Τετάρτη, Μαρτίου 29, 2006

Η γυφτοπούλα.


- Τα θέλεις θειά; με ρωτάει έτσι ξεκάρφωτα η γυφτοπούλα στο καφενείο του χωριού και μου δέιχνει μία σακούλα...
- Τι να θέλω;
- Τα αγριοσπάραγγα καλέ θειά! δεν ξέρεις τι είναι;
- Πόσα θέλεις;
- Ένα ευρω.
- Είναι πολλά για δέκα βλασταράκια αγριοσπάραγγα...της λέω. Πάρε μισό ευρω και είμαστε εντάξει....
- Μα...
- Μα και ξεμά δεν έχει...θέλεις;
- Καλά ρε θειά...


το άλλο βράδυ στο καφενείο...

- Θειά, θα πάρεις και σήμερα;
- Για να δω; πόσα θέλεις;
- Άκουσε να σου πω θειά, σήμερα η σακούλα είναι τίγκα....και θέλω δύο ευρω !
- Άκουσε να σου πω...Πως σε λένε πρώτα!
- Κωσταντίνα...
- Θα τα πάρω και σήμερα, θα σου δώσω δύο ευρω αλλά θα σου βγάλω μία φωτογραφία...
- Αααα! τότε θειά θα μου δώσεις τρία ευρω...!
- Είσαι ακριβή...!
- Ε! να φέρω τότε και την αδερφή μου......!





















Η Αλεξάνδρα!

25 Comments:

Blogger αερικο said...

"..γυφτοπουλα στο χαμαμ
κι εγω πλερωνω ντιρνταμαν
οσαν οσα τα πλερωνω να σε βλεπω ντιρνταμαν.."
Φταιω γω που θυμηθηκα το τραγουδι;;
:-))

2:30 μ.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Πάρα πολύ ωραίο ΠΟΣΤ (και το εννοώ) και ακόμα καλύτερες φωτογραφίες. Χαλάλι τα χρήματα που αγοράσαν τόσο φτηνά τόση πολύ ομορφία.

Θυμήθηκα και "το γυφτάκι" από την Τάνια και ήρθε το γλυκό και έδεσε!

5:20 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

εύγε, νέα μου! άργησες αλλά ζωγράφισες!

:))

1:11 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

ένιωσα να μαι μπροστά να βλέπω τη σκηνή και να χαμογελάω με το "διάλογό" σας.
ΥΓ: mail
georgio7@otenet.gr
Λέω να σου στείλω 1-2 τραγούδια mp3 του Αγγελάκα :)
Περιμένω
Την καλημέρα μου

9:43 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό, τι να ΣΕ πω τώρα χρυσό μου....ό,τι και να πω είναι λίγο....το γιατί το ξέρεις!( σπάσε μου τώρα λίγο τον γοφό σου να μου φτιάξεις το κέφι!! )
ααα! και πού 'σαι, φτιάξε μου ροξάκια βάλτα σε πακέτο και...το ταχυδρομείο είναι κοντά σου χιχιχιχιι!!!

υγ. και δύο τσουρέκια!!!

ευχαριστώ.

@ sally, την καλημέρα μου. ξέρεις τι μου απάντησε η Κωσταντίνα όταν την ρώτησα τι κάνει τα πρωινά της; ούτε εγώ μου λέει, ούτε και η οικογένειά μου ζητιανεύουμε. εμείς καλλιεργούμε γαρύφαλλα. τα αδέρφια μου και εγώ πάμε σχολείο. θέλω να γίνω δασκάλα γιατί το θέλω εγώ, γιατί το θέλουν οι γονείς μου και γιατί πρέπει να μάθουμε γράμματα. αυτά που μαθαίνω εγώ, τα μαθαίνω και στην μαμά μου και στον μπαμπά μου...

@ Λαμπρούκος, σαν τα μάτια της Κωσταντίνας δεν έχω δει πουθενά.... σε μεθούνε! άσε, με την Τάνια, μου δένουν πολλά γλυκά!

@ Composition Doll, πως ζωγράφιασα βρε που τα χέρια μου είναι μπλε από το κρύο;

10:17 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ alkyoni, την καλημέρα μου!

η Κωσταντίνα μου χαμογελάει κάθε μέρα...περιμένω να δω τι άλλο θα μου φέρει...

λέω να της πω να μου φέρει σαλιγκάρια!

υγ. στο hotmail που έχω εγώ, μπορείς να στείλεις mp3;
θα σου στείλω αύριο mail.

10:28 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

είναι μεγάλα τα mp3 δεν τα "χωράει" το hotmail,άλλο mail δεν έχεις;;
όπως έγραψες άλλη μια κι άλλη μια.... αντέχουμε ε;

10:46 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Alkyoni, αντέχουμε κατακλυσμούς και δεν θα αντέξουμε βροχούλες;


θα σου πω σε mail αύριο.

