Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2006

Έντονη καταστάση μαγείας και ρομαντικών αναπολήσεων

21 Comments:

Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Απλά ...μαγευτικές και ονειρεμένες!!!!!!!!!!!!

8:05 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Καλε !! Εφτιαξε το λαπτοπ;;;;;;;;!!!!
(..πολυ μαυριλα ρε φιλεναδα τι εγινε απο πηγαδι τις εβγαζες; :-ΡΡ )

9:42 μ.μ.  
Blogger exilio said...

omorfes..romanzada!!

to feggaraki einai panemorfo simera!:)

11:12 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ seva, και η βραδυα ηταν oμoρφη....

@ αερικό, oχι ρε, coρy τα γραμματα κανω και μoυ σπαει τα νευρα,
(..στα καρβoυνα ειναι, με λεμoνι και ριγανη )

@ Exilio, καλως ηρθες, ρoμαντζαδα μεχρι τo πρωι (..με μπαo φυσικα )

10:17 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

copy paste ότι είπε το αερικούλι
+ του ότι είναι πανέμορφες!!!
Ακόμα Ελλάδα είσαι;;;
Κι αν ναι πού;;;

10:33 π.μ.  
Blogger McKat said...

Μαγικό καλοκαίρι είχες (έχεις ακόμα) εσύ. Τι μεθυσμένο θα ήσουν αλλιώς.
Ωραιότατες οι στιγμές που διαλέγεις να "καταγράψεις" ποικιλοτρόπως. :)

6:50 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Αχ! Αχ! Αχ! Τι μας κάνεις μεθυσμενάκι!

1:24 μ.μ.  
Blogger mortaki said...

:))) "κοίτα μια νύχτα..." με τη φωνή της Χαρούλας...

7:45 π.μ.  
Blogger Sigmataf said...

Αν και μεθυσμένα τα χρώματά σου... δεν παραπατάνε.
Πολύ όμορφες φωτογραφίες.

7:23 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Μεθυσμενάκι, καλή επάνοδο. Οι φωτογραφίες θα σου δείχνουν το δρόμο της επιστροφής. Εγώ θα σε περιμένω στη βάρκα, με ένα κασκόλ και δυο τρία πουλόβερ (ολ γουέδερ κατάσταση, ξέρεις εσύ)... :-P

Αφού τα κατάφερες κι έπαθες και ηλίαση, δε σε πάω κόντρα για ότι μαύρισμα μας έχει απομείνει - τουλάχιστον για φέτος. Φιλιά πολλά βρε!

11:40 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Alkyoni...επιστροφή.( δεν μας έκατσε γμτ )

@ McKat, είχε όμορφες στιγμές αλλά ήταν πολύ κουραστικό !

@ renata, τι σου κάνω;

@ mortaki, είσαι πολύ γλυκό έμαθα....

@ Sigmataf, και που να ήξερες....( δεν πίνω ποτέ!!! )

@ miny, για την ολ γουεδερ κατάσταση θα σου πω σε 20 ημέρες...( επέστρεψα!! )

10:59 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Νυχτολούλουδο.........το άρωμά σου είναι υπέροχο!

1:24 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Ηλιογράφε, καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ.

2:43 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Καλώς το κορίτσι μας! που γύρισε με νύχτες μαγικές και ονειρεμένες....
Φιλιά πολλά! Θα τα λέμε.

8:07 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Nyctolouloudaki!!!Pou eisai?Gurises spiti?

provataki speaking:P

*****

1:55 π.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Τώρα που γύρισες, άσωτη κόρη :ΡΡ, δε στρώνεσαι να γράψεις κατιτίς;
Όσο για τοτι μου κανες με τις φωτο του φεγγαριού, μου θύμισες περασμένα ευτυχισμένα καλοκαίρια!
Καλημερούδιααα!;)

10:53 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ elpida, ναι γύρισα και βρήκα όλα μου τα λινκς να έχουν πάρει τον δρόμο της εξαφάνισης....το άλλο μου μισό έκανε το pc μου ευάερο!

@ Exilio!!!!!! εσύ είααι βρε; μπε μου που είσαι; τι έκανες με το μπλογκ σου; το έφαγες;
για ...γρασίδι το πέρασες;

@ renata που θα πάει... θα με πιάσει το βαρύ κλίμα του βορρά και θα γράψω. ακόμα με το μυαλό είμαι στην Ελλάδα!!!


τα φιλιά μου και στα τρία κορίτσια!

12:39 μ.μ.  
Blogger maika said...

Eδω κι εσύ??
Άντε όλοι σιγά σιγά στους πάγκους μας....
Τι ακούω σε ποιό βορρά βρίσκεσαι??

φιλιά

11:27 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika, δυστυχώς γύρισα και εγώ!!
μπορεί εσύ να γύρισες στον πάγκο αλλά εγώ σε λίγο θα είμαι στον πάγο!!

στο Βερολίνο είμαι!

1:54 π.μ.  
Blogger maika said...

δε βαριέσαι...
πάγος? πάγος!!
εγώ πάντως όταν βρίσκομαι σε πάγο το παίζω πιγκουϊνος... αλλιώς δε βγαίνει...

Κάνει τόσο κρύο στο Βερολίνο?
Εδώ στο Duesseldorf έχει ακόμα καλές θερμοκρασίες.

Καλημέρα!

9:30 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika όχι, μια χαρά καιρό έχουμε. με το κοντομάνικο πήγα χθες για καφέ.
εγώ πάντως όσες φορές βρέθηκα στον πάγο γνώρισα ορθοπαιδικούς μετά.....

1:16 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home