Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2006

Και συνεχίζουμε..

το γύρω-γύρω όλοι!

Και ανταλλάζουμε χαμόγελα, βλέμματα και συζητήσεις επί της στρογγυλής ρόδας με τους περαστικούς τουρίστες...













( ο σταθμός στην
Friedrichstrasse )

- Μιλάτε Ιταλικά; που είναι η Friedrichstrasse;
-Pizza diabolo, pasta mista, spaghetti, gnocchi, lasagne, tortellini, skaloppa milanese, cappuccino, cafe latte, Giovanni Trapattoni, Sofia Loren, Guiseppe Verdi, Eros Ramazzotti, Gianna Nannini....καλά, εγώ μόνο θα μιλάω; εσύ έχεις σπουδάσει Λατινικά...!
- Μa va' fanculo...
- Είσαι και φαίνεσαι.. faccia di culo, μαλάκα, Arschgesicht...! Arschgeige...! Arschgeier!
- Σκάσε ρε.., είσαι καλά; τι σου έκανε ο άνθρωπος;
- Μου είπε βαφανκουλο....ενώ με είχε ρωτήσει εάν ξέρω Ιταλικά και εγώ του απάντησα...ήταν αγενέστατος.. έπρεπε να γελάσει! εσένα άμα στο έλεγα ....;
- Γιατί; η πρώτη φορά θα είναι;
- Ε, τότε....βαφανκουλο και εσύ...
- Είδες;
-'Ααααστο, το προσπερνάω και προχωράμε..! Που είναι οι άλλοι;













Και φτάνουμε περνώντας μπροστά από το άγαλμα της Νίκης......





στο υπέροχο πάρκο του Tiergarten,
με την λίμνη του και τα βαρκάκια
για ρομαντικές βόλτες....











το ποταμάκι του, τα γρασίδια του με όλα τα άσπρα φρούτα ξάπλα ή όρθια στον ήλιο.....













τα δέντρα του, την μπυραρία του.
Πίνουμε μπύρες, δηλ οι άλλοι γιατί εγώ μόνον νερό πίνω, βλέπουνε τον αγώνα, βλέπω το ποτάμι, την λίμνη, τα παιδάκια, τους μπαμπάδες.
Η μαμάδες δεν με ενδιαφέρουν.
Βλέπω και κάτι πίτσες τεράστιες αλλά κάνω δίαιτα και την βγάζω με σαλάτα και ένα κουλούρι.

Τελειώνει ο αγώνας και πάμε γιά καφέ.
Η καλύτερή μου πάντα!

Φτάνουμε στo κανάλι του ποταμού Spree με τα ποταμόπλοια για τις ολιγόωρες βολτίτσες, έχει καφενείο κοντά, κάνουμε στάση, με πονάνε '' τα πέντε μου γράμματα'' γιατί η σέλα είναι σκληρή, τραπεζάκια στον ήλιο, εγώ θέλω ήσκιο αλλά κάτι ασπριδερά άτομα θέλουν ήλιο, κάθομαι τσαντισμένη παράμερα, με ακολουθούν έξι πόδια, ένα cafe latte παρακαλώ για μένα, να και ο επόμενος...!
- Μιλάτε Αγγλικά, μπορείτε να μου βγάλετε μία φωτογραφία στο κανάλι;
Τον κοιτάνε όλοι, τον κοιτάω και εγώ από πάνω μέχρι κάτω, σταματάω στο επίμαχο σημείο και...
- Να σου βγάλω αμέσως μανάρι μου! εδώ πιο κάτω κοντά στο ποταμόπλοιο είναι ωραία;













Κάποιοι άντρες στην παρέα σφυρίζουν.....
- Σιγά ρε, όχι όλοι μαζί, θα βγάλω και σε 'σας!
Παίρνω και εγώ μετά την παρέα φωτογραφία αλλά πρώτο πλάνο είναι το μανάρι από την Αγγλία...!

