Τρίτη, Φεβρουαρίου 07, 2006

Mein Name ist Mensch














Το όνομά μου είναι Άνθρωπος.



Έχω πολλούς πατέρες
έχω πολλές μητέρες
και έχω πολλές αδερφές,
και έχω πολλούς αδερφούς
Οι πατέρες μου είναι μαύροι
και οι μητέρες μου είναι κίτρινες
και οι αδερφοί μου είναι κόκκινοι
και οι αδερφές μου είναι άσπρες.

Είμαι πάνω από 10000 χρoνών
και το όνομά μου είναι άνθρωπος!

Και ζω από το φως,
και ζω από τον αέρα,
και ζω από την αγάπη,
και ζω από το ψωμί.
Έχω δύο μάτια
και μπορώ να τα βλέπω όλα
έχω δύο αυτιά
και μπορώ να τα καταλαβαίνω όλα.

Είμαι πάνω από 10000 χρονών
και το όνομά μου είναι άνθρωπος.

..............

Ich habe viele Väter
ich habe viele Mütter
und ich habe viele Schwestern,
und ich habe viele Brüder.
Meine Väter sind schwarz
und meine Mütter sind gelb
und meine Brüder sind rot
und meine Schwestern sind hell.

Ich bin über 10000 Jahre alt
und mein Name ist Mensch!

Und ich lebe von Licht
und ich lebe von Luft
und ich lebe von Liebe
und ich lebe von Brot.
Ich habe zwei Augen
und kann alles sehen.
Ich habe zwei Ohren
und kann alles verstehen.

Ich bin über 10000 Jahre alt
und mein Name ist Mensch!

6 Comments:

Blogger αερικο said...

Αν μπορουσα να 'χω αυτον τον τιτλο αραγε θα ημουν ευτυχισμενη στον κοσμο που ζω - ζουμε;; Ή θα ημουν μια δυστυχης και γραφικη ιδεολογος;;

(..πως λεμε πτωχη πλην τιμια οικοδομος; ετσι..)

7:37 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

πάσχουμε:
όταν χτυπάει τον γείτονά μας η καταστροφή κοιτάμε το χρώμα που έχει ή την εθνικότητά του, εξ άλλου δεν χτύπησε την δική μας πόρτα '' και δοξάζουμε ένα θεό ή άγιο'',
ο πόνος του, δεν είναι πόνος μας πραγματικός,
η χαρά του, δεν είναι χαρά μας αλλά ζήλεια....

μακάρι να τον είχαμε όλοι αυτόν τον τίτλο! ο κόσμος θα ήταν καλύτερος.

1:07 π.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Είσα, όντως, Άνθρωπος.

Χάρηκα πολύ για την γνωριμία... θα ξανάρθω!

Σ;))))))))

8:49 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

μαύρο κατσούλι,θα έχω τα kitekat στο τραπέζι....

PPPPP)))))

1:16 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

wir haben zwei Augen,aber wir koennen nicht alles sehen
wir haben zwei Ohren,aber wir koennen nicht alles hoeren....
Das ist der Grund dass wir doch Menschen sind,einfache Menschen.
Ich spreche ϋber die "menschlichen Grenzen",und denk ϋber all das auf griechisch,sonst wirst du nicht verstehen,was ich damit meine :)

8:54 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

wie kommst du überhaupt auf die idee dass ich es nicht verstehe?

8:04 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home