Κυριακή, Μαρτίου 23, 2008

Φωτογραφίες...

από την Σαρδηνία....
Το είχα γράψει το θεματάκι αλλά αντί να το αποθηκεύσω το έσβησα, νευρίασα, σηκώθηκα και πήγα βόλτα...
Λοιπόν, γενικά για το νησί έχω γράψει, εδώ Φεβρουάριος 2007 και δεν θα ξαναγράψω τίποτα. Το νησί είναι πανέμορφο και αξίζει ένα ταξείδι. Και πάλι δεν το είδαμε όλο και θα υπάρξει και τρίτη φορά.
Θα γράψω μόνο για τις πρώτες ώρες μετά την προσγείωση του αεροπλάνου. Θα μου πείτε τι άλλο θέλεις να προσγειωθεί; αυτοκίνητο ή χαλί; μη ξεχνάτε ό,τι υπάρχει και ο Ντάμπο το ελεφαντάκι...
Με το που πάτησε τα πόδια του δηλ. τις ρόδες του το αεροπλάνο στην Olbia, εμένα με έπιασε το γνωστό παραλήρημα...εικόνες παράλογες να περνάνε μπροστά μου, να βλέπω μουσικές, να ακούω χρώματα, να μυρίζω φωνές, να βλέπω άσπρα κοράκια, μαύρα μυγάκια να περπατάνε, δηλ, παράλογα πράγματα λες και είχα πάρει παραισθησιογόνα, μία διαταραχή του κερατά με άλλα λόγια, η οποία μου περνάει άμα πω την μαγική λέξη καφέ....δηλ, δεν είναι έτσι τα πράγματα αλλά πρέπει να υπερβάλλω για να "ψήσω" τον άλλον που είναι μαζί μου...
-Καφεεέ τσιρίζω μέσα στο αεροδρόμιο...
-Στην Olbia ακούω την φωνή δίπλα μου...
-Καφέ θέλω..τώρα τον θέλω απαντάω της φωνής!
-Na guttt....απαντάει η φωνή δίπλα μου!
Πάμε για καφέ, σαρώνω με τα μάτια αλλά όχι με την τσέπη μου και τα μαγαζάκια του αεροδρομίου και... μας βγήκε σε καλό!!!
Αργήσαμε να φτάσουμε στην Europcar για να πάρουμε το αυτοκίνητο που είχαμε κλείσει. Ήμασταν οι τελευταίοι της ουράς...
-Μπλα, μπλα, μπλα, έχουμε κλείσει ένα μικρό αυτοκίνητο...
-Δεν έχουμε πια μικρά αυτοκίνητα μου απαντάει το άτομο, ήρθατε αργά, αλλά έχουμε ένα Fiat Croma!
-Τι; Fiat χώμα; τι είναι αυτό και πόσο παλιό; δεν έχετε τουλάχιστον ένα Peugeot ή έστω ένα Renault;
Με έσφαξε με την ματιά του ο Ιταλός που α) του πλήγωσα την εθνική του ταυτότητα και κάτι μου πέταξε στα Ιταλικά ο cornuto και β) για την ασχετοσύνη μου γύρω από στα μοντέλα της Fiat.
- Νταξ ρε, grazie tante... και παίρνουμε la chiave (το κλειδί, για να μαθαίνουμε και Ιταλικά) και πάμε στο παρκινγκ νούμερο 206 που θα ήταν το αυτοκίνητο...
-Ρε, που είναι το αυτοκίνητο; τι έγινε το αυτοκίνητο; γιοκ αυτοκίνητο εκεί...
-Για κάνε ένα κλικ στο κλειδί για να δούμε ποία φώτα θα ανάψουν...λέω στον άντρα μου.
Και πράγματι, μερικές θέσεις πιο κάτω ανάβουν τα φώτα ενός μεγάλου Fiat Croma ...και μου ήρθε στο μυαλό μου ο τύπος που έβαζε βενζίνη για ένα ευρω ... Νοέμβριος 2007
-Ανοίγουμε πόρτες, κλείνουμε πόρτες....το αυτοκίνητο μύριζε εργοστάσιο ακόμα.
-Α! δεν το θέλω αυτό, είναι αυτόματο, λέει ο άντρας μου...
-Που το βλέπεις το αυτόματο βρε;
-Είναι σου λέω....και δεν το θέλω, πάμε πάλι πίσω...
Πίσω λοιπόν στο κρύο, στο αέρα και στην βροχή τουλούμι ...
-Δεν είναι αυτόματο κύριε και το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουργο, του κουτιού!...
-Ναί, αλλά δεν είναι στην θέση που μας είπατε...του απαντάω, τι σερβις είναι αυτό; να το ψάχνουμε στην βροχή, ντροπή σας και φεύγω με ένα χα,! και το κεφάλι ψηλά! τέζα ο Ιταλός και μένει με το στόμα ( la bocca ) ανοιχτό....(σιγά μη περίμενα να με πει τούβλο το Ιταλάκι!)
