Σάββατο, Νοεμβρίου 25, 2006

Αράχνη

Κοινή ονομασία των Αρθρόποδων που ανήκουν στην τάξη των Αραχνοειδών. Δεν είναι έντομο, καθώς αναπνέει με πνεύμονες. Είναι μικρή (από 1χιλ. μέχρι 2εκ. η μεγαλύτερη), και το σώμα της έχει συνήθως έντονο χρώμα. Πολλά είδη υφαίνουν έναν ιστό με κολλώδη ουσία που υπάρχει στους αδένες που βρίσκονται στο πίσω μέρος της κοιλιάς. Οι ιστοί χρησιμοποιούνται ως παγίδα για τη σύλληψη εντόμων, ως φωλιά για τα αυγά και τα μικρά και ως καταφύγιο για τις ίδιες τις αράχνες. Για να παραλύσουν ή να σκοτώσουν τη λεία τους οι αράχνες χύνουν το δηλητήριό τους με τις χηληκεραίες. Βρίσκονται συνήθως εκεί όπου υπάρχουν έντομα και σε αφθονία στις τροπικές περιοχές.Υπάρχουν πάνω από 60.000 είδη. Όλες οι αράχνες έχουν δηλητήριο αλλά οι περισσότερες είναι ακίνδυνες για τον άνθρωπο γιατί δεν μπορούν να διαπεράσουν το ανθρώπινο δέρμα.


Η ερώτησή μου είναι:

πεθαίνουν οι αράχνες όταν τις ρουφάει η ηλεκτρική
σκούπα;











29 Comments:

Blogger maika said...

ωχ καλή μου φίλη κι εσύ τόσο συχνά βάζεις σκούπα..???
Έχω ακριβώς την ίδια απορία!!!
Μακάρι κάποιος να απαντήσει.
Αυτό που μου αρέσει στις αράχνες είναι που ενώ μπορεί να βρίσκονται στο ταβάνι... τσούπ κατεβαίνουν γρήγορα ,δίπλα σου ,κρεμασμένες απο τον ιστό τους,σαν να πήραν ένα γρήγορο ασανσερ..!!

7:22 μ.μ.  
Blogger Γιώργος_Κ said...

Αυτό το άθλιο δημιούργημα
το δόλιο
να φύγει έξω
απ’ τον Παράδεισο για πάντα
κι έξω η φωνή μου να στριγκλίζει
μανιασμένη
δεν έχω άλλα περιθώρια ζωή μου...

Είναι αράχνη
που τα δίχτυα της μασάει
μοιάζει στον Χάροντα
που βγήκε για σεριάνι
ανάξιο πλάσμα ν’ αγαπήσει
ή να χαρίσει
ούτε μια ψίχα
του χρυσόφιλιου τη σκόνη...

Αυτό το άθλιο δημιούργημα
το δόλιο
απόψε θέλω
ν’ απαλλάξω απ’ την ζωή μου
φύγε ξωπίσω μου
αρρώστια μου
απειλή μου
σε απεχθάνομαι οικτρά
αναπνοή μου...

Μα σαν θα μάθεις να μιλάς
με λόγια αντρίκεια
και να αισθάνεσαι μικρή μου
απελπισμένη
έλα και κόψε με
στα δέκα τα κομμάτια
για μια φορά
να νιώσεις λίγο ευτυχισμένη...

:) :) :)

Γεια σου Γυναικάρα με τα ωραία σου!!!!

7:36 μ.μ.  
Blogger Γιώργος_Κ said...

Η δική μου απορία είναι: Αισθάνονται τον πόνο οι αράχνες, όταν ποδοπατούνται από μια θηλυκή, ψηλοτάκουνη και μαυριδερή μπότα?

:) :) :)

7:39 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

Η ελπίδα μου είναι πως όταν η σακκούλα πεταχτεί, αυτές βγαίνουν έξω, κόβουν βόλτες στο σκουπιδοτενεκέ,(του Δήμου) βρίσκουν άνοιγμα το σκάνε,και δεν ξαναπάνε σε σπίτι,αλλά στο πλησιέστερο παρκάκι!

