Τρίτη, Φεβρουαρίου 26, 2008

123

123=6














Ο αριθμός έξι αντιπροσωπεύει άτομα που τους αρέσει η σπιτίσια ζωή, θυμώνουν αργά, ερωτεύονται εύκολα (ούτε πασατέμπος να είναι...βοηθειά μου ) είναι σαρακαστικοί και είρωνες και μπορεί να συμμετέχουν και σε κοινωνικές οργανώσεις. Εγώ δεν συμμετέχω σε καμμία...
123 Γράψε μου λέει η giotavita κατά τον κόσμο Παναγιώτα την 123 (3 παραγράφους) σελίδα απο ένα βιβλίο που διάβασες αλλά δεν ξέχασες.
Με τα χέρια μέσα στο μπλε και άσπρο χρώμα (-Ελληνική σημαία το έκανες το σπίτι μας μου φωνάζει ο υιός - Βάφε και σκάσε γυιέ μου του απαντάω εγώ) πάω να πιάσω το πρώτο βιβλίο που είναι στα αριστερά μου.(αυτά που είναι δεξιά είναι μακρυά και δεν τα φτάνω!)
Δεν έχω προφτάσει να καθήσω στο Pc....
-Ν, έλα να με βοηθήσεις να σπρώξουμε την βιβλιοθήκη φωνάζει στις 11,50 ο άντρας μου από το άλλο δωμάτιο...Πολύ θα ήθελα να πω και σε αυτόν....σκάσε και παράτα με αλλά τον έχω ανάγκη για να με βοηθήσει να βάψουμε το σπίτι και γι' αυτό το βουλώνω...και πάω μέσα για να μεταφέρουμε στην άλλη μεριά του τοίχου τα ράφια και τα βιβλία!
Λοιπόν, τι λέγαμε giotavita ;
Α! για το αριστερό μου βιβλίο....
Culinaria Russia
γράφει το πρώτο βιβλίο σε απόσταση αναπνοής ,Da,Da, αλλά κανείς μάλλον δεν θέλει να ακούσει για Warenje is kryschownika,που είναι στην σελίδα 123, άσε που μπορεί να βρεθούν άτομα εθισμένα στο αλκοόλ και μετά να φταίω εγώ; Niet λοιπόν.
Και αφού έχω μακρύ χέρι πάω 3-4 cm πιο αριστερά...












Ο Λαβύρινθος
του Eugenio Scalfari
Kανένα άλλο βιβλίο δεν με έχει ενθουσιάσει τόσο όσο αυτό!
Σελίδα 123, τρίτη παράγραφος!
<<....
-Ναι, μα τι σημαίνει; Τι πάει να πει "η αλήθεια είναι μία ηθική προκατάληψη";
-Αν η αλήθεια δεν υπάρχει με την απόλυτη και αντικειμενική έννοιά της, τότε η παραδοχή τής ύπαρξής της είναι ένας υποκριτικός φόρος τιμής που αποδίδεται σε μία συμβατική ηθική.
-Ναι αγαπητέ μου, αλλά πως μπορεί να ζει κανείς ξέροντας ότι δεν υπάρχει αλήθεια;
-Μα ακριβώς αυτή είναι η ουσία. Ο Νίτσε αφιέρωσε όλη του τη ζωή αναζητώντας μια απάντηση σ' αυτή την ερώτηση που ο ίδιος έθεσε.
-Ίσως γι' αυτό τρελάθηκε.
-Ίσως. Ξέρετε, θεία Ολυμπία, χθες το βράδυ ο Στέφανο φώναξε απ' το παράθυρό του σ' όλη την παρέα που είχε μαζευτεί στον κήπο "Ο Θεός πέθανε". Δε σας το είπαν;
.....>>

17 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ααα...όμορφη ανάρτηση!
Δεν το ξέρω το βιβλίο και βλέπω πως γράφει "αλήθειες"

Και ο Στέφανο τη δική του υποκειμενική αλήθεια φώναξε...

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

12:53 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Δεν πιστευω να βαψες μπλε το σπιτι;;!@#$!@#$%^
Σομονακι δε λεγαμε;; :-))


(Οσο για τον Νιτσε μου φαινεται πως κι αυτος πεθανε!:-Ρ)

2:40 μ.μ.  
Blogger takis said...

"....αλλά πως μπορεί να ζει κανείς ξέροντας ότι δεν υπάρχει αλήθεια;.."

Μωρέ καλά έκανα εγω και παρέμεινα στον Εμπειρίκο και Μέγα Ανατολικό ...τουλάχιστον εκεί κάποιες αλήθειες είναι ολοφάνερες!....
Σιγά μωρέ να μη περιμένουμε να πεθάνει ο Θεός...ασε που δεν ξέρουμε αν υπάρχει κιόλας...πως να πεθάνει?..

Ας μη συνεχίσω όμως γιατί...
βρε λες νάχει δίκιο ο Νίτσε?!
Βρε Εμπειρίκο και ξερό ψωμί!
σίγουρα χειροπιαστά πράγματα!

5:34 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Ωραίες επιλογες. Και το βάψιμο και τα βιβλία ;-)

11:44 μ.μ.  
Blogger Despina said...

