Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007

Diamonds are forever.......

forever...forever...forever...



















Aκόμα και μετά τον θάνατο στο αιώνιο σκοτάδι!

Ο Άγγλος καλλιτέχνης που διανύει το 41 έτος από την στιγμή που τον γέννησε η μάνα του, Damien Hirst, παρουσιάζει στο κοινό το πρωτότυπο "έργο" του με τον τίτλο "For the Love of God".

Την νεκροκεφαλή ενός 35άχρονου Ευρωπαίου που έζησε στο τέλος του 18 αιώνα την διακοσμούν 8601 καθαρά διαμάντια και στο μέτωπο θρονιάζει ένα διαμάντι 52 καρατίων!!!!!!!!!
Συνολικά είναι 1106.18 καράτια!
Η αγοραστική αξία του "έργου"του είναι περίπου 75 εκατομμύρια ευρω...το λιγότερο!
Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές μπορούν να το θαυμάσουν από προχθές μέσα σε μία εφτασφράγιστη βιτρίνα, σε μία σκοτεινή αίθουσα χωρίς φωτισμό, στην γκαλερί White Cube Mason's Yard.
Οι τρελοί θαυμαστές του κυρίου Damien Hirst, τα συνηθισμένα πορτοφόλια και αυτοί που δεν διαθέτουν δεκάρα τσακιστή για την αγορά του κρανίου μπορούν να το δουν από την ερχόμενη Κυριακή! Επιτρέπονται μόνο 10 άτομα κάθε φορά και ησυχία παρακαλώ.
Ο δε καλλιτέχνης είπε: ελπίζω ο κόσμος να μείνει με κομμένη την ανάσα!!! βλέποντας την αισθητική της σύνθεσής μου.....
Παρακαλώ όσοι από εσάς πάτε να το δείτε να μη στραβωθήτε από την λάμψη του κρανίου( όχι ρε του Φώσκολου) και να μη μείνετε με το στόμα ανοιχτό και σας τρέχουνε τα σάλια. Δεν σας συμφέρει να φλερτάρετε με ένα κρανίο! Σαχλοί, ε σαχλοί.
Αυτή την στιγμή είναι το πιο ακριβό καλλιτέχνημα του κόσμου!!!

40 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Πήγαν χαμένα τα διαμάντια για κάτι μακάβριο ..κρίμα

2:24 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Ρε, τη στιγμή που ΄ναι κρανίο πραγματικό , δε πάει να ΄ναι φτιαγμένο-πασαλειμμένο και μ' όλα τα λεφτά του κόσμου! Μπλιαααχ!

Υ.γ.Το προηγούμενο σχόλιο προοριζόταν για άλλο ποστ,μπερδεύτηκα με τα παράθυρα, γι αυτό το έσβησα! :(

2:25 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Trelofantasmeni, χαμένα ξεχαμένα ήδη υπάρχουν τρεις αγοραστές....

@ renata, γιατί ρε μπλιαχ; τα λεφτά δεν βρωμάνε! και εγώ βρήκα ένα βραδάκι στο δρόμο 100 ευρώ που τα είχε χέσει ένας σκύλος και τα πήρα..
τα έπλυνα στην βρύση του κήπου και πήγα και αγόρασα ένα παντελόνι!

2:40 μ.μ.  
Blogger bidibis said...

Αυτό είναι που λενε "τα πήρε στο κρανίο ο μακαρίτης"

Απο την άλλη όμως και εμείς οι Χ.Ο κανουμε κάτι παρόμοιο με τα λείψανα των αγίων. Άρα δεν είναι και πολύ πρωτότυπη ιδέα ο στολισμός του κεφαλιού του μακαρίτη.

3:02 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

;''τα πηρε χοντρα στο κρανιο;;;;;;;;;;;;΄΄ τα διαμαντια ο κυριος; χαχαχαχα
κριμα΄τα διαμαντια οσο κι αν
μαρεσουν
νατα βλεπω οχινα τα φοραω
π,,δεν μπορεσα να τα θαυμασω εδω δυστυχως

3:09 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

χαχαχα συνεπεσα με το σχολιο του μπιντιμπι απο πανω
..δεν αντεγραψα..οκ;΄

3:11 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

"Δε θα πάρω, δε θα πάρω, είναι ύποπτο τσιγάρο...", κατά τους στίχους παλαιότερου λαϊκού άσματος.
Κάνουμε και με ...ζιργκόν
;-)

Γλαρένιες αγκαλιές

4:53 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Καλέ αγριεύτηκα!!! Και αμφάς, και προφίλ! Μπρρρρρρρρρρ να μου λείπουν τέτοια διαμάντια!

5:21 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ bidibis,έχεις δίκιο ό,τι και εμείς τα χρυσώνουμε και τα εκθέτουμε..! ούτε το είχα σκεφτεί.

@ seva, και αντιγραφή να είναι άριστα 10 θα πάρεις...εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν τα διαμάντια..

