Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007

Βενετία


η σαγηνευτική πόλις των καναλιών και των παλατιών, η βασίλισσα, η μαγική, η γοητευτική, η ονειρεμένη, η ρομαντική, η μελαγχολική, η μία και μοναδική, η συναρπαστική, η συγκλονιστική, η ένδοξη, η ερωτική...η πόλις ζωντανό μουσείο, χτισμένη σε πολυάριθμα μικρά νησάκια στην Αδριατική.
Η καλύτερη εποχή για να θαυμάσεις τις ομορφιές της δεν είναι ούτε ο Αύγουστος ή άλλος καλοκαιρινός μήνας ούτε η εποχή του φεστιβαλ ή του καρναβαλιού αλλά τέλος Νοεμβρίου αρχές Δεκεμβρίου. Χωρίς τα πλήθη των τουριστών που σκοντάφτουν στα πόδια και κολλάνε επάνω σου σαν μύγες ή που νιώθεις σαν παστή σαρδέλλα στην πλατεία του Αγίου Μάρκου και στα στενά καλντερίμια, στις γέφυρες, τα δεκάδες σκάφη, πλοία και πλοιάρια, βάρκες και γόνδολες στα κανάλια και τους γονδολιέρηδες να ξελαρυγγιάζονται και να συναγωνίζεται ο ένας τον άλλον στο: Gondola signori? Oggi prezzi speziali! Buona sera signori!...και στο ξαφνικό να πετάξουν μία κορώνα
mmmmm!! mmm !! o sole mio sta 'nfronte a te! sta 'nfronte a teeeeeeeeeee!!!!!
Marco Polo, Casanova, Vivaldi, Mozart, Bellini, Tizian, Thomas Mann έζησαν, έγραψαν και ερωτεύτηκαν στα στενά σοκάκια και τα κανάλια της Γαληνοτάτης.
Η πόλις του εμπορίου. "La Storia ...η πύλη της ανατολής, του μεταξιού και των μπαχαρικών.
Πολυάριθμες εκκλησίες, παλάτια, μουσεία , περίλαμπρη αρχιτεκτονική αλλά και bröckelnden Fassaden, η φθορά, των παλαιών αρχοντικών.
Ακτινοβολία χαμένου πλούτου, ομορφιάς και αρχοντιάς... Η πόλις που βουλιάζει, που χάνεται, που τα νερά, η ομίχλη και η υγρασία την αγκαλιάζουν σφιχτά και παθιασμένα, την πνίγουν και την βουλιάζουν, που όλα σαπίζουν και με τα δόντια προσπαθούν να την κρατήσουν στην ζωή...σαν τον γέρο που αργοπεθαίνει.
Venedig, die schöne Lagunenstadt der Gondeln, der Seufzerbrücke, der Rialtobrücke, dem Canale Grande.

Die Stadt, ist dem Untergang geweiht!

Βενετία, φως και σκιά, νερό και πέτρες, ξύλο και μάρμαρο, όνειρα και οράματα, ιερά και καθημερινά, πόλεμος και ειρήνη, δραστηριότητα και ηρεμία, ζωή και θάνατος.
Αυτά είναι τα συστατικά της πόλης αυτής με τα χίλια πρόσωπα.

31 Comments:

Blogger δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα said...

πολυ ομορφη η βενετια

φοβερη

4:06 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

χχμμμ
είδα ένα σχόλιό σου στην φεγγ. μας για ένα τραγούδι και σου θύμωσα
ΠΡΩΤΗ φορά το άκουγες εκεί;;;;
Αυτό σημαίνει πως snif δεν μ επισκέπτεααι αλλιώς θα το χες δει νωρίτερα
Για ρίξε μια ματιά
http://peri-planisi.blogspot.com/2007/10/blog-post.html
:)
ΥΓ: Δεν άκουσα ακόμη τίποτε για φωτιές στην Ιταλία,πλημμύρες στη Γερμανία
΄υποποτο
φιλιάαααα

8:44 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα, δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κάποιος αυτά που βλέπει....

@ Alkyoni,liebling,warum meckerst du?
το post αυτό το είχες βάλει τον οκτώβριο και εγώ διακοπούσα ακόμα!!!που πάει να πει ό,τι δεν είχα σύνδεση και pc καλό, άρα, δεν διάβαζα συχνά και δεν άκουγα blogοτράγουδα....

