Τετάρτη, Ιουνίου 13, 2007

Από που γράφω;

από εδώ.....
Αριστερά από το παρκάκι της εκκλησίας. Eκεί που είναι ο κόκκινος κύκλος. , που δείχνει το κόκκινο το βέλος. H περιοχή λέγετε Friedenau.
O κοινόχρηστος χώρος στο πίσω μέρος της πολυκατοικίας.
και η θέα αριστερά και δεξιά από τα μπροστινά παράθυρα. Δεν βγήκα στο μικρό μπαλκόνι για τις φωτογραφίες γιατί είναι ακόμα πιασμένο από το ....χριστουγεννιάτικο δέντρο!
και δύο τετράγωνα πιο κάτω το νεκροταφείο.

Το καλύτερο πάρκο για να ηρεμήσει κάποιος, να συλλογιστεί, να ανακαλέσει την μνήμη του και να βρει τον χαμένο εαυτό του στον χρόνο, να διαβάσει ένα βιβλίο, να μιλήσει με την φίλη του με ένα καφέ στο χέρι για τα προβλήματά του, είναι το νεκροταφείο. Τίποτα το αφύσικο... και τίποτα δεν διαταράζει τον αιώνιο ύπνο των νεκρών.

30 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Πράσινο...πράσινο... πράσινο....
Ακόμη και τα νεκροταφεία τους δε σου προκαλούν τούτη την αποστροφή των ...εντοπίων.
Και όπως λες υπέροχος χώρος αναψυχής και όχι ...μαρμαροεπίδειξης
Πότε επιτέλους, θα γίνουμε άνθρωποι εδώ στην Ψωροκώσταινα;
Αλλά μας προτιμούν έτσι ....να κοιμόμαστε με τα τσαρούχια, τα οποία δεν αναφέρω με καμιά διάθεση προσβολής, απλά να τονίσω ...πόσο πίσω αρμενίζουμε

Γλαρένιες αγκαλιές

3:26 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Μια χαρά είναι το νεκροταφείο, πραγματικός χώρος αναπαύσεως και χλοερός, όχι σαν τα δικά μας που ο καθένας κάνει επίδειξη μαρμάρου, λες και στρώνει πάτωμα! Φιλιάά, Μεθυσμενάκι μου!

4:37 μ.μ.  
Blogger takis said...

Αντε θα μας τρελλάνεις...με το καφέ στο χέρι στο νεκροταφείο για ηρεμία !!!να βρούμε και τον θαμένο εαυτό μας...

4:49 μ.μ.  
Blogger kerasia said...

Σούπερ!

5:48 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αχ και να 'χα κι εγώ ένα παρκάκι κοντά...
σνιφ

5:57 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εγώ συμφωνώ απόλυτα. Τι πιο φυσικό απο το να γράφεις Ιούνη μήνα στο χώρο ενός νεκροταφείου απο το να γράφεις έχοντας ως ντεκόρ ένα χριστουγεννιάτικο δένδρο.
Καλό σου βράδυ

9:09 μ.μ.  
Blogger aqua said...

Δεν πειραζει καλέ!
Πρασινο είναι κι αυτό !
Σιγα....σ'εξι μηνες θα το ξαναχρειαστείς!

10:27 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

1:13 π.μ.  
Blogger panagiota said...

Χα-χα-χα!!!!
Ξερω γιατι εγραψες το που μένεις.Για τους counter που γραφουν άλλα αντί άλλων.
Οσο για το νεκραταφειο,ωραιος χωρος ακομα και για καφε!οι νεκροι κοιμουνται και δεν μιλουν.
Οι ζωντανοι γιατι σταμάτησαν πια να"μιλούν"?????
Ονειρα γλυκά να εχεις λουλουδάκι...

1:48 π.μ.  
Blogger Σπύρος said...

Ωραίο bloggaki ! Βλέπως μας γράφεις απο ένα σημείο ενός παραδείσου.!

9:37 π.μ.  
Blogger kiki said...

Πολύ όμορφες...
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι με το mozila firefox ολες σου οι φωτό αντι να είναι η μια κατω απο την άλλη, είναι δεξιά-αριστερα και καλύπτουν τη λίστα σου με τα λινκ δεξιά. Απλώς ενημερώνω.
Ωραία είναι να βλέπουμε το περιβάλλον του καθενός από όπου γράφει...

10:06 π.μ.  
Blogger Aurora* said...

