Κυριακή, Δεκεμβρίου 10, 2006

2 Advent















Δύο κεριά είναι αναμμένα στο πράσινο από έλατο στεφάνι.
Ξαφνικά, το πρώτο κερί αρχίζει τους λυγμούς και λέει:
-Με λένε Ειρήνη. Η φωτιά μου φωτίζει τα πάντα σε όλη τη γη, αλλά στους ανθρώπους
δεν υπάρχει ειρήνη. Και σιγά-σιγά τα δάκρυά του έσβησαν την μικρή του φλόγα.
Το δεύτερο κερί άρχισε να τρεμοσβήνει και λέει:
-Με λένε Πίστη αλλά έχω γίνει περιττή. Οι άνθρωποι δεν πιστεύουν πουθενά πιά.
Ένα αεράκι πέρασε από το πλάι του, το φίλησε στο κόκκινο κορμάκι του και το έσβησε.
Λυπημένο και με φωνή χαμηλή λέει το τρίτο κερί :
-Με λένε αγάπη αλλά δεν έχω πια την δύναμη να ανάψω. Οι άνθρωποι είναι εγωιστές, βλέπουν μόνο τον εαυτό τους και δεν σκορπάνε απλόχερα την αγάπη τους σε αυτούς που την έχουν ανάγκη.Έκανε την προσπάθεια να ανάψει αλλά η καρδία του πόνεσε και δεν μπόρεσε.
Μία παιδική φωνή που μπήκε μέσα στο δωμάτιο τους έκοψε ξαφνικά την ησυχία τους.
-Πρέπει να είσαστε αναμμένα και όχι σβηστά τους λέει και άρχισε να κλαίει...
Τότε, του λέει το τέταρτο κερί:
-Σταμάτα σε παρακαλώ το κλάμα, σε μερικές ημέρες θα ανάψω εγώ και μαζί μου και τα άλλα κεριά. Το όνομά μου είναι Ελπίδα.
Το παιδί δεν περίμενε να περάσουν οι ημέρες. Το πήρε στα χέρια του και το άναψε αμέσως και με την φωτιά του τέταρτου κεριού άναψε και τα άλλα.

Σας εύχομαι όμορφες γιορτές γεμάτες ελπίδα!
Αστεράκια κανέλας

Υλικά

3 ασπράδια αυγού
250 γρμ ζάχαρη άχνη
275-300 γρμ άσπρα αμύγδαλα κοπανισμένα καλά, δηλ. σκόνη να είναι!
1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα ( από την πόλη έρχομαι γμ το μυαλό μου )
λίγο ρούμι
άρωμα λεμονιού

Χτυπάμε τα ασπράδια μαρέγκα ( με το μιξερ ) και όταν γίνει πολύ πηχτή/σκληρή βάζουμε την ζάχαρη.
Βγάζουμε 4 κουταλιές της σούπας από το μίγμα και το βάζουμε στην άκρη. Θα το χρειαστούμε αργότερα για το γλάσο.
Στο άλλο μίγμα ρίχνουμε τα αμύγδαλα, την κανέλα, το άρωμα λεμονιού την κανέλα και τα ανακατεύουμε πολύ καλαάάά με το μιξερ.
Σε μία σανίδα ( η στον πάγκο της κουζίνας ) που έχουμε ρίξει επάνω ζάχαρη άχνη τοποθετούμε το μίγμα και το ανοίγουμε στους 6-7 πόντους. Με τα φορμάκια φτιάχνουμε αστεράκια και τα βάζουμε στο ταψί στο οποίο έχουμε στρώσει βουτυρωμένο χαρτί ( αυτό το καφετί ε! άντρες, όχι από το playboy)
Με την μαρέγκα που είχαμε βάλει στην άκρη και με λίγο ρούμι φτιάχνουμε παχύρευστο γλάσο και περνάμε τα αστεράκια.
Τα ψήνουμε στον φούρνο στους 140-160 βαθμούς για 30 ' -40' περίπου.
Μέχρι να γίνουν όλα τα αστέρια πίνουμε το υπόλοιπο το ρούμι με το μπουκάλι..χο! χο! χο!
Αυτόματα διπλασιάζεται ή τριπλασιάζεται η ποσότητα που έχουμε φτιάσει!