όσο για το άλλο σου σχόλιο...κοτζαμ Βενετία πλημμύρισα!!!

καλό ΠΣΚ σε όλους!

1:02 μ.μ.  
Blogger exilio said...

ρομαντική Βενετία..καλά κρατεί ακόμα :)

Γειά σου Νυχτολουλουδάκι μου!
xxx!

4:53 μ.μ.  
Blogger ΩΣΗΕ said...

Πανέμορφη γειτονιά!!! Αν δεν ξημερώνει ποτέ εδώ λέω να ... μετακομίσω!

Ωραία η Βενετία... δεν ξέρω ομως για πόσο

Χαιρετώ

5:50 μ.μ.  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Η πόλη με τα 1000 πρόσωπα!!!!
΄Οπως το λες....

Θα ήθελα όμως να μου πεις και κάτι άλλο, σε παρακαλώ...
Πώς να βάλω smilies στα comments κάτω-κάτω;
Δεν τα καταφέρνω η μεσήλιξ.. και μου αρέσουν τα στολιδάκια τα μικρούτσικα.
Σ' ευχαριστώ για την υπομονή σου...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

11:44 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σαν χιόνιααα :))

10:53 π.μ.  
Blogger kiki said...

Αχ...Βενετία....τι μου θυμίζεις τώρα...ΤΩΡΑ να μου λέγανε να φύγω, έφευγα για κει...

5:26 μ.μ.  
Blogger panagiota said...

Πω-πω και τι σελίδες παλιές μου άνοιξες λουλούδι μου!!!!
30τόσα χρόνια πριν.Οταν ήμουν φοιτήτρια στην Πάντοβα,η Βενετία ήταν η"φτωχή"μας Κυριακάτικη εξόρμηση....
Αχχχχχχχχ.....

1:08 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

σήμερα είδα την απάντηση..
ΟΝΤΩΣ βρε... κατάφερες να πλημμυρίσεις και τη Βενετία;;
αλλά τί ρωτάω;
θα πρεπε να μουν σίγουρη

8:28 π.μ.  
Blogger Despina said...

Δεν ξέρω γιατί μου φαίνεται μελαγχολική πόλη αν και την είδα μόνο σε φωτογραφίες μέχρι τώρα.
Μου αρέσουν γενικά τα μελαγχολικά συννεφιασμένα τοπία, αλλά η Βενετία μου κάνει πολύ ψυχοπλάκωμα.
Πάντως ωραία χρώματα έχει.

2:15 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

,,ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΓΕΜΑΤΗ ΧΡΩΜΑΤΑ ...
..ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ :(((((

3:40 μ.μ.  
Blogger maria λεμονατη! said...

χρωματα τις βενετιας!
ευχαριστουμε για το ωραιο ταξιδακι νυχτολουλουδακι :)

12:47 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ exilio, ρομαντική όλες τις εποχές, μελαγχολική μόνο τον χειμώνα.

@ ΩΣΗΕ, καλώς ήρθες, άσε, μη μετακομίζεις εκεί, να αγοράσεις ή να νοικιάσεις διαμέρισμα είναι πανάκριβα.
κοίταγα τις τιμές σε ένα μεσιτικό γραφείο. ένα δυαράκι πάνω από 332 χιλ ευράκια.

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, ελπίζω να έλυσες το πρόβλημα....1000 και λίγα είναι.

@ confused, α βρε, που χιόνισε; Ρ)Ρ)Ρ)Ρ)!!!!!!!!

1:51 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ oneiromageiremata, για ταξειδάκι μερικών ημερών είναι υπέροχη, για να μείνεις για πάντα εκεί... δεν το πιστεύω.

@ panagiota, δηλ πόσο ''φτωχή'' ήταν τότε; γιατί τώρα, πρέπει να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη για να πληρώσεις για μερικές ημέρες ένα ξενοδοχείο, να φας και το πάρκιν του αυτοκινήτου.

@ Alkyoni, άιντε και μερικές χιλιάδες χρόνια πίσω....πλημμύρες και καταστροφές γράφτες στον λογαριασμό μου....
εσύ χρειάζεσαι τίποτα;

@ amo, μελαγχολία και ψυχοπλάκωμα ίσως και φόβος σε πιάνει μόνο τον χειμώνα γιατί είναι μουντή, συννεφιασμένη, γεμάτη υγρασία, νυχτώνει νωρίς και νομίζεις ό,τι σε φυλακίζει, σου κλέβει την ελευθερία των κινήσεων σου. την άνοιξη και το καλοκαίρι είναι μοναδική.