Ανοίγουμε πόρτες, κλείνουμε πόρτες και...που πάει το κλειδί; ρε που πάει το κλειδί; και τι κλειδί είναι αυτό γιατί μόνο κλειδί δεν είναι...
Το κλειδί που δεν ήταν κλειδί αλλά κάτι άλλο έμπαινε σε μία σχισμή μεταξύ των δύο καθισμάτων!
Φεύγουμε και μπλικ, μπλικ, μπλικ, μπλικ,μπλικ, μπλικ,μπλικ, μπλικ, το αυτοκίνητο..
-Διάολε...τι είναι πάλι αυτό ;
Α! οι ζώνες...
Φοράμε τις ζώνες, ξαναξεκινάμε, βγαίνουμε από το αεροδρόμιο και ...μη πας αριστερά στον αυτοκινητόδρομο αλλά δεξ....
Δεν πρόφτασα να τελειώσω την πρόταση και το λάθος έγινε!
Στροφή αριστερά!
Πάνω στον αυτοκινητόδρομο λοιπόν - που δεν είναι αυτοκινητόδρομος αλλά τόσο καλός σαν να είναι - και η επόμενη έξοδος χιλιόμετρα μακρυά!!!
Κάποιος μπροστά μας στρίβει δεξιά...
-Πάμε και εμείς, να κολλήσουμε σαν logo από πίσω του;....αλάνθαστη μέθοδος σε ξένο μέρος, κάτι θα ξέρει αυτός που πάει από εδώ...λέω και καμαρώνω για την ιδέα!
-Έξυπνο παιδί.....μου απαντάει ο άντρας μου, ξεχνώντας ό,τι ο δικός μου προσανατολισμός είναι ...ο " καλύτερος " !!!!!!!!!! :-)))))
Αλλά ο άλλος, στα 10 μέτρα, μπαίνει μέσα σε μία αυλή και εμείς τώρα τι; να μπούμε μαζί του στην αυλή; χωρίς να έχουμε μαζί μας ένα κουτί γλυκά; δεν γίνεται αυτό...άρα εμείς προχωράμε το δρομάκι ελπίζοντας να βρούμε τον χαμένο μας δρόμο για την Οlbia...
Ο δρόμος, ήταν και η πρώτη δοκιμή για το αυτοκίνητο. Kίνηση μηδέν, στενότατος, ανηφόρα, κατηφόρα, στροφές, λάσπες, νερά, τρύπες, χώματα, βροχή, ζούγκλα από δέντρα, θάμνους, πρασινάδα και πέτρες!
Να γυρίσουμε με την όπισθεν δεν μας έπαιρνε, επί τόπου γύρισμα δεν έφτανε γιατί το μήκος του αυτοκινήτου ήταν μεγαλύτερο από το πλάτος του δρόμου, άρα προχωράμε και όπου φτάσουμε.
Μία τεράστια κοτρώνα από το πουθενά στην μέση του δρόμου...
-Ποιός π.....ς την έβαλε; Λες να το έκαναν οι μπράβοι της Μαφίας; της Κόζα Νόστρα; ή της Καμόρα; και να πιαστούμε στην φάκα; βλέπεις πουθενά "άλλα χόρτα";
Τώρα θα μου πείτε τι σχέση έχει η κοτρώνα με τις οργανώσεις αυτές; δεν ξέρω, αλλά άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια και να σκέφτομαι πως θα μας βρούνε άψυχους σε κάποιο χαντάκι μετά από χρόνια!....
Η απόφαση βγήκε δημοκρατικά...
-Ποιός είναι να γυρίσουμε με την όπισθεν πίσωωωω; ... βλέμα προς τα πίσω, στον δρόμο και ...κανείς!
-Ποιός είναι να σπρώζουμε την κοτρώνα; ναιιιι!!! και οι δύο! .
Δηλαδή νίκη του "ΝΑΙ" 100% ( κάτι μου θυμίζει και αυτό...)
Παραμερίζουμε το "εμπόδιο", ωχ! η πλάτη μας, ρίχνοντας λοξές ματιές δεξιά και αριστερά μήπως και σκάσει κάποια μύτη μέσα από την ζούγκλα, προχωράμε, βλέπουμε σκυλιά, αυλές, σπίτια, και ...το αεροδρόμιο πάλι!!!!!
Ναι ρε! το "έξυπνο παιδι" είχε ανακλύψει ένα δρομάκι που έκανε τον γύρο του αεροδρομίου!!! Αμέ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι gps κι' αηδίες μου λέτε...εγώ είμαι καλύτερη!
Και πάλι όλα από την αρχή και μετά η σωστή έξοδος!!!!!!
-Πάμε για καφέ και στην Olbia;

