Τετάρτη, Μαΐου 23, 2007

Βενετία

Η Βενετία θέλει να δείξει καινούργιο πρόσωπο.

Οι καιροί των τσαλακωμένων και ατημέλητων τουριστών, του topless και η θέα της αρκουδότριχας στο αντρικό στήθος είναι παρελθόν. Ετικέτα και savoir vivre made in Venice!
Η πόλης θέλει να μάθει στους τουρίστες τρόπους καλής συμπεριφοράς.
Καινούργιοι τουριστικοί νόμοι.
Απαγορεύεται να κυκλοφορούν στα δρομάκια και στις πλατείες της πόλης άντρες και γυναίκες χωρίς μπλούζες...
Πρόστιμο σε αυτούς που ξαπλώνουν αγκαλιά με την κούραση τους και το έτσι θέλω τους σε δημόσιους χώρους για να ξεκουράσουν τα πρησμένα ποδαράκια τους ....
Απαγορεύεται στο τουριστικό κοινό να καταναλώνει κάθε είδους φαγητού εκτός εστιατορίων...δηλ, τέλος το σάντουιτς ή η πίτσα στο χέρι και ο κώλος στις σκάλες του Αγίου Μάρκου, - το σαλόνι του κόσμου είναι ρε και όχι το πλατύσκαλο της γειτονιάς σας και τα λιοντάρια να τα βλέπετε με τον κατάλληλο σεβασμό δεν είναι τα γιδοπρόβατα του χωριού σας... και τέρμα οι ο sole mio στο κανάλι grande ρομαντικές βαρκάδες με σαγιονάρα στις γόνδολες γιατί το κόκκινο χαλί τους θα το πατάνε μόνο γόβες Vuitton με ασορτί τσάντες-
Και το σαλόνι της Ευρώπης για να πετύχει όλα αυτά δημιούργησε την καινούργια alla Veneziana τουριστική αστυνομία!!!!!
Μόνο με αυτά τα κωλοπερίστερα που έχουν καταχέσει όλη την πόλη και όλο τον κόσμο, που είναι μέχρι και το τελευταίο τους φτερό γεμάτα αρρώστειες και μικρόβια. (αλήθεια αυτός που φώναζε φτεράάά, φτεράάά, φτεράάά στην Αθήνα υπάρχει ακόμα;) και που όταν φυσάει ο γαρμπής σε ψυχαγωγεί η βρώμα της λιμνοθάλασσας τι θα γίνει;

33 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Καλή μου φίλη,
δεν βλέπω το κακό με όλα αυτά τα μέτρα στην όμορφη Βενετία. Ας έκαναν κάτι ανάλογο κι' εδώ στην Ελλάδα, που έχει γεμίσει η Αθήνα με μεθυσμένους ΄Αγγλους.
΄Ομως τώρα, μου θ.υμισες τον Αντρέα (φτεράααα και πούπουλαααα) και με συγκίνησες.
Λοιπόν προ μηνών μια blogger, της οποίας δε θυμάμαι το όνομα, είχε γράψει ένα ποστ σχετικά.
Υπάρχει, παραμελημένος, μοναχικός, μεγάλος πια, πλην όμως αξιοπρεπής απ' ότι έγραφε.

Γλαρένιες αγκαλιές

7:59 μ.μ.  
Blogger kerasia said...

Έγώ το βλέπω το κακό και προτείνω εμπάργκο :)

8:45 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Στη Βενετία δεν έχω πάει θα ήθελα όμως πολύ ...το ότι έχουν άσχημη μυρωδιά τα στάσιμα νερά είναι φυσικό , όμως εμείς οι άνθρωποι μπορούμε να συμπεριφερθούμε καλύτερα νομίζω , για μένα καλά εκαναν και προσπαθούν να βάλουν λίγη τάξη.

9:31 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, για ποταπαγόρευση μέσα ή έξω από τα κέντρα δεν έγραφε τίποτα...καλύτερα να είχαν απαγορεύσει αυτό παρά το σάντουιτς στο δρόμο!!
ώστε ζει ε; κρίμα που δεν νοιάζεται κανείς γι'αυτόν τον άνθρωπο!

