Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007

Πισίνα...

Σας ταλαιπωρούν το καλοκαίρι οι παραλίες και η πολυκοσμία;

Τώρα μπορείτε να έχετε την δική σας πισίνα, την απόλυτη ελευθερία! από την στιγμή που θα ξυπνήσετε με την τσίμπλα στο μάτι χωρίς να τρέχετε τόσα χιλιόμετρα με τα νεύρα σπασμένα για να βρήτε την επόμενη άδεια παραλία ή πισίνα που μαζί με εσάς θα την έχουν βρει άλλες τόσες χιλιάδες !
Το να αποκτήσετε δική σας πισίνα και μάλιστα μπροστά από την πόρτα ή παράθυρα του σπιτιού σας δεν είναι πια όνειρο αλλά πραγματικότητα και δεν κοστίζει τίποτα ....
Από σήμερα χαλαρώνουμε με υδρομασάζ από πάνω - 27 λίτρα ανά τετραγωνικό- με ήχους ατμοσφαιρικής μουσικής - τατίιιιι τατάααααα, τατίιιιι τατάααααα - με αύρες και μαιστράλια που χαιδεύουν καλοκαιρινά και ερωτικά τα μπουφαν μας, τα δέντρα και τις σκεπές περνώντας από επάνω τους με 190 χιλ την ώρα, κρατςςς κρουυυ γκκκκ μπουμμμμ μπαφφφφ, - ηχητικό πέσιμο κορμού επάνω σε αυτοκίνητα - με βουτιές από τα παράθυρα στους ατελείωτους υδάτινους λαβύρινθους απολαμβάνοντας ένα χαλαρό βραδυνό κολύμπι μετά από την δουλειά ή ένα δωρεάν τζακούζι για να βελτιώσετε 100% την φυσική σας και την ψυχική σας κατάσταση έχετε ή δεν έχετε προβλήματα !! - εκεί θα κολλήσουμε τώρα; Πισίνες απόλυτα εναρμονισμένες στο φυσικό περιβάλλον, χωρίς φράχτες και εισιτήρια. Τα χρώματα και τα αρώματα και ό,τι επιπλέει είναι τελείως φυσικά. Το μόνο που πρέπει είναι να περιμένετε να περάσει κάποιος Κύριλλος !
Λέω να βγάλω και ομπρέλες, καναπέδες, καρέκλες , τραπεζάκια στον κήπο και να ψήσω μπριζόλες και σουβλάκια για τους περαστικούς κολυμβητές και ζητάω κάποιον να φτιάχνει συναρπαστικά κοκτέηλ πχ sex on the street, braun lagune, street pool, black dirty water!

33 Comments:

Blogger Person I. said...

"Τοποθετούνται πισίνες σε βεράντες στο άψε-σβήσε. Καλέστε: Κύριλλος"

12:16 π.μ.  
Blogger Νίνα said...

Ωραια θα ηταν..γλυκια μου θελω εναν bloody kyrillo με πολυ παγο..!!!χιχι!

12:22 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ωχ Ωχ Ωχ...Τα είδα στις ειδήσεις.Μ'αρέσει πάντως,που το "διασκεδάζεις"!!;))

1:01 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Φτερό στον άνεμο,άμα φτάσει και μέχρι την βεράντα τότε τα πιάσαμε τα λεφτά μας!

@ nina, κάπως μαυριδερό τον βλέπω τον κύριο από πάνω μας....μέχρι να ασπρίσει θα τον πάρουν μέρες!
για πάγο όμως δεν ξέρω αν θα έχει αποθηκεύσει!

@ evelina_z13, πίσω από την διασκέδαση υπάρχει και ο φόβος! εγώ κλείνω τις παραθυρομπαλκονόπορτες και αυτός τις ανοίγει...κούκου!

2:23 π.μ.  
Blogger αερικο said...