Σιγά-σιγά φεύγουμε.....φεύγουμε για την επόμενη μπυραρία!! ο επόμενος ο αγώνας θα αρχίσει. Πιο παιχνίδι είδαμε τώρα δεν θυμάμαι!

- Μια στιγμή... για κοίτα το κανάλι αυτό; κοίτα το φως....













Ουφφφ νυχτώνει!! Πάει και αυτή η μέρα! ωραία ήταν!
Επιστροφή στα σπίτια μας.



















-Έχω φως πίσω στο ποδήλατο;
-Έχεις...ναι!
-Σίγουρα;
-.........................!
-Φύγαμε λοιπόν.....!

22 Comments:

Blogger Γιουτζίν said...

Λατρεύω το Βερολίνο και κοντεύω να σκάσω από ζήλια.
Πιες μια μπύρα και για μένα και αν έχεις χρόνο κάνε βόλτα με καραβάκι στο κανάλι προς Potsdam :-)

6:52 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ja ja! das ist deutschland.
mit schönen wetter wunderschön

7:00 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Γιουτζίν, καλώς ήρθες....
έχω πάει με το καραβάκι στο Potsdam. μη ξεχνάς ( μάλλον δεν το ξέρεις ) εδώ μένω!

@ ONOMATODOSIA...du meine güte!!
ein eindeutiges ja!....

8:01 μ.μ.  
Blogger Γιουτζίν said...

Τώρα σε ζηλεύω διπλά! [λέω κι εγώ, ποδήλατο τουρίστας άνθρωπος :-)]

8:13 μ.μ.  
Blogger ViSta said...

Τι ωραία ανάλαφρη και χαρούμενη περιγραφή...
Κρίμα που δεν μπόρεσες να βγαλεις και με την δικιά σου κάμερα μια φωτογραφία του άγγλου.
Με γύρισες πίσω σε φοιτητικά χρόνια...

Την καλησπέρα μου :-)

9:05 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Βλέπω έχεις επισκέψεις ε?Τυχερούλα!

O Άγγλος είναι αυτός που βλέπουμε στο πάρκο?ααααα????!!

9:23 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Κι εγω αυτην την απορια εχω....με το ροζ μπαλονακι ειναι ο Αγγλος;;

10:48 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Γιουτζίν, και όμως...υπάρχουν πολλοί τουρίστες με ποδήλατα.

@ ViSta, και ποιός σου είπε ό,τι δεν τον έβγαλα τον Άγγλο;

@ μπεε και αερικό, καλά βρε κορίτσια, δεν διαβάσατε το κείμενο;
οι κύριοι με τα ...ροζ μπαλονάκια ( είχε και άλλους, είχε και κυρίες ) ήταν στο πάρκο. στα πάρκα και στις λίμνες επιτρέπουν σχεδόν τα πάντα...!
ο Άγγλος ήταν στο κανάλι. εκεί δεν έχει τέτοια!..ακόμα.

και για το ζευγάρι στην βαρκούλα που μοιάζει με πίνακα του Monnet κανένα σχόλιο; τίποτα ρε;

ντροπή σας....!

11:35 μ.μ.  
Blogger exilio said...

- Μιλάτε Αγγλικά, μπορείτε να μου βγάλετε μία φωτογραφία στο κανάλι;
Τον κοιτάνε όλοι, τον κοιτάω και εγώ από πάνω μέχρι κάτω, σταματάω στο επίμαχο σημείο <---- και...

Ε μας μπέρδεψες!Δηλαδή στο επίμαχο σημείο...γιατί κοιτούσες????Τστστστστστστσ...:Ρ

Για τις φωτογραφικές σου ικανότητες...δεν έχω να σχολιάσω.Είσαι καλλιτέχνης!!