Συμπέρασμα: αλλάζουμε όλοι μας τη σακούλα πιό συχνά...

8:17 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Αυτή την απορία την έχω κι εγώ, μεθυσμενάκι μου! Αγριεύητκα πάντως μ' αυτή την μεγάλη τριχωτή που έβαλες! Μπρρρ...

9:34 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Υποκλίνομαι στα χρώματα σου!
Όσο για τη σκούπα κατά πάσα πιθανότητα δεν κατορθώνει ποτέ να τις αιχμαλωτίσει.
Καλό σου βράδυ.

10:00 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Ε ΟΧΙ!!!!
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΩ!
ΧΤΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΠΡΟΧΤΕΣ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΑ, ΠΑΡΑΠΡΟΧΤΕς ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ, ΠΑΡΑΠΑΡΑΠΡΟΧΤΕΣ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ!!!!
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΣΤ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙΣ Ν'ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ!
ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
:-)))

11:10 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

..κι εγω εχω αναρωτηθει πολλακις..τις συμπαθω..δε θελω να πεθαινουν..
εκεινη θυμαμαι..την ασπρη σα μεγαλο κουμπι..που ειχε στησει σπιτικο στη βρυση της αυλης..ενα καλοκαιρι..νομιζω πως ακομη εκει θα ειναι...

1:19 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika, δεν προφταίνω να ανοίξω τα παράθυρα και με επισκέπτονται αυτές με τα μεγάλα πόδια ( Weberknechte ) και πάνε και πιάνουν πρώτη θέση στο ταβάνι.εσύ ξέρεις από τα ψηλοτάβανα σπίτια! ο μόνος τρόπος για να τις διώξω είναι η σκούπα!

@ Γιωργος_Κ, α! σε έπιασα. το ποίημα αυτό είναι για την μαύρη χήρα!
για μπότες στιλέτο δεν ξέρω...δεν γνωρίζω...δεν απαντώ!

@ allmylife, δεν την αλλάζουμε μετά από κάθε σκούπισμα! και αν είναι έγκυος και κάνει αραχνάκια μέσα εκεί;
τόσο φαγητό έχει η σακούλα...

@ renata, μία ταραντούλα είναι...δεν είναι χαριτωμένη;
μπου!

@ Νερίνα, αυτό λέω και εγώ..ξαναβγαίνουν από τον σωλήνα!
μήπως, μήπως λέω παίζει ρόλο πόσα kW έχει η σκούπα;

@ αερικό μου γιατί; θα σου κάνω και έκπωση. δεν είδες τι ωραίες που ήταν στο ενυδρείο μέσα; με κατσαριδούλες, μυγούλες, φρουτάκια, όλα τα καλά είχαν!
εξ άλλου λένε ό,τι οι ψητές αράχνες μοιάζουν με γαρίδες.....

@ με το φεγγαρι αγκαλια, αυτή είχε και πισίνα! χαζή είναι να φύγει;

3:09 π.μ.  
Blogger αερικο said...

@νυχτολουλουδο
Αν ειναι σαν γαριδες σαχανακι με ασπρη σαλτσουλα και λιγη καυτερη και κομματακια απο τυρακι θ' αρχισω να το σκεφτομαι μου φαινεται....:-ΡΡ

7:40 π.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Πανέμορφες φωτογραφίες για μια ακόμη φορά.Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις.Φαντάσου πόσες πρέπει να πώ για τόσες που έχεις βάλει!!!!

Πανέμορφο ποστ πραγματικά.
Τώρα για την ηλεκτρική σκούπα δεν γνωρίζω δεν απαντώ.

