Τετάρτη, Ιανουαρίου 30, 2008

Είμαστε όλοι καλλιτέχνες!

Είμαστε όλοι καλλιτέχνες!
κάθε μέρα, κάθε ώρα ακόμα και στην τουαλέτα ζωγραφίζουμε μόνο που δεν το ξέρουμε!

Kunst είναι η καλλιτεχνία.
Και Künstler ο/η καλλιτέχνης!
Και η καλλιτεχνία για μένα είναι η τέχνη της καλαισθησίας, της ωραιότητας, της αρμονίας των χρωμάτων και των εικόνων.
H τρίτη μας συνάντηση με την Aurora έγινε εδώ στο Βερολίνο! Ούτε σεισμοί, ούτε φωτιές, ούτε καταστροφές, ούτε έβρεχε καταρρακτωδώς, ούτε πολλά κρύα, ούτε τίποτα στραβό!
Όλα κύλησαν ήρεμα, ομαλά, με φαγητά, βόλτες, ξενύχτια και επισκέψεις στα αξιοθέατα και στην εξοχή!
Είχε μαζί της και ένα ταξειδιωτικό περιοδικό για το Βερολίνο το κοιτάξαμε, το ξεφυλλίσαμε, το διαβάσαμε και κολλήσαμε σε μία γκαλερί (KW, Kunst-Werke Berlin) που έγραφε για το υπέροχο καφέ που έχει! Ούτε που την ξέραμε ούτε που την είχαμε ακούσει και οι καλλιτέχνες άγνωστοι.
Ξεκινήσαμε ένα απομεσήμερο να πάμε να συνδιάσουμε μαζί τις αισθήσεις της γεύσης και της όρασης. Ψιλή βροχούλα στάλα-στάλα ο καιρός, ανακατωμένος με δυνατό αεράκι. Στην αυλή το καφέ, κλεισμένο σε πίσω από χοντρά τζάμια, καρέκλα δεν υπήρχε και ευτυχώς που η φίλη μου η Γκούντη με την αδερφή της είχαν φτάσει πρώτες και είχαν βρεί κοινό τραπεζάκι με κάποιους άγνωστους.
Και νάσου τα μπλα μπλα μπλα.... τα μάτσα μούτσα... και οι χειραψίες με τις άγνωστες γυναίκες!
-Ρε, έτσι είναι εδώ; με ρωτάει η Aurora
-Έτσι, έτσι, όλοι οι άγνωστοι σε γεμίζουν με φιλιά....!!!!!!!
Ο καφές μιάμιση μαλακία, το καφέ το ίδιο αλλά είναι πολύ μοδάτο, must και in στον καλλιτεχνικό κύκλο!!!
Καιρός για την έκθεση!!!!!!!!!!
Αίθουσα και όροφος ταυτόχρονα!
Πρώτη οροφοαίθουσα:.......πινέλα στους τοίχους!!! και μην φανταστήτε σχέδια και χρώματα ή άλλα τρελλά αλλά σε κάθε τοίχο ΕΝΑ πινέλο σαν αυτά που βάφουν τα καλοριφερ βουτηγμένο στο άσπρο χρώμα!
στο πάτωμα άσπρες γραμμές σαν και αυτές των δρόμων, το μηχάνημα που τις φτιάχνει και από το ταβάνι είχε κρεμάσει ο καλλιτέχνης ένα mobile με καρέκλες!!
Δεύτερη οροφοαίθουσα: ΕΝΑ ΚΡΕΒΒΑΤΙ!!!!!!!!!!!! από το ΙΚΕΑ ..μάλιστα! και αυτό ήταν όλο το έκθεμα!
Πήγα να πιάσω το σεντόνι γιατί δεν πίστευα τι βλέπω αλλά η καλλιτέχνης μου έβαλε τις φωνές.....και εμένα με πήραν τα γέλια!














