Τετάρτη, Ιουνίου 14, 2006

Και γυρίζουμε και γυρίζουμε ...

..και συνεχίζουμε την περιήγηση και περπατάμε
με τα πόδια και τα ποδήλατα!
















Στους δρόμους!
Νέκρα...
Κεντρικοί δρόμοι που άλλες μέρες πήζουν από αυτοκίνητα τώρα ούτε ένα!
Μόνο ποδήλατα, ποδήλατα, ποδήλατα!




















Και περνάμε μπροστά από κομμάτια που έχουν μείνει από το τείχος....!



























Μπροστά από τους σταυρούς των τελευταίων νεκρών του...
που ποτέ δεν έχουν λουλούδια,
που η μνήμη τους έχει ξεθωριάσει!
αλλά τώρα, τώρα πρέπει να δείξουν την ποιότητά τους στους φανταστικούς επισκέπτες!














Και μέσα από το χάος της πολυκοσμίας πηγαίνουμε στο άλλο υπαίθριο μνημείο για τους Εβραίους! Και ενώ η πόλης έχει πλημμυρίσει από κόσμο και παρ' όλο που το μνημείο είναι στο κέντρο, στην καρδιά της μέσα, ήταν άδειο!!!! σχεδόν.. Εμείς και 3 Ιάπωνες τουρίστες!

































Αλλαγή πορείας για το καινούργιο μουσείο μοντέρνων Τεχνών.
-Συγνώμη, που θέλετε να πάτε;
-(πάντως όχι για καφέ... )
-Στους πάνω ορόφους....
-Αυτή την στιγμή δεν γίνεται...είναι μόνο για τα συνεργεία των τηλεοράσεων ! μετά από το
Μουντιαλ θα ξανανοίξουν για το κοινό! τώρα, μόνο το ισόγειο είναι ανοιχτό!
-Μπάσταρδε, μόνο το ισόγειο λοιπόν....





( και η μαμά μου μάζευε μπουκάλια για να φτιάξει ντοματοπολτό... αλλά δεν έκανε έκθεση!!! )













Αλλά κάποιος άγνωστος έπιασε τον παλμό της ανισορροπίας και της σχιζοφρένειας!
















( ένας λαός που έχει τέτοιους πυγμάχους, ποδοσφαιριστές, τενίστας και οδηγούς φόρμουλα δεν χρειάζεται πανεπιστήμια.)


έχει συνέχεια.....

13 Comments:

Blogger NinaC said...

Δεν πάτε να κάνετε καμμιά πίΤα, λέω εγώ, που το έχετε ρίξει στον τουρισμό?

3:31 μ.μ.  
Blogger roidis said...

πανέμορφο όλο. μπράβο.

3:34 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Ωραία ανταπόκριση. Κι άλλο!
(Αν δεν έβλεπες Ιάπωνες καθόλου, θα έπρεπε ν΄ανησυχήσεις! Λοοολ)
Γέλασα με το σχόλιο στα μπουκάλιαααα! Σωστή!

5:23 μ.μ.  
Blogger apousia said...

Κάποτε στον παλμό της σχιζοφρένειας τρέχει κι η ίδια η ζωή...

Γυρίστε..Γυρίστε...

5:42 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Dolly, τώρα μπορώ να κάνω και επιλογή πίΤας...

@ roidis, σε ευχαριστώ πολύ.

@ renata, μπα, οι Ιάπωνες είναι η μειοψηφία...το μεγαλύτερο μπάχαλο είναι οι Βραζιλιάνικοι κ.λοι!

@ apousia, δεν κάνουμε τίποτα άλλο...!
τα φιλιά μου!

12:59 π.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Νυχτολούλουδό μου ήρθα να μεθύσω απ΄τα χρώματά σου, ήταν και τα μπουκάλια άδεια...
Φιλάκια πολλά, γυρίστε τώρα που μπορείτε.

1:22 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ elpida, εγώ άδεια τα βρήκα, μήπως τα άδειασες εσύ;
.......!

την καληνύχτα μου!

1:28 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

μπα...μάλλον πρέπει να πάσχω από μεταεξεταστικής (του γιου μου) σύνδρομο.
Δεν καταφέρνω να βρω σχέση ανάμεσα στο
τείχος της ντροπής,τα άδεια μπουκάλια,ούτε να καταλάβω αν ήταν ειρωνικό,αληθινό ή χιουμοριστικό αυτό με τα πανεπιστήμια....
Διατελώ εν πλήρει συγχύση
Κι έχω την εντύπωση πως το διαμαντάκι δεν εννοεί ακριβώς πίτες ε;Αλλά κάτι άλλο;
Τέσπα...κάποια στιγμή θα ξαναλειτουργήσει το μυαλό μου
Καλημέρα μεθυσμένο μου γαλάζιο (ναι σήμερα σε βλέπω μονόχρωμη....απ τα πανέμορφα γαλάζια όμως)
:)

8:53 π.μ.  
Blogger Ektwras said...

τι ειναι η ζωη, τι ειναι η τεχνη, ποιος ειμαι, που παω, στο Βερολινο ποτε θα ξαναπαω ?

11:09 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Alkyoni, το κεφαλάκι σου πρέπει να έχει γίνει καζάνι γι' αυτό δεν σου απαντάω....

@ Ektwras, τουλάχιστον εσύ, έχεις πάει στο Βερολίνο...στην Κορέα εγώ πότε θα πάω; καλώς ήρθες!!

11:25 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

το Βερολίνο είναι υπέροχο. εάν θα φύγω θα μου λείψει...αλλά δεν μπορώ να πω ό,τι το λατρεύω...
μου αρέσει μόνο ο τρόπος ζωής εδώ. οι δυνατότητες που σου προσφέρει στην καθημερινότητα η πόλης αυτή.

την καλημέρα μου από το Βερολίνο!

2:00 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Δεν ζηλευω αν και μ' αρεσε πολυ το Βερολινο για καλοκαιρι Ελλαδα!! :-)

(Μπραβο Doll, πολυ γελιο εριξα..ακου πιΤα..! :-DDDD )

2:41 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@αερικό μου, το λες αυτό γιατί το ξέρεις μόνο τον χειμώνα...το καλοκαίρι
είναι υπέροχο εδώ!
φιλιά!

4:55 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home