Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007

H Αφρική















Η Αφρική είναι η τρίτη σε μέγεθος ήπειρος του πλανήτη μας. Η έκτασή της είναι, χωρίς τα νησιά, 29,2 εκατομμύρια τετρ. χιλιόμετρα, ενώ με τα νησιά φτάνει τα 30 εκατ. τετρ. χιλιόμετρα. Ο πληθυσμός της, σχετικά με την έκταση, είναι πολύ λίγος και φτάνει τα 400 εκατομμύρια. Η Αφρική μαζί με την Ασία και την Ευρώπη αποτελεί τον λεγόμενο Παλιό Κόσμο. Σύμφωνα με την επικράτεστερη άποψη η Αφρική ήταν η πρώτη περιοχή στην οποία έζησε ο άνθρωπος.

Έτσι γράφει η Βικιπαίδεια.

Εγώ, όταν ακούω την λέξη Αφρική σκέφτομαι τους μαύρους ανθρώπους, τους ωραίους Τούαρεκ, τον Ταρζάν, την Τζέην, την Τσίτα, την λίμνη της Βικτωρίας, τον Νείλο, την οροσειρά του Άτλαντα, ελέφαντες, ιπποπόταμους, λιοντάρια, μαιμούδες, γκνου, χουρμάδες, κακάο, μπανάνες, διαμάντια, χρυσό, στέπες, σαβάνες, ξηρασία, την έρημο Σαχάρα και Καλαχάρι. Στην αρχή ό,τι μου αρέσει. Τα υπόλοιπα, τα άσχημα της Αφρικής, έρχονται μετά.
-Είσαι για ένα τριπ; με ρωτάει μεσημεριάτικα την Κυριακή το άλλο μου μισό.
-Τελευταία φορά ήταν πριν από 3 χρόνια, από τότε το έκοψα!
-Τι έκοψες; δεν σε καταλαβαίνω...τι θέλεις να πεις;
(-Ωχ! Ν. πρέπει να τα μπαλώσεις μου απαντάει ο εαυτός μου. Αυτός ξέρει μέσες-άκρες, μασημένα πράγματα, δεν τα ξέρει όλα.....)
-Να ρε παιδί μου, μόλις ξύπνησα και δεν θέλω να απαντήσω στις ερωτήσεις σου και σου το έχω ξαναπεί μη με ρωτάς τίποτα εάν δεν έχω πει καφέ.....μη μου μιλάς καλύτερα, φτιάξε μου έναν και να με ξαναρωτήσεις μετά..... και τι θέλεις να πεις με τριπ γιατί αλλού πάει το μυαλό μου και τρυπώνει!
-Δηλ, που πάει το μυαλό σου;
-Βρε άιντε από εδώ, άιντε να μου φτιάξεις έναν καφέ με βανίλια που με ρωτάς που πάει το μυαλό μου, εσένα τι σε νοιάζει; δικό μου δεν είναι;.....τι πας να με μπερδέψεις; ...πες ό,τι δεν θες να μου φτιάξεις καφέ!.... αλλά εάν βαριέσαι θα τον φτιάξω εγώ.....
Το κόλπο έπιασε, όπως πάντα!
Ο καφές μετά από λίγα λεπτά ήρθε στο κρεββάτι αλλά μαζί του ήρθε πάλι η ερώτηση...
-Τι έχεις κόψει εδώ και 3 χρόνια;
Ρε πείσμα και ζόρι που το έχουν μερικοί να ρωτάνε για τα ίδια πρόβατα και γίδια και τα ίδια...
-Μα αφού σου είπα..... να μην απαντάω χωρίς καφέ! τι μου κολλάς πρωί-πρωί...;
-Καλάάάά....
(
Καλάμια...! )
-Λοιπόν, τι λέγαμε; κάτι ήθελες να μου πεις για ένα τριπ....
(Τα ξινά μου αρέσουν αλλά δεν πάνε με την βανίλια του πρωινού καφέ....!γμτ)
-Ήθελα να σε ρωτήσω εάν είσαι για ένα τριπ μερικών ωρών μέχρι την.....Αφρική!!!!
-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Στα θηρία; παρέα με τον ελέφαντα και την ελεφαντίνα; δεν μου λες, τι έχεις πάρει πρωί-πρωί; χαρμανιασμένος είσαι;