23 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Που είναι οι φωτογραφίες;
Γιατί δεν τις βλέπω; :((

3:28 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ confused,γιατί δεν είναι έτοιμο...μία δοκιμή έκανα!!!

3:53 μ.μ.  
Blogger aqua said...

...είπα κι εγώ!
Χμ...μάλλον μας πρετοιμάζεις για κάτι μεγαλειώδες!
Κοιτα...μην περασει κανα μηνας παλι! :)

4:53 μ.μ.  
Blogger Despina said...

Η τρίτη είναι θαυμάσια!
;-)

6:26 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μη μου πεις πως σου εκλεψαν τη μηχανή...

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

10:19 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

Μπήκανε βρε....μη φωνάζετε όλοι μαζί....!

πσ, amo η τρίτη μου αρέσει και εμένα !!!!!

1:26 π.μ.  
Blogger sunset.. said...

Auto kai an einai ena apo ta kalitera welcome...!!!
tifla na exoune ta alla...
Giauto loipon argises na ertheis sto kastro pou se perimena gia kafe.???.....
Itan giati piges mesw k......tsas ,...!!!
etsi matheneis omws ola ta stena ka ta sokakia ...tis perioxis..!!!!!
filakia polla

6:28 π.μ.  
Blogger Christophorus said...

O φωτογραφίες σου είναι υπέροχες.

Ζηλεύω θανάσιμα...

11:34 π.μ.  
Blogger Despina said...

Κοίτα να δεις που όταν έγραψα για την 3η δεν υπήρχαν φωτογραφίες.Κι όμως η 3η είναι φανταστική και όχι μόνο.
Δηλαδή είναι όλες δικές σου;
Εξαιρετικές!

2:30 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ sunset, φιλιά πολλά και σε σένα.

@ Christophorus, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

@ amo, ναι βρε, όλες δικές μου είναι! χαίρομαι που σου αρέσουν!

8:29 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Έβαλες φωτό από τις καλύτερες. Περιττό να σου πω ότι έχω λατρέψει τη Σαρδηνία από τις φωτό και τις περιγραφές σου...
Και φυσικά, για το συγγραφικό ταλέντο θα στο έχουν πει και άλλοι...

8:56 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ oneiromageiremata,να πω ό,τι βγάζω μερικές "καλές" φωτογραφίες αφού έχω σπάσει τα νεύρα κάθε ανθρώπου που είναι μαζί μου με το να με περιμένει; ίσως ναι...

αλλά το συγγραφικό μου "ταλέντο" που το είδες βρε ματάκια μου;
τελείωσα με αντιγραφές και σκονάκια το γυμνάσιο με:
10 στην έκθεση...
10 στα αρχαία
7 στα λατινικά
12-14 στα θρησκευτικά, ηθική, πολιτική αγωγή, ιστορία κλπ κλπ κλπ
[20 στα μαθηματικά,χημεία, γυμναστική, βιολογία
16 στην φυσική(σε αυτά δεν έκανα αντιγραφές)]
μόνο ταλέντο δεν είμαι...!
Την καληνύχτα μου!!!!

11:39 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Τελεια η περιγραφη σου Λουλουδακι μου!! :-))Αριστα , αριστα!! Με τονο και θαυμαστικο που λεει και το Σοφακι μου! :-)))

Καλα ομως κι εγω με τετοιες φωτο μου ρχεται να παω Σαρδηνια ΤΩΡΑ!:-)

8:18 π.μ.  
Blogger fish eye said...

εισαι καταπληκτικη,εισαι υπεροχη.μια απολαυση εισαι..

και τι φωτο ειναι αυτες ονειρο;;

φιλια και παντα ταξιδια

3:31 μ.μ.  
Blogger panagiota said...