@ kerasia, είμαι με το μέρος σου...!

@ Trelofantasmeni, ναι βρε, καλή είναι η τάξη, αλλά πόσες φορές εσύ κουρασμένη από το περπάτημα σε μία άγνωστη πόλη δεν κάθησες σε ένα σκαλοπάτι της κεντρικής πλατείας για να ξεκουραστείς; εγώ πολλές φορές!
ε όχι και να πληρώσουμε και πρόστιμο...!

(έχω πάει 3 φορές γιατί μαζεύω μάσκες)

10:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πιφ! Καλά κάνω και δεν πάω! (aka όσα δε φτάνει ηαλεπού...) :P

10:43 μ.μ.  
Blogger patsiouri said...

http://topatsiouri.blogspot.com/2007_03_01_archive.html, είχα γράψει κι εγώ για τον Αντρέα κάτι, αστείο βέβαια, από τις πιό αξιοπρεπείς μορφές που κυκλοφορούν στην πόλη μας...

Μακάρι να γίνονταν κι εδώ αυτά, συμφωνώ με τη φίλη Γλαρένια!

10:47 μ.μ.  
Blogger George said...

Άγνωστη πόλη για μένα η Βενετία αλλά και η Αθήνα.

11:25 μ.μ.  
Blogger maika said...

λές όλα αυτά να τηρηθούν κιόλας??
Πάντως ...έμαθα πως για τη βρώμα που έρχεται απο τα κανάλια θα μοιράζονται σε πολλά σημεία της πόλης μανταλάκια για τη μύτη κι έτσι πάει,λύθηκε κι αυτό!!! Μην ανησυχείς!!

Κι εγώ τον άκουγα τον Αντρέα τη φτερού... κρίμα που σήμερα ζει κάπου παρατημένος.... κι είναι ,αλήθεια και τόσοι άλλοι... κρίμα..

9:12 π.μ.  
Blogger Despina said...

Στοιχηματίζω ούτε το τσιγάρο θα επιτρέπεται στους δρόμους.
Πάντως είναι από τα μέρη που δεν θέλω καθόλου να παω.
Πόσο μάλλον με αυτά που ακούω τώρα.

11:28 π.μ.  
Blogger kiki said...

Μιλάς σοβαρά τώρα; Πήραν τέτοια μέτρα και αποφάσεις;

11:43 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Φαντάζομαι οτι να ξαποστάσεις λιγουλάκι θα σε αφήσουν , μη ξεχνάς ουνα φατσα με εμάς είναι σιγά μη τα πάρουν τα πρόστιμα στα σοβαρά οι ιταλοί καραμπινιέριδες...
Σε λίγο καιρό θα έχουν ξεχαστεί τα μέτρα ..εν όψη καλοκαιριού ειδικά...

Μάσκες άκουσα? Ειναι πανέμορφες !

11:58 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

11:58 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ confused, κοίτα, θα ήταν ψέμα μεγάλο εάν έλεγα ό,τι δεν αξίζει να πας....
είναι πανέμορφη, ρομαντική και τα βράδυα περπατώντας στα κανάλια σε πιάνει ένα δέος και ένας παράξενος φόβος....

@ patsiouri, σε ευχαριστώ πολύ!
μωρέ ούτε ένα κουλουράκι να μη μπορείς να φας στο δρόμο;

@ George-Rose, άγνωστη πόλη μεταξύ αγνώστων και η Αθήνα; εκεί δεν είσαι;
όχι ό,τι την ξέρω εγώ (δεν μου αρέσει καθόλου είναι η αλήθεια) αλλά 2-3 πραγματάκια μπορώ να τα βρω!

@ maika, τι λες βρε; τα μανταλάκια πρέπει να είναι αρωματισμένα (όπως τα προφυλακτικά σε γεύσεις )ειδικά το καλοκαίρι!
θα το τηρήσουν..πάει, χάλασαν και οι Ιταλοί!