( Ευκαιρία να τα ξεράσω όλα; ή να περιμένω ακόμα....;)
-Μη μου πεις ό,τι περιμένεις να σου δώσω απάντηση....
( Όχι, περιμένω να δω εάν θα γίνει το κακό....)
-Περιμένω να ξεθολώσει το κεφάλι σου.....
-Βρε κορίτσι μου, για μία εκδρομή μιλάω, να πάμε μέχρι την Αφρική θέλω!
-Ναι, αλλά μου είπες μερικών ωρών εκδρομή και σε μερικές ώρες δεν πάει κανείς εκδρομή στην Αφρική και γυρνάει, εκτός και έχεις ιδιωτικό αεροπλάνο με μπανιέρα, χαβιάρι, σαμπάνιες και μαύρους για να μου κάνουν αέρα, που... και πάλι του σκοτωμού θα είναι αλλά δεν βαριέσαι! θα το κάνω το ψυχικό, αλλά εμείς μέχρι τώρα δεν είχαμε κάτι τέτοιο ή έχουμε και δεν το ξέρω ακόμα;...και σε πιο μέρος είπες ό,τι θα πάμε; στο Καμερούν ή στην Τανζανία; στην Μαδαγασκάρη ή στις Σευχέλλες;
( Πες Σευχέλλες...!!!!! αχ ναι! για πες Σευχέλλες...!!!!! )
-Στην Αφρική της Γερμανίας θα πάμε......
-Φσιιτττττττ μποινγκ!
-Φσιιτττττττ μποινγκ!
-Φσιιτττττττ μποινγκ!
(Το πλοίοοοο μπάζειιιι νεράάάά...πάει, πάει και αυτός, τρελάθηκε!!)
-Δεν πιστεύω και δεν με πείθεις ό,τι δεν είσαι τρελός! ή εγώ είμαι από χθες ακόμα ζαλισμένη από το πολύ νερό που κατέβασα ή έχω την υποψία ό,τι εσύ κάτι έπαθες το βράδυ, ξεχαρβάλωσε το μυαλό σου, έπαθες σχιζοφρένια, ψυχικές διαταραχές, έχεις παραισθήσεις, μπερδεύεσαι και δεν μπορείς να σκεφτείς καθαρά......και εάν είναι έτσι εγώ θα μετακομίσω γιατί ανάρρωση δεν θα έχεις. Μη φοβάσαι όμως, θα κοιτάξω να έχεις την καλύτερη φροντίδα! Θα σε κλείσω στο τρελάδικο! Για μια στιγμή, ο Ελληνικός χαιρετισμός πόσα δάχτυλα έχει;
-Πέντε ή δέκα....και πάρτα!
-Δεν πάει να πει τίποτα αυτό και μη με μουτζώνεις. Πρέπει να σε δει ένας γιατρός.
-Δεν μου λες, ακούς τα πρόβατα που κροάζουν σαν τρελά απέναντι στο ποτάμι; να τα σφάξω!
-Ντύσου να πάμε στην Αφρική...... βατράχια είναι και ας φωνάζουν και εμείς δεν έχουμε ποτάμι....! παιδική χαρά είναι αυτό!
-Ξέρεις, δεν νοιώθω και τόσο καλά...εεε, μμμ, ααα! έχω πονοκέφαλο!
-Καλά κάνεις και έχεις, ντύσου να πάμε στην Αφρική......εσύ ποτέ δεν έχεις πονοκέφαλο!
( να παίξω το βιολί του πρώτα και μετά να κοιτάξω για άλλο σπίτι....)
-Στην Αυστραλία που είναι καλοκαίρι ακόμα δεν μπορούμε να πάμε;
-Εάν ήμασταν στην Αμερική θα πηγαίναμε στο Βερολίνο και εάν είμαστε στην Αφρική θα πηγαίναμε στην Καλαμάτα!
-Δηλ, τώρα που θα πάμε στην Αφρική....θα μπορέσουμε να πάμε και στην Καλαμάτα; εεεε; γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!
-Ντύσου είπα.....!
-Μια στιγμή να πάρω τα κλειδιά του σπιτιού, να βρω τα γυαλιά μου, το μαγιό μου, την πετσέτα μου, το αντηλιακό μου και.......
-Γάντια και κασκόλ να πάρεις....! σε άλλη Αφρική πάμε!