2:26 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ seva, αξίζει να πας και για πρώτη φορά καλύτερα την άνοιξη. που δεν είναι βυθισμένη στην μελαγχολία.
καλοκαίρι μόνο άμα σου αρέσει η πολυκοσμία και οι ουρές για να δεις κάτι.
και προτού βουλιάξει....

@ maria λεμονατη! τίποτα βρε!
ήταν μιά μικρή στροφή στα δεξιά μου και μία ολιγόωρη επίκεψη για να αγοράσω μερικές μάσκες για την συλλογή μου..

2:27 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Ετσι όπως τα λες είναι. Εδώ οι ίδιοι οι κάτοικοι μετακομίζουν στο Μέστρε το χειμώνα και πουλάνε ό,τι μπορούν...

6:28 μ.μ.  
Blogger akrat said...

δεν έχω πάει εκεί... αλλά βλέπω τα βράδυα αλλόφρονες βυζαντινούς μοναχούς αυλικούς όλοι τους κυνηγημένοι από τους αυτοκράτορες να συνομοτούν ασταμάτητα.... πράκτορες των φράγκων και των παπικών να συνομοτούν στρατολογόντας πλήθος παραπονεμένων.... Και στο βάθος η Βασιλεύουσα να ετοιμάζει τα νέα Πορφυρά μεταξωτά...

11:10 π.μ.  
Blogger fish eye said...

αγαπημενος τοπος..εχω περασει 3-4 φορες απο κει..την πρωτη ηταν το γαμηλιο ταξιδι μας!!φοβερες αναμνησεις!!
οι φωτο σου για ζωγραφικη..μια κ μια..

12:15 μ.μ.  
Blogger ΩΣΗΕ said...

Αν είναι τόσο ακριβά... καλή και η Κύπρος. Το πολύ μέχρι... πιο κάτω (που λεει κι ο λόγος)

4:49 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Η λατρεμένη μου Βενετία.
Δεν μου είχες πει πως θα πέρναγες από εκεί, αλλιώς θα ερχόμουν μαζί σας! :)))
Ομορφα ήταν ε;
φιλάκια
φιλάκια
φιλάκια
φιλάκια

5:08 μ.μ.  
Blogger panagiota said...

Λουλουδάκι μου,τότε ήταν φτηνή για μας.Το τρένο δωρεάν με το φοιτητικό πάσσο για τις Κυριακές.Κουπόνια απο την mensa για φτηνοπίτσες με λίγες λιρέτες ρεφενέ στα δρομάκια,πριν την ponte de i sospiri και επιστροφή με το τρένο των 7.Η Piazza san Marco ηταν απλησίαστη και τότε απο ακρίβεια.Πίσω όμως απο την εκκλησία αριστερά απο το κανάλι ήταν η"curba"όπου,"τσιράκια"των τεχνητών του Ριάλτο φυσούσαν τον γυάλινο πολτό και έφτιαχναν καρδούλες με ονόματα, πέντε,για μισή λίρα
Μετά απο χρόνια που ξαναπήγα....ήταν όντως πολύ ακριβά!
Επρεπε μάλλον να μείνω αιώνια φοιτήτρια..........

8:29 μ.μ.  
Blogger aqua said...

Αχ...Βενετία.
Δεν ξερω αν καταφερω ποτε να πάω...
Ως aqua όμως ,τωρα που το σκέφτομαι ,θα ήταν το φυσικό μου περιβάλλον!
Καλή σου Νυχτα
νυχτολουλουδάκι! :))

10:15 μ.μ.  
Blogger patsiouri said...

Nαι ρε σύ, πανάκριβη...αλλά θα που πείς, ποιός μιλάει από Ελλάδα!!!

8:29 μ.μ.  
Blogger Marina said...

Οι φωτογραφίες σου παραπέμπουν σε πίνακα του Canaletto, μιά Βενετία άλλης εποχής, με ονειρεμένα χρώματα σαν πίνακες ζωγραφικής.
Είσαι εκπληκτική φωτογράφος..

11:16 μ.μ.  
Blogger Roadartist said...

"ουάου".. απλά αυτό!
Καλώς σε βρήκα :))

4:11 μ.μ.  
Blogger Christophorus said...