και σου το έλεγα βρε Aurora , τι στρώνεις κάθε πρωί το κρεββάτι; χαλάς το καλλιτέχνημα!
Τρίτη οροφοαίθουσα: πήγαινε της λέω να δεις πρώτα εσύ γιατί θα μας πετάξουν έξω άμα με πιάσουν πάλι τα γέλια.....αλλά την βλέπω να βγαίνει πνιγμένη στα γέλια....
-Τι τρέχει βρε; την ρωτάω...
-Χα χα χα χα !!!!!!! πήγαινε να δεις!
Πάω μέσα και τι να δω!!!!!! ΕΝΑ ΑΣΠΡΟ ΒΟΥΝΟ στο πάτωμα!!!! ένα άσπρο βουνό από σώβρακα, σουτιεν, φανέλες, σεντόνια, πουλόβερ, δαντέλες, γάζες, νήματα, κλωστές, τρέσες, αλεύρι, αλάτι, ζάχαρι, καλώδια, φελιζολ, ποπ-κορν, κουβάδες, παιδικά γιογιό, πλαστικές λεκάνες, μπατονέτες, χαρτί τουαλέτας, σφουγγαράκια, σερβιέτες χωρίς φτερά(κάποια πρέπει να του μιλήσει για τα Always), ταμπον, παντόφλες, πολύμπριζα, χαλάκια, πλαστικά ποτήρια, σαπούνια, δίχτυα, χαρτιά, χαρτομάντηλα, μανταλάκια, μπάλλες του πινκ- πονγκ, κλπ, κλπ!!!!! Όλα κάτασπρα! μόνο άσπρες κάλτσες και προφυλακτικά δεν βρήκαμε και το κιτρινούλι ποπ-κορν ήταν μία μικρή παρατονία!




















Χάλασα το έργο !!! αμέ!! όταν ο καλλιτέχνης δεν κοίταγε έσπρωξα με το πόδι μου μερικά καλώδια και χαλάκια και τους άλλαξα την θέση.
Τέταρτη οροφοαίθουσα: είχε κάτι μπλε τετράγωνα μεγάλα και παλιά μαξιλάρια και μία τηλεόραση που έβλεπες τον οργασμό μίας γυναίκας....και δύο δοκάρια....
Πέμπτη οροφοαίθουσα: χαλιά Περσικά και Ινδικά!......και μία τηλεόραση που μιλάγανε δύο ηλικιωμένα άτομα!!!!
Θέλω να γίνω καλλιτέχνης...
Αι σιχτιρι πια.....

33 Comments:

Blogger Aurora* said...

χαχαχαχαχαχα, τα εγραψες τέλεια, έχω ήδη έτοιμο το σχετικό ποστ και θα σε κάνω λινκ. Ειχα ξεχάσει και την αίθουσα με τα χαλιά. Συμφορά μου!!!

9:03 π.μ.  
Blogger Alkmini said...

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
νασε καλα βρε νυχτολουλουδο μεκανες
να γελασω με ολα αυτα τα καλιτεχνικα.... που ειδατε.
πω πω πως σας ζηλευω!!
κι γω η ερμη που φτιαχνω διαφορα χειροποιητα απο κολαζ μεχρι μασκες και καθρεπτες και μου "τα φτυνουν", ο καθενας το μακρυ του και το κοντο του.... τι να πω?...

9:52 π.μ.  
Blogger Marina said...

Κατουρήθηκα στα γέλια, ειδικά με το σχόλιό σου για το ξέστρωτο κρεββάτι!.
Μα τι σκέφτονται ότι είναι τέχνη! Και πώς το είδε το μουσείο τα άσπρα σκουπιδάκια για τέχνη?

Γέλιο απίθανο θα κάνατε! Τουλάχιστον το καφέ καλό?

7:40 μ.μ.  
Blogger ΩΣΗΕ said...

χαχαχαχα κι όπως άρχισε το ποστ, περίμενα μ' ενθουσιασμό να διαβάσω για τα εκθέματα...
Θα πω στη μανταμμμμ ν' αφήσει ξέστρωτα άυριο και το σώβρακό μου κάτω στο διάδρομο. Θ' αφήσω και τα πιάτα άπλυτα και θα κάνω έκθεση. θα βάλω και είσοδο. Άϊσιχτηρ που λες κι εσύ, με τον κάθε μαλακαλλιτέχνη!

9:12 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Χαχαχαχα! Όπως έλεγε και ο Χάρυ Κλιν παλιά σε κείνες τις κασέτες:τέχνη κάνουνε ορέ μάνα. Δε βράζουνε ροβύθια!
Από αύριο θα αφήνω το σπίτι να γίνεται κώλος (με το συμπάθειο) και όταν ο καλός μου με ρωτήσει πότε έχω σκοπό να το συμμαζέψω, θα του πω να μη μ' ενοχλεί γιατί κάνω τέχνη.
Ε ρε λόλααααααααα...

