σε περίπτωση που αποτύχει η πρώτη συνταγή έχω και δεύτερη. εάν αποτύχει και αυτή τότε στο ξαναλέω...φταίει ο σεφ)

@ s.frang, και εσύ καλως ήρθες.
όχι δεν έχουν καμία σχέση με τα τυχερά μπισκότα. τα Spekulatius είναι χριστουγεννιάτικα μπισκότα με κάρδαμο, καννέλα και γαρύφαλλα.

4:32 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

..τοίχους που έχω να γκρεμίσω!!!!
(..και μπισκοτάκια που έχω να φτιάξω..;))

8:08 μ.μ.  
Blogger xryc agripnia said...

Πρεπει να μαθω γκολφ,λοιπον...

8:44 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

lol

είχα παραγγείλει κάποια περίοδο (στα 21 μου) τρία κουτιά fortune cookies από λονδίνο (και τα έτρωγα 2 δύο αφού όταν κάτι δεν μου άρεσε, έτρωγα άλλο!) χαχα

9:11 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Πάντως μ' έχεις ψυχολογήσει τι λιχούδα είμαι (περί ζωδίου) !Λοοολ
Θα τα προωθήσω στην μεγάλη αδερφή που της αρέσει να πειραματίζεται ;)

9:20 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Κουλουράκι 1. λέει: Εμπάρκο τελειώσε, ψάρια ελεύθερα.
Κουλουράκι 2. λέει: Κουλουράκι χωρίς σοκολάτα δεν έχει σοκολάτα.
Καλό σου βράδυ.

9:46 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

..θα τα φτιαξω..τι νομιζες..??
και θα βαλω σε ολα τη θετικη μου σκεψη..και τις καλες μου ευχες..οχι απο τις αλλες τις δευτερες..και θα τα φαω..κι ας σκασω..:))))) καληνυχτες!!

10:11 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ evelina_z13, περίμενε, γκρεμίζουμε τον ίδιο τοίχο!
καλύτερα όμως να γρεμίσουμε το γεφύρι για να πέσουν οι άλλοι μέσα στην παγίδα!

@ archive, χοχοχο! σε έπιασα! είναι σπορ για εκλεκτούς και υπουργούς!

@ Alexandra, πόσα είχε το κουτί μέσα;ας πούμε 20; δηλ έφαγες 60 μπισκόπα σε μία μέρα; τύχη βουνό θα είχες!

@ renata, αχα! ταβερνόβια και ξημερωβραδυάστρα είσαι;

@ Νερίνα εσύ με δυσκολεύεις. μήπως είσαι σε πλοίο κάπου στην Μελανησία;

@ με το φεγγαρι αγκαλια, ο Κομφούκιος είπε ...σκάσε και τρώγε!
το ..θα φάω και θα σκάσω ποιός το είπε;

11:17 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Όχι,όχι!!Μην με κοιτάτε...δεν έφαγα εγώ τα τελευταία μπισκότα σας λέω!Και που πήγανε?
Ε..να..μπήκε ένα τεράστιο τέρας στην κουζίνα και τα έκανε μια χαψιά...μικρό παιδάκι είμαι και γώ..φοβήθηκα,πως να αντιδράσω?(LOL)
Φυσικά του είπα να μην τα πάρει γιατί μετά εμένα θα μου φωνάξει το nyctolouloudo(και έχει και μια τσιρίδα!)..προσπάθησα να προστατέψω έστω και το τελευταίο αλλά την ώρα που έτρεξα να το προλάβω φύσηξε δυνατά και με πέταξε στο πάτωμα.Ναι σου λέω!Δε φταίω γώ!
Μακάρι να του κάτσουν τα χαρτάκια στον λαιμό..κακό τέρας!!





(χμμ..εμ..μπλλ..γκμπλ....ουμγκ..!!)

11:50 μ.μ.  
Blogger Hungry For Life said...

Για δες!!! Συνταγή για fortune cookies!!! Πρέπει να τα δοκιμάσουμε...
kxan

11:50 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Exilio, γι' αυτούς που τρώνε τα χαρτάκια ο Κομφούκιος είπε...
τα λάθη είναι για τα τέρατα.
για σένα το χαρτάκι στο τελευταίο μπισκότο έγραφε.....
όποιος πιάσει αυτό το χαρτι δεν θα ξαναπλύνει ποτέ πιάτα....