11:28 π.μ.  
Blogger mindstripper said...

Έχει δίκιο ο Λαμπρούκος, είναι πολύ ωραίο ετούτο το ποστ.
Απίστευτη η Κωσταντίνα, έριξα πολύ γέλιο με τουσ διαλόγους και τα παζαρέματα. Νά 'ναι καλά κι αυτή κι η αδερφούλα της, να μεγαλώσει και να γίνει μία δασκάλα τσίφτισσα, όπως την φαντάζομαι ήδη (αν και θα διέπρεπε στο εμπόριο, δεν το συζητώ).

Καλημέρα Μεθυσμενάκι. :-)

12:38 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Kαλα εε..παλι δικαιωματα για κοπυραϊτ θα ζητησω!! :-DD

1:21 μ.μ.  
Blogger Provato said...

τέλειο! μπε μπεεε μπεράβο!

1:30 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ mindi, γαρύφαλλο στ' αυτί και πονηριά στο μάτι...έχεις δει γύφτους που να μη σε πουλάνε και να σε αγοράζουν μέχρι να πεις κολυμπιθρόξυλο;

άσε, είδα και την κουζίνα στο σπίτι της Κωσταντίνας...έπαθα σοκ από την πολυτέλεια!!!

@ αερικό, για τα ροξάκια θέλεις κοπυραιτ;
διαφήμιση σου κάνω καλέέέέ! ( τα περιμένω ε;)

@ Laughing_Sheep, μπεεε! εσύ τι νούμερο έχεις στην πλάτη σου;
καλώς μπεεήρθες...

8:55 μ.μ.  
Blogger Epicuros said...

Σε απόσταση περ. 2 χιλιομέτρων από το σπίτι μου είναι "Τα γύφτικα". Ο οικισμός των τσιγκάνων. Κάθε μέρα περνώ από κει. Αν και φευγαλέα η "παρατήρηση" της ζωής τους μέσα από το τζάμι, πολλά θα μπορούσα να διηγηθώ γι αυτούς! Στο πολυκατάστημα που ψωνίζω ψωνίζουν κι αυτοί. 'Εχω μπει στον πειρασμό να κάνω φωτογράφιση στον οικισμό τους αλλά με απέτρεψαν μέλη του DPGR (φωτογραφική παρέα www.dpgr.gr, για όσους ενδιαφέρονται). Μου είπαν ότι το θεωρούν επικίνδυνο μιά και οι τσιγγάνοι είναι ευερέθιστοι και σε περίπτωση κάποιας παρεξήγησης των προθέσεών μου θα μπορούσαν να γίνουν βίαιοι! Δεν με έπεισαν και εξακολουθώ να παίζω με την ιδέα. Μόνο που δεν ξέρω πώς να τους πλησιάσω με πρόταση φωτογράφισης...

Μου τα θύμησες όλα αυτά με τις υπέροχες φωτογραφίες σου και με το περιστατικό.

Αν υπάρχουν κάποιοι/ες για να φωτογραφίσουμε μαζί εκεί το συζητάμε. 'Εχει εξαιρετικό (ΚΑΙ) φωτογραφικό ενδιαφέρον ένα τέτοιο εγχείρημα! Περιμένω προτάσεις.

7:12 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Epicuros, η Μεσσηνία έχει πολλούς τσιγγάνους. θα σου πω μετά το Πάσχα!

8:04 π.μ.  
Blogger McKat said...

Καλημέρα μεθυσμένη παλέτα..

Τις μικρές γυφτοπούλες τις χαζεύω. Μ'αρέσουν πολύ, ανεξήγητες όπως φαίνονται, αν και πολλά κομμάτια της ζωής τους καλύτερα να τα βλέπει κανείς ρεαλιστικά αν είναι να κάνει κάτι.
Είναι γάτες ναι.
Τα Χριστούγεννα σε ουζερί του κέντρου ήρθαν δυο μικρές με λουλούδια στο τραπέζι που καθόταν η παρέα μισομεθυσμένη. Μετά τα λελουδικά και τα παζάρια θέλησαν να μας πουν και τη μοίρα μας. Στο τέλος τους διάβασα την παλάμη τους. Μου χάρισαν μια γαλάζια χάντρα που έπλεξαν στα μαλλιά μου. Τσαχπίνες και αληθινές μέσα στην καπατσοσύνη τους. Χωρίς αυτήν δεν επιβιώνουν άλλωστε.

