Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007

Κ Προυστ,

και εμείς τα φύκια έχουμε σκέψη ανεξάρτητη...
μέχρι και η
νερίνα κατάλαβε ό,τι είμαι για τα φύκια και μου πέταξε στα χαμηλά, αουτσσσς,
το μαδημένο και καταδαγκωμένο μπαλάκι του Ματού.
-Ή απαντάς ή σε κάνει ο άσπρος τίγρης μου ο Ματού μιά χαψιά....μου λέει!
-Σιγά τα ωά του τίγρη σου...και απαντάω.















1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

α) Να την κόβω στα τρία και να υποκύπτω στους πειρασμούς !!!
β) Να παίζω με τις πατάτες πουρέ και την φάβα.
Φτιάχνω δρόμους, βουνά, αεροδρόμια....

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Δεν σηκώνομαι... κοιμάμαι την ημέρα και ξυπνάω τις νύχτες.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Όταν είδα πριν από πολλά χρόνια το Λούφα και Παραλλαγή
του Νίκου Περάκη!
Ήταν στο Βερολίνο στο φεστιβάλ, γελάγαμε εμείς με τους διαλόγους και τα σύμβολα, γέλαγε πλάι μου και ένας Γερμανός.
-Γιατί γελάς εσύ; τον ρωτάω...ξέρεις Ελληνικά;
-Όχι μου λέεει, αλλά γελάω που γελάς εσύ!

Συνήθως χαμογελάω....

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Υπομονήήήή, υπομονήήήήηηη...

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Δεν μπορώ να κάθομαι με τις ώρες στα εστιατόρια ή στις ταβέρενες
και μουλαρώνω.


6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Μόνο στα δικά μου,
στους άλλους το κρατάω Μανιάτικο.

7.Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με την μικρή Λουλού και τον Rantaplan!

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Εγώ μόνο!
ε, και λίγο ο άντρας μου που με αντέχει...

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Ο γύρος του κόσμου.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ο Στρατής Τσίρκας, Αντώνης Σαμαράκης, Μενέλαος Λουντέμης, Νίκος Τσιφόρος,
Eugenio Scalfati.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να έχει σαν πρώτυπο τον Αθ. Διάκο.....

12. … και σε μια γυναίκα;
Την παιδική αφέλεια....
και το ό,τι είναι γυναίκα φτάνει!


13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Όλοι και κανείς.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν κάνω μπάνιο με σφυρίχτρα αλλά βρίζω..
γμτ τον πούστη που τραβάει νερό...μιά στο καφτό και μιά στο κρύο..
Keine Panik auf der Titanic,
keine Panik auf der Titanic.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Των θρησκευτικών, τελευταίο θρανίο, έριχνα ύπνους και όνειρα γκομενικά και μου ήρθε στο δόξα πατρί στο κεφάλι...

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Ponette.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Henri Matisse.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
To Μαύρο σε όλες τις αποχρώσεις του, μαύρο με μαύρο σκούρο, μαύρο με μαύρο πιο σκούρο, μαύρο με μαύρο κορακί, μαύρο με μαύρο μαυρί, μαύρο με μαύρο του θανατά, μαύρο με μαύρη μαυρίλα πλάκωσε...

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Τον γυιό μου!

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Γενικά το νερό, νερό καυτό, νερό ζεστό, νερό κρύο, νερό με παγάκια, μόνο παγάκια, ή σόδα...!

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Γι' αυτά που δεν έχω κάνει..
τα άσχημα και πονηρά ε;

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την βρώμα, τις μελιτζάνες και τις κατσαρίδες
και
δεν μπορώ να ακουώ την κιμωλία να τρίζει στον πίνακα, τα πηρούνια ή μαχαίρια στο πιάτο, να πιάνω βελούδο, μεταξωτό, ροδάκινο ή μπαμπάκι....ανατριχιάζω.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Δεν γράφω αλλά μου αρέσει να τρώω τα νύχια μου.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Οι κατσαρίδες και οι καρχαρίες, γι' αυτό δεν πάω στα βαθειά...
ψαρεύω από έξω καλόγριες και τις δίνω στις αλανιάρες γάτες.