2:31 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Χαχαχαχαχα...............
Κι' εγώ ύστερρα, σκοτίζομαι που μπαίνω στα δωμάτια ειδικά των αγοριών και τί να σου πω...άσε δε σου λεω...
Καλέεεε...εμείς το πρώτο βραβείο θα κερδίζαμε...
;-)))

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

7:18 μ.μ.  
Blogger ζαφορα said...

πιστευω αξιζει να την δεις...
και θα σου εξηγησω παρακατω.

...οσο για τις επεμβασεις
και λιγες εκανες!

Ηταν εκει ο καλλιτεχνης;
Θα ηθελα πολυ να τον γνωρισω
για να μου πει με τι τροπο
να συνθεσω αυτα που πεταω.

Ξερεις μου εδωσες μια
πολυ καλη ιδεα εκμεταλευσης
σκουπιδιων...
αρχιζω απο αυριο κιολας
ερχεσαι για ιδεες...;

Να εισαι καλα
με εκανες και γελασα.

καλο σου βραδυ
και σκεψου την προταση μου.

12:38 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το τραγικό είναι ότι κάτι τέτοιοι τύποι με κάτι τέτοιες λαλακίες βγάζουν φράγκα με ούρα (γκρρρ).
Και λίγα έκανες :P :)))

9:00 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Aurora* όχι με τα χαλιά αλλά με τά χάλια να λες!
εάν δεν σκεφτόμουν τα 6 ευρω είσοδο θα πήγαινα και την ξεδέρφη να τα δει...καλύτερα να τα φάμε σε καφέδες και γλυκά!

@ Aliki, μάσκες και κολαζ..περασμένα ξεχασμένα. τα σκουπόξυλα είναι στην μόδα!

@ Marina, ένα μπλιαξ ήταν και αυτός!τα σκουπίδια είναι πολύ σικ και ΑΑΑ!!! και ΩΩΩΩ!!!στις γκαλερί!!!

@ ΩΣΗΕ, σε παρακαλώ να βγάλεις φωτογραφίες και να τις βάλεις στο μπλογκ σου! θέλουμε να θαυμάσουμε!

1:09 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ oneiromageiremata, τς τς τς!!μία καλλιτέχνης δεν μιλάει έτσι.... γκαλερί θα κάνεις το σπίτι! λες να φωνάξει αυτούς με τις άσπρες στολές;

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, σε καταλαβαίνω γιατί τα σώβρακα του γυιού μου διακοσμούν τα κουρτινόξυλα και τις λάμπες....

@ ζαφορα, δεν ήταν μόνο ένας αλλά 7-8 εμπνευσμένα καλλιτεχνικά άτομα....πότε θα ανοίξουμε την γκαλερί; ακούω προτάσεις και έρχομαι!

@ confused,σοβαρά τώρα,δεν μαζευόμαστε μερικοί και να κάνουμε μία έκθεση με σκουπίδια;

1:24 μ.μ.  
Blogger ζαφορα said...

Η προετοιμασια αρχιζει απο σημερα.

Η συγκομιδη των σκουπιδιων
θα γινεται καθημερινα
και κατ΄επιλογην...
Ξεκινα κι εσυ.

Οσο για γκαλερι, οσες θελουμε.
Προσεξε ιδεα!
Θα συνεργαστουμε
με τους γυρω δημους
θα επικαλεστουμε
" οικολογικη συνειδιση "
και δεν νομιζω να μας αρνηθουν.
Ετσι θα την βγαλουμε τζαμπα
και θα γινουμε και γνωστοι,
" οικολογικοι καλλιτεχνες "...!!!
Πως σου ακουγεται;
Ασε που θα μας πληρωσουν
κι απο πανω για το καλο,
που σωζουμε τον πλανητη.

Μη γελας καθολου μιλαω σοβαροτατα!

Κανω τα cone... κι ελα!

Καλα να εισαι
εκει που βρησκεσαι...!

11:53 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ja ja! so ist es.

