Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2006

Το λευκό ΕΝΑ και το ΜΑΥΡΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ

Με τα κουμπιά δεν τα πάω καλά.

Και δεν εννοώ αυτά στα παντελόνια μου ή στις μπλούζες μου γιατί με αυτά έχω υπέροχη σχέση.
Εννοώ τα άλλα, αυτά που είναι επάνω σε κάθε οικιακή συσκευή στο σπίτι ή αυτό είναι πλυντήριο ή κουζίνα ή τηλεόραση ή στερεοφωνικό ή ψηφιακή μηχανή ή... ή... ή... ή....αυτοκίνητο.
Οι πόλοι του ελάχιστου μυαλού μου μαζί με τα γκρι κύτταρα παθαίνουν βραχυκύκλωμα, διαταραχές και καίγονται όταν τα βλέπω. Πάντα πρασπαθώ να βρω καταφύγιο στα ένα έως δύο το πολύ-πολύ, άιντε μέχρι τρία κουμπάκια.
Πρίν από μερικούς μήνες χάλασε το πλυντήριο και πήρα μπάλλα τα μαγαζιά και του δρόμους για ένα καινούργιο. Ένα που να ταιριάζει στο μυαλό μου και να μετράω τα κουμπιά στα δάχτυλά μου. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα....

- Είναι της Bosch, πολύ καλό, γερό, έξυπνο, έχει χαρακτήρα. Και σας μιλάει κι' όλας μου λέει ο κύριος.
- Δηλαδή;
- Σας λέει εάν το πρόγραμμα είναι το σωστό, εάν η θερμοκρασία ταιριάζει στο πρόγραμμα, ή εάν το βάρος των ρούχων είναι για το πρόγραμμα που διαλέξατε, σε πόση ώρα θα τελειώσει κλπ κλπ.
- Πως σε λένε; το ρωτάω...
- Erik, μου απαντάει ο κύριος.
- Το πλυντήριο το λένε Erik;
- Όχι εμένα...
- Δεν ρώτησα το δικό σας όνομα αλλά του πλυντηρίου!
- Μα σας είπα, Bosch !!!
- Δεν έχει μικρό όνομα; δεν το έχουν βαφτίσει;
- Τι θέλετε κυρία μου;
- ( Κεριά και λιβάνια...) θέλω ένα πλυντήριο με δύο έως τρία κουμπιά που να μη μου μιλάει να μη με ξυπνάει, να μη με ρωτάει και να μη μου απαντάει.
..........το λιβάνισμα
το έχει αναλάβει ο άντρας μου και ο γιός μου!
- Τότε να πάτε... στη Αφρική κυρία μου, εκεί έχει ποτάμια για τα ρούχα σας!

Το ΕΝΑ ήταν και αυτό απλό. Για το μυαλό μου, για τα μέτρα μου. Τα κουμπάκια του ελάχιστα και όλα σε βολική θέση. Το χρωματάκι του άσπρο σαν το γάλα. Παλιό αλλά εύχρηστο. Άρχισε όμως να μου κάνει πολλά νερά....Να 200 ευρώ την μία ημέρα, να 400 την παράλλη, να 500 την επόμενη εβδομάδα. Αχόρταγο είχε γίνει! Ο λογαριασμός είχε ξεπεράσει τα 2000 ευρώ σε μία εβδομάδα.
- Θα το αλλάξω λέω στον εαυτό μου!
- Να το αλλάξεις μου απαντάει αυτός.
Μία εβδομάδα προτού φύγω πάλι είχε τα προβλήματα του.
Γκρουτς, γρουπ, γκρρρρρρ άρχισε πρωί-πρωί τις τρέλες του.
- Τι σημαίνει πάλι αυτό; τι μυστικό κρύβεις; τι θα ανακαλύψουν σήμερα;
Τρέχω στο ειδικό, το ακούει, το ανοίγει, το κοιτάει, διάγνωση ιατρική .....μπλα, μπλα, μπλα.. θα κάνει 600 ευρώ.
Στροφή επί τόπου εγώ, παρελθόν, παρόν και μέλλον της τσέπης μου σε ευρώ ...και τότε το βλέπω!
Βλέπω το μαύρο λιοντάρι να με κοιτάει στα μάτια.
Να με κοιτάει αινιγματικά στα μάτια!
να με κοιτάει με υπονοούμενα στα μάτια!
να με κοιτάει ερωτικά στα μάτια!
να με κοιτάει και να μου φωνάζει.....είμαι δικό σου! γρρρρρρ! για άγριες νύχτες! γρρρρρρ!
έλα κύμα πάρε με και μες στην αγκαλιά σου τώρα βάλε με! ( λάθος, αυτό ήταν από το ραδιόφωνο )
έλα να σου εξηγηθώ αλα Γαλλικά......
αλα Γαλλικά.......
αλα Γαλλικά......
- Ν. δεν με ακούς που σου μιλάω; τι έπαθες;
- Το λιοντάρι, το μαύρο λιοντάρι είναι καινούργιο; το πουλάς; πόσα θέλεις;
- Ναι, καινούργιο είναι. Θα το υποστηρίξεις;
- Έχει την ψήφο μου δαγκωτή! Το ΕΝΑ θα το πάρεις;
- Θα στο παραδώσω μεθαύριο.......

