Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007

Τα νέα 7 θαύματα του σύγχρονου κόσμου

Μια φορά και έναν καιρό με παλιοκαίρι και ψιλή βροχή μέσα στο κατακαλόκαιρο, στην αρχαιότητα, τότε που δεν υπήρχε ούτε γιουροβίζιον, ούτε γιούρο, ούτε γιούγκο, μόνο ο γιούκος, 7 σοφοί με 7 εφτάψυχες γάτες στα πόδια τους δεν είχαν τί να κάνουν - γιατί είχαν πολλούς σκλάβους, δούλους και γυναίκες- πίνανε και μπεκρουλιάζανε στην αυλή του ενός, κάτω από το πόδι ενός 7χρονου φουντωμένου δέντρου και μιλάγανε για αφροδισιακές τροφές, σαρκικές απολαύσεις, για πιτσιρίκες, γυναίκες, παλλακίδες, παλιοθήλυκα, εταίρες, έκφυλες, βρώμες, τσούλες, για την Χιονάτη και τους 7 νάνους στο s/s Cyrenia, για τις 7 θανάσιμες πεθερές, για τις χθεσινές 7 που ήταν υπέροχες, τραγουδάγανε φάλτσα για αραπίνες λάγνες ερωτιάρες και ξεκ...άρες, για 7 ποτάμια που σμίξανε και 7 καημοί, 7 καρφιά 7 παιδιά μούχουν ματώσει την καρδιά, über 7 Brücken muss du gehen 7 dunkle Jahre überstehen, 7 φορές την μάζεψα αλλά δεν την συμμάζεψα, για τα καημένα τα νιάτα τι γρήγορα που περνούν, για τα λε7 που με χίλιους δύο τρόπους τους τα παίρνουν οι κόρες τους και τα σπαταλάνε στούς κομμμωτάς, στο Αιγυπτιακό μανικιούρ, στα body shop, για τα 7 ταξίδια τους στον γνωστό τότε κόσμο.
Ξαφνικά, ξεπροβάλλει μπροστά από τα έκπληκτα μάτια της Αθηναικής κομπανίας μία δίμετρη μαυρομαλλούσα κοπελιά με μεγάλο τουπέ και με κοντό άσπρο Gucci χιτώνα, κρατώντας μία στάμνα με Σαμιώτικη μαυροδάφνη στο ένα χέρι και στο άλλο το Madame Figaro.
-Κορίτσι, καλέ κορίτσι ώρα καλή στην πλώρη σου και αέρα τα βρακιά σου, μούσκεμα θα είναι τα μαλλιά σου, που πας έτσι; μωρό μου sorry γιατί είσαι χωρίς αγόρι; θα κρυώσεις, της λέει ο ένας και της δίνει μία τσιμπιά στον πισινό.
Και αυτή, παίζοντας με τις υγρές μπούκλες της και μασώντας με χάρη και σκέρτσο το δάκρυ που βγάζουν τα γαιδουράγκαθα και με μία ελαφιά κλίση του σώματος προς τα αριστερά του λέει..
-Να κάνω εξάσκηση στα μικρά πηδηχτά βήματα του παν και κα, και... you, you, you...κάνε μου λιγάκι μμμμ! και έλα να πάμε πέρα στους πέρα κάμπους στο κορμί σου να με νοίωσεις με την φλόγα μου να παίξεις ή στον κήπο σου να ποτίσουμε την ματζουράνα μου να χάνομαι στις λέξεις σου να παίξω με την..σκέψη σου.!
-Δεσποινίς τρομερό, από τον Πόντο είσαι ή αδερφή του Κορκολή; την ρωτάει άλλος, θέλεις να πάμε στο σπίτι μου να σε μάθω διπλόν ομάλ;
-Α να χαθείς..κρύε!
Ένας άλλος έγινε έξαλλος, τα πήρε στο κρανίο και χωρίς να μπορεί να συγκρατήσει τον εαυτό του και τα νεύρα του άρχισε να ουρλιάζει..
-Γιατί αυτός και όχι εγώ, τι είμαι εγώ; μπας κλας; τα κορίτσιαααα όλο μου τα παίρνουν....
-Κι εγώ που έχω τον καλύτερο κήπο στο εξοχικό μου στην Βαβυλώνα τι παίρνω; τρία αυγά Περσίας.
-Έλα, έλα στο πουλί μου τώρα πούναι μοναχό.......io ti voglio!
- Τι είπες ρε μαλάκα;
-Ε, όλα είναι μία συνήθεια....
-Και γιατί εγώ και όχι εσύ που έχω τον μεγαλύτερο ναό στο ...σπίτι μου!
-Την κολοκυθιά θα παίξουμε;
-Να σου φέρω μία δούλα μου ρε μάγκα μου;
-Μάλιστα...
-Ουχί, έχασε η μάνα...
-Ποιός κάνει τώρα;
-Ε;
Ο πρώτος, ο you, πήγε να ξεφύγει στη ζούλα με την μικρή αλλά τον πλακώσανε οι άλλοι στις κλωτσές και στις φάπες και κάτσε κάτω ρε καθήκι να δούμε ποιός έχει τα καλύτερα σπίτια ή που είναι τα καλύτερα.
-Μη βαράτε ρε μαλάκες, δεν πάω πουθενά, πουθενά εδώ θα μείνω...
-Θα κάνουμε συζήτηση και θα ψηφίσουμε...
-Για την μικρή;
-Ουχί, για τα αυγά Περσίας;
-Ε;
-Σκασμός ρε, ήθελα να πω για τα καλύτερα αντισεισμικά σπίτια, παραδοσιακές μαρμάρινες κατασκευές, μεταλλικά έργα, πριβέ βίλες με ιδιαίτερη ατμόσφαιρα και αισθητική ...
-Πότε;
-Τώρα...
-Και η μικρή;
-Θα την παίξουμε στα πεντόβολα...
-Πότε; όταν θα κάνει ξαστεριά;
-Όχι, όταν θα βγουν τα αποτελέσματα..
-Να αφήσει το κρασί εδώ..
-Με πιό σύστημα θα ψηφίσουμε;
-Της γιουροβίζιον...and the Akropolis twelve points, Akropolis douze points ...
-Φρίκη, εγώ, ντουζ δεν κάνω...τον Ιανουάριο έκανα.
-Και από την Κύπρο πόσους θα πάρουμε;
-Μα δεν έχει εφευρεθεί ακόμα...
-Η Κύπρος;
-Ουχί, η γιουροβίζιον...
-Ορθόν..
-Είσαστε έτοιμοι;
-Μπρος....

