Σάββατο, Ιανουαρίου 05, 2008

Sótano de las Golondrinas!

Ο καινούργιος χρόνος μπήκε στην ζωή μας, στα σπίτια μας, στην τσέπη μας, στο βρακί μας και ελπίζω να τον αντέξουμε και αυτόν. Το τι θα μας κεράσει μπροστά στα μάτια τα ξένα, στα γνωστά και στα δικά μας θα απολογηθούμε σε 360 ημέρες. Άλλους με έρωτες σε κόκκινα σύννεφα, άλλους με χαρά, άλλους με λύπη, άλλους με ταξείδια, άλλους να πνίγουν τον πόνο τους στα ξύδια, άλλους με το αιώνιο ταξείδι και άλλους με πηδήματα! Με μεγάλα πηδήματα, μικρά πηδήματα, πονηρά πηδήματα.
Είσαστε για ένα πήδημα;
Το πήδημα όμως είναι ένα! το extreme πήδημα! και θέλει κότσια! εγώ πάντως δεν είχα, δεν έχω και δεν είμαι για δαύτα...στο δευτερόλεπτο θα με γαζώσει ο μαύρος καβαλλάρης, ούτε α! δεν θα προφτάσω να πω!
Είναι αυτό που κάνει τις ορμόνες να εκκρίνοται στα ύψη, που κάνει την αδρεναλίνη να τρέχει ποτάμι στον οργανισμό, τα χέρια και τα πόδια να τρέμουν και να ιδρώνουν, την καρδιά να χτυπάει σε ξέφρενο ρυθμό και το μυαλό να θολώνει.( έτσι λένε! ) Ουάάάάάάάάάάάάάάάάάάάά! Θα επιζήσω;
Πηδήξατε; μα φυσικά και πηδήξαμε θα πουν οι περισσότεροι....χοχοχοχο!
Αμ δε...!
Εύστοχα; μα φυσικά θα πουν ακόμα περισσότεροι και θα χασκογελάσουν κλείνοντας το μάτι.
Με ρίσκο; μα φυσικά θα πουν οι πιο πολλοί φοβισμένοι γιατί ήταν απαγορευμένο χιχιχι! ή δεν πήραν τις κατάλληλες προφυλάξεις, ή πάντα με μυαλό και προσοχή οι πιο γνωστικοί.
Εγώ σας λέω ό,τι δεν πήδηξε κανένας σας...χοχοχοχο!....
και είμαι σίγουρη ό,τι δεν πήδηξε κανένας σας, το πολύ-πολύ από την καρέκλα στο πάτωμα Ταρζάν μου, ή από το τραπέζι ή από το κρεββάτι ή από τον πρώτο όροφο, ή από τον Λυκαβητό ή από τον Λευκό Πύργο ή από κάποιο γκρεμό και ησυχάσαμε εμείς και ο υπόλοιπος κόσμος. Αμήν!...
Αλλά είδα 2-3 τολμηρούς να πηδάνε....να πηδάνε μέσα στην μαύρη τρύπα! τους είδα στο Planet earth (Planet Erde), να πηδάνε στην :

Sótano de las Golondrinas!
Το κελάρι/σπηλιά των χελιδωνιών!

Βρίσκεται στο Μεξικό στην πολιτεία San Luis Potosí και χωράει όλο το Empire State Building.
233 χιλ. από το Mexico Sity, κοντά στο χωριουδάκι Aquismon, σε ένα βουνό μέσα στο τροπικό δάσος και έχει βάθος 333 μέτρα! Το άνοιγμά της στην κορυφή είναι 50 μέτρα και ανοίγει σαν καμπάνα στα 150 μέτρα. Όχι και πολύ χώρο για να κάνεις πτώση με ένα αλεξίπτωτακι!
Και άμα δεν ανοίξει;

Είδατε που είχα δίκιο;

Το μόνο ex-tremω ''άθλημα'' που έχω κάνει μέχρι τώρα και αυτό με πολύ μεγάλο φόβο, γιατί φοβάμαι τα βαθυά νερά, βλέπω πάντα και παντού σκυλόψαρα και καρχαρίες, ήταν στην Κέρκυρα, με το αλεξίπτωτο στη θάλασσα, που σε τραβάει το σκάφος, με την ξαδέρφη μου, να ουρλιάζει και να γελάει μαζί!... άιντε και μερικά τρελλά σε Λούνα-Παρκ ή καμμιά τσουλίθρα στο waterland ή σε παιδική χαρά!
Τρομάζω και φοβάμαι μόνο και μόνο που βλέπω να κάνουν μπαντζι τζαμπινγκ!