Xαιρετώ!

Πήγα στο καρναβάλι, και δε συμφωνώ μαζί σου. Με ενθουσίασαν οι ντόπιοι που ήταν μασκαρεμένοι και χορεύανε στις πλατείες.

Την αγάπησα, σίγουρα θα ξαναπάω. Αν θες, ρίξε μια ματιά κι εδώ...

12:13 μ.μ.  
Blogger patsiouri said...

A,thanks για το τραγουδάκι της Τσανακλίδου!!!!!

7:09 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ oneiromageiremata, α βρε, το Μεστρε είναι άσχημο. εκεί κοιμηθήκαμε και μας ''πούλησαν'' στο ξενοδοχείο το 1,20 κρεββάτι για διπλό....ναι, λες και δεν θα βουλιάξει και αυτό.

@ akrat,καλώς ήρθες.είδες, κάποιοι τέτοιοι παππικοί πράκτορες αποκλήρωσαν κάποιον προπροπάππου μου, το έσκασε αυτός για την Ελλάδα και χάσαμε τα παλάτια, τα αυγά και τα πασχάλια......πρέπει να ψάξω να βρω μήπως μου ανήκει η μισή Βενετία.:-)))))))

@ φεγγαραγκαλιες, εγώ πάντως γαμήλιο ταξείδι έκανα στο νοσοκομείο. εκεί να δεις καλοπέραση!! (με το που τελείωσε με έπιασε κολικός του νεφρού )!!!
Στην Βενετία πήγα μερικά χρόνια μετά μαζί με 3 άντρες......για χαβαλέ.

@ ΩΣΗΕ, δηλ πόσο πιο κάτω; περνάς την θάλασσα;

2:08 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ellinida, μήπως το ήξερε ο Μ; μόνο εγώ το είχα στο μυαλό μου και στον δρόμο του το ξεφούρνισα(γιατί νομίζεις σχεδίασα την επιστροφή με το αυτοκίνητο; :-)))) )....
έχω πάει αρκετές φορές για μερικές ημέρες αλλά αυτή την φορά πήγα για μάσκες μόνο.

@ panagiota, το άλλο μου μισό ήθελε να πει καφέ στην πλατεία του Αγίου Μάρκου.
ρε, άστο κάτω του λέω, μη σε τρώει,την περασμένη φορά μας πιάσανε τον κ....! α!!! μου λέει, καφέ χωρίς την θέα της πλατείας δεν γίνεται.
η summa λοιπόν δύο καφέδων και ενός γλυκού 32 εουράκια!!!
τώρα τουλάχιστον ξέρω τι δείνω, με εκείνα τα μηδενικά στις λιρέτες είχαμε πάθει μεγάλες ζημιές στο πορτοφόλι. ξέρεις τι είναι να νομίζεις ό,τι το ξενοδοχείο έχει 45 Μάρκα την βραδυά και να είναι στην πραγματικότητα 450;(225 ευρω)

@ aqua, ναι αλλά και η Ολλανδία έχει κανάλια..ακόμα και το Βερολίνο ! να πας, να πας.

@ patsiouri, τούτο εδώ ...δεν το κατάλαβα!

2:31 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Marina, ναι,νομίζεις ό,τι μεταξύ της ζωγραφικής του Canaletto και της σημερινή Βενετίας δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα...

εκπληκτική φωτογράφος; τι λες βρε; μόνο αυτό δεν είμαι, ακόμα δεν ξέρω τα'' κουμπιά'' της μηχανής μου (και την έχω 2 χρόνια) γιατί βαριέμαι να διαβάσω τις οδηγίες!
σε μιλμερσώ για τα καλά σου λόγια!

@ Roadartist,"ουάου" καλώς ήρθες!

@ Christophorus,καλώς ήρθες! μπορεί να έχεις δίκιο αλλά εμένα γενικά δεν μου αρέσει το καρναβάλι, οι μεταμφιέσεις, οι ρόλοι, τα ξεφαντώματα, οι ουρές με τις ώρες και να παίζω στρατιωτάκια ακούνητα σε κάθε μου βήμα!
θέλω, όταν είμαι κάπου να ακούω τους ντόπιους να μιλάνε την γλώσσα τους και όχι τους τουρίστες.

@ patsiouri,τπτς δεν κάνει!!

3:21 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home