Πέμπτη, Μαΐου 04, 2006

ths_ellinidas


Η αρχή της ζωής είναι μία άχρωμη χνουδωτή ευθεία λεπτού νήματος που αλλάζει λεπτό με το λεπτό, μέρα με τη μέρα, βδομάδα με τη βδομάδα, μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο. Στην αρχή το κοιτάμε, το χαιδεύουμε, το αγγίζουμε τρυφερά, το αγκαλιάζουμε, αποκτάει χρώμα, ...γίνεται πολύχρωμο, πλέκεται ομαλά και σιγά - σιγά γίνεται πολύχρονο κοπιαστικό εργόχειρο, δύσκολο, μπερδεύεται από μόνο του, στα χέρια μας ή το μπερδεύουν άλλοι, στριφογυρνάει, κόβεται σε εκατοντάδες ορατές ή αόρατες άκρες που πρέπει να ενωθούν σωστά μεταξύ τους, ξηλώνεται, ξεφτάει, ξεβάφει, δένεται κόμπους, μπλέκεται απελπισμένα, μας κουράζει,το παρατάμε, το ξαναπιάνουμε, ξεμπερδεύεται για λίγο ή και για πολύ....
Πλέκεται με πολλές προσπάθειες σφιχτά ή χαλαρά και με πολλές βελόνες σε νούμερο '' xs, s, m, l, xl, xxl, xxx...x '', σε ένα '' α, β, γ '' αντικείμενο που το καθορίζουμε εμείς, στα μέτρα μας.






























http://ths-ellinidas.blogspot.com/

12 Comments:

Blogger Epicuros said...

Με έχεις ξεπεράσει με τις εικόνες σου. Ακόμη κι αν δεν είναι δικές σου η επιλογή τους είναι στο ενεργητικό σου. Μέθυσα από τα χρώματα και τις συνθέσεις... 'Ετσι μου έρχεται να το ρίξω στα κείμενα... :-))

7:21 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Epicuros,καλησπέρα! καιρό είχα να σε δω...οι φωτογραφίες είναι δικές μου κατά 99% αλλά δεν φτάνουν τις δικές σου.

9:12 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

Σας βλέπω!!!
:)
Καλημέρα

9:50 π.μ.  
Blogger αερικο said...

@ μεθυσμενα χρωματα
αν δεν ανεβεις θα γινει της..ξερεις εσυ..:-*

10:06 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@Alkyoni, επιτέλους έβαλες ματουάλια !!!! χιχιχιχι :-))))

10:07 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

υγ.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Alkyoni, ΚΑΛΗΜΕΡΑ Alkyoni, ΚΑΛΗΜΕΡΑ Alkyoni,
ΚΑΛΗΜΕΡΑ Alkyoni, ΚΑΛΗΜΕΡΑ Alkyoni!!!!!!!

10:09 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό, ΔEN θα ανέβω, ΔEN θα ανέβω, ΔEN θα ανέβω...γιατί ούτε τσουρέκια μου έστειλες ούτε ροξάκια....

τι κάνεις γλυκό μου χαλασμένο;
είσαι καλά ή έχεις χαλάσει κι άλλο;


υγ. και αν ανέβω ( που δεν θα ανέβω ) στα πεταχτά μόνο γιατί στις 19 φεύγω!

10:14 π.μ.  
Blogger αερικο said...

:-(((

10:29 π.μ.  
Blogger pseftra said...

φτού...ποτέ δεν ήμουν καλή στα χειροτεχνικά ... λατρεύω όμως τα λουλούδια με έντονο άρωμα :) ( παραληρώ;;;)

7:31 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ pseftra, και τα δικά μου τα '' πλεκτά '' έχουν μεγάάλες τρύπες. μήπως εσύ, μήπως λέω... λές πθέματα;

πιφ!

9:21 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Είχα μέρες να έρθω , δεν θέλω να μπαίνω βιαστικά και να πετάω μιά καλημέρα .
Και με συγκίνησες βρε !
:)))

10:49 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ellinida, ξέρεις ό,τι μου αρέσεις, ό,τι συμφωνώ σε πολλά μαζί σου ( ευτυχώς όχι σε όλα ) ό,τι σε διαβάζω...

μου φτάνει η καλημέρα σου .




αλλά δεν ξέρεις ό,τι μόλις τώρα έσπασα τα γυαλιά μου και βλέπω ζουζούνια στην οθόνη μου... το 19 ζευγάρι.....

4:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home