A, μου φαίνεται θα σε βάλω να με καλέσεις νωρίτερα, δεν μπορώ να περιμένω μέχρι τον Νοέμβρη!!!

10:08 π.μ.  
Blogger xryc agripnia said...

Ειμαι σιγουρη οτι το Χριστουγεννιατικο δεντρο ειναι περσινο......εεεεεεεε??????

11:15 π.μ.  
Blogger Despina said...

Δεν φαντάζεσαι πόσο με ενθουσιάζει να βλέπω χώρους ανθρώπων, έστω και εξωτερικούς.
Πολύ-πολύ όμορφη πόλη και γειτονιά.

Και πριν δω το σχόλιο σου για το νεκροταφείο είπα:Αυτό είναι νεκροταφείο για βόλτα.

Πότε είπαμε έρχομαι; :))

11:53 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όμορφα , καθαρά , ηρεμα, πράσινα , παντού στη γειτονιά σου...

Ναι , εκεί τα νεκροταφεία είναι αλλιώς μικρά πάρκα όχι σαν εμας που σου πιάνεται η ψυχή ...αχ και να ήμουν εκεί.

Καλά το χριστουγεννιάτικο δέντρο ακόμα το έχεις? Είσαι τρελούτσικο σαν εμένα...βαριέμαι οταν περνάνε οι γιορτές να ξεστρώνω μια χρονιά που σπούδαζα είχα ένα μικρό δεντράκι περιπου 1 μέτρο ύψος και το είχα κρατήσει μέχρι το πασχα για να ανάβω τα λαμπάκια το βράδυ και να βλέπω TV...

12:42 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

ΩΩΩ!!!!!!!!!!!
θες να σου δειξω απο που γραφω εγω;;;;
αν και.. κατα καποιο τροπο, το εχω κανει ηδη!

ομορφα ειναι εκει!
ετσι τουλαχιστον μοιαζει απο τις φωτογραφιες..!

για το νεκροταφειο... με εντυπωσιασες!
και γιατι ο χωρος φαινεται ιδαιτερα προσεγμενος και γιατι κι εγω βρισκω εκει μεσα ηρεμια και γαληνη..!

καλημερα να εχεις βρε!

1:01 μ.μ.  
Blogger patsiouri said...

Νερίνα, χα χα χα!!!

Γιατί ο ακαλυπτος της πολυκατοικίας δέ σας πόνεσε ρε παιδιά??? Εμένα πάντως με έτσουξε!!!

11:37 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,και όμως γλαρένια μου, πάντα εκεί ξαναγυρίζουμε...

@ renata, μπα, επίδειξη μαρμάρου (άσε που δεν χρησιμοποιούν μάρμαρα αλλά γρανίτες) ούτε λόγος.

@ takis, αφού είναι το καφενείο πλάι άρα καφές. βλέπεις το κεμπαπτζίδικο είναι από την άλλη μεριά το δρόμου.(πάντως κάποιος εκεί- όχι ζωντανός - μου πήρε το ρολόι μου)

@ kerasia, μια χαρά είναι. έχουμε και αλεπούδες τα βράδυα.

1:32 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ confused, λυπάμαι που δεν έχεις έστω και ένα μικρούλι παρκάκι για περίπατο.

@ Νερίνα, το μόνο που δεν σκέφτηκαν είναι να βάλουν και πισίνα...

@ aqua, ξέρεις κάποια καλή κόλλα για να ξανακολλήσω τις χαμένες του βελόνες;

@ panagiota, χα! εσύ ξέρεις!! αν και η άλλη περιοχή είναι πολύ όμορφη το πήρα πατριωτικά το ζήτημα!

1:44 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ LOCKHEART, καλώς ήρθες... υπερβολική η λέξης παράδεισος. θα το έλεγα αν έγραφα από τον Αμαζόνιο!

@ oneiromageiremata, το ξέρω, έτσι το βλέπω και εγώ. αλλά όλες οι φωτογραφίες η μία κάτω από την άλλη; 1-2 φορές το δοκίμασα και δεν μου άρεσε.

@Aurora*, ο Νοέμβρης εδώ είναι σκέτη μούχλα, αν και ο περσινός κάποια συμφωνία είχε κλείσει με τον ήλιο.
όποτε θέλεις!

@ archive, χε χε! έτσι είναι! και δεν το βλέπω να φεύγει τις επόμενες ημέρες....