Νυχτολουλουδο μου
Το φουσκωτακι το δωσες δε σου φταιει κανεις!..:-))Τωρα θα μπορουσες να κανεις και ταξιδακια απο τετραγωνο σε τετραγωνο κι απο κει ακολουθωντας το ρευμα κατευθειαν στη λιμνη! :-D

7:42 π.μ.  
Blogger Ιωαννα said...

εντυπωσιαμενη απο την φωλια σου



Ιωαννα

10:58 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό μου, στις λίμνες; και άμα βγει κάποια Νέσση; άσε καλύτερα στον Μεσσηνιακό που έχει χταποδάκια...!

@ Jo-Anna, Benvenuto a casa mia...( το ξέσκισα το Ιταλικό...)
εντυπωσιασμένη; και έχω να βάλω σκούπα εδώ και μία εβδομάδα...

12:01 μ.μ.  
Blogger Nature said...

Τι να πώ, έτσι όπως τα έχουμε κάνει. Ευτυχώς δεν θα περάσει απο μας.

2:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μια χαρά είναι η πισινούλα!
.Παρεπιπτόντος διάβασα οτι κακώς τον ονομάσανε τον άνεμο.Τους ανέμους δεν τους ονομάζουμε,μόνο τους ανεμοστρόβιλους.
*(Δεν το παίζω έξυπνος,ό,τι διάβασα σας λέω και εγώ!)

4:04 μ.μ.  
Blogger George said...

σας χτύπησε για τα καλά ε; Και που να ερχόταν η θηλυκή του εκδοχή. Ακόμα συνέρχοντε απο την ΚΑΤΡΙΝ στο Αμέρικα.

4:25 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ nature, βαδίζουμε ολοταχώς προς την ολική καταστροφή της γης.
καιρός είναι οι κύριοι πολιτικοί να κάνουν τα λόγια πράξεις....
όχι, την Ελλάδα δεν θα την πιάσει, πιο πολύ τον βορρά σάρωσε!

@ Aenaos, καλώς ήρθες! δεν ήταν μόνο αέρας, αλλά τυφώνας ( Orkan )με 200 χιλ. την ώρα και πάνω από 43 νεκρούς στην ΒΔ. Ευρώπη...η μεγαλύτερη καταστροφή στην Γερμανία εδώ και 20 χρόνια!
στην Ελβετία ( Schweizer Aletschgletscher ) έφτασε τα 225 χιλ. την ώρα.

@ George, η Κατριν ήταν εφιάλτης και τραγωδία δεν το συζητάμε! ένα δις ευρω θα στοιχίσει η αποκατάσταση των ζημιών στους Γερμανούς. ας ελπίζουμε ότι θα πληρώσουν οι ασφάλειες και δεν θα ταλαιπωρήσουν τον κοσμάκη!

7:35 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

βγάλε μας κι εσύ μια φωτογραφία ΤΩΡΑ όμως!!!!
wer letzter lacht lacht am besten :P
άντα ξανά μανά σματς!!!

7:53 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

Alkyoni, εάν θέλεις σου στέλνω μία με μειηλ....γιατί δεν θέλω να βάλεις τα κλάματα δημοσίως....

8:15 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ γιατί νομίζω ότι αυτά τα έχουμε στην Ελλάδα χωρίς να περιμένουμε τον κ. Κύριλλο?
Ένα μπουρίνι μας φτάνει για να έχουμε όλοι την πισινούλα μας σε χρόνο dt. :(

Καλησπέρα :)

8:37 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ confused, πρώτον καλώς ήρθες....
και δεύτερον, στην Ελλάδα φτάνει ένα μικρό μπουρινάκι γιατί είναι ...κατηφόρα!

11:03 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Και μετά σου λένε ότι το περιβάλλον και ο καιρός δεν αλλάζουν. Καλά κάθε πότε είχαμε τυφώνες στην Ευρώπη και μάλιστα σε όλη την κεντρική της έκταση; Θυμάται κανείς εν ζωή; Τυφώνες έκτασης ολόκληρης ηπείρου μόνο οι μουσώνες της Ινδίας θεωρούνται.

