Δευτέρα, Φεβρουαρίου 13, 2006

Τα ανεξίτηλα της μνήμης...!



Μνήμες χαραγμένες βαθιά στο μυαλό, στην καρδιά...
μνήμες χαραγμένες για πάντα μέσα μας...
μνήμες που προκαλούν χαρά, φόβο, λύπη...

ερεθίσματα...

κοιτάζοντας τις παλιές φωτογραφίες...ο παππούς, η γιαγιά...
ακούγοντας έναν ήχο, μία μουσική, μία λέξη...
πιάνοντας στον αέρα μία μυρωδιά ευχάριστη...

εικόνες από τα παιδικά χρόνια...
μία τοποθεσία,
η παλιά γειτονιά,
ένα αντικείμενο,
ένα βιβλίο,
ένα παιχνίδι
ένα γέλιο,
ένα κλάμα.

Τα καλοκαίρια, σε παραλίες άγριες, μυρίζουν τα σκίνα.

Θυμάμαι.

Τις πρώτες μου παιδικές διακοπές τις πέρασα στη Μεθώνη, ένα χωριουδάκι 600 ψυχών τότε...
Γλάροι πολλοί, καίκια πολλά, ένα κάστρο παλιό, λιγοστοί τουρίστες.
Κάποιοι Ιταλοί....
Μυρωδιές από κρασί, ψάρια, αρμύρα και τα σκίνα στο φόρτε τους... μμμμ!
Εκείνο το καλοκαίρι χαράχτηκε στη μνήμη μου...
Σε ώρες αναπόλησις είναι σαν να βλέπω όλες του τις λεπτομέρειες...όπως και με όλα τα επόμενα 6 μετά!
καθώς και τελευταίο καλοκαίρι που μπήκε ο έρωτας για πρώτη φορά στη ζωή μου...

Εκείνος, Ιταλός, ένα βράδυ, κάτω από το κάστρο, πλάι στη θάλασσα με την κιθάρα του να τραγουδάει '' Nina nana cuore mio '' τραγούδι μελωδικό με φωνή αγγέλου και τα σκίνα κορεσμένα όλη την ημέρα από τον ήλιο να προσπαθούν να τον συναγωνιστούν...
και εγώ να λειώνω, να λειώνω από την φωνή του, τη μορφή του και από την μυρωδιά των σκίνων...
και αυτός να μην έχει μάτια για μένα, τους παλμούς της καρδιάς μου, την θάλασσα, τα αστέρια, το λειωμένο φεγγάρι παρά μόνο για την νεράιδα του την ''Nina..''
και πάνω από όλα αυτά τα σκίνα να αγνοούν την ύπαρξή μου.

Τον ξεπέρασα.

Εάν είχα ένα κήπο θα φύτευα μόνο σκίνα! την μυρωδιά τους δεν μπορώ να την ξεπεράσω.

6 Comments:

Blogger mindstripper said...

Σήμερα τ' απόγευμα που γύριζα από τη δουλειά, μου ήρθε η μυρωδιά της τσίκνας στη μέση του δρόμου... Γύρισα σπίτι και πήρα τη γιαγιά μου τηλέφωνο.
Mία ανάσα, μία μυρωδιά και όλα αλλάζουν πολύ γρήγορα (ακόμα κι αν κρατούν για λίγο). ;-)

11:24 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

είναι αυτές οι στιγμές που το παρελθόν ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια σου με κινηματογραφική ταχύτητα και σε ταξιδεύει ή σε παγιδεύει και πολλές φορές τα χάνεις γιατί δεν μπορείς να συνειδητοποιήσεις τι είναι αυτό που σου θυμίζει...και άντε μετά να ξεκολλήσεις ....


τσίκνα--->κρέας--->φαγητό--->πείνα--->γιαγιά!

( είναι και η σούβλα μέσα! )

κουλούρια--->χοντροκομμένη ζάχαρη--->πάσχα--->αουτς το δόντι μου!

φιλιά πολλά!

4:25 π.μ.  
Blogger αερικο said...

Οι αναμνησεις απ' τη παιδικη μας ηλικια συνηθως μονο ομορφα συναισθηματα μας προκαλουν..:-)
Οσο για τις αγαπημενες μυρωδιες απο 'κεινη την εποχη, για μενα ειναι τα σπάρτα! :-)
Δειτε τα εδω: http://www.gianniskofinas.com/images/diafora/sparta1.jpg
κι εδω: http://www.samosin.gr/imagesJtS/Photos/Flowers/Flower8.jpg

10:11 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

πολύ ωραία τα σπάρτα, κίτρινα, κόκκινα, ροζ, πορτοκαλί, μικρά ή μεγάλα!...υπέροχο άρωμα!

εσύ, θα πας σε ένα λόφο με σπάρτα και εγώ, σε μία παραλία με σκίνα και θα το ρίξουμε στον διαλογισμό! :-))))

1:13 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

:-DD

8:38 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό, άλλο τίποτα;

7:56 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home