@ Hungry For Life, δοκίμασε και πες μου πως έγιναν!

2:00 π.μ.  
Blogger αερικο said...

Γμτ πώς θα μαθω να παρκαρω τελος παντων; ;-((

9:34 π.μ.  
Blogger exilio said...

Σνίφφ....εντάξει εντάξει...εγώ ήμουν το τέρας!!Ισχύει τώρα αυτό για τα πιάτα;Ασχέτως αν έφαγα και το χαρτί μαζί...κατά κάποιον τρόπο το έπιασα:Ρ




Πάω να φτιάξω τα μπισκότααα!!(και ο θεός βοηθός:Ρ).

Αδερφούλη;;!!Έλα σου έχω μπισκοτάκια..(μιχιχιχι!<--το τέρας μέσα μου ^_^)

9:47 π.μ.  
Blogger Vromios said...

Λίγα λόγια για τα κριάρια οκ?





(Και πού 'σαι, η συνταγή είανι μούφα!)

10:09 π.μ.  
Blogger exilio said...

Συμπλήρωση:εκτός απο τέρας είμαι και....άχριστη....σνίφ...λίγμ!

@vromios
Μούφα????????!!

10:54 π.μ.  
Blogger mindstripper said...

Αααα, μα είναι πολύ ξύπνιοι αυτοί οι Κινέζοι τελικά.

Ενάμισο κιλό μπισκότα παρακαλώ πολύ. Και προσθέστε κι άλλο μισό για τους παπαγάλους μου. :-P

Μάιντμπίσκιτ.

12:42 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό,ακόμα δεν έμαθεεεες;

@ Exilio, εσύ δεν το έπιασες αλλά το έφτυσες και τώρα θα σε φτύσουν και τα πιάτα. τα λάθη για τους ανθρώπους είναι....
άχριστη!!!!!! ή άχρηστη;


@ Vromios,καλώς ήρθες. μούφα ξεμούφα εγώ αυτή βρήκα....η επόμενη θα είναι μπαρούφα.

@ mindy, δεν είπες τι είσαι.....

3:14 μ.μ.  
Blogger annamaria said...

Παρκαρισμα???
Σκυλια της νυχτας??
Χμ....
Γνωριζομαστε απο καπου???

Οσο για τα μπισκοτακια σου ... μπα, δε θα τα φτιαξω γιατι θα μου τα ζητουν συνεχεια!!!
Φιλια πολλα!!

5:15 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ annamaria, παρέα με το αερικό θα σε βάλω...!μαργαριτάρι και εσύ στο παρκάρισμα;

5:29 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

xaxa,
όχι σε μια μέρα, σε μιαμιση βδομάδα τα τσάκισα όλα... και η τύχη μου δεν άλλαξε, μόνο η ζυγαριά μου!

φιλιά!

5:38 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

Alexandra, άρα, τύχη βουνό είχε η ζυγαριά που δεν έσπασε....

και εγώ νόμιζα ό,τι τα γνωμικά είναι για τους ανθρώπους μόνο!
α ρε Κονφ! και τα άψυχα είχες στο μυαλό σου!

5:52 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

es wird immer besser mit deinen posts! hut ab!

mia fora htan adeio to kineziko mpiskotaki...warum?mou to eixan ferei spiti kai ßare8hka na tous parw thlefwno.

7:14 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

καλο μηνα και σε σενα
ντυμενος στα πρασινα του ελατου
τα βυσσινι του επισημα
κι ενα λευκο της αγνης προθεσης και του χιονιου που ξεκουραζει

7:59 μ.μ.  
Blogger maika said...

...δεν ξέρω τι σκ... έπαθε το blog μου .....

αν είχα πάρει μπισκοτάκι τι θα μου έγραφε άραγε για τη σημερινή αναποδιά..... *&%$@{* γκρρρρ!!

Αν έγραφα μερικες ευχές σε χαρτάκι ,τα τύλιγα σε αλουμινόχαρτο και τα έριχνα στη ζύμη της βασιλόπιτας λές να χαλούσαν και να μη μπορούσαν τελικά να διαβαστούν....
Λες???

8:48 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

ONOMATODOSIA, nicht übertreiben!

@ Orelia, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

@ maika, βρε, πολύ καλή η ιδέα αυτή... για φτιάξε ένα μικρό κεκάκι και δοκίμασέ το.