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, γιατί βρε δεν θα πάρεις; τι περιμένεις; ολόκληρο τον σκελετό;

@ oneiromageiremata, μποοουυυυυύ!
για σκέψου να έχεις ένα τέτοιο πράγμα στο δωματιό σου για λάμπα!
(παλιά, είχα στο τοίχο του δωματίου μου έναν σκελετό που φωσφόριζε πράσινος! )

7:57 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

@ νυχτολουλουδο
Αυτο αμα το κανεις φωτιστικο για το σαλονι, να κρεμεται απ το ταβανι, σιγουρα θα ενθουσιαστεις! :-Ρ))
Εγω θα του βγαζα τις πετρουλες και θα εθαβα καπου το κρανιο..:-((

8:37 μ.μ.  
Blogger adaeus said...

Εγώ να καταθέσω τη ρήση του Bryan Ferry "Nothing lasts forever"...

10:47 μ.μ.  
Blogger George said...

Τόσα διαμάντια για ένα νεκρό κρανίο. Άραγε ζωντανό είχα κανένα διαμάντι?

11:03 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Σε μονόπετρο βγαίνει;
Καλή σου μέρα

8:28 π.μ.  
Blogger George said...

Ωχχχ!!! Το "είχα" να γίνει "είχε" παρακαλώ. Μακριά απο μένα αυτά.

11:17 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό, και γιατί να το κάνω φωτιστικό του ταβανιού και να μην το κάνω πορτατιφ....
άμα το έκλεβα θα έβγαζα και εγώ τις πέτρες....

@ adaeus, σωστός ο παίχτης...

@ George-Rose, το πως το κρανίο έφτασε να το πουλάει μαγαζί δεν ξέρω άρα ούτε και αν είχε διαμάντια εν ζωή...

@ Νερίνα, για μονόπετρο θα ρωτήσεις σε χωριό καννιβάλων!

@ George-Rose, ξου, ξου....

2:47 μ.μ.  
Blogger Despina said...

Στο τραπέζι του σαλονιού μου θα είναι μούρλια... ;)
Φιλιά

3:02 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

@ Νυχτολουλουδο
Οσο να 'ναι αμα μια νεκροκεφαλη κρεμεται απ το ταβανι (αντι να ειναι τοποθετημενη στο τραπεζακι) εχει αλλη χαρη! :-DDD

3:19 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό μου, σήκωσα το κεφάλι μου -στο δωμάτιο που ξέρεις και είδα αράχνες....σκέψου από πότε έχω να κοιτάξω-
μήπως το μπερδεύεις με τους καθρέφτες;

3:35 μ.μ.  
Blogger Paranoia said...

Μεγαλειώδης μακάβρια καλλιτεχνική άποψη!!!
Αλλά αναρωτιέμαι
αφού οι καλλιτέχνες είναι "πτωχοί"
ο συγκακριμένος που βρήκε τέτοιας αξίας διαμάντια?
μήπως είναι Ζιργκονάκια?
λέω μήπως...

7:26 μ.μ.  
Blogger panagiota said...

Α πα,πα....προτιμώ το κρανίο μου μαζί με τον σκελετό μου,να συσκέφτομαστε παρέα για τις δραστηριότητες των σκουληκιων που κατοικούν μαζί μας,παρά να μου το διαμαντοστολίσει κανενας μ.....ς και να παρουν τα μυαλά του....αέρα....

8:50 μ.μ.  
Blogger kerasia said...

Μόνα τα διαμάντια πόσο έχουν ξέρουμε;
Δεν πιστεύω να ανέβασε την αξία το γεγονός ότι είναι έργο τέχνης, σόρυ κι όλας στον καλλιτέχνη, γούστα είναι αυτά

10:10 π.μ.  
Blogger mat said...

Εγώ γιατί οτι φτιάχνω πάει στον βρόντο ,μου λές????
Α ! Ρε ατιμη καταξίωση αργείς ... αργείς πολύ !!!!

11:06 π.μ.  
Blogger πνευμα said...

Εγώ θα πω απλά πως ότι λάμπει συνήθως ξεγελάει και ας είναι και ακατέργαστο διαμάντι...

Την καλησπέρα μου

3:54 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Paranoia, ο Damien Hirst κάθε άλλο παρά φτωχαδάκι πετραδάκι είναι...τα έργα του είναι των εκατομμυρίων!

@ panagiota, μύρια παίρνουν παναγιώτα μου, όχι αέρα!

@ kerasia, η αξία των διαμαντιών είναι 18 εκατομμύρια ευρω, ο αγοραστής θα δώσει πάνω από το τετραπλάσιο της αξίας των.

@ mat, δοκίμασες κάτι με αρνιά, σταυρωμένο σκελετό ή σκυλόψαρα σε σιλικόνη (10 εκατομμύρια ήταν η αξία του σκυλόψαρου);

@ spirit, έχεις δίκιο!!!!