Καταφεύγω για τελευταία φορά στον κόρφο του '' ΕΝΑ '' μαζεύω τα πράγματά μου, τα πηγαίνω στο '' ΜΑΥΡΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ '', μπαίνω βαθυά μέσα του και τι να δω .....

Κουμπιά. Είναι γεμάτο με κουμπιά, άγνωστα κουμπιά, κόκκινα κουμπιά, κίτρινα κουμπιά, κουμπιά μεγάλα , κουμπιά μικρά, κουμπιά άχρηστα για μένα! Μου ήρθε να πάρω τα όρη και τα βουνά, μου ήρθαν τα κλάματα!!!!!!!!! Και εσυ Βρούτε;

Δύο ημέρες αργότερα το έχω στο χέρι μου!.... αλλά μάλλον με έχει αυτό στο χέρι του. Με παιδεύει, μου τσινάει, μου κάνει κόλπα.
Μετά από μερικά άσκοπα χιλιόμετρα κοντά στο ποτάμι και στις καλαμιές, σε χωματόδρομο και επάνω στο βουνό με θέα τον Μεσσηνιακό αρχίζω να μαθαίνω την φιλοσοφία των κουμπιών του.....και αρχίζει να μου χαμογελά ικανοποιημένο! στενή και κολλητή επαφή! βζζζζζζζ το γαιτανάκι!!! ταρατατα, τατα, τατα, ο γαλάζιος Δούναβης στο τιμόνι, βιώνω την πρώτη μου μετενσάρκωση σε Michal Schumacher....μέσα στο μαύρο λιοντάρι...

μέχρι που ήρθε το δεύτερο σοκ.
Με διαπερνάει ένα ρίγος και μένω με το στόμα ανοιχτό!!!!

Είχα Αθηναικές Πινακίδες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σας το ορκίζομαι!





Ciao Uno!







Καλώς ήρθες Μαύρο Λιοντάρι!


11 Comments:

Blogger Epicuros said...

Με γειά το λιοντάρι αλλά τι εννοείς με το "είχε Αθηναϊκές πινακίδες"; Είναι κακό αυτό; Και γιατί;

Με την ευκαιρία σε πληροφορώ ότι έχω βρει τη ησυχία μου με τους ...Σαμουράϊ. Ποτέ δεν με ξάφνιασαν οι όποιοι Σαμουράϊ είχα. Αξιόπιστοι, σκληροί και φιλικοί. Και έχουν όλοι τα ίδια κουμπιά, τους ίδους λευγέδες, στις ίδιες θέσεις. Κι όταν τους αλάζεις δεν χρειάζεται μα ξαναμάθεις σχεδόν τίποτε!

5:40 π.μ.  
Blogger maika said...

Μην ανησυχείς για τα κουμπιά...
μάθε μόνο ποιό είναι για τους υαλοκαθαριστήρες,ποιό για τον κλιματισμό και ποιό για το ραδιοφωνο και όλα τα άλλα άστα να κουρεύονται.... Άσε που μπορεί να είναι και επικίνδυνα... να πατήσεις ας πούμε κάποιο που θα σε πετάξει ,μαζί με το κάθισμα, έξω απο το αυτοκίνητο.... Απαπα μην τα αγγίζεις καθόλου....!!