Και κάθησαν με τις ώρες, με τις νύχτες, με τις ημέρες, τα άστρα και τον αυγερινό, τα έφεραν από εδώ, τα έφεραν από εκεί, οι δούλες ανάβανε φωτιές, σβήνανε φωτιές, τις πηδάγανε κοντά στις φωτιές, οι δούλοι φέρνανε στους αφεντάδες νερά, κρασιά, ψητά κοτόπουλα, ψητά βώδια, ψητά αγριογούρουνα, κριθαρένια ψωμιά, ησύχασαν οι γυναίκες τους για μερικές ημέρες από δαύτους και από την γκρίνια τους, ξεβρώμησε και το σπίτι από την μπόχα τους και τις πορδές τους και κάποια στιγμή τα αποτελέσματα βγήκαν.
-Ζήτωωωω!
-Ζήτωωωω η δημοκρατία!
-Ε;
-Που είναι οι ορχήστρες, που είναι οι μπάντες..
-Αχου! την Ακρόπολη δεν την βγάλαμε..
-Πιάσε ένα διπλοφάσκελο ρε κωθώνι, ρε θα την βγάλουν το 2007.

Και τους twelve points λοιπόν τους πήραν ...
αυτά που μάθαμε:
1) Οι κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνας

2) Ο κολοσσός της Ρόδου

3) Η μεγάλη πυραμίδα της Γκίζας

4) Ο φάρος της Αλεξάνδρειας

5) Το μαυσωλείο της Αλικαρνασσού
6) Ο ναός της Άρτεμης στην Έφεσσο

7) Το άγαλμα του Δία στην Ολυμπία


Από αυτά, το μόνο που σώζεται μέχρι σήμερα είναι η γνωστή πυραμίδα του ΄Φαραώ Χέοπα και η κατάρα της μούμιας του Tutanchamun σε κάθε Χολλυγουντιανό έργο.
Στις 07 Ιουλίου 2007 * λήγει η ψηφοφορία για τα 7 νέα θαύματα του σύγχρονου κόσμου. Την ιδέα την είχε ο Ελβετός παραγωγός και συγγραφέας Berner Weber το 2001. H τελετή της ανακοίνωσης θα γίνει στην Λισαβόνα.
* χθες το έμαθα
Όποιος θέλει να ψηφίσει στο :
http://www.new7wonders.com/

Εγώ ψήφισα με το σύστημα της γιουροβίζιον: Akropolis douze points! και όλα τα άλλα που βλέπετε στις φωτογραφίες.
Acropolis, Alhambra
Angkor, Easter Island Statues
Machu Picchu, Τhe Pyramids of Giza












Taj Mahal


23 Comments:

Blogger Σταυρούλα said...