υγ. Η συνταγή είναι εντάξει, εμένα μου έγιναν καλά!

47 Comments:

Blogger Orelia said...

:)))))
θεοπλατυ!!!

αυτο που διαλεξες σαν ευχη, ειναι απο τα πιο ομορφα pps που μου εχουν στειλει!
θα το περασω στον χωρο μου με τις ευχες να το βλεπετε και ετσι!
στην ουσια της η ιστορια-αλληγορια ειναι πολυ ομορφη και τρυφερη
διδακτικη κι ελπιδοφορα

Καλες Γιορτες ναχεις και συ!
Καλες Γιορτες!
:)))

7:59 π.μ.  
Blogger McKat said...

Εξαιρετικόν... Να περάσεις πολύ καλές γιορτές, κι ό,τι εύχεσαι, να έρθει να σε συναντήσει.

(Η συνταγή επίσης εξαιρετική, το μόνο κακό για μένα είναι ότι δεν κρατιέμαι και τρώω τόσα πολλά μεμιάς, που στο τέλος με πιάνει η κοιλιά μου. Πάντως φτιάχνω και μερικά με καρύδια γιατί είναι η αδυναμία μου, αν και γίνονται λίγο πιο βαριά)

8:32 π.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Νομίζω πως έλειπε ένα ακόμη κεράκι που το λένε ... σοφία!

Επειδή μου αρέσει η μαγειρική (αρχικό κίνητρο ήταν η ανεξαρτησία μου από τις γυναίκες) πιστεύω πως θα τα καταφέρω ....

8:39 π.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

.@@...αυτό μας έμεινε μόνο να ελπίζουμε ..

@@...τι να πρωτοφτιάξω πια δεν ξερω..

@@..καλή κυριακή..

8:56 π.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Ένα είναι το σίγουρο.

Εδώ μέσα θα μάθω ζαχαροπλαστική και μαγειρική.

Για μια ακόμη φορά πολύ ομορφες φότο μεθυσμένα χρώματα.

Καλή σου μέρα

9:00 π.μ.  
Blogger Hungry For Life said...

Ψήνεις δηλαδή τα αστεράκια μαζί με το γλάσσο; Θα τα δοκιμάσω!!! Τι όμορφο άρθρο και τι συγκινητικο!
Καλές γιορτές να έχεις.
kxan

10:03 π.μ.  
Blogger George said...

Ζαχαροπλάστισσα μπορεί να μην είσαι ;-), αλλά για να δημιουργείς γλυκές ιστορίες για κάτι τόσο απλό είσαι καταπληκτική. Ο πιό όμορφος τρόπος για να πείς ευχές. Ευχές που όταν τις ακούς με αυτόν τον τρόπο, πραγματικά νιώθεις ότι ο άλλος στις προσφέρει με την ψυχή του.
Σε ευχαριστούμε.

12:05 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Υποκλινομαι σε ζαχαροπλαστισσα μου και σου στελνω λιγη μπουγατσουλα με κρεμα! :-DD

2:32 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

οι συνδυασμοί των αισθήσεων...
και η σκέψη παρέα τους.
Ευχαριστώ - ευχές πολλές και σε σένα!!!

3:57 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Orelia, είσαι ελεύθερη!
καλές γιορτές και σε σένα!

@ McKat, και σε σένα!
έχω μία μικρή αλλεργία στα καρύδια...

@ Ασκαρδαμυκτί, καλώς ήρθες!
κάτι ξέρει η εκκλησία που δεν έβαλε το κερί της σοφίας.....

και εγώ οδηγώ φορτηγό ( αλήθεια )για να είμαι ανεξάρτητη από τους φορτηγατζήδες....

καλή επιτυχία!

@ seva μου, φτιάσε ότι σηκώνει η καρδιά σου!
ακόμα και τίποτα!
σε λίγο θα σε στο χριστουγεννιάτικο παζάρι!