10:26 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

ροζ μπαλονάκι;;;ροζ τούλι;
Εσύ το βαλες και είναι ροζ;;;
Να το πάρω σημειολογικά..μπουμπουνιέρα κουφετάκια κ.οκ.;;
Κι όντως περίμενα να βρω σχόλιο απ τη Νίνα αλλά δεν....
Αχ κατά τ άλλα όμορφα περνάτε έξοχα έξοχα στας εξοχάς...
Καλημέρα μεθυσμένο μου φιλιά :)

10:58 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ dreaming,μιά όμορφη καλημέρα και από εμένα...

@ μπεε,όταν έρχεται κάποιος περίπου 1,88 στο τραπέζι σου και με πολλά συγνώμη και μπλα μπλα μπλα τον κοιτάς κάπως περίεργα. εγώ κοίταγα για να δω ...τι καπνό φουμάρει μέσα από το σορτσάκι του...!


@ Alkyoni, το ροζ το έβαλα για να κάνει αντίθεση στο πράσινο γρασίδι. τα υπόλοιπα δεν τα γνωρίζω.


πολλά φιλιά και καλημέρες σε όλες!

11:29 π.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Αχ! κορίτσι μου, με τις εκδρομές σου ταξιδεύεις και μένα. Έχεις και χιούμορ.Να είσαι καλά.

12:18 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Όταν έρχεται κάποιος 1,88 κάνουμε τα γλυκά μάτια για να πάρουμε τηλ και κ.λ.π.....και φυσικά τον συστήνουμε σε μένα..:Ρ

υ.γ(θα μου βρείς ψηλό άντρα;...σνιφ)

********

12:42 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ elpida, δεν είναι εκδρομές, βόλτα στην πόλη μου ήταν... εδώ μένω!

@ μπεεε, βρε, τι γλυκά μάτια και γλυκά φρύδια να κάνω όταν έχω το άλλο μου μισό πλάι( ουστ ρε..);

υγ.τόσο ψηλή είσαι εσύ για να ξέρω....τι θα ψάχνω!

1:57 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Αυτή με το φως στο κανάλι μ΄αρεσε εμένα πολύ κι η βαρκούλα με το ζευγάρι!
Αφού εχεις έτερον ήμισυ, δε στέλνεις κατά δω τον Άγγλο ή ό,τι άλλο της προκοπής βρεις; ;)))

2:06 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

renata, αυτή με το παράξενο φως στο κανάλι αρέσει και σε μένα.

ναι μεν έχω έτερον ήμισυ αλλά ...
εεε..., κικχ..., χμμμμ..., ντροκς...,
ουυυ.., πφιφφφ...,
ουπς! αυτά.

5:44 μ.μ.  
Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

Καταφερες και εκανες μια απλή βόλτα ολόκληρο ταξίδι για όσους σε διαβάζουν. Μ'αρεσουν πολύ οι περιγραφές σου! Μαζί με τις φωτογραφίες, ο καλύτερος ταξιδιωτικός οδηγός εχει γίνει το Blog σου! ;)

7:00 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad,
1) καλώς ήρθες!
2) τι να πω τώρα εγώ; σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά νομίζω ό,τι υπερβάλεις!

την καλησπέρα μου μικρή!

8:07 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

...θέλω οπωσδήποτε βαρκάδα στην λίμνηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!

Τι φωτο ηταν αυτές!!!!!!!!!!!!!!!! μπραβο σου ξανά !!

9:20 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ sevarose, όποτε θέλεις έλα.. θα σε πάω βαρκάδα στην λίμνη!

την καλησπέρα μου!

9:46 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Καλό μου κορίτσι , ακόμα να το μάθεις ; Το βαν φαν κούλο είναι ευχή και λέμε κι'ευχαριστώ ! Λολλ !

1:43 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ellinida,

χαχαχχαχαααα!

εάν μου έλεγε...πάμε μαζί για βανφακούλο...θα του έλεγα ένα μεγάλο ''ευχαρίστως κύριε!!! αλλά μόνη μου ρε; ή να ψάχνω στο πλήθος και να φωνάζω ποιός είναι για ένα επί τόπου βανφακούλο;

4:15 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home