Πέμπτη, Νοεμβρίου 08, 2007

Όχι ρε ....μεγάλε!
















Δεν έχω πιάτα εδώ...δηλ έχω μόνο τρία!
Η πράσινη εταιρεία που γεμίζει το αυτοκίνητό μου με την πανάκριβη βενζίνη της στα 20 ευρω κάνει δώρο ποτήρια, κούπες, πιάτα και πιατάκια.
Τις κούπες με τις πασχαλίτσες, τα καραβάκια κλπ κλπ το Πάσχα, που ήμουν πάλι εδώ, δεν πρόφτασα να τις κάνω εξάδα γιατί έφυγα...δηλ τραγωδία!
Τα πιάτα πρέπει να τα εξαδιάσω...πρέπει με κάθε τρόπο.
Για να καταλάβετε, παραλίγο να μείνω στον δρόμο κάπου στα βουνά γιατί δεν έβαζα βενζίνη στα βενζινάδικα που έβλεπα δεξιά και αριστερά μου...γιατί δεν ήταν τα πράσινα που δίνουν τα πιάτα.
Κάποιο μεσημεράκι που δεν είχα τι να κάνω, ούτε οι γύφτοι είχαν παζάρι για να πάω να χαζέψω, το άλλο μου μισό κοιμόταν του καλού καιρού, τα λουλούδια μου τα είχα ξεψειρίσει από πάνω μέχρι κάτω, για μπάνιο βαριόμουν να πάω, ο ένας δούλευε, η άλλη ήταν για τα δόντια της, η άλλη για τις τρίχες της, ο άλλος διακοπές, τα μαγαζιά τα είχα δει 200000000000000 φορές, αποφάσισα να πάω να βάλω βενζίνη στην γνωστή πράσινη εταιρεία.
-Πόσο να βάλω; με ρωτάει η γνωστή μου κοπέλλα.
-Για να τα κάνω πέντε της απαντάω...
-.........δε κατάλαβα!
-Ένα πιάτο!
-Δηλαδή 20 ευρω;
-Μάλιστα!
Δίνω τα λεφτά, τα κλειδιά και πάω στο πλαινό ζαχαροπλαστείο για να πάρω έναν καφέ στο χέρι και μπισκότα.
Κάποιος κορνάρει...μπιπ, μπιπ, μπιππππππππππππππ! δεν κοιτάω, δεν με ενδιαφέρει γατί όλες οι άλλες στήλες είναι άδειες.
Ξανακορνάρει με πιο πολλά μπιπππππππππππππππππππππππππππ!
Παίρνω τον καφέ μου βγαίνω από το μαγαζί και τι να δω...
Ένα τεράστιο μαύρο αυτοκίνητο μάλλον της Hyundai πίσω από το δικό μου, όλες οι άλλες στήλες να είναι ακόμα άδειες και τα μουσικά ακούσματα βαριά λαικά σκυλοκαψουροτράγουδα να γεμίζουν το βενζινάδικο και τα αυτιά μου.
-Τι κορνάρεις έτσι άνθρωπέ μου;
-Πάρ' ντην γκατσαρίδα σ' από δω κυρά μ', μου λέει ένας μισοκαραφλός τύπος της ράτσας εφτά σειρές κλαπ κλαπ χρυσές αλυσίδες στον γεμάτο τρίχες λαιμό του και το χρυσό χοντρό ρολόι στο αριστερό του χέρι έξω από το παράθυρο.
Ανοίγει την πόρτα και βγαίνει σαν μάγκικο γύφτικο σκερπάνι περιμένοντας να με δει να κοιτάζω και να θαυμάζω το αυτοκίνητό του ...ή και αυτόν τον ίδιο.
Παίρνω το κατσαριδάκι μου πάω λίγο μπροστά για να βάλω την ζώνη όταν τον ακούω να λέει στην κοπέλλα....
-Βάλε μου για ΕΝΑ ευρω βενζίνη!!!!!
Άκουσα καλά; ή έκανα λάθος;
Δεν φεύγω...περιμένω. Φεύγει όμως με ένα άλλο μακρόσυρτο μπιπππππππππ ο λαικός για κλάματα μ.....ς! και εγώ πάω στην κοπέλλα και την ρωτάω.
-'Ακουσα καλά; σου είπε να του βάλεις για ΕΝΑ ευρω βενζίνη;
-Ναι μου απαντάει, βάζει μία με δύο φορές την εβδομάδα βενζίνη για ΕΝΑ ευρω, κάνει για επίδειξη μία βόλτα στην παραλιακή με τα ηχεία στην διαπασόν και μετά πάει και το παρκάρει.