Ακόμα και οι Αφρικανοί της Γερμανίας κρυώνουν και παγώνουν. Το μικρό χωριό Afrika της επαρχίας Uckermark μεταξύ Βερολίνου και Prenzlau χτίστηκε το 1948 μετά τον β! παγκόσμιο πόλεμο.
Όλη αυτή η '' πρωινή '' μας συζήτηση μου θύμησε έναν άλλο διάλογο στην ταινία ''Γαμπρός απ' το Λονδίνο ''...
-Πατέρα...πατέρα!
-Τι τρέχει;
-Δε μου λες, έχει η Αγγλία Καλαμάτα;
-Τι πράμα;
-Λέω, έχει η Αγγλία Καλαμάτα;
-Παααφφφ ( η καρπαζιά στον σβέρκο )! εσύ δεν τρώγεσαι...
-Τι βαράς καλέ;
-Πάψε γιατί θα πέσει κι' άλλη...
-Κι εγώ σου λέω ό,τι έχει...
-Τι;
-Καλαμάτα...
-Ποιός;
-Η Αγγλία...κι' άμα θες πάμε και ένα 'κοσάρι στοίχημα!
-Αύριο θα 'ρθω να μου γνωρίσεις τον δάσκαλό σου που σου μαθαίνει γεωγραφία να του δώσω συγχαρτήρια..
-Κι εγώ σου λέω ό,τι έχει..
-Τι πράμα;
-Να η ταυτότητα του Εγγλέζου που λέει πως είναι από την Καλαμάτα...
-Που είναι τώρα αυτός;
-Ποιός;
-Ο Εγγλέζος που λέει ό,τι είναι από την Καλαμάτα!







39 Comments:

Blogger Ναυαγός said...

Εδώ οι αμερικάνοι ένα κωλοχώρι του νότου, μια υπολάρισσα της Αμερικής (κλεμμένο το υπολάρισσα), το βάφτισαν Athens, η χιονισμένη Αφρική του Βερολίνου μας πείραξε τώρα.

Αν θες πολιτισμό αλά Μπους να πας στην Athens της Georgia βεβαίως.

12:46 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ routerjoc, καλώς ήρθες! από την Αφρική δεν χρειάζεται και πολλά πράγματα για να πας στην Καλαμάτα... πας και με τα πόδια!

12:47 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Ναυαγός, α ναι! το Oχάιο και η Γεωργία έχουν και Athens!!! εγώ φεύγω με χίλια από την δικιά μας την Αθήνα
και θα τους κάνω την χάρη να πάω μέχρι εκεί;

12:58 μ.μ.  
Blogger Person I. said...

Και Αφρική και χιονισμένη... Πολύ καλό το ποστ!

5:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αφρική και χιονισμένη; Μπαααα :))

6:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αφρική και χιονισμένη; Μπαααα :))

6:35 μ.μ.  
Blogger Nature said...

Λες να το ζήσουμε και αυτό? Χιόνια στην Αφρική!

7:07 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

πόσα πολλά χρόνια είχα να δοκιμάσω τέτοιο τριπ...

9:34 μ.μ.  
Blogger liliputaner said...

Χαχα! Κοίτα έτσι όπως έχει τρελλαθεί ο καιρός και με όλο το θέμα της κλιματικής αλλαγής σε λίγα χρόνια δεν νομίζω να είναι καθόλου απίθανο η Αφρική όντως να είναι χιονισμένη!:-)))Φιλιά!

10:59 μ.μ.  
Blogger annamaria said...

Απολαυσα τον διαλογο αλλα περισσοτερο ... αυτα που δεν ακουγε το αλλο σου μισο!!

11:26 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Με ζάλισε ο διάλογος βρε! Ωραίο εύρημα γενικώς, σαν θέμα και σαν γραφή! Φιλιάά

11:41 μ.μ.  
Blogger exilio said...

AAA!Δεν μπορείς να πείς όμως!Σε περιποιείται το άλλο σου μισό...και καφέ στο κρεββάτι και ταξίδι στην Άφρικα!Τι άλλο θές δλδ;

υ.γ(παίζει ΤΟ τραγούδι στο μπλόγκ σου...εύγε,εύγε!)
υ.γ2(το take5 λέω:D)

12:56 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Φτερό στον άνεμο, είδες, εμείς έχουμε έξω από την πόρτα μας....ολόκληρη χιονισμένη ήπειρο!
( καμήλες δεν είδα όμως ..)

@ confused, δεν το πιστεύεις ε; να το πιστέψεις όμως!