2:01 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Δεν είχα τίποτα με τις αράχνες μέχρι πρότινος μη σου πω τις συμπαθούσα κιόλας//
Άκου τι έπαθα όμως κι άλλαξα γνώμη...
Το καλοκαίρι στο δωμάτιο των κοριτσιών είχε στη γωνιά του κουρτινοξυλου -αρκετό καιρό -μια άσπρη σακουλίτσα σπιτάκι αραχνίτσας ..(αραχνάρας πολύτεκνης αποδείκτηκε τελικά)..
Έλα μου που αυτή ήταν έγκυος και μια ωραία νύχτα καύσωνα του καλοκαιριου γέννησε τα μικρα της αραχνάκια που απο τη ζεστη βγήκαν τσαρκα, και απλώθηκαν καμια πε νηνταριά στο ταβάνι ...ολο βράδυ δεν κοιμηθήκαμε να κυνηγάμε αραχνάκια ,,παίζοντας μαζι τους κυνηγητό..σε όλα τα δωμάτια του σπιτιού ... περιττό να σου πω οτι δεν κοιμηθήκαμε εκείνο το βράδυ ..την βγάλαμε στην βεράντα .,,πως δεν σκέφτηκα την σκούπα τότε ;

4:29 μ.μ.  
Blogger George said...

1ον Θέλω να συμπληρώσω οτι βρίσκονται συνήθως σε μέρη που δεν έχουν καθαριστεί για καιρό.
2ον η σκούπα δεν την βλέπω αποτελεσματική λύση προτιμώ την παντόφλα φαίνεται να είναι περισσότερο αποτελεσματική.
Ερωτήσεις - απορίες
3ον αν έχουμε αράχνες σταματάνε οι μύγες και τα κουνούπια;
4ον τι τρώει τις αράχνες;

Ελπίζω στα μαθήματα εντομολογίας να είσαι καλύτερη απο την μαγειρική καθώς το κείκ με κάστανα δεν μου βγήκε καθόλου καλό. Ίσως να έκανα κάτι λάθος αλλά δεν το ξαναεπιχειρώ.

7:15 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό, ε, τότε σε βλέπω στην Αφρική!( πάρε και φέτα μαζί σου )

@ Φοίνιξ, άλλαξες το μπλογκ σου ή κάνω λάθος;

@ seva, θα ήταν από αυτές που κάνουν πάνω από δύο αυγά...

@ George,
1)αυτό είναι σωστό αλλά και λάθος.
2) δεν ξέρω για το εάν σταματάνε οι μύγες. εγώ το κόλπο για τις μύγες το έχω βρει..τις ραντίζω με λακ για τα μαλλιά κολλάνε τα φτερά τους και μπουμ κάτω!
3) τα ποντίκια, οι σαύρες, λίγο τα πουλιά, τα βατράχια και οι ίδιες οι αράχνες αλληλοτρώγονται.
4) τι να πω για την συνταγή εάν ο μάγειρας δεν είναι καλός....!
ουακ!

9:35 μ.μ.  
Blogger Hungry For Life said...

Δυστυχώς φίλη μου αμφιβάλλω αν πεθαίνουν στη σακούλα της σκούπας. Απλά αιχμαλωτίζονται και ξαναβγαίνουν όταν σταματήσει η σκούπα.
Καταπληκτικές φωτό...

12:06 π.μ.  
Blogger Hungry For Life said...

Ενημερωνω και για την αλλαγή του ονόματος του μπλογκ
(hungry for hungry)

12:07 π.μ.  
Blogger melomenos said...

στις αράχνες εμένα με εντυπωσίαζε πάντα ο τρόπος κατασκευής και δημιουργίας του ιστού της, όλα γίνονται με έναν μαγικό και συνάμα ορθολογικό τρόπο. Σαν κάτι να καθορίζει με ακρίβεια τα μεγέθη και τις διαστάσεις.
πολύ ωραία αφιερώματα και φωτογραφίες
μπράβο σου
καλή βδομάδα και καλό μεσημέρι

12:44 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

ειλικρινά δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αυτό...

δεν ξέρω!!!

2:06 μ.μ.  
Blogger Nature said...

Πολύ ωραίες φωτογραφίες! Λατρεύω τους ιστούς τους! Έργα τέχνης!

7:23 μ.μ.  
Blogger maika said...

α,ώστε είναι γερμανίδες υπήκοοι αυτές με τα λεπτά πόδια....
και σε μένα όποτε κοιτάω το ταβάνι όλο και κάποια θα δω...
ευτυχώς που δε φοράνε και τακούνια γιατί θα είχα μουρλαθεί απο το θόρυβο....
;o))

8:41 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Bασικά δεν ήξερα ότι εχουν πνεύμονες!Καλό:Ρ

Όπως και να χει..δε παύει να είναι Freaky..μπρρρρ!