υγ:
βρήκα το βιντεάκι..

45 Comments:

Blogger kiki said...

Όταν είδα το βιντεάκι που μου έστειλαν με την ελεύθερη πτώση μέσα στη σπηλια, μιλάμε πιάστηκε η ανάσα μου. Ούτε εγώ κάνω για extreme σπορ. Να μου λείπει. Μπάτζι τζάμπιν, ράφτιν και άλλα συναφή, τα αφήνω για άλλους.
Το συγκεκριμένο βιντεάκι πάντως ήταν άκρως εντυπωσιακό!

10:25 μ.μ.  
Blogger TzinaVarotsi said...

Kι εγώ...ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω :))
Kαλημέρα και καλή Κυριακή!

7:50 π.μ.  
Blogger Συβίλλα said...

Αυτό θα πει σάλτο!!!!

Μωρέ κότσια που έχουν μερικοί - μερικοί!

Καλά τα λες που κάποιοι χαίρονται και κοκορεύονται που... πήδηξαν κι αυτοί!

Άντε κι αρχή καινούριος χρόνος με όλο και καλύτερα για όλους όσοι τα ... αντέχουν!

Μάκια!

1:56 μ.μ.  
Blogger aqua said...

Μου θυμησες τωρα μια φορά που λιποθυμησα ,όταν τα παιδιά μου μου εδειξαν τις φωτογραφίες από την εκδρομη που είχαν πάει.
Εγω νόμιζα πως τα'πιναν στα ουζερί της Χαλκίδας κι αυτοί έκαναν μπαντζι τζαμπινγκ στη γέφυρα.
Α...πα...πα!

4:39 μ.μ.  
Blogger ΩΣΗΕ said...

είπαμε πήδημα, ναί!
στα βαθιά, ναι!
στα σκοτεινά, ναι!
xxtreme, ναι!
μαύρη τρύπα, ναι!

αλλά όχι και 333 μέτρα! μη τρελλαθούμε κιόλας (χαχα)

οκ, οκ, σοβαρεύομαι. Αρέσουν και σ' εμένα τα xtreme σπορ αλλά απ΄αυτό δε θα πάρω. Τώρα για ένα άγριο ράφτιγκ δε λέω όχι

Φιλιάααααα

6:16 μ.μ.  
Blogger marayia said...

Καλή μας χρονιά Νυχτολούδο ...
Είπαμε Πήδημα ναι! Στα βα8ειά ναι, στα σκοτεινά όχι (εε να βλέπουμε και τι μας γίνεται ')
εξτριμ οχι! Αγριο ράφτινγκ ναι! Μαύρη τρύπα οχι..!
Οχι άλλο δούλεμα.. !
Μπορώ έχω ένα αντίγραφο από το προαναφερόμενο βιντεάκι, κι εγώ?
8έλω να δοκιμάσω αν 8α αντεξω να το δω! ( οχι να κάνω μπάντζι τζάμπινγκ!)
αν υποψιαστώ ότι με 8εωρεί κανείς υψοφοβική 8α ..πηδήξω!

12:18 π.μ.  
Blogger maria λεμονατη! said...

αντε και κανεις μπαντζι τζαμπινγ αλλα μες τα σκοταδια;
παραπαει....
:0

6:24 π.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

nein danke!!!

χεστης...
χαχα!

6:34 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Καλησπέρα

Καλή χρονιά και
Χωρίς πήδημα

Καλό βράδι

7:40 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ oneiromageiremata, το βιντεάκι δεν το έχω δει αλλά μάλλον από το Planet earth θα το έχουν πάρει!

