Τρίτη, Νοεμβρίου 14, 2006

Φύλλα











Blätter schweben
farbenfroh
und sanft
zu Boden

wie die
Jahre
meines Lebens.

(Edith Tries)

( φύλλα αιωρούνται
γεμάτα χρώματα
και ήπια
στο έδαφος

όπως τα
χρόνια
της ζωής μου )

Έριξε μία τελευταία ματιά από ψηλά στη λίμνη και έπεσε αθόρυβα στο χώμα.
Τώρα είμαι άχρηστο πια είπε και δάκρυα έβρεξαν ξαφνικά το κορμάκι του!
Μία πασχαλίτσα που περνούσε είδε το φύλλο και το θαύμασε!
Καλημέρα! τι ωραίο και τι ζεστό που είσαι! καλύτερο σπιτάκι για να ξεχειμωνιάσω δεν θα μπορούσα να βρω.




29 Comments:

Blogger helorus said...

Τι ωραίο χρωματικό ταξίδι μου χάρισες πρωί-πρωί. Να είσαι καλά.

8:10 π.μ.  
Blogger Despina said...

Ωραία! Πολύ ωραία! Τα προτιμώ περισσότερο κι από το ομορφότερο ανοιξιάτικο λουλούδι.

11:18 π.μ.  
Blogger Vedouina said...

Para poli wraia! Oi fwtografies einai dikes sou?

12:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ όμορφο post-και οι photos είναι πανέμορφες!
Καλώς σε βρίσκω!

2:57 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Και μετά τι έγινε η πασχαλίτσα; Θέλω όλο το παραμύθι, δεν μου αρκεί ένα απαλλαγμένο απο κρίση ταυτότητας φύλλο.

4:41 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

:))))
ομορφο!!!
κι οχι μονο τα χρωματα...

5:43 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Πάρα πολυ ομορφο πραγματικά...

6:52 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

ειλικρινά με το συνδιασμό λέξεων-εικόνας, με ταξιδεύεις~

7:59 μ.μ.  
Blogger Sophia said...

Είναι φανταστικά όταn η βαρύτητα αρχίζει τον φθινοπωρινό χορό της!
;-D

8:47 μ.μ.  
Blogger maika said...

πόσα πολλά και ζεστά χρώματα παίρνουν τα φύλλα το φθινόπωρο!!
έχω δει τις πιο απίθανες αποχρώσεις του κόκκινου,του καφέ και του κίτρινου όλες μαζί σε ένα φύλλο!! υπέροχο!!

10:29 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Helorus, τα δώρα του φθινοπώρου είναι!

@ amo, αν και μου αρέσει η αρχή του φθινοπώρου τώρα με τα κρύα δεν ...!

@ Vedouina, όχι, αυτές δεν είναι δικές μου. τις βρήκα σε μία Γερμανική σελίδα!
καλώς ήρθες!

@ evelina_z13
ναι, έχεις δίκιο! υπέροχες φωτογραφίες έχουν βγάλει τα παιδιά αυτά!
καλώς ήρθες και εσύ στο φτωχικό μου!

4:55 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Νερίνα, η πασχαλίτσα θα περάσει όλο τον χειμώνα κάτω από το φύλλο και το επόμενο καλοκαίρι θα την δεις στο μπαλκόνι σου! να την περιμένεις.
θα σου στείλω χαιρετίσματα μαζί της!


@ Orelia, τα φιλιά μου! σε διαβάζω κάθε μέρα αν και δεν αφήνω συχνά σχόλια....μου βάζεις δύσκολα και εγώ είμαι για τα απλά πια.....( προσωπικός λόγος )!

@ kasapis, καλησπέρα. αν και στην Γερμανία σήμερα δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας για την Κύπρο! και να σκεφτείς ό,τι ήμουν η μόνη Ελληνίδα στην παρέα! μέχρι και το χρυσοπράσινο φύλλο ακούγαμε!

@ Alexandra, καλησπέρα και σε σένα! ένα μικρό καίκι είναι η ζωή μας και ο επόμενος κόλπος ήδη μεγάλο ταξίδι!

5:14 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Sophia, και σκέψου αυτούς που δεν μπορούν να το δουν! λύπη και μελαγχολία!
( άλλο αισθάνομαι και άλλο βλέπω)

@ maika, η φύσης είναι όλοι οι ζωγράφοι του κόσμου!

5:25 π.μ.  
Blogger Orelia said...

κι εγω το κανω αυτο!
να μπαινω στο δικο σου αλλά και σε άλλα μλπογκς και να μην αφηνω σχολια
και προχτες στο δικο σου, πολλα παραπανω ηθελα να γραψω απο οσα εγραψα! :)
μην εχεις λοιπον εννοια! :)
καλη σου ημερα!