1:56 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ amo, μου αρέσουν τα νεκροταφεία, μου αρέσει να σκέφτομαι τι θα μπορούσε να ήταν ο κάθε άνθρωπος εκεί και γιατί δείχνουν την συμπεριφορά, στον σεβασμό και τον χαρακτήρα των ανθρώπων και της πόλης.( ωραίες είναι και οι βόλτες μετά από τα μεσάνυχτα ......)

όποτε θέλεις έλα...

@ Trelofantasmeni, έχεις ζήσει εδώ και ξέρεις. όσο για το δέντρο δεν είναι η πρώτη φορά που το έχω μέχρι τον Ιούνιο, μάλλον φέτος θα τα πετάξω και τα δύο μαζί, εκτός και...

@ Orelia, έχεις βάλει φωτογραφία; δεν την θυμάμαι....βρε, είναι τεράστια, ωραία και ήσυχα πάρκα τα νεκροταφεία εδώ.

@ patsiouri, να σου βάλω και μία πανοραμική φωτογραφία να δεις και τους άλλους ακάλυπτους; τον άλλο μήνα θα αρχίσουν και τα μπαρμπεκιού....

2:21 π.μ.  
Blogger maika said...

Πω πω πράσινο!!! Τι μου θύμισες τώρα?
Την Αθήνα μου θύμισες απο την ανάποδη όμως...
Πάω προς τα κει αυτές τις μέρες και ήρθα να σε χαιρετήσω!
Καλό καλοκαίρι!
πολλά φιλιά
γειαααααααααααααααααααα

9:25 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika, και εγώ την άλλη εβδομάδα από εκεί θα περάσω.
αίντε βρε,
και εσύ καλό καλοκαίρι και όμορφες διακοπές να περάσεις!

πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

1:13 μ.μ.  
Blogger ralou said...

Τωρα με έβαλες στον πειρασμό να δημοσιεύσω και εγω τις δικές μου θέες από το παράθυρο του σπιτιού μου και της δουλειάς.
Εκεί να δεις!
Μελέτη πάνω στις ευθείες γραμμές είναι!
Και σε όλες τις αποχρώσεις του γκρί.
Εκτός από την νέα πολυκατοικία που είχαν την έμπνευση να την βάψουν θαλασσί με σομόν.
Αλήθεια!
Αχ!

10:56 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

φράιλιχ ντόιτσλαντ.αμπερ βελχε στατ;

12:35 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ralou μου, αυτές τις μελέτες τις ξέρω και εγώ....όσο για το χρώμα περί ορέξεως σπανακόπιττα! σκούρο καφέ με ροζ; έχεις δει; εγώ ναι.....!

@ ONOMATODOSIA, γκεστάτεν ζι, ντι χάουπστατ...!

12:44 μ.μ.  
Blogger Marina said...

Αυτά που με μαγεύουν είναι τα οπτικά εφέ της πόλης σου. Απο ψηλά μία πόλη μπιζουδάκι να θέλεις οπωσδήποτε να την εξερευνήσεις. Οι πράσινοι κοινόχρηστοιχώροι, το ρόζ κτίριο, παράπονο με πιάνει που ποτέ στην Ελλάδα δεν θα σκεφτεί ο κάθε ένας μας να φυτέψουμε τα κοινά. Μόνο για τους σκουπιδοντενεκέδες είναι.
Ακόμη και το νεκροταφείο δεν φαίνεται άσχημο στο μάτι με τις δικές μας ταφόπλακες και τις επιδείξεις πλούτου.
Η πόλη σου με ευφραίνει.

8:58 μ.μ.  
Blogger Kapetanios said...

Ρε κι έλεγα και εγώ, πουν το πράσινο και πουν το πράσινο.
Να βρε το πράσινο.
Καλώς τα δεχτήκατε βρε :))
ΥΓ Ακόμη το χριστουγεννιάτικο δέντρο έχεις βρε Καλαματιανή;;!!!!:)

4:18 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Marina, χαίρομαι που σου αρέσει. τώρα είναι ο καλύτερος καιρός για να την επιστευτεί κάποιος.

@ Kapetanios, εδώ παππάς, εκεί παππάς που 'ναι ο παππάς..νάτος ο παππάς!

θα πάει μακρυά η βαλίτσα καπετάνιε μου! Οκτώβρη μήνα και βάλε....

1:19 μ.μ.  
Blogger Bουλα. said...

γεια σου,ειμαι καινοθρια στα μπολγκ και το δικο σου ειναι υπεροχο.μπροβο

1:36 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home