«Η τέχνη δεν θέλει θυσίες
Οι θυσίες θέλουνε τέχνη»

Τζίμης Πανούσης

de ξερω που κολλαει τωρα αυτο αλλα μου αρεσε και το εβαλα...

11:23 π.μ.  
Blogger patsiouri said...

Θυμήσου μια μέρα να σου πώ τον ορισμό του Πανούση για την τέχνη....

11:01 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ζαφορα, άμα χρησιμοποιήσουμε τον όρο " οικολογική συνείδηση " κανείς δεν θα πληρώσει ούτε δεκάρα τσακιστή ......

@ ONOMATODOSIA, δεν μου αρέσουν οι θυσίες και μάλιστα οι οικονομικές..

@ patsiouri, για πες...

12:59 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Διαμαρτύρομαι η τρίτη οροφοαίθουσα είναι πιστή αντιγραφή του σπιτιού μου στο ξεβαμμένο τους....
Καλό σου απόγευμα τι καλά που σε ξαναβρίσκω....

2:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εδώ ταιριάζει το γνωστό , «τι θέλει να πει ο ποιητής?» ή μάλλον τα «τι θέλει να δείξει ο καλλιτέχνης»
Αυτά τα μπερδεψο- ανακατεμένα δήθεν καλλιτεχνήματα μου τι δίνουν λίγο στα νεύρα.

2:45 μ.μ.  
Blogger Marialena said...

Αγαπητό μου Νυχτολούλουδο, τόσον καιρό δεν μπορούσα να μπω στα σχόλιά σου, δεν ξέρω το γιατί και τώρα που επιτέλους! τα κατάφερα έχω να σου πω πως με τη Μαριαλένα πιάσαμε όλα τα μεσαιωνικά κάστρα της Εσσης και τους βοτανικούς κήπους και το παίζουμε πρίγκήπισσες και μωρές παρθένες της γερμανικής φύσης!!!


Λοιπόν την επόμενη φορά που θα πάτε για πολιτιστική βόλτα με την Ωρώρα, άφήστε την μοντέρνα τέχνη και πιάστε τον Μεσαίωνα... χα,χα,χα!

Φιλιά από την Φρανκφούρτη από Παναγιώτα και Μαριαλένα μεταμεσονυκτια και βρυκολακιασμένα!

1:59 π.μ.  
Blogger αερικο said...

Χμμ...να λεω δηλαδης πως το δωματιο της κορης μου συνηθως ειναι ενα καλλιτεχνημα κι οχι ασυμμαζευτο τοπιο;..:-)))

1:05 μ.μ.  
Blogger takis said...

Aυτά λένε αυτοί που δεν καταλαβαίνουν απο υψηλή τέχνη...

ειδικά η τέταρτη αίθουσα μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα με τα μαξιλάρια και τον οργασμό στη τηλεόραση...και δύο δοκάρια είπες?..εδώ μπερδεύομαι λίγο...αλλά σταματάω στον οργασμό..
δυνατός φαντάζομαι...
λες να έχω και εγω καλλιτεχνικές τάσεις?...

8:17 μ.μ.  
Blogger maika said...

...κουλτούρα να φύγουμε...που λένε!
Τελικά οι τρελλοί είναι όλοι έξω!
φιλιάααα

10:52 π.μ.  
Blogger faraona said...

Καλημερα κι απο μενα!
Τουλαχιστον γελασατε κοριτσια!Μπραβο!Γιατι υπαρχουν κι αλλες που σε τετοιες περιπτωσεις συνοφριωνονται και ψαχνουν το πνευνα του καλλιτεχνη!nyctolouloudo
θα ερχομαι απο δω γιατι μ αρεσει ο τροπος που τα γραφεις!

7:49 π.μ.  
Blogger πνευμα said...

Καλά πέθανα στα γέλια!

Απο χάλια άλλο τίποτα

...εεεε χαλία ήθελα να πω


Καλησπέρες

7:38 μ.μ.  
Blogger giota persis said...

αχχαχαχα καλημερα
Καλα κανω και κραταω εγω τα δημιουργηματα του μικρου (τυφλα να χει ο ΠΙκασο στην κυρολεξια)
Που θα παει θα μπω και εγω στο συλογο..

10:05 π.μ.  
Blogger anastasiak52 said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

12:11 π.μ.  
Blogger anastasiak52 said...

hallo!

