Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006

Το μίλι..

στο τεράστιο αυτό πανηγύρι με την κορυφαία διοργάνωση,
των 5000.000 οπαδών και των μυρίων χρωμάτων










το πρωί και το βράδυ!


με όλα τα πολύχρωμα, περίεργα,
παράξενα, γελαστά,
γοητευμένα ή
απογοητευμένα, μεθυσμένα πρόσωπα,
μικροί και μεγάλοι,

παραδείσια πουλιά από την

Ιαπωνία, Τσεχία,

Βραζιλία, Αμερική,

Αυστραλία, Γκάνα,



Ιράν, Ιταλία,

Μεξικό, Ελβετία,


Γαλλία, Ολλανδία,


Τρίνινταντ και Τομπάγκο, Σουηδία


Τόγκο, Πολωνία

Γερμανία, Αργεντινή,



που θα είναι και ο μεγάλος τελικός!



19 Comments:

Blogger Σταυρούλα said...

Ωραία περνάτε! Εντύπωση μου ΄καναν οι Ιρανές: η μαντίλα παρούσα αλλά η μπάλα μπάλαααααα!
Σαν ένας μικρός γύρος του κόσμου πρέπει να ΄ναι εκεί! Σ' ένα μίλι ένα δείγμα απ' τους περισσότερους λαούς της γης!
Υ.Γ. Και βραζιλιάνος να ΄ναι δεν πειράζει!;))) (σχετικά με τον Άγγλο στο προηγούμενο ποστ!)

10:44 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

για την ώρα ναι, περνάμε ωραία...
μετά από ένα μήνα να δούμε πως θα είναι τα πράγματα!


υγ. έχει όμως κάτι Σουηδούς... τι να σου πω!

1:07 π.μ.  
Blogger αερικο said...

Ωραια χρωματαααααααααααα! :-)


(..να δουμε σε ποια ηλικια θα ξεφυγεις απ' το γαλαζιο ματι και ξανθο μαλλι..στα ογδοντααα;; :-Ρ )

6:51 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό, ίσα-ίσα...πρέπει να είσαι ευχαριστημένη γιατί ποτέ δεν θα τσακωθούμε γι' αυτό το θέμα!

9:31 π.μ.  
Blogger hardrain said...

Υπέροχο post, το χάζευμα με ένα χαμόγελο που ξεκίνησε σιγά σιγά από το πρόσωπό μου και στο τέλος διαπέρασε το ταβάνι, τους από πάνω ορόφους και έφυγε στα σύννεφα!

Ευχαριστώ!

11:09 π.μ.  
Blogger αερικο said...

@μεθυσμενα χρωματα
Τωρα που το καλοσκεφτομαι εχεις δικιο,εγω μελαχροινους με μαυρα ματια κι εσυ ξανθους με γαλανα...
Αλλα τι λεω....μπαααα..δεν εχει χαζι αμα δεν ακουστει και καμμια φορα"...αστον κατω μωρη, αυτος ειναι δικος μου!!!..." :-DDDDDD

3:20 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Έναν χορό και για μένα δεσποινίς μου.
Με κιτρινοπράσινα χρώματα!

Πολλά φιλιά!

4:30 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Δυων Ανατελλων, χαίρομαι που οι φωτογραφίες σου άνοιξαν την όρεξη για ένα χαμόγελο μέχρι τον ουρανό και πάραπέρα...καλύτερα είναι φυσικά να τους βλέπεις από κοντά. αυτός από την Ελβετία μου αρέσει πιο πολύ από όλους!
την καλησπέρα μου!

@ αερικό μου, δεν θα σου κάνω την χάρη...άλλαξε εσύ γούστα!

@ mindy μου, τι λές; τώρα που
κερδίζει η Γερμανία θα βάλω εγώ κιτρινοπράσινα;

εοε... !

πολλά φιλιά!

6:22 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

wir fahren, wir fahren nach berlin.
lene oi germanoi.
gia na doume
wraies fwto

9:20 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ONOMATODOSIA,δεν το πιστεύω αλλά
<< wunder geschehen ich hab`s gesehen >> έτσι δεν λέει η Νένα;

berlin, berlin, wir fahren nach berlin!!

1:01 π.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Στο μπλογκ σου χορταίνει το μάτι μου. Εγώ παιδεύομαι να μάθω να βάλλω μια φωτογραφία κι εσύ τις βάζεις δέκα δέκα!Πότε θά' ρθεις να μου κάνεις κανένα φροντιστήριο;
Φιλάκια, καληνύχτα σου!

2:11 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ elpida, και εμένα με παιδεύουν γιατί δεν πάνε εκεί που τις θέλω εγώ...

τα φιλιά μου μαζί με μία καληνύχτα!

2:46 π.μ.  
Blogger NinaC said...

Όμορφααααααααα!!!!!!!

Καταπληκτικές οι φωτό!!!

4:02 π.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Μμ, αν και δε μου αρ΄σουν γενικά οι ξανθοί, αν είναι νόστιμος θα κάνω μια προσπάθεια! ;)))
Μόνο λάβε υπόψη πως είμαι τάπα στο ύψος!

Αερικό, θες να "σφαχτούμε" εμείς; Τα ίδια γούστα έχουμε! :ΡΡ

10:33 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Composition Doll, μια μεγάλη καλημέρα!

@ renata, αφού οι ξανθοί δεν είναι στα κύτταρα του εγκεφάλου σου, το πάθος σου, ο ενθουσιασμός σου, η φαντασίωσή σου, να τα βρεις τότε με το αερικό..που της αρέσουν τα μαυροτσούκαλα!

φιλιά

10:49 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Μεθυσμενάκι
Τέλειες οι φωτό ! Τι γιορτή !
Ξανθοί , μελαχροινοί δεν έχει σημασία ... αρκεί να έχουνε νιονιό ! :)))

1:41 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ellinida, όπως το είπες. γιορτή και πανηγύρι, πανηγύρι και γιορτη! δεν λέω ό,τι το νιονιό με βλάπτει δηλ ο άλλος να έχει γιατί εγώ δεν έχω, αλλά σε ξενθό κεφάλι το προτιμάω!

@ dreaming, όσες καλημέρες θέλεις. είναι όλες ευπρόσδεκτες!


την καλημέρα μου κορίτσια!

2:04 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Επειδή πολλά κορίτσια βλέπω, οφείλω να αφήσω ένα comment έτσι για το καλό...
Οι φωτογραφίες πάντως είναι εκπληκτικές.
Γιορτή... πανηγύρι...
Μου έχει λείψει κάτι τέτοιο εδώ.

2:55 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Jason, σε ευχαριστούμε, οι καλημέρες από άντρες είναι πάντα καλοδεχούμενες!

4:09 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home