@ nature, γιατί όχι έτσι που πάμε; το 2006 χιόνισε από ''τον ουρανό'' στο Johannesburg....
γράφω από τον ουρανό γιατί στα χιονοδρομικά κέντρα που πάνε οι πλούσιοι λευκοί ρίχνουν τεχνητό χιόνι.

@ allmylife, και εσύ αυτού του είδους είσαι; για τα σύντομα τριπ;

2:34 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ liliputaner, σκι στους αμμολόφους της Σαχάρας έχω δει....σε μερικά χρόνια θα έχει και μαύρες πίστες!

@ annamaria, γι' αυτό το λένε και άλλο μισό ..για να μαθαίνει τα μισά μόνο...!
(σιγά μη του τα πω όλα!)

@ renata, το σκι φταίει για τις ζαλάδες...μάλλον θα είσαι πρωτάρα!

@ ExiLioN_MouToniDioN, α! δεν έχω κανένα παράπονο...να με πήγαινε και στο θιβέτ,νεπάλ,ιαπωνία, κίνα, πολυνησία, μικρονησία, χαβάη, γκαλαπάγκος, ν ζηλανδία, αυστραλία, ανταρκτική, χιλή, βραζιλία, αργεντινή, νησιά πάσχα, νησιά κουκ, κιριμπάτι, πάπουα, σαμόα, τόνγα, μπόρα-μπόρα και σε άλλα τόσα θα ήταν ακόμα καλύτερος!!

υγ. θέλω να σε ρωτήσω για τα τραγούδια κάτι γιατί έχω πρόβλημα...να σου στείλω μαιλ;

2:53 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ liliputaner, σκι στους αμμολόφους της Σαχάρας έχω δει....σε μερικά χρόνια θα έχει και μαύρες πίστες!

@ annamaria, γι' αυτό το λένε και άλλο μισό ..για να μαθαίνει τα μισά μόνο...!
(σιγά μη του τα πω όλα!)

@ renata, το σκι φταίει για τις ζαλάδες...μάλλον θα είσαι πρωτάρα!

@ ExiLioN_MouToniDioN, α! δεν έχω κανένα παράπονο...να με πήγαινε και στο θιβέτ,νεπάλ,ιαπωνία, κίνα, πολυνησία, μικρονησία, χαβάη, γκαλαπάγκος, ν ζηλανδία, αυστραλία, ανταρκτική, χιλή, βραζιλία, αργεντινή, νησιά πάσχα, νησιά κουκ, κιριμπάτι, πάπουα, σαμόα, τόνγα, μπόρα-μπόρα και σε άλλα τόσα θα ήταν ακόμα καλύτερος!!

υγ. θέλω να σε ρωτήσω για τα τραγούδια κάτι γιατί έχω πρόβλημα...να σου στείλω μαιλ;

2:54 π.μ.  
Blogger Kapetanios said...

Εδώ ολόκληρη Μακεδονία φτιάξανε στα Σκόπια , για μια Αφρική θα κάνουμε έτσι!
Λοιπόν όλες οι γυναίκες είστε ίδιες χαχαχαχα , λίγο μπόσικο να τον βρείτε τον άλλον θα του αλλάξετε τα φώτα . Φέρε καφέ, μη μου μιλάς πριν τον πιω, πάνε με εκεί, όχι εδώ δεν μου αρέσει, όχι τώρα πονάει το κεφάλι μου και τα ρέστα !!( για τον Ταρζάν δεν το σχολιάζω)
1) Ας τον Άνθρωπο ήσυχο( το Α με κεφαλαία ιφ γιου αντεστεντ μι)
2)Σιγά την Καλαμάτα ( κατά το : σιγά τα αυγά)
3)Μην πίνεις πολύ νερό...σε πειράζει( για τα τριπ δεν το συζητάω )
4)Θύμισε τα μου όλα αυτά όταν θα είμαστε κατά την Φαλκονέρα , αλλά να μην φοράς το σωσίβιο χαχαχαχαχα
Άντε καλημέρα ( σιγά να μην ξυπνήσεις πριν τις 1 )

5:36 π.μ.  
Blogger exilio said...

Aπλά πραγματάκια..χεχε:)
Προτείνω Japan το επόμενο
ταξίδι ;)

υ.γ(Καλέ με ρωτάς;Στείλε μου ότι θές..την διεύθυνση μου δεν την
έχεις;
Ορίστε..sinigalia@hotmail.com
...περιμένω!)