4:53 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Ένα τόσο όμορφο παραμύθι, αντάξιο ενός λουλουδιού της νύχτας. Τέτοιες ευχές ελπίδας στολίζουν τη ζωή μας, πλουτίζουν την αισιοδοξία για να ατενίζουμε πιο ευχάριστα το μέλλον. Σε ευχαριστούμε. Σου πρέπουν παραμυθένιες ευχές.

7:38 μ.μ.  
Blogger Despina said...

Πανέμορφο, όπως... και οι συνταγές.

9:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πολλές ευχές για όμορφες στιγμές!;)

11:24 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Φοίνιξ,βάλε και εσύ κάτι Κυπριακό...κανένα γλυκάκι! τι θα έλεγες;
καλή εβδομάδα!

@ Hungry For Life, άμα βάλεις το γλάσο μετά θα κολλάνε τα αστέρια...

όμορφες γιορτές και σε σένα!

@ George, έχω όμως έναν πλάστη από μάρμαρο! κουβέντα δεν σηκώνω!

@ αερικό, ψιτ, εσύ μικρή...λόγια, λόγια, λόγια! που είναι η φωτογραφίας της μπουγάτσας;
( το τσουρέκι μου, το έστειλες ή θα το πάρω τον Ιανουάριο; )

1:20 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ allmylife, χαίρομαι που το βλέπεις έτσι. εγώ τώρα τελευταία προτιμώ τους συνδυασμούς που προσφέρονται μόνο σε μία αίσθηση! πρέπει να το κόψω...
καλή εβδομάδα!

@ ο δείμος του πολίτη, χμ! παραμυθένιες ε; μπορώ να έχω τρεις ευχές;

@ amo, καληνύχτα και ''όνειρα γεμάτα γλυκά και ζαχαρωτά''

@ evelina_z13, που θα πάνε...κάποτε θα ξαναχτυπήσουν την πόρτα μου!
τοκ, τοκ !

καληνύχτα!

1:44 π.μ.  
Blogger George said...

Και εγώ έλεγα τα καλύτερα! Ακού εκεί πλάστη! Πάλι εγώ θα την πληρώσω που δεν σου βγήκαν καλά τα κουλουράκια;
Ρε παιδί μου αυτές οι γυναίκες είναι μυστήρια πλάσματα.

7:02 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ George, δεν το είπα για σένα...αλλά κάθε ''καλή ζαχαροπλάστισσα'' έχει πάντα καλά σύνεργα! πχ σήμερα αγόρασα καινούργια φορμάκια από το χριστουγεννιάτικο παζάρι!
ένα πόδι, ένα χέρι, μία γάτα και ένα χασισόφυλλο.
ήθελα με αυτό να σου πω εμ, μμ, χμμ,α!...ό,τι εάν έχεις ξύλινο πλάστη να τον πετάξεις...δεν είναι καλός!
καλέ συμβουλές σου δίνω!

7:38 π.μ.  
Blogger mat said...

Εχω την εντύπωση οτι με το ρούμι ξέχασες την Κανέλα !!!!

Ευχές για όμορφες γιορτές
:-)))

8:19 π.μ.  
Blogger αερικο said...

Η φωτο της μπουγατσας δεσποζει επιβλητικα στο blog_ακι μου και τα τσουρεκια τα 'χω πακεταρει αλλα δεν βρισκω πού εχω σημειωμενη τη διευθυνση γμτ ...ξαναγραφτην μου στο μαιλ plss! :-))

11:26 π.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Μπορείς να έχεις όσες ευχές θέλεις εσύ. Τρεις μόνο θα πραγματοποιηθούν και όχι οι σχετικές με την καταναλωτική μανία ή τον τζόγο...

1:56 μ.μ.  
Blogger maika said...

τι ζεστό και αυτό το ποστάκι σου!!
άσε που μοσχοβόλησε ο τόπος με τα κανελοαστεράκια σου!!!

..αντί για κανέλα ,γίνεται να βάλουμε κάτι άλλο?

2:53 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ mat, η ξεχασμένη και άσωτη κανέλα ξαναγύρισε στο σπίτι της....της τα έψαλα ένα χεράκι και την έβαλα στην θέση της!