Αδικείσαι! Σεναριογράφος-σκηνοθέτης έπρεπε αν γίνεις, αν δεν είσαι!;) Καλημέρα, μεθυσμενάκι μου! Έχω ψηφίσει παλιά! :)

10:12 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ καλό , τρέχω να ρίξω την ψήφο μου ...φιλάκια

11:01 π.μ.  
Blogger panagiota said...

Οντως το'δωσες και καταλαβε με την αφηγηση σου!!!!
Κι εγω ψηφισα πριν 2-3 μηνες.
Εχω και κατι για την επιστροφη των μαρμαρων του παρθενωνα στην ελλλαδα αλλα δεν εχω το μαιλ σου για να σου το στειλω.Εκτος αν το ξερεις ηδη και αυτο...
Σε φιλω και καλησπεριζω.

3:02 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εάν σκεφτεί κανείς ότι εδώ και 15 χρόνια, ίσως και περισσότερα, στις κανονικές εκλογές ακολουθώ το δόγμα Ιωάννου (του σκιτσογράφου) "250 χιλιόμετρα μακρυά απο το τόπο καταγωγής μου", με μια φωτεινή εξαίρεση αυτές τις δημοτικές εκλογές, που για συναισθηματικούς λόγους ψήφισα (ναι το έχω κάνει και αυτό), απο τότε που άρχισα να σερφάρω ψηφίζω κατά μέσο όρο μια φορά τη βδομάδα, τόσο που κοντεύει να μου γίνει εθισμός. Προχθές που δεν μπορούσαμε να αποφασίσουμε με ποιο επεισόδιο του "παρά πέντε" θα τρώγαμε τα κιμαδομακαρόνια μας, εγώ πρότεινα, "εντάξει ας ψηφίσουμε να τελειώνουμε".
Για αυτό που αναφέρεις πρέπει να έχω ψηφίσει.
Παρόλα αυτά το συνοδευτικό κείμενο πολύ μου άρεσε..
Καλό σου απόγευμα πια

3:03 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ renata, όχι βρε, δεν είμαι..κλεμμένες λέξεις από τραγούδια είναι τα περισσότερα..!

@ Trelofantasmeni, ααα! ούτε και εσύ το ήξερες;

@ panagiota, δεν το ξέρω αλλά άμα το βρω θα ψηφίσω ΟΧΙ!

@ Νερίνα,μία φορά έχω ψηφίσει σε εκλογές...σε κάποιες δημοτικές στο Βερολίνο. και για μένα οι λόγοι συναισθηματικοί ήταν..ήθελα να πάω κόντρα στον άντρα μου..! Ολέ ο ταύρος μέσα μου!!!!

3:15 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΑΚΟΜΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ;ΈΙΧΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΡΙΞΩ ΔΙΠΛΗ ;ΧΑΧΑΧΑ
ΤΡΕΧΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΤΑ ΦΙΛΙΑΜΟΥ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ

3:48 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Όλα αυτά βρε τσακάλι για να μας πεις για την ψηφοφορία;;; Σας βγάζω το καπέλο μανδάμ και χαμογελώ!!!!

7:57 μ.μ.  
Blogger aqua said...

Εχω ψηφίσει καμια δεκαριά φορές ως τωρα.
Καλά που μας το θύμισες να πάω να ξαναψηφίσω.
Nyctolouloudo douze points!!!
(για την πιστή απόδοση του κλίματος που επικρατησε στην ψηφοφορία!!)
:))

8:57 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

΄Εχω ψηφίσει εδώ και 14-15 μήνες.
Πολύ μου άρεσε η πρωτοτυπία του κείμένου σου

Γλαρένιες αγκαλιές

6:30 π.μ.  
Blogger kiki said...

Ένα πράγμα σου λέω: έχω λάβει πολλά mails για να ψηφίσω και τα είχα αγνοήσει. Εξαιτίας του κειμένου σου, μπήκα και ψήφισα...