Θα τρελαθώ αν δεν υπάρχει αλήθεια.

Θα τρελαθώ επίσης, γιατί αναρωτιέμαι: εμένα επιτέλους ποιός και πότε θα μου βάψει το σπίτι;

Despina K.

4:22 μ.μ.  
Blogger akrat said...

υπέφερε το παλληκάρι?
βρε παιδί μου κρίμα... νέος ήταν...

9:48 π.μ.  
Blogger Aurora* said...

Ωχ, θα μεταφέρετε τόσους τόνους βιβλία για το βάψιμο? Ευτυχώς που πρόλαβα κι έφυγα!!!

3:38 μ.μ.  
Blogger patsiouri said...

Ax αχ αχ....φαίνεται ενδιαφέρον πάντως το βιβλίο...

6:49 μ.μ.  
Blogger panagiota said...

Λουλουδο-Ν,ηταν ζουμερή και πανέμορφη η ανταπόκριση σου.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ σου στέλνω για τα όμορφα που μας έγραψες,κι αν ο θεός πέθανε και μας ξέχασε,πέρνα κι απο εδώ για ένα βαψιματάκι,γιατί βλέπω πως είσαι και σ'αυτό καλλιτέχνης εκτός από τις φωτογραφίες!
Φιλιά πολλά...και θα το πάρω το βιβλίο να το διαβάσω.

9:32 μ.μ.  
Blogger giota persis said...

Καλημερα Καλο μηνα

9:52 π.μ.  
Blogger Alkmini said...

ποιος πεθανε ? ο Νιτσε? ααααααααχουυ με στεναχωρησατε τωρα. ποτε καλε?
καλο βαψιμο
καλο μηνα
και καλο υπολοιπο σ/κ νυχτολουλουδο

11:18 μ.μ.  
Blogger maika said...

ε,άμα δεν υπάρχει αλήθεια δεν υπάρχει και ψέμα άρα....άρα λέμε ό,τι θέλουμε!!!
πω ρε τι έγραψα πάλι!!!

ελπίζω σήμερα να έχεις βάλει τη βιβλιοθήκη στη θέση της και να έχεις ξεφορτωθεί τις μπλε τούφες που θα είχες στα μαλλιά σου...
;0))))

9:09 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ ,Πολλά φιλιά και σε σένα γλαρένια μου!(να το διαβάσεις)

@ αερικό, εμείς μπορεί να λέγαμε για σομονάκι αλλά το αφεντικό, ο γυιός και ο Σταύρος είπαν ένα δεύτερο ηρωικό ΟΧΙ!

@ takis, τον σταμάτησα στον τέταρτο τόμο....όσο για τις ερεθιστικές αλήθειες του Μέγα Ανατολικού τις διαβάζω και στην κόκκινη κουρτίνα ή στο μπουντουάρ.δεν χρειάζονται 8 τόμοι!

@ oneiromageiremata,....και αρκετά βιβλία πήραν χρώματα!

11:11 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ amo, μην τρελλαθείς...
κατασκευάζουμε το ψέμα που είναι το αλάτι της αλήθειας.

πάρε παιδιά,άντρα,φίλους και καλή αρχή.

@ akrat, μπα...φούμαρε, ρεμπέλευε, κουβέντιαζε, απολάμβανε τις στιγμές μέχρι που πέθανε.

@ Aurora*, την μεγάλη; αυτό το καβαντόγιο που να το μεταφέρω; ούτε ο Ηρακλής δεν θα έκανε αυτό τον άθλο. αυτή έμεινε πιστή στην θέση της(από πίσω από τα βιβλία έβαψα - τα οποία πήραν και λίγο χρώμα αλλά δεν είπα τίποτα - μέχρι εκεί που έφτανε το πινέλο)...τις 4 μικρές μεταφέραμε!

@ patsiouri, αχ, αχ να το διαβάσεις!

11:53 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ panagiota, αύριο φεύγω για ένα μικρό τετραήμερο ταξειδάκι, μετά έχω άλλα δύο δωμάτια να βάψω και μετά..τέρμα τα βαψίματα, οι μπογιές, τα πινέλα, τα πλαστικά, ο νέφτης κλπ κλπ!
να το διαβάσεις στα Ιταλικά!

@ giota 1, καλό μήνα και σε σένα! έχω να περάσω πολύ καιρό από το μπλογκ σου...

@ Aliki,άβυσσος η πληγή σου τώρα ε; υπομονή,με τον καιρό θα επουλωθεί...
καλό μήνα και σε σένα!

@ maika, είπαμε....είσαι ΑΡΑ!!!!! συγκλονιστική!!!! μοναδική!!!!
οι μπλε τούφες δεν ήταν το μεγάλο πρόβλημα αλλά η άσπρη λαδομπογιά στα μαλλιά μου!
μου πάνε τα άσπρα....θα τα βάψω πουτανέ πλατινέ!!!!

12:06 μ.μ.  
Blogger maika said...

χα!
μεγειά το νέο σου λουκ λοιπόν!!!
;0))))

9:15 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika, Danke, Danke!!!!αλλά όχι ακόμα...!

1:33 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home