6:57 μ.μ.  
Blogger Aurora* said...

βρε βρε και δεν ειχα παρει χαμπάρι οτι ξανάνοιξε το μαγαζί.. Που την ξετρύπωσες τόση λάμψη ε? Και τι ακριβό κιτσ... Θεέ μου φύλαγε.

5:09 μ.μ.  
Blogger takis said...

Σιγά μη πετάξω 75 εκ ευρώ για τα παλιοδιαμάντια..δεν πάω να τα δωρίσω σε κανένα μοναστήρι να μου συγχωρνάνε τις αμαρτίες που εχω σκοπό να κάνω...

5:18 μ.μ.  
Blogger aqua said...

Αλήθεια το φαντάζεστε φωτιστικό στο κομοδίνο?
Να ξυπνας την νύχτα και να σου χαμογελά ...χαριτωμένα !!
Και του λείπει κι ενα δόντι του συχωρεμένου!!

5:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

And the masturbation goes cloud σ' αυτή την υφήλιο!!!
Μπλιαχ κι εγώ :P

7:14 π.μ.  
Blogger marayia said...

μήπως ο καλλιτέχνης(?) χρειάζεται ψυχανάλυση? Λέω μήπως...

9:49 π.μ.  
Blogger fish eye said...

μππρρρρρρρ!!!

11:13 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Aurora*, το μαγαζί είναι εποχιακό, θα ξανακλείσει με τις διακοπές όταν η ιδιοκτήτριά του θα πάει για βρούβες!
πάντως για κιτσέ δεν το έχω και δεν το βλέπω ..μακάβριο ναι!

@ takis, ή την ασώματη κεφαλή αγοράσεις ή σε μοναστήρι τα δώσεις το ίδιο πεταμένα θα είναι τα λεφτά.. γι' αυτό αγόρι μου δώστα σε μένα να σου συγχωράω πρωί-μεσημέρι-βράδυ ακόμα και στο ντους τις αμαρτίες σου....

και οι αμαρτίες για σένα θα είναι ΟΛΕΣ ελεύθερες!
πες μου πότε θέλεις να έρθω να τα πάρω και να σε ευλογίσω.....

@ aqua, βρε συ, θα του βάλεις ένα εμφύτευμα....και θα σου χαμογελάει μετά με την επιτυχία της cogate!!!

@ confused, την ...κία, άλλοι την έχουν για να την σκορπάνε από δω και από 'κει και άλλοι για να φουσκώνει το πορτοφόλι τους.

1:24 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ χειμωνιάτικη λιακάδα, ουδείς καλλιτέχνης δεν χρειάζεται ανάλυση ψυχής. αυτοί που θέλουν μία μερίδα ανάλυσης είναι οι αγοραστές...!

@ φεγγαροαγκαλιασμενη, τι έπαθες παιδί μου εσύ; κρύο μπάνιο έκανες;

μπουυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!

1:28 μ.μ.  
Blogger Κουέλλα Δύο said...

Μπορώ να έχω τη μία νεκροκεφαλή;

9:18 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Κουέλλα Δύο, καλώς χορτάριασες...
μία είναι και όχι δύο....και αύριο που θα έχω κονέ με τον καλλιτέχνη θα του το πω!

11:23 π.μ.  
Blogger patsiouri said...

Καλέ ούτε ο Χάνιμπαλ στην καλή του δέ θα το χάριζε αυτό! Μπρρρ!

"τα πήρε στο κρανίο ο μακαρίτης"
Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!

10:36 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Η τρέλα δεν πάει στα βουνά...
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, νυχτολούλουδό μου!

11:04 μ.μ.  
Blogger o kairos said...

Τα πηρα στο κρανιο.

12:26 π.μ.  
Blogger bidibis said...

Εσείς είστε το νυχτολελουδο του Καζαντίδεος ή καμία σχέση

Για μήπως εκείνος είχε αγριολέλουδο;

Tα έχω ολίγον μπερδέψει!

4:49 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

κι ότι αναρωτιόμουν τί δώρο να σου ζητήσω!!!
ένα φτάνει διαμάντι εννοώ και σε δαχτυλίδι
η πρόταση γάμου ας λείπει
:P
φιλιάαααααααα

8:42 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ patsiouri, αλλά ο Ηρώδης στη Σαλώμη και μόνο για ένα χορό!...

@ elpida, πες πως πάει.. τι να κάνει στα κοτρώνια ε;

@ o kairos, γιατί; μήπως έχεις κάποια ιδέα;

@ bidibis, μπα, μια ζωή παίζω της γερακίνας γυιός....!

@ Alkyoni,χαλί για σένα..
και μεταγιόν και δαχτυλίδι για το πόδι και όσα θέλεις στα δόντια....
και μη φοβάσαι(για τα δόντια), το αποτέλεσμα θα είναι καλλιτεχνικό.

2:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home