8:39 π.μ.  
Blogger Paranoia said...

ψάχνω το χάρτη
δεν βρήκα ανταλλακτικό σου
καλημέρες

1:11 μ.μ.  
Blogger patsiouri said...

Κι εγώ έχω ψηφίσει...με έβαλε πόστο η μανούλα, καλλιτέχνηδα γάρ!

Περιμένω ανυπόμονα το πόστ σου για την αρχαία Σπάρτη συγκεκριμένα!

1:31 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ sevarose, εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι...για διπλά ή τριπλά δεν ξέρω αν μπορείς, εκτός και έχεις διαφορετικά μειλ...

@ oneiromageiremata, σιγά βρε....
καλά, δεν ξέρεις να παίζεις χαρτιά και σου βάζουνε καπέλα;

@ aqua, σύστημα 22 στην 12ατη + αβ+ γδ +την τετραγωνική ρίζα του αποτελέσματος. όπου α=89 β= 69 γ= 99 δ=109.

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, πριν από 14/15 μήνες ψήφισες για τα πολλά, τώρα ψηφίζουνε για τα λίγα.....

2:04 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ oneiromageiremata, να σας βάλω καπέλο μανταμ; ελπίζω με το σύστημα γιουροβίζιον....

@ Paranoia, ε; ε; ε; ε; ε;
τι είμαι εγώ και δεν το ξέρω;
ή τι ξέρεις πιο πολύ από εμένα;
αυτοκίνητο ή ρομποτ είμαι;

@ patsiouri, τόσα χρόνια είλωτες μας είχαν..και εσύ θέλεις ποστ για τον εχθρό; και ποία καλή τέχνη αντιπροσωπεύει η μαμά;

2:10 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

ρε συ! πως αφηνουν σχολιο με podcast ή πως το λενε εκεινο που θα σου αποδειξει ποσο γελαω;
εεε;;;
να εισαι καλα νυχτολουλουδο!
πολυ καλα!
τ' ακους;
το γελιο, ντε...!

6:58 μ.μ.  
Blogger takis said...

Tι εισαγωγή ήταν αυτή μαν'μου!...
Αυτό με τις δούλες γύρω απο τη φωτιά..νύχτες της αποκάλυψης..

Λες να ψηφίσω ε? με τη βαρύγδουπη υπογραφή μου, Τάκης..

Η Ακρόπολη ειναι χαμένη απο χέρι πάντως..εχει και τα χάλια της εδω που τα λέμε, δηλ. μας αντιπροσωπεύει επάξια..

7:26 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Καλησπέρα

Έχω ψηφίσει από καιρό
Αλλά καλα έκανες και μας το
θύμησες και πάλι

Είναι ορισμένα πράγματα που δεν
πρέπει να τα ξεχνάμε

Καλό σου βράδυ

7:32 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ω.... σπεύδω....με τρέλανε το blogging...και ξέμεινα από ενημέρωση..

Γλαρένιες αγκαλιές

12:05 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Orelia, καλά, κάτι είπες τώρα! λες και ξέρω εγώ τι είναι το podcast....


@ takis, δεν σου λέει το ''κανίς να ψοφήσει στην Ακρόπολη''......αλλά να ψηφίσεις.....

@ Sailor, τώρα ψηφίζουν για τον τερματισμό.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ να σπεύσεις τέκνο μου αλλά όχι βραδέως!

3:05 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γιατί δε μας τα λένε τόσο όμορφα οι πολιτκοί μας να του ψηφίζουμε με χαρά; :P

Έχουμε ψηφίσει :))

7:16 π.μ.  
Blogger marayia said...

Αμφιταλαντεύομαι ...
ΒΑσικά πα8αίνω κά8ε φορά που βλέπω το Taz Mahal ...αλλά 8α ψηφίσω ελληνικά! χαχαχαχ

9:52 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ confused, τι και με ποίον τρόπο; αυτό δεν μας το είπες!

@ χειμωνιάτικη λιακάδα, εύγε τέκνον μου..πιστή στις παραδόσεις και εσύ!

1:00 μ.μ.  
Blogger Διαγόρας ο Μήλιος said...

Διαβάστε για το φιάσκο με τα δήθεν επτά νέα θαύματα εδώ:
http://diagoras.wordpress.com/2007/06/07/new7wonders/

12:48 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home