βρε το μπλογκ σου τα έχει παίξει!
για φώναξε τον David Copperfield να τo ζωντανέψει... αν δεν μπορέσει πες του να σε μεταφέρει στις Μπαχάμες.

12:54 π.μ.  
Blogger annamaria said...

Tι???
Μονο στο παρκαρισμα???
Χαχαχαχαα μη σου πω και στην οδηγηση.......

12:58 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

(σαρδόνιο το χαμόγελό μου..
σου δίνω ιδεούλες ε;;;;)
θύμισέ μου να σου στείλω για δώρο χριστουγέννων κάτι πρωτότυπο... κάτι χρηστικό κι όμορφο...κάτι για τη μπανιέρα σου,να κάνεις το μπάνιο σου και να νοιώθεις πως βρίσκεσαι σε τζακούσι...
τίποτε σπουδαίο κι ακριβό...
μερικά πιράνχας μόνο
(καντο κι αυτό ποστ)
:)
adventkranz έφτιαξες πεζό άτομο; με 4 κεριά;;
ξέρω ξέρω ήδη σου δωσα δυό ιδέες για ποστ!
αλλά γι αυτό μ αγαπάς :P
und ich dich auch....
σμουτς

10:55 π.μ.  
Blogger George said...

ααααχχχ σίγα το χέριιιιι ρεεεεεεεεε Πονάει ακ...όμααα. Πώπωωωω ξύλοοοοο που έφαγααααα.
Και σου τό'πα μην μου δίνειςςςςςςςςςςς αφορμή για πλακίτσεεεεςςςς.
Δεν ξανακάνω συνταγέςςςς σου.
Έκανα τι λάυος να βάλω μέσα χαρτάκια με πειράγματα, όπως "σε αγαπάει η τάδε πήγαινε να την βρείς" ή το ανάποδο ή "θα σε περιμένω στις 9 στην γωνία του σπιτιού σου μαίρη". Και δυστυχώς δεν έπεσα σε κανέναν μέσα. Και τώρα πονάει όλο μου το κορμί απο τις αντιδράσεις τους. Μα να μην έχουν χιούμορ τα παιδιά.!

1:21 μ.μ.  
Blogger George said...

Υ.Σ. Μου βγήκαν και λίγο αλμυρά. Ρε λές αντί για ζάχαρη να έβαλα αλάτι.

1:24 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ annamaria, ελπίζω τουλάχιστον με τα πόδια να πηγαίνεις και να παρκάρεις καλά!

@ Alkyoni,
advent, advent, ein lichtlein brennt.
erst eins, dann zwei, dann drei, dann vier,
dann steht das Christkind vor der tür.

und wenn das fünfte bei dir brennt dann hast du Weihnachten verpasst...
γιούπιιιιιι!

όχι δεν φτιάχνω. εδώ και 11 χρόνια δεν γιορτάζω χριστούγεννα. η εξαίρεση ήταν πέρσυ που ήταν το αερικό εδώ με την μικρή της.

πιράνχας και άλλα λέπια ή μη, είχα σκοπό να βάλω γιατί αύριο θα πάω στο ενυδρείο.

ich wünsche dir einen wunderschönen ersten advent.

ich mag dich auch...!

@ George, μήπως να τα έγραφες πιο ρομαντικά;με τριαντάφυλλα, καρδιές, κόκκινα φεγγάρια, και ασημένιες θάλασσες;
εάν σου βγήκαν αλμυρά ανακάλυψες καινούργια συνταγή για κρακεράκια. θα πηγαίνουν πολύ καλά με μπύρα, κρασί, ουίσκυ κλπ.
καλά, το αλάτι και την ζάχαρι πλάι-πλάι τα έχεις;

4:20 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Γίνεται εγώ αν κάνω τέτοια να βάλω σε όλα μέσα το ίδιο μύνημα και να κάνω πως είναι τυχαίο?
Τουλάχιστον αν βγαίνουν αληθινά να γίνει κάτι που θέλω!!!

9:46 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Φοίνιξ, να βάλεις το ίδιο μήνυμα στην θετική του και στην αρνητική του μορφή...οπότε θα βγει αληθινό στα σίγουρα!

3:35 π.μ.  
Blogger Καλλιόπη said...

έψαχνα πολύ καιρό να βρω τη συνταγή!
Ευχαριστώ!

10:22 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home