@ ΝΙΟΒΗ, καλή εβδομάδα, έχουμε και κουβαδάκια να προσφέρουμε!

@ Meaculpa, να μου λείπουν τα ξινά.
προτιμώ τα σκαλάκια!
κότσια ή τρέλλα;

@aqua, χαχαχαχα! ευτυχώς που σου το είπαν κατόπιν εορτής!
εγώ θα τον είχα σφάξει τον δικό μου!

7:57 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ΩΣΗΕ, δηλ, πόσο άγριο θα το ήθελες;
σε ένα ρυάκι με ένα πλαστικό παιδικό βαρκάκι δεν σου κάνει;
εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει!

@ χειμωνιάτικη λιακάδα, νταξ, να σου κλείσω θέση για άγριο ράφτινγκ με τον ΩΣΗΕ μαζί!
εγώ θα σας περιμένω στο τέλος του καταρράκτη...για φωτογραφίες.
το βιντεο δεν το έχω, το είδα στην σειρά του Planet earth.

@ maria λεμονατη! και ειδικά άμα ξέρεις ό,τι από κάτω, στο τέλος, είναι βουνά οι κατσαρίδες...
το σκοτάδι σε πείραξε εσένα..!

@ ONOMATODOSIA, bitte, gleichfalls!

@ Sailor, επίσης καπετάνιε..και μόνο από την καρέκλα άμα δεν φτάνω στην ντουλάπα!

8:09 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ χειμωνιάτικη λιακάδα, το βρήκα!

10:31 μ.μ.  
Blogger tzonakos said...

Φοβερό πήδημα :)
εεεε... δε λέω οτι θα το έκανα ετσι άνετα κι ωραία, καλύτερα να παρακολουθώ απο κάπου με ασφάλεια !
Safe pidima is no pidima.

υγ. μια τέτοια τρύπα όπως φαίνεται απο πάνω εχει και στην Βραζιλία.

11:10 μ.μ.  
Blogger maria λεμονατη! said...

ααα, τις κατσαριδες τις εχω συνηθισει
ειχαμε στο παλιο μου σπιτι κατι φτερωτες
πλακα κανω
δεν συνιθιζονται αυτες
αλλα δεν το ηξερα...
τωρα εκτος απο το σκοταδι φοβαμαι και τις κατσαριδες

2:21 π.μ.  
Blogger Christophorus said...

Kαλή χρονιά nyctolouloudo, ευχαριστώ για τις ευχές σου.

Σχετικά με τρύπες, τώρα...να μου λείπουν τέτοι πήδοι, ευχαριστώ, δεν ενδιαφέρομαι...

8:11 π.μ.  
Blogger Marina said...

Καλημέρα και καλή Χρονιά! Ούτε για μένα τα extreme sports. Πιστεύω ότι όσοι τολμούν (και τη βρίσκουν) να κάνουν τέτοια είναι ήρεμοι άνθρωποι, με ομαλή ζωή που αναζητούν έξτρα αδρεναλίνη.
Εχοντας ζήσει πολλές extreme καταστάσεις με γονείς που πέθαναν νέοι, πολλούς εν γένει θανάτους στην οικογένειά μου, 1 διαζύγιο κλπ, κλπ..πάω πρός τη πιο κατασταλαγμένη κατάσταση.
Οταν ζείς το hard rock και δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, τις λίγες νορμάλ μέρες ακούς και τους αδελφούς Κατσάμπα!

8:17 π.μ.  
Blogger marayia said...

το είδα Νυχτολουλουδο μου ! Αν ποτέ αποφασλισω να με αυτοκτονήσω μόνο τότε 8α πάρω!
Meantime προτιμώ το άγριο ράφτινγκ με τον αγνωστο Ωσηε!

11:33 π.μ.  
Blogger Alkmini said...

ε οπου "πηδαει" κανεις , αν το γουσταρει καλο ειναι. ειναι θεμα αδρεναλινης μαλλον. αλλοι χρειαζονται πολυ για να νοιωσουν καλα. μονο ετσι εξηγειται
Καλη σου Χρονια νυχτολουλουδο

12:18 μ.μ.  
Blogger Despina said...