υγ. τα χρωματα των φυλλων που αναρτησες... ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου
φιλιά

8:17 π.μ.  
Blogger allmylife said...

Ευχαριστώ!
Καλή σου μέρα.

9:22 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Και πως θα καταλάβω ότι είναι η πασχαλίτσα του δικού σου παραμυθιού;
Καλημέρα

9:39 π.μ.  
Blogger mortaki said...

Την καλημέρα μου...τελικά με βλέπω αρχιτεκτονική να σπουδάζω κατά τα μέρη σας... ;-)

10:19 π.μ.  
Blogger mortaki said...

Morgen! ;-)

10:19 π.μ.  
Blogger Nature said...

Τέλειες φωτογραφίες! Πολύ όμορφα όλα! :)

12:12 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

..ωωω τι ωραιο ποστ!!ναμουν φυλλο που το ταξιδευει το ποταμι..δροσοσταλια..πασχαλιτσα..ναμουν το ποταμι να πηγαινα........
καλησπερα!!

4:01 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Orelia, σε ευχαριστώ γι' αυτό που έγραψες!

@ allmylife, δεν ξέρω γιατί ..αλλά πρέπει να ξέρω; από την καρδιά μου ήταν!

@ Νερίνα, αν δεν είναι του δικού μου παραμυθιού δεν θα έχει καλό τέλος!

( κρατάει ένα φιλί )

7:03 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ mortaki, χε χε χε! άρχισες να μαθαίνεις φλαχτεν φλουχτεν! ή ξέρεις;
Μorgen ( αύριο ) ή morgen;( μισή καλημέρα )

@ nature, τα μπράβο στα παιδιά που τις έβγαλαν...εγώ τις βρήκα μόνο!

@ με το φεγγαρι αγκαλια, που θα χωρέσουν μέσα σου όλα αυτά φεγγάρι μου;
Saludos von Berlin

7:19 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Φύλλα στο μπλογκ, λουλούδια στο προφίλ... Αν δεν ήταν και το μαύρο του background, θα έλεγα ότι ήρθα σε ανοιξιάτικο στέκι. ;-)

Πάρα πολύ ωραία συλλογή φωτογραφιών. Μερικές από αυτές είναι ξεκούραση για τα μάτια.

Ματς και ξανά ματς και μία καλή, πολύ καλή μέρα σας. :-)

7:44 π.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Ένα παιχνιδι που παίζω μετα πιτσιρικια το φθινοπωρο ειν αυτο ..
΄΄το ταξιδι των φύλλων'' ..
~~~~~τραγουδάμε:~~~~~~
Φθινόπωρο φτάνει...
τα φύλλα όλο πέφτουν
...θα πάνε ταξιδι
πολυ μακρινοοοοοοοοοό~~~

..Το ένα στον κήπο
το άλλο στο δρόμο
και τ' άλλο σε καποιο
μικρούλι χωριό(σχολειό) ....
Εκει να δεις φαντασία και περιγραφές για το που θα παει το φύλλο τους ...τα πιτσιρικια
....ενας μου πε θα παει στην ισπανια να δει τον Αλόνσο ...
άλλο στην αθήνα ατο αλλου φαν παρκα κιαλλα πολλά κλπ,,κλπ

φιλακιαααααααααααααααααααααα!!

3:32 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ mindy oh mindy!!!δεν κάνεις μία βόλτα από εδώ για να δεις τι κρύο έχει;
το μαύρο του background κάνει αντίθεση βρε!

ματσες!!!

@ seva, ευτυχώς που έχουν τα παιδιά φαντασία γιατί εάν περιμένεις από εμάς .......
φιλιά!

11:36 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Μεθυσμενάκι πάει ... στις έκλεψα ! Θεικές !
φιλάκια

1:17 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ellinida, κλέφτες. και εγώ τις έχω κλέψει!

2:04 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

άχρηστη!!!!
sanft εδώ μεταφράζεται "απαλά"
ελα να σε χαιδέψω ήπια λέμε βρε ή απαλά ;
αν και αυτό είναι ποίημα και προφανώς κάποια άλλη λέξη χρειάζεται για να μεταφραστεί το sanft,ούτε ήπια ούτε απαλά...
τέσπα βαριέμαι
πάμε για καφέ;;;
:***

9:41 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Alkyoni,άμα σου κάνω τα
''weichteile '' σου κατακόκκινα θα δεις μετά το απαλό χάιδεμμμμμα!

4:31 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home