25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν με συμφέρει...

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Τι είπες παιδί μου; μιλάμε για το περ-γαμώτο;
Α! ωραίο επιδόρπιο και μετά παστελάκι με νερό...
(δεν έχω μοτό αλλά μαύρο πεζώ)

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Δεν θέλω να πεθάνω για τα επόμενα 5000 χρόνια,
μετά βλέπουμε.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Δεν υπάρχει Θεός, αλλά εάν , λέμε εάν.. θα ήθελα να μου πει: σου ζητάω συγνώμη και να πέσει στα πόδια μου για να τον φτύσω....

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Μονοκύτταρου φυκιού.

49 Comments:

Blogger bidibis said...

Αυτός ο πουστ μεγάλο κακό έχει κάνει στη νεολάια μας τον τελευτάιο καιρό - πρέπει να απαγορευθει μπιφορ ιτς του λέιτ

9:32 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

"Σιγά τα ωά" του Μαντού μου; Που 18 κτηνίατριοι, δεκάξη φοιτητάδες πεσμένοι εις τα γόνατα θερμά παρακαλάνε (για να του τα κόψουν, έχει ανεργία ο κλάδος από ότι κατάλαβα, των κτηνιάτρων ντε).
Και ψιτ πήγαινε το κύτταρο σου λίγο πιο κει να χωρέσει και το δικό μου. Σε ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης.
Καλή σου νύχτα

10:16 μ.μ.  
Blogger aqua said...

Kαλά τι σου έκάναν οι καημένες οι μελιτζανες και δεν τις θέλεις?
Κάντες πουρέ...φτιάξε δρόμους, βουνά, αεροδρόμια..και θα τις συμπαθήσεις αμέσως.Κι έχουν περισσοτερες βιταμίνες κι ..απ'τα σπαράγγια.:))

10:16 μ.μ.  
Blogger ralou said...

Νερό,
βρώμα και κατσαρίδες
μας ενώνουν.
Το βιβλίο των Θρησκευτικών το έχω φάει και εγω στο κεφάλι αλλά επέζησε.
Το γμ/νο βιβλίο, όχι το κεφάλι;)

Καιρό εχουμε να τα πουμε!
Ελλειψες εσύ, έλλειψα κι εγώ...

11:38 μ.μ.  
Blogger fotis1926 said...

Ανοιξε νυχτολούλουδο
να δω την ομορφιά σου,
αμα δεν χάσω το μυαλό
πως θα βρω την καρδιά σου

2:16 π.μ.  
Blogger maria λεμονατη! said...

βρωμα, κατσαριδες και μια σουπα απο φυκια. λαχταριστη!

3:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

χιχιχιχιχιχιχι

Καλημερούδια και καλό Σ.Κ. :))

7:19 π.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Απιστεύτου είσαι, Μεθυσμενάκι μου! Να ΄σαι καλά, σου οφείλω το χαμόγελό μου! :) Φιλιά

4:17 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ bidibis, αντί να απαγορέψουμε τον Προυστ δεν απαγορεύουμε καλύτερα την κοκα κολα ; αυτή έχει κάνει μεγαλύτερη καταστροφή...

@ Νερίνα, τι είναι βρε ο Μαντού που έχει τέτοια @@; μαμούθ;

πες μου, πως πάνε πιο 'κει για να κάνουν χώρο;

@ aqua, αυτό είναι παιδικό τραύμα...κάποτε ήταν πολύ πικρές οι μελιτζάνες και εγώ έπρεπε να τις φάω...

@ ralou, αρκεί να είσαι εσύ καλά και θα ξαναβρεθούμε!

4:56 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ fotis1926, καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ για το ποίημα..

@ maria λεμονατη, βρώμα και κατσαρίδες μπλιαξ...
αλλά φύκια έχω φάει σε σαλάτα!

