Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2006

Oργιο στα κόκκινα

- θα σου πιώ το αίμα!

- ένα Βloody Mary;

La tomatina, la tomatina !

Οσο και να φωνάζεις κανείς δεν σε ακούει....
όσο και να κρύβεσαι θα σε βρούνε...
σε καταδιώκουν λυσσασμένοι...
θέλουν να σε εξωντώσουν...
κανείς δεν θα σε σώσει...
δεν υπάρχει ελπίδα για σένα...
δεν μπορείς να τους ξεφύγεις...
τους επιτίθεσαι...
σου επιτίθονται...
και πέφτουν επάνω σου...
και μέσα στον πανικό....
το '' αίμα'' θα τρέξει ποτάμι στους δρόμους. Το δικό σου, του φίλου σου, των παιδιών σου, του γείτονα, του ξένου, δημιουργώντας μία τέλεια κατακόκκινη λίμνη.

Τι θα κάνετε το καλοκαίρι; που θα πάτε για διακοπούλες;
θα την βγάλετε στην πόλη; στο χωριό; σε κανένα νησάκι; πάλι σε κάμπινγκ; στα πεθερικά;
σε γειτονική χώρα; ή λίγο πιο μακρυά;
Τι θα λέγατε για ένα ταξιδάκι πχ. μέχρι την Ισπανία
στο μικρό χωριό Bunol 30 χιλ. δυτικά της Valencia;
κατά το τέλος του Αυγούστου περίπου;

Κάθε χρόνο πόλεμος!
Κάθε τελευταία Τρίτη του Αυγούστου, η ίδια κατάσταση. Οι κάτοικοι του χωριού '' πακετάρουν'' τα πάντα! Τα μαγαζιά τους, τα σπίτια τους, τα αυτοκίνητά τους, αλλά όχι τους εαυτούς τους. Ολοι είναι σε αναμονή!
Κάθε τελευταία Τρίτη του Αυγούστου, στις 11 το πρωί, ένας τρομερός καννονιοβολισμός δίνει το σήμα για την έναρξη της μάχη.
Λάβετε θέσεις! ΠΥΡ!
35 χιλ. πολεμιστές και δεκάδες φορτηγά που αδειάζουν στους δρόμους 160 τόνους ντομάτες τις οποίες έχει αγοράσει το κράτος από τα έσοδα του τουρισμού. Το έθιμο αυτό υπάρχει εδώ και 40 χρόνια. Μάλλον από κάποια διαδήλωση κατά του Φράνκο που πετάγανε ντομάτες. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να πετάς ντομάτες σε γνωστούς και άγνωστους χωρίς να υπάρχουν μετά έχθρες, προβλήματα, καυγάδες και φασαρίες.
Οι κανόνες του ντοματοπόλεμου είναι οι εξής:
1) γερά παπούτσια
2) άσπρο παλιό μπλουζάκι και σορτσάκι
3) εάν είναι δυνατόν και ιδιαίτερα τα παιδιά να φοράνε μάσκες θαλάσσης
4) φωτογραφική μηχανή μίας χρήσης (για να μην κλαίτε τα λεφτά της ακριβής μηχανής)
5) και ο χρυσός κανόνας. Τις ντομάτες τις ''ζουπάνε'' στο χέρι προτού τις πετάξουν για να μην υπάρχουν τραυματισμοί.
Ο ντοματοπόλεμος κρατάει περίπου2 ώρες....και το μπάνιο σαν τα γουρούνια στην κετσαπ του δρόμου υποχρεωτικό!


























































Υγ 1. Οι φωτογραφίες είναι από το net.

Υγ 2. Τελευταίο θέμα για πολλές ημέρες.
Από αύριο διακοπές στην Ελλάδα!

45 Comments:

Blogger mortaki said...

Espana forever... ;-)))

11:39 π.μ.  
Blogger Marina said...