Τι λες ρε μεγάλε; γιατί αγόρασες αυτή τη νεκροφόρα;
για να ξεχωρίζεις; για να φανείς;
για να μπεις στο μάτι των άλλων;
για να μείνουν έκθαμβοι; για να σε κοιτάνε;
για να ζηλέψουν το γαμάτο σου αυτοκίνητο;
με ΕΝΑ ευρω βενζίνη;
'αιντε να δέσεις μία πέτρα στον λαιμό σου και να πας σούμπιτος.

27 Comments:

Blogger Aurora* said...

Κάτι τέτοιοι τύποι μόνο από Hundai βγαίνουν, είναι απίστευτοι.
Μα βρε καλή μου δε μου το λεγες ότι θέλεις να κάνεις το σερβίτσιο του γιου? Να σου πάρω ναχεις? Εχει και συγκεκριμένο σχεδιάκι το πιάτο? ή όλα ίδια είναι?

5:22 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

νομιζω πως σε αυτο σου το ποστ μπορω να σου πω: καλως ορισες πισω!
με την εννοια πως "ξαναβρηκα" τη φιλη που ηραφει με αυτο τον τροπο, γιατι ειχες ηδη γυρισει απο τις διακοπες σου... :))

γεια σου βρε νυχτολουλουδο!!!

6:03 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Αργείς, αλλά κάνεις δυναμικά come back...
Γελοίοι τύποι!!!
Ρε μάστορααα, βάλε μισό πιάτο στο μηχανάκι...

8:28 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Μη δίνεις σημασία χαρά μου.
Γύρισες!!!!
Χαίρομαι μα πάρα πολύ χαίρομαι....
Ελπίζω να χαίρεσαι και εσύ.

9:00 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

καλέ κορίτσια, δεν γύρισα.... δεν γύρισα.... δεν γύρισα!!!
θέλω όμως να γυρίσω για να ζεστάνω τα κοκκαλάκια μου στους 34 βαθμούς του σπιτιού μου!

και ψιτ aurora, δεν μαζεύω προίκα για τον γιό μου ακόμα αλλά άρχισα να μαζεύω την δική μου......

12:05 π.μ.  
Blogger annamaria said...

Υπομονη, τετοιοι τυποι κυκλοφορουν αναμεσα μας πολλοι δυστυχως!!
ΥΓ
Ας μη γυρισες ακομα.
Εμεις πηραμε τη δοση μας απο σενα!

1:29 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Ακόμαααα :(

7:39 π.μ.  
Blogger αερικο said...

Και που ειναι το σπιτι σου τελικα νυχτολουλουδο μου;;; :-)))

9:15 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τι να πω ρε φιλενάδα όλη η φασαρία του τύπου για ένα ευρώ βενζίνη...?

Εγώ πέτυχα έναν τέτοιο με ακριβό αυτοκίνητο , κουστούμι, καμπαρντίνα κλπ που έβαλε για 5Ευρώ ...τι τα θέλουν τα ακριβά αυτοκίνητα όταν η τσέπη είναι άδεια?

Τα φιλιά μου , να περνάς καλά!

10:58 π.μ.  
Blogger Despina said...

Πλάκα ΜΕ κάνεις!!! :-)))

1:50 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

κοιτα να δεις ο ανθρωπος!!
καλως σε βρηκα ομως!!!

8:32 μ.μ.  
Blogger George said...

καλωσήρθες και απο μένα.

10:15 μ.μ.  
Blogger Kapetanios said...

Για μια ιδέα ζούμε λέμεεεε! :))
Άλλος το έχει μαύρο ( το αυτοκίνητο) και άλλος μπλε
Άλλος το έχει μικρό ( πάλι το αυτοκίνητο) και άλλος το έχει μεγάλο.
Άλλος το διαλαλεί, ελάτε ρε να δείτε πόσο μεγάλη την έχω ( την αμαξάρα) και άλλος είναι μούγκα στην στρούγκα ελπίζοντας κάποια στιγμή να του μεγαλώσει κι αυτουνού ( η τσέπη) για να βγει κι αυτός με την σειρά του στην γύρα.
Η αλήθεια είναι ότι μέσα απ τα μάτια των άλλων ανακαλύπτουμε την αξία μας αλλά πολύ χαμηλά τον βάζουμε- τον πήχη- ώρες ώρες.
( κούκλος ήταν βρε νυχτολούλουδο, κούκλος! Δηλαδή τα μόμολα που τρέχουν στις σάουνες στα γυμναστήρια και στα μπότοξ , με καμιά 13 σκουλαρίκια, δεν ξέρω εγώ που , είναι καλύτεροι?? :) :) :)
Καλημέρα και πολλούς χαιρετισμούς :)
( να δω πότε θα βρείτε τον δρόμο)

4:29 π.μ.  
Blogger kiki said...