Κι αυτό το θαλάσσιο που έκανες μεγάλη υπόθεση.
Ούτε καν αυτό δεν μπορώ.

1:08 μ.μ.  
Blogger ΩΣΗΕ said...

Λοιπόν, έτοιμη η κάμερα; η χειμωνιάτικη λιακάδα ανέτειλε!

5:24 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Αποφεύγω τα πηδήματα, όταν βρεθώ σε άκρη γκρεμού ξυπνάει ο σούπερμαν μέσα μου να το πω ο απελπισμένος να το πω ότι και να το πω το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει..
Καλό σου βράδυ...

6:41 μ.μ.  
Blogger Aurora* said...

Μπρρρρρρρρρ το βινταάκι περίμενα για να σχολιάσω... μπρρρρρρρρρρ
σύγκριο μ έπιασε. Βοηθειά τους και χαρά στα κότσια τους

2:01 π.μ.  
Blogger patsiouri said...

Χα χα, εδώ πήδηξε ένας, κυριολεκτικά και μεταφορικά...και το συζητάμε ένα μήνα!

5:48 μ.μ.  
Blogger πνευμα said...

Μάλιστα! Το είδαμε και αυτό :-)

Άντε βρε καλή χρονία να έχουμε.

5:59 μ.μ.  
Blogger takis said...

Τελικά όλα είναι θέμα "αλεξίπτωτου"..
Δεν το ήξερε ο δικός μας εδω και σάλταρε χωρίς..

Μωρέ ηδονή να υπάρχει και θα δούμε τι είδους πήδημα θα επιλέξουμε...προς το παρόν ουτε τα απλά επιτόπου πηδηματάκια μπορούμε να απολαύσουμε...ελπίζουμε όμως!

6:37 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

αν σκεφτούμε πόσες φορές μπαίνουμε μέσα στα βάθη της ψυχής και του νου κάθε φορά που προβληματιζόμαστε, αυτό το πήδημα μοιάζει μικρό...

σε φιλώ και σου εύχομαι καλή χρονιά γεμάτη ευτυχία...

6:39 μ.μ.  
Blogger panagiota said...

Κι αν δεν ανοίξει το αλεξίπτωτο?Τι γίνεται μετά?Παράδεισος ή Κόλαση η επόμενη τρύπα?
Ασε λουλουδάκι μου και δεν είμαστε για νέες γνωριμιές ακόμα.Ούτε με τον Πετράκη ούτε με τον Λούσιφερ!

9:05 μ.μ.  
Blogger δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα said...

τρομερο..

απιστευτο μερος.

σαν να τους καταπινει μαυρη τρυπα ειναι..

καλησπερα

1:16 π.μ.  
Blogger Marina said...

Σου έχω κάνει πρόσκληση για συμμετοχή σε παιχνίδι

9:34 π.μ.  
Blogger Nature said...

Να φτάνεις στην άλλη άκρη του κόσμου και να πηδάς μέσα σ ένα από τα πιο περίεργα και βαθειά σπήλαια απλά για να ανακαλύψεις τι είδους ζωή μπορεί να κρύβει μέσα του ένα τέτοιο απόκοσμο μέρος. Έχει μια γοητεία ε?:)

3:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Απίστευτο!!!

Καλή Χρονιά!!!;)

7:01 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ tzonakos, safe πήδημα με μακαρονάδα και κόκκορα χωριάτικο is πήδημα;

@ maria λεμονατη!, εσύ τις είχες φτερωτές στο παλιό σπίτι, εγώ τις είχα εσωτερικές στο ''κλουβί'' με μαρούλια και επάνω στο τραπέζι....

@ Christophorus, α μπράβο! καλύτερα μία βόλτα με τα ποταμόπλοια ή τα πάρκα του Βερολίνου!

7:51 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Marina, τους αδελφούς Κατσάμπα!!!!! από πιο πατάρι τους ξεσκόνισες αυτούς βρε;
πάντως εγώ, από μια μεριά τους θαυμάζω-όχι τους αδερφούς- και από την άλλη κλείνω τα μάτια μου....