2:47 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ amo,
1) μου λείπεις...
2) ό,τι έγραψα και στην confused.
αξίζει να πας να την δεις....
όσο για το τσιγάρο στο δρόμο τι να σου πω.

@ oneiromageiremata, αυστηρότατα μέτρα μάλλον!

@ Trelofantasmeni, επειδή έχω ''φάει κλήση'' από τους Ιταλούς καραμπινιέριδες - στην Σιέννα - νομίζω ό,τι θα το πάρουν πολύ σοβαρά!

3:50 μ.μ.  
Blogger George said...

Επαρχιώτης στην Ομόνοια.....ώπ παρασύρθηκα απο τον Νιόνιο. Επαρχιώτης απο την Επαρχία!

5:58 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Ευκαιρία να μην πάρω το περιστέρι μου μαζί όταν πάω, διότι το δικό μου έχει τρόπους, μην μου το διαφθείρουν.
Καλή σου μέρα

10:42 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ George-Rose, με θάλασσα; δηλ τι ρωτάω αφού δεν κατάλαβα εάν μένεις στην Αθήνα ή στην επαρχία.

@ Νερίνα, περιστέρια με τρόπους είναι και καθαρά...τι θα έλεγες για ένα περιστέρι γεμιστό με κουκουνάρια;

1:51 μ.μ.  
Blogger adaeus said...

Μια διαφορετική περιγραφή τουριστικών εντυπώσεων. Τον συνονόματό μου (η φτερού όπως τον/την έλεγαν) πάει πάνω από χρόνος που έχω να τον ακούσω.

8:39 μ.μ.  
Blogger panagiota said...

Δεν εχω γνωμη και αποψη επι τών παροντων μεταρυθμισεων στην Venecia.
Tην Βενετια την επισκεφτηκα πρωτη φορα σαν φοιτητρια σε μια"πρωτομαγια"
Παντιερα ρόσα,λουμπεν προλεταριατο,και γεματη η ponte dei sosriri με πανώ και συνθηματα!!!
Ξαναπηγα και ξαναπηγα...και ξαναπηγα.
Ακουσα και το sole mio,και coltivo una rosa bianca,το da molto lontano και τραγουδησα την τελευταια φορα που εφυγα-τελικα για παντα-απο αυτη την πανεμορφη πολη μεσα σ'ενα τραινο απο το Menstre χωρις επιστροφη το:Dove vai?quanto puoi resti sola?...

Αποψη μου:καλυτερα καποιες"περιοχες"να αργοπεθαινουν μεσα στην παλια τους αίγλη παρα να γινονται μνημειο προς κατεδαφηση,απο ξωβυζα και χειμμαρο τουριστων που απλα"ταξειδευουν"και βολευονται και στο γρασιδι ενος παρκου και δεν εχουν καν την αξιοπρεπεια να νοιωσουν δεος μπροστα σ'εκεινην την κουτσουλισμενη Piazza di san-Marco

sarebbe bello se fosse......

12:18 π.μ.  
Blogger J. said...

Καλά αυτό δεν είναι τίποτε. Εδώ αρχίζουν οι Αθηναίοι ταξιτζήδες μαθήματα καλής συμπεριφοράς και ξένης γλώσσας. Με το Σιλβουπλέ και το Αβεκπλεζίρ θα μας έχουν από του χρόνου, να μου το θυμάστε αυτό...

2:47 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ adaeus, και εγώ μιά φορά τον είδα πριν από πολλά χρόνια....

@ panagiota, για μένα είναι παρατραβηγένα τα μέτρα με την δήθεν βεβήλωση της πόλης.

@ J. , έχουμε τόσους Γάλλους στην Αθήνα;
μήπως μαθαίνουν σε crashkurs Ρώσικα και λένε спасибо και пожалуйста;

5:18 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

ασχετο...

πριν βγαλω τη μπλουζα μου στις πλατειες της Βενετιας.. μπορω να εχω το email σου;
δεν φαινεται στο profile σου!