Τι; Δηλαδή είσαι ΑΚΟΜΑ εδώ? Στο Ελλάντα;;;;

5:54 μ.μ.  
Blogger Εύα said...

η εκδικηση της γυφτιας να πουμε...φιλικια απο Σαλονικη.

12:16 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ε,γιατι νομιζεις ηρθα για παντα εδω;;;
τετοιες φασεις δεν εχει το ντο ιτσ λαντ.χαχα!

verrückte leute!!!

5:35 μ.μ.  
Blogger Sophia said...

Καλά, απίστευτος ο τύπος... το κακό είναι πως δεν είναι μόνο ένας!!
;-D

9:31 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Επίσης τώρα που το θυμήθηκα, πλησιάζουν χριστούγεννα πότε θα το στολίσουμε το μπλογκόσπιτο;
Να προσέχεις το κρύο

5:32 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ annamaria και
@ νερίνα...
ακόμα...περιμένω να ησυχάσει το Ιόνιο. φοβάμαι τα μποφορ μωρέ!

@ αερικό μου, αυτό που ξέρεις είναι....

@ Trelofantasmeni, η τσέπη τους είναι άδεια αλλά η φαντασία τους μάλλον μεγάλη.....

@ amo, καλέ, δεν ΣΕ κάνω πλάκα...XL άντρες! η τρελοφαντασμένη έγραψε για 5 ευρουδάκια!

10:06 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ φεγγαραρένια μου, πάω στοίχημα ό,τι θα το γλύφει με αυτές τις κρέμες και τα πανάκια για αυτοκίνητα κάθε μέρα...

@ Kapetanios,τόσο κούκλος που και μία περιγραφή των οργάνων (του αυτοκινήτου)θα με αποθούσε....
(περιμένω να φτιάσει λίγο ο καιρός)

@ oneiromageiremata,..ένα απλό νιιιαί!

@ Εύα,α-πο-κλεί-ε-ται οι Τζίψοι να βάζουν ένα γιούρο βενζίνη!καταντίπ χειρότερα.

φιλιά από τας Καλάμας.

10:39 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

ONOMATODOSIA, το έπαιζα από δω, το πήγαινα από κει αλλά φέτος κατάλαβα ό,τι το σπίτι μου είναι στην Γερμανία.
μου φτάνει τόσους μήνες τρέλλα!

@ Sophia, θα σου πω την αμαρτία μου. επειδή αυτοί οι καραγκιόζηδες είναι πολλοί όπως λες και εσύ και σχεδόν όλοι τους κάρα-ασχετουρίες με τα σήματα,φανάρια, προτεραιότητες όταν τους βλέπω ρίχνω από μέσα μου μερικές κατάρες...
@ Νερίνα, από τώραααα;
πιο κρύο βρε; μέχρι πριν 5 ημέρες έκανα ακόμα μπάνια...

11:00 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ George, κάπου το φεγγάρι, κάπου η θάλασσα δεν σε είδα....

θα τα πούμε αργότερα!
σε ευχαριστώ.

11:03 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μας ειχες λείψει αλλά ....μας αποζημίωσες
:-)
Ανεκδιήγητος ο τύπος...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

11:34 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Μεγάλος..Γκαραγκιόζης!!!

Καλησπέρες:)
xxx

3:14 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, πολλά φιλιά και σε σένα γλαρένια μου.

@ exilio,τι σου έκενε ο φτωχούλης ο Καραγκιόζης.....;
πολύ μεγάλος μλκς μάλλον.
πολλά φιλιά βρε....!

1:32 π.μ.  
Blogger tzonakos said...

Xαχα, " ενα πιάτο βενζίνη ..." :)
Καλό, πολυ καλό !
Οσο για τον τύπο αυτό, μάλλον ειχε κακή παιδική ηλικία ή μαλάκες γονείς και προσωπικά οτνα βλέπω τέτοιους θέλω πολύ να εχω μαζι ενα τρίφτη τυριού και να ξύσω λέμε όοοολη τη δεξιά πλευρά !
Η να βάλω ΕΝΑ ευρω βενζίνη σε μπουκαλάκι, να τον λόυσω στις τρίχες και σπίρτοοοο !!! :Ρ

1:21 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ tzonakos, να δω τι θα έχουν το καλοκαίρι...μιά σουπιέρα; βενζίνη παρακαλώ! καλύτερα να τρίψεις το κεφάλι τους μπας και πάρουν μπροστά.

10:26 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home