Υ.Γ. Έφερε ο πατήρ μου αγριοσπάραγγα από τη Μάνη χθες. Πρώτη φορά τα έτρωγα. Δεν ξέρω αν μαγεύτηκα από τη γεύση ή από το όνομά τους. Ξέρεις πώς μαγειρεύονται σωστά μήπως;

12:07 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@McKat, καλημέρα....

και εμένα μιά φορά μου είπαν την μοίρα μου και το πιζικό μου δύο νταρντανογύφτισσες.....και μετά έλειπαν από την στέπη μου 150 ευρω. έβαλα τις φωνές, έγιναν πολλά παρατράγουδα και ευτυχώς που ήταν η αστυνομία εκεί κοντά και μου τα έδωσαν πάλι πίσω....αλλά αυτό δεν σημαίνει ό,τι οι σχέσεις μου με τους τσιγγάνους ή γύφτους είναι εχθρικές....ίσα-ίσα μου αρέσουν πολύ και τα καλοκαίρια πηγαίνω συχνά στα παζάρια τους και ψωνίζω..
όταν έβγαλα φωτογραφίες στην Κωσταντίνα και στην αδερφή της μου λέει η μικρή...
- να φωνάξω και τα παιδιά;
- παιδιά; τι παιδιά βρε Κωσταντίνα; και άλλα θέλεις να φέρεις;
- όχι θεία, μου λέει..τους αδερφούς μου καλέ, αυτά είναι τα παιδιά...
- και εσείς τι είσαστε μωρέ; την ρωτάω..
- εμείς είμαστε κορίτσια..απαντάει.
μου θύμησε τους Κρητικούς ή τους Μανιάτες που έχουν δύο παιδιά και ένα κορίτσι...

όσο για τα αγριοσπάραγγια που νομίζω ό,τι τα λένε και οβριές, εμείς τα κάναμε μία φορά ομελέτα με αυγά και μία φορά μέσα στο αλουμινόχαρτο στο τζάκι.

10:57 π.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Υπεροχες φατσουλες που αξιζουν πολλα περισσοτερα απο 3 euro...

10:15 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ΠΡΕΖΑ TV, οι φατσούλες αυτές ναι, το άξιζαν πράγματι!
είναι πολύ ευγενικά και χαρούμενα αυτά τα δύο κοριτσάκια...

10:11 π.μ.  
Blogger Markos said...

"θειά" είσαι καλή στα παζάρια.
Αλλά ακόμα πιο καλή να μας χαρίζεις ζεστά χαμόγελα.
Να είσαι καλά.

12:27 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@Markos, σε ευχαριστώ και εσύ να είσαι καλά!!!!

12:35 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@Markos, σε ευχαριστώ και εσύ να είσαι καλά!!!!

12:37 μ.μ.  
Blogger Ranex said...

epicure, tha mpo na dw tin omada dpgr parola afta ithela na sou dosso tharros gia tetoies apostoles apo mia diki mou empeiria. Pernousa prin kapoia hronia apo ena tsanthri nihta kata tis 10 me apeira paidia, den htan oikismos alla ta hwmata tis attikis odou edw stin athina, kai tous zitissa na mpo mesa kai na tous fotografiso..
mia hara!!
to kako periergo koulo ipopto endiaferon isws einai oti mpika me slr i opoia apofasise na ta paixei kai to flash petagotan arketi ora meta to klik me apotelesma na vgoun treles fotografies,,, oso kai i zoi ton anthropon aftwn.

den htan katholou epithetikoi!!
tin alli mera katevika me mia palia fotografiki kai mia egiklopaideia apo ta nea tin opoia kseskisan gia hartopolemo molis tin eidan..........:)

1:57 μ.μ.  
Blogger Epicuros said...

@ranex: Νου δίνεις ελπίδες για επιτυχημένη φωτογράφιση. Βέβαια, μιά γυναίκα είναι πιό καλοδεχούμενη, γενικά, από έναν άνδρα. Μάλλον θα πρέπει να πάω μαζί με 2-3 θηλυκά. Για να με ...προστατεύουν!

5:58 π.μ.  
Blogger Χαρτοπόντικας said...

Τώρα εγώ μπορεί να φανώ σπαστικός αλλά τα κορίτσια για αλβανάκια τα κάνω, όχι γυφτάκια. Καμιά διαφορά επί της ουσίας. Πολύ ωραίο post.

8:03 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Ranex, εξαρτάται πως θα του κοιτάξεις...

@ Epicuros, θα ευχαριστηθούν και αυτοί βλέποντας θηλυκά...χαχαχα!

@ Χαρτοπόντικας, και όμως, γυφτοπούλες είναι!
όλοι οι Αλβανοί έχουν ένα παράξενο κεφάλι λες και η μήτρα των γυναικών είναι γύψινο καλούπι...

6:39 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home