@ αερικό, πριν σου απαντήσω εδώ μπήκα στο μπλογκ σου για να δω αν μου λες την αλήθεια....
καλά βρε, πάλι έχασες την διεύθυνσή μου;

@ ο δείμος του πολίτη, θα την διαβάσεις την επόμενη κυριακή.
οι δικές μου ευχές δεν έχουν σχέση με λεφτά, τζόγους, φρουφρού και μπιχλιμπίδια!

@ maika, δεν ξέρω ...ίσως Lebkuchengewürz; υπάρχει έτοιμο σε φακελάκι. δοκίμασέ το!

3:42 μ.μ.  
Blogger liliputaner said...

Καλά οι μυρωδιές έχουν γεμίσει όλο το γραφείο μου λέμε!!!Άντε και κάνω δίαιτα!:-)

5:20 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

"Μέχρι να γίνουν όλα τα αστέρια πίνουμε το υπόλοιπο το ρούμι με το μπουκάλι..χο! χο! χο!
Αυτόματα διπλασιάζεται ή τριπλασιάζεται η ποσότητα που έχουμε φτιάσει!"
Και μετά αναρωτιέσαι γιατί βγήκες σα το γνωστό ρεμάλι γάτο στο κουίζ στο blog μου.
Καλές γιορτές με το τέλειο σχήμα των αστεριών που έφτιαξες, άντε και με τη γεύση γλάσου με ρούμι.

5:20 μ.μ.  
Blogger Sophia said...

Χα!!! Έχω μια καταπληκτική συνταγή για κέικ με Jameson, θα ψάξω να την βρω στα μπαούλα των back up μου, θα σε ενθουσιάσει!!
;-D

6:08 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ liliputaner, άσε τις δίαιτες μικρό κορίτσι εσύ. πρέπει να τρως για να μεγαλώσεις.....!χιχιιι!

@ Νερίνα, εγώ μπεκρουλορέμαλο;είμαι αθώα! στο τσάι μου το βάζω! με το μπουκάλι δεν ξαναπίνω!

6:09 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Sophia, που είχες κρυφτεί;
στο μπαούλο με τον James;
για πέρασε τον στο μπλογκ σου ή εδώ...
έχω ένα ολόκληρο βιβλίο με αλκοολούχα φαγητά και γλυκά!
κάποτε έφτιασα ένα κέικ με χουρμάδες και χυμό πορτοκάλι. η συνταγή είχε κονιακ μέσα αλλά εγώ δεν είχα!
από στα ποτά μου διάλεξα Curaçao blue. το κεικ βγήκε πεντανόστιμο και πράσινο.......

6:17 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

@ nyxtolouloudo
Την εχασα λεμε αληθεια!! Αντε γραφτην σε κανα μαιλ να τα στειλω αυριο!!!

6:26 μ.μ.  
Blogger NetKerveros said...

χμμμ ... και μου κάναν δώρο ένα μίξερ στη γιορτή μου. Καλή ιδέα (Υ.Γ. Δεν σε ξέχασα ... μήπως να σε πάμε σε κανένα οφθαλμίατρο; χε χε χε)

7:30 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

schöne feiertage.

(3erw 8a se 3enerwsw:t agorazoume apo Konditorei.alla alliws ta spitika!)

8:29 μ.μ.  
Blogger Stavros Katsaris said...

Καλησπέρα!
Τελείως συμπτωματικά ανέβασα σήμερα ένα ποστ με ακριβώς αυτό το θέμα!
Πρι λίγο μου είπε η renata πως έχεις γράψει σχετικά!

Συμπτώσεις!

Καλές γιορτές!

8:31 μ.μ.  
Blogger George said...

Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτά τα χμ μμ χμμ α! και οι συμβουλές σου αλλού με πήγαν.
Μπά κάκες σκέψεις έκανα πάλι!!
Μην με παρεξηγείς άρχισαν να με παίρνουν τα χρόνια μαζί τους.

9:18 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Καλές γιορτές κορίτσι μου, γεμάτες ελπίδα! Και όχι μόνο αυτές. Και το 2007 και όλη μας η ζωή!
Με πολλή αγάπη!