@ confused, και σε σένα καλό ΣΚ..θα πάω μετά να '' ρουφήξω '' Ρώσικη σούπα...Borstsch την λένε!

@ renata, άρα, όποτε είσαι στις μαύρες σου να πετάγεσαι μέχρι το Νησί να σε φτιάχνω!
(να είμαι εκεί όμως ε;)

5:08 μ.μ.  
Blogger George said...

Υο δεν υπάρχει θεός δεν το περίμενα.
Καλημέρα

12:40 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

εγώ για να μαι ειλικρινής μου κανε εντύπωση η σχετική με το Θεό απάντησή σου...
άστο έτσι αόριστα "εντύπωση"
φιλιά

10:52 π.μ.  
Blogger giota persis said...

Αυτη η απαντηση στο Θεο τα εδωσε ολα
Επιτελους μπορεσα να γραψω στο μπλοκ σαν ανωνυμη δεν με δεχοταν
Φιλια

11:15 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ George-Rose, γιατί; για την επιβίωσή μου και με όλα που περιέχει φόβος,αδυναμίες ή ανάγκες δεν μου είναι απαραίτητος ο θεός.

@ Alkyoni,το αφήνω στο αόριστο για να δω το μέλλον.

@ giota,χάρηκα που ήρθες μετά από τόσο καιρό... γιατί να γράψεις σαν ανώνυμη;

6:38 μ.μ.  
Blogger Paranoia said...

Καλά λέμε, έλιωσα με τις ομοιότητές μας, πως και δεν σε είχα ανακαλύψει?

7:17 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Paranoia, ή ήμουν στα αζήτητα ή έψαχνες για την Αμερική...και εγώ είμαι βραχονησίδα!
PPPP)))))))

8:07 μ.μ.  
Blogger giota persis said...

Γιατι δεν ειχα λογαριασμο στο bloger,com
Bαζω το ονομα στο τελος του σχολιου αλλα τυπικα ημουν ανωνυμη

9:55 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Φιλενάδα μου , με το μαύρο μαυρί ως και κορακί ....εμένα μου άρεσε η απάντηση :

1 α) Να την κόβω στα τρία και να υποκύπτω στους πειρασμούς !!!

Την βρίσκω σούπερ

10:43 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

1/ Όχι να το παινευθούμε, αλλά είμεθα προικισμένοι, άλλωστε γιατί να το κρύψωμεν;
2/ Εγώ το ταλαίπωρο φύκι να μην χωρέσω;
Καλή σου βδομάδα

7:56 π.μ.  
Blogger aggelika said...

polu oraio blog!!apo oles tis apopseis...

2:15 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

εισαι γλυκα..!!

7:34 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

μεθυσμενάκι και νερό; Γίνεται;
Κι όσο για τον Θεό, πάρ' το πίσω!
Βαρύ!
Φιλάκια κορίτσι μου!

10:55 μ.μ.  
Blogger o kairos said...

Ο,τι και να γραψεις,αυτος ο αθανατος στη φωτογραφια ειναι ολα τα λεφτα.Στον ευχομαι.

11:56 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

@Νυχτολουλουδο

Καλημερα μονοκυταρο φυκακι! :-))

10:13 π.μ.  
Blogger πνευμα said...

Σε ευχαριστώ για τα χαμόγελα που απλόχερα προσφέρεις.
Πέρασα να πω την καλημέρα μου.

Ένα πνεύμα

11:04 π.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

Λατρεύω αυτές τις στιγμές του μπλόγκιγκ που μετά το γέλιο, ακολουθεί η σκέψη πως υπάρχουν άνθρωποι χωρίς ίχνος σοβαροφάνειας, με ζωντανό μυαλό, που σπινθηρίζει.

12:20 μ.μ.  
Blogger takis said...