Το "ιταλικό"σου με έστειλε...
Οι φώτο με ταξίδεψαν...
Η περιγραφή άψογη...
Μετράμε ισοπαλία στους βαθμούς(εκτός απο Λατινικά γιατί πήγαινα πρακτικό και δεν έκανα)και στα σκονάκια και κλέψιμο σε αρχαία και ιστορία...μάλλον πρέπει να σε περνάω!
Στα μαθηματικά με ξέσκισες για 2 βαθμούς!!!
Φιλιά πολλά!

5:17 μ.μ.  
Blogger Nature said...

Με μάγεψαν οι φωτογραφίες σου!

6:45 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Και ποιος σου ειπε οτι οι βαθμοί αντιπροσωπεύουν πάντα την πραγματικότητα; Ειδικά όταν το ταλέντο τελικ΄λα ξεδιπλώνεται αργότερα. Εσύ γράφεις πολύ περιγραφικά και μεταδίδεις στον άλλον το χιούμορ με το οποίο τα περιγράφεις. Αυτό έχει σημασία.

7:30 μ.μ.  
Blogger patsiouri said...

Ο άντρας σου τρέμει ακόμη από τα νεύρα του???
(Ε, τα αγοράκια δεν το διασκεδάζουν όσο εμείς!)

10:49 μ.μ.  
Blogger .......marmarigi....... said...

toso konta mas h sardhnia kai toso agnwsth ...oi fwto apithanes ..mpravo!!!!

11:34 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό,τι έγινε; πήγες;.....για βάλε λόγια στον καπετάνιο αν και θα ενθουσιαστεί και αυτός άμα πάει..ειδικά με το σκάφος.

@ φεγγαραγκαλιες, σε ευχαριστώ πολύ αν και τα παραλές... :-))

@ panagiota,grazie di cuore! μωρέ πρακτικό ήθελα να πάω και εγώ αλλά όσο και να φώναζα δεν με άφησε η μάνα μου γιατί....είχε αγόρια της έλεγε ο αδερφός του πατέρα μου που έκανε πολύ κουμάντο στην οικογένειά μου και το έπαιζε ηθικός έξω στον κόσμο και στα μάτια μας. άρα μούχλιασα με τα Λατινικά και τα Αρχαία.

@ Nature,σε ευχαριστώ πάρα πολύ! χαθήκαμε...

1:31 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ oneiromageiremata, κορίτσι, άντε βρε που έχω ταλέντο! μερικά κιλά πάραπάνω έχω και χθες βράδυ μετά από ένα πλούσιο γεύμα με μαύρα ζυμαρικά και θαλασσινά είχα και έναν κωλικό της χολής! ταρα ταρα τατα....

@ patsiouri, όχι, ο άντρας μου δεν τρέμει από τα νεύρα του γιατί έχει λιγότερο μυαλό από εμένα σε τέτοιες περιπτώσεις. αυτός μπορεί να κατέβει το βουνό ή να περάσει το ποτάμι με το αυτοκίνητο για να κόψει δρόμο...και τους κόβει πολύ συχνά!!!!!!
εγώ, μόνο στην εφηβεία μου πήδαγα από το μπαλκόνι για πιο γρήγορα...

@ solmexico, καλώς ήρθες! πολλά είναι τόσο κοντά μας και τόσο άγνωστα. ακόμα και ο σύντροφός μας ή τα παιδιά μας.
πήγα στην Σαρδηνία και το χωριό που είναι 10 χιλ κοντά στην πόλη μου δεν το ξέρω.

1:51 μ.μ.  
Blogger Aurora* said...

Εγώ τώρα, που ξέρω πως κάτι διαδρομές 1.5 ώρας τις κάνετε 5, γιατί δεν κατάλαβα το αυτόματο αυτοκίνητο και η σχισμή ανάμεσα στα καθίσματα πως συνδυάζονται? Και γιατι του καημένου Ιταλού του κλάφτηκες για τη θέση του ολοκαίνουργιου? Και δεν είσαι και γκρινιάρα.
Αντε και φτάνει Πάσχα, να δω με πόση καθυστέρηση θα φτάσετε σε μένα. Μήπως να κάνω Ανάσταση και μετά?

4:25 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Aurora*, ο άγιος το πέρασε για αυτόματο, δεν ήταν. όχι, μη φοβάσαι, στην ώρα μας θα είμαστε εκεί, με το νταν της καμπάνας θα μας δεις μπροστά σου....όσο για τις διαδρομές της 1,5 ώρας τις κάνουμε 5 για τί κόβουμε δρόμο!
Λες να ξεκινήσουμε από τώρα;

6:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home