Oneiro, υπέροχο και όχι και τόσο απατηλό..Εσύ νυχτολούλουδο βουτιέσαι όλο στην ντομάτα, να κολυμπάς, να γλυστράς, να αφήνεσαι και να πέφτεις αγκαλιά με τους φίλους σου, τους ξένους, τους γνωστούς και αγνώστους χαλαρά, όλοι μιά παρέα!

11:52 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ mortaki μου καλημέρα!!! το μόνο που μπορώ να πω για την Ισπανία είναι....

παραμυθένια χώρα!

( εγώ είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό...για μέρες)

12:07 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Marina μου την καλημέρα μου!

στην Ισπανία έχω πάει, αλλά στο χωριό αυτό όχι. πριν από μερικές ημέρες είδα σε ένα ντοκυμαντερ για την Ισπανία το περίεργο αυτό έθιμο. γέλαγα σαν μωρό παιδί...και έκανα μια ευχή..να πάω να το δω από κοντά...
αμμοπόλεμο έχω παίξει, λασποπόλεμο επίσης, τουρτοπόλεμο το ίδιο, αλλά ντοματοπόλεμο!!!!!!!! ;;;;;

πρέπει, η εμπειρία αυτή να είναι αξέχαστη...

12:18 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Μμμ, ωραία θα ΄ναι. Εξάλλου η ντομάτα κάνει καλό στο δέρμα! ;)))
Νυχτολούλουδο, σου εύχομαι ν' αξιωθείς να ντοματοπολεμήσεις! ;-ΡΡ

3:47 μ.μ.  
Blogger Almost Famous said...

βρε μήπως να πάω ισπανία φέτος?? με ξεσήκωσες!!!

4:40 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@renata, σε ευχαριστώ πολύ!!

το θέλω, το θέλω, το θέλω!

5:13 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Almost Famous, επ! καλώς όρισες..!!

τι νέα; τι κάνεις;

να πας βρε.. να πας!

5:16 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

....ΠΩΠΩ ΚΟΚΚΙΝΟ ... ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΑΥΤΟ ΣΤΙΣ ΕΙΔΉΣΕΙΣ !!
ΑΝΤΕ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!

11:04 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

seva, σε ευχαριστώ, το ίδιο εύχομαι και σε σένα!

11:49 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Ντοματούλα;Τρέξιμο;Ισπανία;
ΠΟοοολύ ωραίο ακούγεται!!!

Πότε θα πάμε; :ΡΡ

Kαλά να περνάς Τρελονυχτολουλουδάκι!*****

12:39 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Funky_Mπεε, δεν ξέρω αλλά το θέλω πάρα πολύ!

και εσύ να περνάς ακόμα καλύτερα μικρή μου!

12:43 π.μ.  
Blogger NetKerveros said...

Άσχετο ... αλλά σήμερα έβλεπα σε πρωινάδικο για μαύρες (σε χρώμα) ντομάτες!

9:03 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Diladi tora de tha mas milath katholou?

...mpeeesnifff..:(

4:34 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

Καλώς ορίσατε!

10:04 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Να περάσετε πολύ όμορφα!

10:08 μ.μ.  
Blogger mortaki said...

Καλές διακοπέέέέές ΜεθυσμέναΧρώματα! ΄
Επίσης φιλιά στο Αερικό που όλο καμώματα του κάνει το blog του! ;-P

5:37 μ.μ.  
Blogger αρρια said...

εμπνευσμενο

10:59 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Καλά να περάσεις κορίτσι μου!

12:28 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Δεν ξέρω ... είμαι λίγο σιχασιάρα .
Καλές διακοπές Μεθυσμενάκι . Να περάσετε όμορφα .
φιλιά

2:59 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ NetKerveros, πραγματκά,υπάρχουν οι μαύρες ντομάτες από την Ιταλία,αλλά από γεύση είναι grande μαλακία!

@ μπεεε MouToN, θα μιλάω, θα μιλάω θτη χάθη και θτη φέξη..μέχρι να ξαναγυρίθω θτο Germany!