Όσο για τις πινακίδες... ε,και τί έγινε που είναι Αθηναϊκές??
Εκεί θα κολλήσουμε τώρα???

9:44 π.μ.  
Blogger exilio said...

Επιτέλους εκδηλώθηκε το άγριο πάθος που έκρυβες μέσα σου!(χα,το είχα καταλάβει!..και γάλλος!).
Τι λέει το...άλλο σου μισό για όλα αυτά;εεε;;;

Απλώς...τρομερό αυτοκίνητο!Με τις πινακίδες τι παίζει...νομίζω πληρώνεις κάτι για άδειες σε άλλη χώρα;

10:08 π.μ.  
Blogger mindstripper said...

Χαχαχαααα, απίστευτος ο πωλητής πλυντηρίων!
Με γειες κυρία μου, καλοτάξιδο. Κι αυτή η μυρωδιά του καινούργιου αυτοκινήτου, τί ωραία που είναι... Σε εμπνέει για ταξίδια. ;-)

1:08 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Epicuros, 1)με πιάνει ο τοπικισμός μου....2) τι πάει να πει ΖΥΑ ;
ενώ ΚΜΒ....ξέρεις ό,τι είναι Καλαμάτα, δεν το ξεχνάς, δεν ανοίγεις το μπλοκάκι για να δεις τι αριθμό έχεις.....

σε ευχαριστώ για τα '' με γειά ''

Φουτζιγιαμα δεν είχα ποτέ.....

@ maika, τα κουμπιά στο cd είναι πολλλλά, οπότε τα πατάω στην τύχη μέχρι να ακούσω μουσικούλα....
για τους υαλοκαθαριστήρες πρόβλημα μικρό...
για τα τζάμια, αυτό ήταν εύκολο...

τα καινούργια μαθήματα του χρόνου...( λες να έχω πάρει αεροπλάνο;)


@ Exilio μου, και εδώ στο Τζέρμανι Γάλλο έχω.....renault.

το άλλο μου μισό δεν το έχει δει ακόμα, είχε φύγει όταν εγώ το πήρα. έτρεξε εδώ ( βερολίνο )στην peugeot για να δει τι κελεπούρι αγόρασα και χάρηκε...ξύνησε μόνο όταν του είπα ό,τι είναι δίπορτο.

δεν το έβγαλα έξω, σε γκαράζ είναι τώρα.


@ mindy μου, ναι, άψογος ο κύριος...ο αμόρφωτος δεν ξέρει ό,τι στον Αμαζόνιο δεν χρειάζονται καθόλου ρούχα και να με στείλει εκεί;

σε ευχαριστώ για τις '' με γειές ''

1:56 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Με γειες κι από μένα, κι ας έθιξες την πόλη μου!!!
Χαχα...
Φιλιά πολλά.

3:38 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Jason, στο προφιλ σου βλέπω Πάτρα, Αχαία.......και πουθενά Αθήνα να να να !!!

σε ευχαριστώ πολύ!!!!


την καλησπέρα μου!

4:16 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Αχχχχχχχχχ κιεγω τα ιδια παθαίνω με τα κουμπιά..γκρρρρρρρρρρρρρρ
...δες το προσπέκτους... σου λέει ο άλλος.. διάβασεεεεεεεεε το...
έλα που διαβαζω και γρι δεν βγάζωωωωωωω
τεσπα!! καλορίζικο το λιονταράκι σου... καλοτάξιδο ...διεθνώς!!!!

5:36 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ seva, ναι καλά, σιγά μη διαβάσω το φυλλάδιο. πρέπει να με φωτίσει το άγιο πνεύμα για να καταλάβω τις συντομογραφίες....

Σ Ε Π Π...!!! και Π Φ!

10:03 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Καλορίζικο και καλοτάξιδοοοοοοοο!
Όσο για τον πωλητή πλυντηρίων έπρεπε να του πεις πως αυτός είναι υπάναπτυκτος!
Φιλιάάάά΄!

2:11 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ renata, σε ευχαριστώ, σιγά μη πιάσω διάλογο με Ζουλού....!

3:04 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home