9:53 π.μ.  
Blogger pwlina said...

και μετά λένε για τις γυναίκες κρεβατομουρμούρα!βρε τι τραβάει η κοπελίτσα ακόμα ούτε καφέ δεν έχει πιει!
;)

12:14 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

....Tυχερούλα ....εγω το μονο πουχω πετύχει μεχρις στιγμής ειναι να μου φτιαχνει το πρωι τον καφε ,,,,χεχεχε γιανα προλαβω να φτιάξω εγω πρωινά και να ετοιμασω ολους
...για τριπακιαααααααααααα τιποτα ..

12:56 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Kapetanios, άλλο ένα κρατίδιο στα πόδια σου και άλλο ολόκληρη μαύρη ήπειρο.....
ποτέ δεν ασχολούμε με τα φώτα. άμα χαλάσουν αφήνω να τα αλλάζει αυτός......σε μένα περισσεύουν καλώδια και υπάρχει κίνδυνος να γίνω κάρβουνο!(προσέχω το τομάρι μου)
Ανθρωπος, ξεάνθρωπος στο ίδιο καζάνι βράζεται σαν άντρες....
εγώ τουλάχιστον ξέρω πολύ καλό μπάνιο...τις δικές σου κολυμβητικές ικανότητες ακόμα δεν τις είδα....
(δύο-δύο θα τα φοράω τα σωσίβια την άλλη φορά!)
για την Καλαμάτα θα σου πω...κάθε λιμάνι και καυμός....


@ ExiLioN_MouToniDioN, εσύ με καταλαβαίνεις! είδες τι απλά πράγματα ζητάω η γυναίκα; ούτε χρυσαφικά, ούτε διαμάντια, ούτε μαζεράτι, ούτε βίλες, ούτε συνολάκια Αρμανι...
μόνο μικρά μικρούτσικα ταξιδάκια....

@ pwlina, να άλλο ένα ευαίσθητο πλάσμα γεμάτο κατανόηση... σε ευχαριστώ γλυκιά μου!

@ seva, μήπως είναι καιρός να τον βάλεις εκτός από τον καφέ και στα πρωινά;
και άμα πετύχει αυτό προχώρα και στο παρασύνθημα της κουζίνας....

2:33 μ.μ.  
Blogger Sophia said...

Μη σκας (χιχι, και λογοπαίγνιο, ε?), σε λίγο η Καλαμάτα, θα γίνει Αφρική, πόσο μάλλον εμείς στον πιο νότο, που κάθε καλοκαίρι εισπνέουμε Σαχάρα!
;-D

7:13 μ.μ.  
Blogger fish eye said...

ενα διπλο καφε ακομη..αχνιστο παρακαλω..να ξελαμπικαρω..με μπερδεψατε αγαπητη..φανταστικο το τραγουδακι..φιλι..!!

7:29 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Sophia, λίγο ακόμα και η στάθμη της θάλασσας θα φτάσει το σπίτι μου....ε ρε βουτιές που θα κάνω από τον 5ον!!!

@ με το φεγγαρι αγκαλια, που σε μπέρδεψα βρε Αριάδνη;
και πιο τραγούδι είναι ωραίο
το african spirit ή το take five;
(δεν μπορώ να σου φτιάσω διπλό καφέ γιατί δεν ξέρω πως πας από νεύρα...! χιχι! )

9:22 μ.μ.  
Blogger maika said...

Δεν πα να χιονίζει στην γερμανοΑφρική.... η Καλαμάτα σου να είναι καλά!! έτσι??

10:15 μ.μ.  
Blogger Vita K said...

Καλά και για Αθήνα στις ΗΠΑ έχω ακουστά και Αλεξάνδρειες κάμποσες ανά τον κόσμο, στο Καλαμάτα στην Αγγλία θα κολλήσουμε;
Ψώμα(=ψέμμα) ήκουσες(=άκουσες) ολόψωμα(= τελείως ψέμμα) δεν είναι!
που λέμε και μεις οι Νότιοι

10:55 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ maika, μπα... δεν κολλάω τόσο με την Καλαμάτα...

@ Vita K, ποίοι νότιοι το λένε αυτό;
οι Μανιάτες;

12:51 π.μ.  
Blogger Vita K said...

Ακόμη πιό κάτω.Λιβυκό να πούμε;

7:11 π.μ.  
Blogger kiki said...