@ χειμωνιάτικη λιακάδα, νάτο το ραντεβού!!!πες μου ημερομηνία και ώρα να έρθω να σας φωτογραφίσω.

@ Aliki, σωστά, άλλοι πηδάνε στα βαθειά,χαιδεύουν και ταίζουν τους καρχαρίες. η επιλογή αλλάζει.
εγώ θα την βρω με αλανιάρη γάτο.

8:06 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ amo, είχε πόση πλάκα που το θυμάμαι ακόμα....θα το ξαναέκανα!!!

@ ΩΣΗΕ, να το κάνουμε καλοκαιρινό καλύτερα για να μη βρεθούμε στα κρύα;...

@ Aurora*, γιατί εάν δεν είχες δει το βιντεάκι θα το έκανες χωρίς σχόλιο ε; μπρρρ θα δεις σε λίγο!

8:13 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Νερίνα, ναι μεν αλλά, αχ βρε χρυσό μου,το αποφεύγω δεν είναι 100% αρνητικό, δηλ το κάνεις κάπου - κάπου.....

@ patsiouri, a! αυτός είναι για το βιλίο guinness...
νταξ μωρέ, μία προσπάθεια έβαλε ο άνθρωπος, προς το καλύτερο το βλέπω!

@ πνευμα,τι άλλο θα δούμε ακόμα! πάντως να το βλέπεις από τον καναπέ δεν είναι και άσχημο!

8:25 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ takis, ο ελπίζων εις αυτά ζώντας αποθνήσκει χέζοντας...

"αλεξίπτωτο" αλλά χωρίς τρύπες.....

@ Alexandra, η κατάδυση στα βάθη της ψυχής μπορεί να είναι πιο επικίνδυνη, γιατί δεν ξέρεις τι σε περιμένει ή ξέρεις και δεν τα πλησιάζεις.
μόνο που δεν περιέχει αυτο το ''κικ'''....,φωτογραφίες και κάμερες.

@ panagiota, και σκεφτόμουν ποιός μπορεί να είναι ο Πετράκης...
ε!άμα δεν σου κάνει την χάρη να ανοίξει χτυπάς πάλι το κουδούνι και τραβάς τα μαλλιά σου.

9:01 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα,

και μετά ένα Milky Way με φυστίκια!

@ Marina, α! η πρώτη της χρονιάς, θα έχει και καφέ; σε ευχαριστώ!

@ Nature, τι λες μανάρι μου; για να τα ανακαλύψεις πρέπει να πηδήσεις; δεν υπάρχουν και σκοινιά;

και για την γοητεία αυτή τι δεν θα έδινα για να σε δω να πηδάς μέσα στην τρύπα!

@ εύη, και όμως αληθινό!

9:23 μ.μ.  
Blogger tzonakos said...

Πως το ξερες οτι πήδηξα σε χωριάτικό κόκκορα με μακαρονάδα ;

8:07 π.μ.  
Blogger Aurora* said...

des ta mail sou, filia

2:22 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ tzonakos,μα στο το Πήδημα μόνο αυτό μπορείς να ...φας και το καλύτερο νερό από πηγή!!!!!!!!

@ Aurora* οκ!

5:13 μ.μ.  
Blogger ΩΣΗΕ said...

οκ θα περιμένω ως το καλοκαίρι!

Καλό σου βράδυ νυχτολουλουδένια

6:23 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Καλημέρα

8:42 π.μ.  
Blogger roadartist said...

τελειο μέρος.... :)
Πολύ ωραίο ποστ!! :)))
καλο σκ!

7:01 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Ο Χριστός κι η Παναγία...

9:11 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ΩΣΗΕ, οκ! μέσα, το δικαίωμα της φωτογράφησης δικό μου!

@ Νερίνα, μία πολύ πρωινή καλημέρα και από εμένα!

@ roadartist, τέλειο μέρος για τι; για πικ-νικ;

@ Jason,τσου...
El Cristo y la Virgen Maria είναι εκεί!

2:33 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home