Για φαντάσου να φτιάξει και όλοκληρο οικισμό μεσα κεί..:ΡΡΡ

9:34 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Hungry For Life, μα είναι τόσο ευαίσθητες οι αράχνες και με την δύναμη που τις ρουφάει η σκούπα λες ό,τι δεν παθαίνουν τίποτα;

@ melomenos, οι κλωστές του ιστού είναι από μετάξι,ελαστικές και έχουν τρομερή αντοχή!

@ Alexandra, ούτε και εγώ. από την μία μεριά θέλω να πεθαίνουν και από την άλλη τις λυπάμαι. αλλά δεν έχω όρεξη να τις πιάνω και να τις πετάω στον κήπο.

@ nature, αφού λατρεύεις τους ιστούς οι επόμενες φωτογραφίες θα είναι για σένα και τον melomenos

@ maika,ναι, Γερμανική υπηκοότητα έχουν... δηλ. νομίζω! από την Ελλάδα δεν τις ξέρω!

10:06 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Exilio, το ό,τ οι αράχνες δεν ανήκουν στα έντομα το ήξερα ( οι αράχνες δεν έχουν τρία ζευγάρια πόδια αλλά τέσσερα ) αλλά το ό,τι αναπνέουν με πνεύμονες δεν το ήξερα και μου φαίνεται παράξενο...!
μέχρι τώρα πίστευα ό,τι αναπνέουν με τραχείες.

11:16 μ.μ.  
Blogger Sophia said...

A, εγώ τις αράχνες τις συμπαθώ πολύ, είναι καταπληκτικό εντομοκτόνο, και μιας και το σπίτι στην Φοινικούντα είναι στο έλεος των σερνόμενων πραγμάτων που μπαίνουν κάτω από την πόρτα, οι αράχνες είναι οι φυσικοί του φύλακες: τα ξέρετε εκείνα τα βρωμερά απεχθή σκουλίκια που όταν τα κουνήσεις λίγο βρωμοκοπάνε ανελέητα? Ε, λοιπόν, οι αραχνούλες τα κάνουν κορδελάκια (τι μαθαίνει κανείς όταν πηγαίνει στο σπίτι του διακοπές και αργίες). Για αυτό κι εγώ, σε ένδειξη σεβασμού στην φύση, καθαρίζω μεν τους ιστούς (ναι, με την ηλεκτρική) αλλά τις αραχνούλες τις απελευθερώνω στον κήπο, ή τους επιτρέπω να προσέχουν το σπίτι μου όσο λείπω!
;-D

8:42 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Sophia, κάτι μαύρα σκληρά με πολλά πόδια λες;

12:44 μ.μ.  
Blogger Sophia said...

Κάτι μαύρα από πάνω, κιτρινούλικα από κάτω, αηδιαστικά και τρισάθλια λέω... Μάλλον λέμε τα ίδια, τα σιχαίνομαι όσο δεν μπορείς να φανταστείς... Άσε που βρωμοκοπάνε κιόλας... Μπλιαχ...

11:49 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

Sophia, αυτά λέω και εγώ και τόσα πολλά κάθε πρωί στους τοίχους μόνο στην Φοινικούντα έχω δει.

12:05 π.μ.  
Blogger Sophia said...

Όσο είναι έξω από το σπίτι, δεν με ενοχλούν καθόλου! Από την στιγμή όμως που θα μπούνε μέσα, χεχεχε.... θα πέσουν στα δίχτυα της αραχνούλας μου που τα κάνει κορδελάκια (κυριολεκτικά τα κόβει κομματάκια!!!!) και μετά έρχομαι εγώ με την ηλεκτρική, και ββββββουυυυυυυυυυυυυυυυμμμμμ!!!

12:02 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

Sophia, black & decker οι αράχνες.. τι τρέχουν τότε όλοι στο Praktiker;
την καλησπέρα μου!

4:15 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home