@ Dolly, σε ευχαριστώ. που είπαμε ό,τι είσαι;

@ renata, μάλλον δεν θα πιάσει η εύχή σου...! πως το λέει η διαφήμηση;
έχω αγώνα....!
(πρέπει να σκέφτομαι θετικά,
πρέπει να σκέφτομαι θετικά,
πρέπει να σκέφτομαι θετικά,
πρέπει να σκέφτομαι θετικά...)


@ mortaki, έχεις δει τον Τιτανικό; ε, εγώ τον ξαναείδα με το αερικό, μόνο που το έργο το έλεγαν ο Ιονικός !!!!!
τι φετίχ και αυτή η κοπέλλα να το παίζει Κέιτ Γουίνσλετ...!!!
Λεονάρντο Ντι Κάπριο δεν είχαμε...δηλ αυτούς που είχαμε δεν τους μετράμε!

@ αρρια, η εμπειρία μου λείπει μόνο...καλώς ήρθες!

@ elpida, δεν θα με αφήσουν οι άλλοι...αλλά σε ευχαριστώ!

@ ellinida, βρε, άμα δοκιμάσεις την συνταγή θα ξεσιχαθείς και θα θέλεις και πάλι...και πάλι...! το έχω δοκιμάσει, μόνο με τις κατσαρίδες δεν έχει πιάσει!

τα φιλιά μου σε όλους σας!

11:48 π.μ.  
Blogger Jason said...

Καλές διακοπές...

11:38 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Καλές διακοπές πάντα στην
πανέμορφη Ελλάδα μας,

Όχι ότι έχω τίποτα με την
Ισπανία.

Καλό σου πρωινό
καλοκαιρινό

10:59 π.μ.  
Blogger maika said...

Na pernas fandastika,monadika,iperoxa!!

11:33 π.μ.  
Blogger exilio said...

Mpee miss u...:**********

5:34 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Eide italia e?E?...:)))

5:36 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Jason, να παράσεις ακόμα καλύτερα!

@ Sailor, οι φυσικές ομορφιές της Ελλάδας είναι υπόροχες, αλλά και δραματικές οι κακογουστιές της...

@ maika, πως περνάς βρε εσύ; σε ευχαριστώ.

@ FunKy_Mpee, αρνάκι μου μην κλαίς, κάπου εδώ τριγυρνάω. Είδα Ιταλία, την είδα γμτ αλλά δεν χάρηκα. Εγώ ήθελα τους Αργεντινούς ή τους Γερμανούς ( αφού δεν πήραν την κάτω βόλτα από την αρχή με τα 100 κεριά που άναψα )
τα φιλιά μου!

8:51 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

μεθυσμένο μου πού χάθηκες;;;;
Τόσο καλά περνάς πια που εμείς δεν υπάρχουμε;;;;;;
:(
Εγώ πάντως είμαι Α8ήνα. Το αερικό έχει το κινητό μου.Αν το δεις το σχόλιο τηλεφωνήστε μου
Φιλιά ...στα στέλνω να σε βρουν όπου και να σαι :)

8:07 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ alkyoni μου καλημέρα. στην Καλαμάτα είμαι αλλά μου ήρθε ένας λογαριασμός του ΟΤΕ 328 ευρουδάκια κι έπαθα εγκεφαλικό. δεν έχω σύνδεση στο σπίτι μου και μπαίνω με κάρτα.....από δευτέρα θα πάω να ρωτήσω πόσο έχει η σύνδεση και τι πακέτο πρέπει να πάρω για τους λίγους μήνες που είμαι στην Ελλάδα.

10:08 π.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Νυχτολούλουδό μου, πάλι καλά που επέζησες του Ιονικού! ;ΡΡΡ
Μα έλειψεεεεεεεες!