Γ@#$ μου, εκεί που έψαχνα κάτι καλό να πώ , να εκφράσω επακριβώς αυτό που νοιώθω βαθιά μέσα μου... πετάχτηκε ο Ναυαγός απο τη μέση του Ειρηνικού και το ξεφούρνισε.....
Τι άλλο να πω ...που να βουλιάξει όλη η ατόλη...
Θέλω να σχολιάσω μία - μια τις απαντήσεις αλλα γράφω σε διαλλείματα δουλειάς και αισθάνομαι σαν να με κυνηγάει ο εαυτός μου...ίσως αύριο...
Φιλιά απο τη Μακεδονία (Σκόπια δηλ.)

4:54 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Γέλασα με το 22, συμφωνώ με το 27...

11:52 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ giota, και στο δικό σου το μπλογκ εγώ είμαι χωρίς αβαταρ...

@ Trelofantasmeni, στα τρία φτάνει γιατί τα περισσότερα κομμάτια βλάπτουν την υγεία...

@ Νερίνα, θα χωράσεις αλλά πως πάνε πιο κάτω....δεν ξέρω!

@ aggelika, καλώς ήρθες μικρό!

1:52 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ φεγγαροαγκαλιασμενη, είδες τι κάνει η τούρτα άμα την κόβεις στα τρία;

@ elpida, ξενέρωτη δηλαδή!

@ o kairos, σε ευχαριστώ, θα ψάξω να τον βρω.

@ spirit, την επόμενη φορά θα σου έχω και καφέ, να ξαναπεράσεις.

1:58 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό, εσύ με σκότωσες τώρα....

@ Ναυαγός, η σοβαροφάνεια είναι αρρώστια σε αυτούς που νομίζουν ό,τι πρέπει να είναι σοβαροί για τον άλφα ή βήτα λόγο και δυσκολεύουν τη ζωή τους. εγώ, βάζω μόνο το ένα πόδι μπρος από το άλλο, τα αφήνω να πέρνουν αποφάσεις, να σκέφτονται και όπου με πάνε....

@ takis, μπααα, και να βουλιάξει η ατόλη του ξέρεις πόσα σκόρπια ατολάκια με χοντρά '' μπουμπούκια '' και αρώματα έχει;

@ oneiromageiremata, το ό,τι συμφωνείς με το 27 το πιάνω....αλλά με το 22 γιατί γέλασες;

2:23 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Μονοκύτταρου φυκιού".

Όλα τα λεφτά το κλείσιμο!!!;)

Φιλιά*

3:56 μ.μ.  
Blogger Despina said...

"Έξω καρδιά" σε βλέπω.
Όλες οι απαντήσεις με διασκέδασαν αφάνταστα :)

3:52 μ.μ.  
Blogger Fibi said...

Όλα καλά αλλά... επειδή ρίμαι λίγο σκράπας στα φύκια, τι σοι διάθεση έχουν τα μονοκύτταρα φύκια???

καλησπέρες:)

8:20 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Γέλασα με την κιμωλία και τα χνουδαωτα με τα οποία ανατριχιάζεις...πολύ απλά επειδή εμένα δε μου συμβαίνει...

11:23 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Ωχ αμάν... κι άλλη με το ροδάκινο.

(Κυρία, κυρία, να ρωτήσω, στο νούμερο οχτώ μιλάμε για απλό ήρωα ή σούπερ χίροου;)

:-P

Μουατς.
Και καλημέρα.

7:57 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ evelina_z13, έλα βρε, μην ντρέπεσαι να μου ζητήσεις τον λογαριασμό μου για να μου τα στείλεις....!

@ amo, εμένα όμως δεν με διασκέδασε καθόλου αυτό που έκανες...πολύ μεγά λο μα πάρα πολύ μεγάλο σνιφφφ!
έλα μωρέ, για να το ξανασκεφτείς...

@ Fibi,...........σκέψη 00000000000% --> -
κατάλαβες τώρα;

@ oneiromageiremata, με την κιμωλία δεν ανατριχιάζω μόνο χτυπιέμαι σαν το χταπόδι....!