Πολύ καλό το ποστ. Μέρες παιδευόμουνα να το διαβάσω με ησυχία και δεν την έβρισκα. Γέλασα.... Ε ρε τι τραβάμε για να πάμε Σεϋχέλλες!!!

8:52 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Vita K, ελπίζω όχι μεσοπέλαγα επάνω σε βραχονησίδα ή σε σχεδία αλλά στις ακτές της β Αφρικής.....
θα μου πεις την νότια Κρήτη δεν την βάζεις στα σχέδια; όχι γιατί η Αφρική πάει γάντι με το θέμα.
χιχιχιιι!

@ oneiromageiremata, ε ρε τι τραβάμε και δεν το μαρτυράμε να λες καλύτερα...κουράστηκα να παρακαλάω για Σευχέλλες, θα ζητήσω Ταιτή την επόμενη φορά! λες και ζητάμε πολλά εμείς οι γυναίκες!

καλησπέρα ΓκόΖμε!

5:02 μ.μ.  
Blogger πνευμα said...

Ωραία γραφή και ευρηματικότητα...

Την καλησπέρα μου ταξιδιαρικη ψυχη.

7:49 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Λίγη υπομονή και θα πάτε και στην Αφρική! Το εύχομαι ολόψυχα!

10:28 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ spirit, καλησπέρα και σε σένα πνευματάκι!

@ elpida, σε ευχαριστώ αλλά στην Αφρική δεν θέλω να πάω...
άσχετο αλλά μου θύμησες ένα παλιό χουντικό ανέκδοτο
ρωτάει ο δάσκαλος στο σχολείο ποιούς ήρωες της επανάστασης έχουν κρεμάσει στους τοίχους στα σπίτια τους οι γονείς των παιδιών.
-Νικολάκη, εσεις ποιόν έχετε κρεμάσει;
-εμείς κύριε έχουμε τον Αθ.Διάκο!
-Κωστάκη, εσείς;
-εμείς κύριε έχουμε την Μπουμπουλίνα!
όλα τα παιδάκια είχαν και από έναν ήρωα στον τοίχο του σπιτιού. μέχρι που φτάνει στον Γιωργάκη...
-Γιωργάκη εσείς;
-εμείς κύριε, είπε η μαμά μου, όταν θα γυρίσει ο πατέρας μου από την εξορία θα τους κρεμάσουμε όλους...

1:30 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

πότε είπαμε θα με πας Αφρική;;
να έρθουμε με το πλοίο του "καπετάνιου";;;
(μου λειψες;;;...μου λειψες!!!! Δεν το πιστεύω!!!!!!!!!!!)
καλό μήνα
φιλιά :D

9:03 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

"Ο καφές μετά από λίγα λεπτά ήρθε στο κρεββάτι"
Τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή μου τελικά!

7:09 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Alkyoni,μπρε, μπρε....!το κορίτσι θέλει θάλασσα και μαύρη ήπειρο....
εσένα, μέχρι στον Χατζή για καφέ και γλυκό θα σε πάω και μετά στα βαθειά νερά...μπλουμ!
τα δύσκολα είναι μόνο για μένα...
(ρε,δεν θέλω να πάω στην Αφρική μιλάμε!!!)

@ Νερίνα, ακόμα και οι αρκούδες μαθαίνουν. δεν τον έχεις εκπαιδεύσει;

10:38 μ.μ.  
Blogger Ναταλία said...

Αυτό θα πει γεωγραφία!!!!!!! :ο)

7:38 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εκπαιδευμένη την έχω την αρκούδα μου (εδώ που τα λέμε φέρνει λίγο), αυτό ακριβώς εννοούσα. Ξέρεις αυτή τη αόρατη δύναμη που σε κάνει να ξεκινάς να διαβάζεις κάποιον εδώ μέσα χωρίς να υπάρχει προφανής λόγος και με το καιρό να ανακαλύπτεις ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο.

11:26 π.μ.  
Blogger o kairos said...

Ευρηματικοτατη.

11:32 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Natalia, όχι παίζουμε..τι νομίζεις, σαν αυτή που μας μαθαίνουν στο σχολείο;

@ Νερίνα, είναι αυτή η ίδια που σε δένει και με κάποιους έξω από εδώ!
(η εκπαίδευση μιάς αρκούδας ποτέ δεν τελειώνει.. )

@ o kairos, μπα, δεν το νομίζω...

2:52 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home