12:26 π.μ.  
Blogger maika said...

γιού χου!!!
μα τώρα που ήρθα εγώ ,έφυγες εσύ??
καλημέρα!!!

7:54 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Νερίνα, από δευτέρα βάφω το σπίτι μου...δηλ, μερικά δωμάτια μόνο, να σου στείλω λίγο χρώμα;
πς, βάλε φωτογραφία του σπιτιού σου για να δούμε αν λες αλήθεια....

@ Trelofantasmeni, εμένα στα νεύρα όχι, αλλά με πιάνουν κάτι γέλια!
δεν πειράζει βρε, θέματα για γέλια να υπάρχουν!!!!

@ Marialena, χαίρομαι που περάσατε καλά...θα τα πούμε στην Ελλάδα!

@ αερικό, ντροπή σου ρε, άκου εκεί ασυμμάζευτο δωμάτιο! εγώ ποτέ δεν το είδα έτσι!

4:06 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ takis, γκουχ..γκουχ.. γκουχ!
δεν ξέρεις λοιπόν γιατί είναι τα δοκάρια;...
μα φυσικά για να μετράνε την ενέργεια που παράγει ...το έργο!

@ maika, ευτυχώς που είμαστε εμείς μέσα!

@ Faraona, καλώς ήρθες!
εγώ τουλάχιστον δεν ψάχνω να βρω το πνεύμα ή τι θέλει να μας πει ο καλλιτέχνης. ή μου αρέσει ή του τραβάω πέντε φάσκελα!

@ πνευμα, αέρα,αέρα!(μη μου πάθεις τίποτα!) χάλια,χαλία, χαλιά...ότι θέλεις παίρνεις!

4:18 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ giota 1, βρε Γιώτα, και εγώ έχω κρατήσει του γυιού μου τις καλλιτεχνίες - μέχρι και τα σεντόνια του ζωγράφιζε με μαύρους,κόκκινους και μπλε μαρκαδόρους - αλλά μέχρι τώρα κανείς δεν κατάλαβε την αξία του στις τέχνες!
άσε, σε μερικά χρόνια θα το παρουσιάσω για την καινούργια και από χρόνια χαμένη Σινδόνη του Τορίνο....

@ anna, ελπίζω να μην μείνεις μόνο εκεί....να δω τι θα δω!
όλα εντάξει;

@ maika, όχι βρε Μάικα,δεν έφυγα αλλά είχα Ελληνική και υπερατλαντική επίσκεψη.που χρόνος για μπλογκ...και από δευτέρα θα το παίξω ο μπογιατζής των τοίχων!
γμτ και πονάει η μέση μου....

4:30 μ.μ.  
Blogger maika said...

βάφεις??
αν ήμουν κοντά θα σε βοηθούσα,ειδικεύομαι στα ταβάνια...
καλημέρα και περαστικά...

9:19 π.μ.  
Blogger Roadartist said...

xaxaxa katapliktiko :)

11:28 π.μ.  
Blogger panagiota said...

Φωτογραφικό μας κρυφό ταλέντο,μια καλησπέρα και μια πρόσκληση απο την Παναγιώτα θα στείλω.θα ήθελα να μάθω και να -μάθουμε πολλοί από εμάς που σε διαβάζουμε να μας γράψεις την 123(3 παραγράφους) σελίδα απο ένα βιβλίο που διάβασες αλλά δεν ξέχασες.
Μπορείς με την σειρά σου να το ζητήσεις να το γράψουν άλλοι φίλοι σου.
Σε φιλώ γλυκαιά απο τον Ελλαδίτικο Βορρά.

6:03 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika,βάφω Μάικα βάφω....αλλά για τα ταβάνια αγκαζάρεψα τον φίλο μου τον Σταύρο...
κοίτα, άμα έρθεις για την συνέχεια θα έχεις τσάμπα και φόρμα μπογιατζή...

@ Roadartist, εγώ να δεις πόσο καταπληκτικό το βρήκα που οι τοίχοι μου θα αποκτίζουν αφηρημένα σχέδια....

@ panagiota, σε ευχαριστώ για την πρόσκληση. να δω τι μπορώ μεταξύ άσπρου και μπε να κάνω...

11:23 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home