5:44 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

ούτε εσύ πέρασες για τουρτίτσα!!!!!!!!!!!!
Ναι φρίκη...γέρασα κατά μιά μέρα χτες
Σήμερα θα πάμε ο καλός μου κι εγώ ελαφονήσι
Αν περάσουμε από καλαμάτα (πού στο καλό είναι αυτό το ελαφονήσι;;;;;;;;)
πάρω αερικούλι τηλέφωνο μου δώσει το νούμερό σου.
Σκέφτηκες την πιθανότητα να επικοινωνείς με σήματα καπνού;;;;;;;
238 ευρό ΟΤΕ και παραπονιέσαι χαζούλα;;;
Εγώ με τα 700 έως και 1000 όταν έλειπε Αγγλία το καλό μ για μεταπτυχιακά,μάλλον τώρα θα πρεπε να χω αυτοκτονήσει η σπάταλη
Φιλιά
φιλιά
φιλιά

8:55 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ renata καλημέρα, επέζησα του Ιονικού και του αερικού....

την σύνδεση περιμένω.


@ Alkyoni, Χρόνια σου πολλάάάάά΄. να ζήσεις και να γίνεις ωραία σαν τον Ταύγετο.

η Ελαφόνησος είναι πλάι στην Λακωνία....δεν έχω πάει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα.

να περάσεις υπέροχα και άμα περάσεις από την Μαλακάτα για ρίξε ένα τηλεφωνάκι....! πολύ θα ήθελα να σε δω!


328 πλήρωσα Αλκυ...και όχι 238!


εάν είχα πληρώσει 1000 θα πενθούσα για ένα χρόνο....

τα φιλιά μου!

9:05 π.μ.  
Blogger exilio said...

Kαλά θα βάλεις σύνδεση για λίγο καιρό;;Μετά;

7:54 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ μπεε μου, δεν ξέρω. θα τα ρωτήσω όλα αυτά.

5:50 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Ακόμα αυτή η σύνδεση;
Φιλιά πολλά πολλά λέω!

:-)

1:02 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Ακόμα η σύνδεση, μεθυσμενάκι;Μας λείπεις!

10:39 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

10:40 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Μεθυσμενάκι μου έλειψες . Ελπίζω να περνάς καλά στο Γκρήχελαντ .
φιλάκια

4:47 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

παιδιά καλημέρα....η σύνδεση ακόμα. δηλ, δεν το έψαξα.
αλλά δεν είναι αυτό το κυριώτερο.
έχω προβλήματα στο σπίτι(α). όχι οικογενιακά αλλά υλικά....δηλ μαστόρια ...
σπασμένοι σωλήνες ύδρευσης, καλοριφέρ, σπασμένα πλακάκια, μπάζα.....

ελπίζω κατά το τέλος της άλλης εβδομάδας να έχω τελειώσει.
φιλιά σε όλους!!!

υγ. πόσα μπανάκια έχω κάνει μέχρι σήμερα;

τρία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7:27 π.μ.  
Blogger mortaki said...

COME BACK ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!

Έχω μείνει τόσο καιρό νηφάλεια...

7:43 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Courage!
ΓΙα διακοπές πήγες...χαλάρωσε λιγάκι!

κίσιζ!:)

8:48 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Νυχτολούλουδό μου, εφόσον έμπλεξες με μαστόρους, κουράγιο!
Μας λείπεις! Φιλιάά!!

9:35 μ.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

¨Εχω πολύ καιρό να σε δώ., και μαθαίνω ότι είσαι στην Ελλάδα διακοπές! Να περνάς καλά

Σ;0)

12:47 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Ν'αφήσω ένα μεγάλο φιλί και να σου πω πως σε πεθύμησα μεθυσμενάκι ?

3:04 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ mortaki, πιάσε πάλι τα μπουκάλια...

@ FunKy_Mπεεε, μόνο άμα με κλείσουν σε μοναστήρι.

@ renata, σχεδόν τελείωσα.

@ Μαύρε Γάτε, θα σου βάλω μία φωτογραφία άσπρης γάτας στην ...έρημο!!! σε ευχαριστώ πολύ.

@ ellinida, ρε συ, το άφησες; ή το έδωσες αλλού; γιατί δεν το πήρα;


φιλιά πολλά σε όλους!

8:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home