@ mindstripper, και εσύ τέκνον Βρούτε;
τώρα γιατί την έκανες τόσο δυνατά την ερώτηση αυτή; αφού το ξέρεις..σούπερ χίροου και άγιος μαζί! αλλά μη του το πεις και το πάρει επάνω του γιατί θα χάσω τα χάσω όλα!

μεγάλο σμουτς!

12:35 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

μεγάλο σμουτς!

7:43 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Νυχτολουλουδακι μου
Μα που 'σαι σημερα εσυ κρυμμενη;;
:-*

12:52 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Νερίνα, μα πάντα πολύ μεγάλο σμουτς (όχι Γερμανικό όμως...)

@ αερικό, γιατί ειδικά 'σήμερα;' με πήρες τηλ και δεν απαντούσα;



ωχ! μου το θύμησες εσύ ρε, το είχα ξεχάσει.........

2:09 μ.μ.  
Blogger maika said...

το ήξερα πως είσαι βέρυ σπέσιαλ αλλά τώρα άμα στο ξαναπώ θα φάω πάλι κανα Lux και δυσκολεύομαι!! ακόμα δεν έχω χωνέψει εκείνο της προηγούμενης φοράς!!

καλά αυτό με τον πουρέ το κάνω κι εγώ... τον στολίζω ή με ψωμί...του βάζω μάτια ,μύτη,στόμα ή και με λουκάνικα...εδώ βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει...τον κάνω πολύ σέξυ!!!

7:38 μ.μ.  
Blogger maika said...

α και ξέχασα....στο μπάνιο βλέπω τραβάμε τα ίδια!!!!

9:07 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika, αυτό με το μπάνιο δεν το αντέχω άλλο! έχω δοκιμάσει όλες τις ώρες και πάντα θα βρεθεί κάποιος στο σπίτι μου, πάνω ή κάτω να τραβάει νερό!

εγώ κάνω και φουσκάλες με τον πουρέ......

1:39 π.μ.  
Blogger maika said...

η κατάσταση με το νερό είναι ένα μάτσο χάλια...γκρρρρ...
αλλά τις φούσκες πως δηλαδή τις κάνεις??? με καλαμάκι?? πες, αν θέλεις ,το κόλπο για να το κάνω κι εγώ!!!

9:03 π.μ.  
Blogger hliaxtida said...

Tαιριαζουμε σε πολλα. Οχι οτι εγραψα αυτα .. αλλα έτσι καπως ειμαι και γω..

11:52 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika,όπως με τις τσίχλες!φυσικά φουσκάλες δεν μπορούν να γίνουν αλλά εγώ το δοκιμάζω...λες να είναι αηδιαστικό;

@ hliaxtida, καλώς ήρθες! χαίρομαι που υπάρχουν άτομα σαν και μένα...
(με την τρέλλα στο λοφίο...!)

2:05 μ.μ.  
Blogger maika said...

..σιγά μην είναι αηδιαστικό???
αηδιαστικό είναι άμα πάρεις το καλαμάκι,βάλεις τη μια άκρη του στο στόμα σου,την άλλη του άκρη στη μασχάλη σου, πιέζεις τη μασχάλη σου γερά και συγχρόνως φυσάς στο καλαμάκι..... εκεί να δεις αηδιαστικό!!
..αυτό με τον πουρέ μια χαρά το βρίσκω κάτι σαν μπουρμπουλήθρες,μια χαρά!!

10:28 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika, χαχαχαχαχαχααααα!
με το καλαμάκι δεν το έχω δοκιμάσει...

ελπίζω να πετύχει με την πρώτη και να μη χρειαστεί να χαλάσω πολλά καλαμάκια...!

11:36 π.μ.  
Blogger Aurora* said...

Ευτυχώς το διάβασα εγκαίρως πριν σου κάνω τραπέζι με ιμαμ μπαιλντι και δε μου ξαναμιλήσεις. Ουφ!!!

5:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home