10:07 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό, πρέπει να σου κάνω δώρο ένα μπλοκάκι για να γράφεις τις διευθύνσεις!

@ NetKerveros, μίξερ χωρίς τσελεμεντέ; τι δώρο είναι αυτό;
( το μπουκάλι φταίει......)

@ ONOMATODOSIA, και εγώ τα περισσότερα εκεί τα αγοράζω!!!
ich bin faul!

@ Stavro, καλησπέρα και καλώς ήρθες!

Ρίξε μία ματιά στη σελίδα αυτή και θα δεις πως είνα στην Γερμανία τα παραδοσιακά στεφάνια!
η φαντασία φυσικά δεν έχει όρια!

http://images.google.de/images?svnum=10&hl=
de&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=
adventskranz&spell=1

@ George, οι ημέρες δεν επιτρέπουν σκέψεις αρνητικές....

@ elpida, ναι, συρτάρια με ελπίδα!
σε ευχαριστώ πολύ και για σένα το ίδιο.
άκουσε την καρδιά σου!

5:43 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

κοίτα τί γίνεται κι εγώ λείπω!!!!!
πανέμορφο! :)
κι απο δω πολλές ευχές και πολλά πολλά φιλιά
:)

11:16 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

Alkyoni, πανηγύρι ε;
είχα πάει προχθές στο χριστουγεννιάτικο παζάρι και σου πήρα ένα μήλο, ένα μήλο με κόκκινο γλάσο!
τα φιλιά μου!

2:35 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

εξαιρετική ιστορία, όμορφοι συμβολισμοί...

4:50 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Kαλέ...τι μαγικά έκανες πάλι;Τι ομορφιές είναι αυτές;

(άχουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ.....το μπέ είναι τέλειο!!)

11:53 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Ναυαγός, σου εύχομαι όμορφες γιορτές!

@ Exilio, χμμμμ, τώρα να ρωτήσω τι βλέπεις εσύ μπλε;

12:22 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

αρωματική σελίδα, γεμάτη αγάπη χρώματα και αρώματα...

να'σαι καλά!

φιλιά πολλά

σσ. θα προσπαθήσω να την φτιάξω (που κοπανάς τόσα αμύγδαλα;)

9:26 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

..oλα σου εξαιρετικα..ζαχαρενια χριστουγεννα σου ευχομαι..φιλι..!!

9:38 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Mπλέ βλέπουν τα μάτια σου:Ρ
Μπέ=προβάτιον!

(δε σε παρεξηγώ...είναι τα γηρατειά!:Ρ




....ώχ,πάω να κρυφτώ!)

10:27 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Alexandra,ή στο γουδί ή σε ένα μικρό μπλεντερ ή τα αγοράζεις έτοιμα σε σακουλάκια!

@ με το φεγγαρι αγκαλια,το μόνο σίγουρο, θα πέσει ζάχαρη... και πολλά κιλά!

@ Exilio μπε είναι!!!!!!!!!
χαίρομαι που δεν έχεις Δαλτωνισμό!

8:09 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

πολυ ομορφο το εφιαξες το μπλοκακιον σου μεθυσμενα χρωματα :))
πολυ γιορτινο και ομορφο!
μπραβο!

8:14 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Μεθυσμενάκι μου, κούκλα τομπλογκάκι σου! ;) Για τα κουλουράκια-αστεράκι είχα γράψει , αλλά μου το φαγε ο άτιμος βλογερ!:(
Τα βλέπω, τα νοστιμεύομαι και μετά την πληρώνουν οι σοκολάτες! Τετράπαχη θα γίνω βρε! :)

11:20 π.μ.  
Blogger annamaria said...

Υπεροχο κειμενο!!
Γεματο ελπιδα!!
Να εισαι παντα καλα!!

3:55 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Orelia, όταν μιλάει το ποτό....κάτι βγαίνει καμιά φορά!

@ renata, αν και τεχνιτή νοημοσύνη ξέρει τι κάνει ο κ.μπογκερ με τα κουλουράκια!

@ annamaria, και εσύ το ίδιο!

3:55 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home