6:53 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

βενετια ημουν στο γαμηλιο ταξιδι μου κι αλλες 3 φορες περαστικη αργοτερα..την λατρεψα τοτε..πανε πολλα χρονια..!!

7:55 μ.μ.  
Blogger panagiota said...

Αποψεις λουλουδακι μου,αποψεις...Μαλλον χαθηκα μεσα στις αναμνησεις μου και εμεινα πολυ πισω,σ'εκεινα τα χρονια που κουβαλαω ακομα ζωντανα στην μνημη μου,οριοθετόντας στιγμες που αποσυντονίζουν τους χτυπους τις καρδιάς μεσα απο τις ομορφες θύμησες!!!

11:33 μ.μ.  
Blogger patsiouri said...

Το μπλόγκ σου έφτασε αισίως τις 666 επισκέψεις!

10:56 μ.μ.  
Blogger giota persis said...

Na πω οτι χαλια τα κανανε και αυτοι? να το πω!
Την καλημερα μου Σημερα μπορεσα και παλι να μπω Τις αλλες μερες δεν μπορω να μπω σαν γιοτα Με βγαζει ανωνυμη και ετσι απλα σε διαβαζω
Φιλια

10:49 π.μ.  
Blogger Alexandra said...

εγώ σκέφτομαι ότι σε λίγα χρόνια θα βουλιάξει... τίποτα άλλο

8:40 μ.μ.  
Blogger takis said...

Τα λες όλα αυτά για να μη πάμε ε? πονηρούλα...ας ήμουνα εγω ερωτευμένος και θα σου έλεγα εγω..

Αντε, πάω να κοιτάξω τα γιδοπρόβατα του χωριού μου τώρα να παρηγορηθώ..χωρίς τις γόβες Vuitton γιατί με στενεύουν..

10:30 μ.μ.  
Blogger Paranoia said...

Εμείς να τ' ακούμε, να βάλουμε μυαλό, που η μοναδική μας βιομηχανία ο τουρισμός, πεθαίνει, από έλλειψη σεβασμού!

8:45 μ.μ.  
Blogger Aspa said...

...για τους υπονόμους που χύνονται μες τα κανάλια θα πάρουν άραγε κανα μέτρο??? Ή μόνο η πίτσα στο χέρι και ο πισινός στα σκαπολάτια τους ενοχλεί???

...κρίμα .. και δεν πρόλαβα να πάω ....(αν και είμαι απ΄αυτούς που ούτε καπ΄νίζουν ούτε μασουλάνε στο δρόμο ...)

10:09 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Orelia, είναι κρυφό!! ΡΡΡΡ))))

@ φεγγαροαγκαλιασμενη, θα ήταν λίγο υπερβολικό να πω ό,τι την λατρεύω. απλά μου αρέσει.

@ panagiota, πάλι καλά που τα κουβαλάς τόσα χρόνια μαζί σου και τα θυμάσαι. άλλοι δεν ξέρουν τι έφαγαν εχθές....

@ patsiouri, πες μου πως το είδες και που;

12:49 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ giota, καλησπέρα! χάλια τα χαλιά τους ε; :-)), έχουν όμως κάτι υφάσματα μάμα μια!!!!

@ Alexandra, όλα έχουν μία αρχή και ένα τέλος!τόσες και τόσες πόλεις έχουν χαθεί.

@ takis, μικρό βοσκόπουλο,
στης Πίνδου τα ρουμάνια
που σαλαγάς τα πρόβατα
με τόση περηφάνεια...

τι να τις κάνεις τις γόβες Vuitton την στιγμή που έχεις γούνα, μυρίζεις κατσικίσιο γάλα, βαρβατίλα στο δέρμα και αδρεναλίνη στα μαλλιά;

@ Paranoia, σωστό αυτό που είπες, όχι όμως με απαγορεύεται το ένα ή το άλλο αλλά με λίγη προσοχή και σεβασμό.

1:10 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Aspa, τα καθαρίζουν κάθε λίγο και λιγάκι...παρ' όλα αυτά βρωμάνε όπως λες και εσύ αφού όλα τα λύματα πάνε στα κανάλια!

1:15 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home