11:23 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ο δείμος του πολίτη, εγώ τυφώνες στην Ελλάδα δεν θυμάμαι...πριν από 3 περίπου χρόνια πέρασε ένας από την Καλαμάτα και την σάρωσε. έκανε τον τσιμεντένιο λιμενοβραχίονα τετρακλάδια. την επόμενη χρονιά πάλι τα ίδια. τα καλοκαίρια μας δεν είναι πια αυτά που ήταν! οι θερινές πλημμύρες, οι θύελλες, οι ισχυρές καταιγίδες και οι καύσωνες είναι συχνό φαινόμενο.
φαινομένου του θερμοκηπίου λένε οι μισοί. όχι φωνάζουν οι άλλοι. κάθε 2-3 δεκαετίες παρουσιάζονται τέτοια φαινόμενα.είναι κανονική λειτουργία του κλίματος.....
να κόψουν τον λαιμό τους όλοι λέω εγώ και να κοιτάζουν να δουν τι θα κάνουν γιατί σε μερικά χρόνια θα ρίχνουμε βουτιές από τον Όλυμπο και από τις Άλπεις!!

και οι μουσώνες στην Ινδία πλημμύρες, καταστροφές και εκατοντάδες νεκρούς φέρνουν τώρα!

και διαβάζω: σύμφωνα με μία έκθεση της Greenpeace η Ελλάδα καταλαμβάνει την 5η θέση ανάμεσα στις χώρες με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Η Ελλάδα συνεχίζει να αυξάνει τις εκπομπές ρύπων που καταστρέφουν το κλίμα. Έως το 2020 θα εκπέμπει περίπου 178 εκατ. τόνους διοξειδίου του άνθρακα ετησίως, σημειώνοντας αύξηση των ρύπων κατά 58% σε σύγκριση με το 1990!

http://www.greenpeace.org/greece/news/trift-glacier

12:56 π.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Χαμός παιδιά ..δεν παέι καλά η φύση..
...εδώ στη ροδο παντως -περσι- θέλετε το πιστεύετε θέλετε όχι δίπλα ακριβως απο το σπιτι μου πέρασε ανεμοστρόβιλος διέσχισετο μισό χωριο εκανε φοβερές ζημιές,ξερίζωσε δεντρα περασεε μεσα απο μαγαζια τα διέλυσε ..ευτυχως ηταν κοντα η θάλασα και εσβησε γρηγορα ...τι λεμε τωραααααααααααα;

2:25 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Αν εγώ ένιωθα φόβο έτσι όπως μου τα περιέγραφε η φίλη μου η Νέλλη και η tv, φαντάζομαι εσείς που τα ζήσατε...

2:47 μ.μ.  
Blogger maika said...

Πω πω τι ήταν αυτό...έβλεπα τα τζάμια να λυγίζουν κι έλεγα τώρα θα σπάσουν....
Το αυτοκίνητο,όταν σταματούσα έκανε κούνια,η κόρη μου έπρεπε να βάλει όλη της τη δύναμη για να περάσει το δρόμο ,δέντρα ξεριζώθηκαν κι εδώ,κάτι τεράστια κλαριά έπεσαν παντού....
Φτηνά τη γλυτώσαμε μου φαίνεται...
Περαστικά μας γειτόνισσα!

3:07 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Κάτι τέτοια βλέπω και σκέφτομαι να δώσω το αμάξι και να αγοράσω βάρκα.

Το αμάξι σε περιορίζει λίγο ενώ η βάρκα χειμώνα καλοκαίρι μια χαρά...

3:49 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

διαβάζοντάς το νόμισα ότι διάβασες την σκέψη μου! δεν θέλω τίποτα άλλο παρά μια πισίνα... αλλά όχι έτσι...
είναι τρομακτικό και φοβάμαι δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα.

4:57 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ seva, η φύση, μας εκδικείται με πλημμύρες, κυκλώνες, τυφώνες, σεισμούς, παγωνιές και καύσωνες;
ακραία φυσικά φαινόμενα;
φαινόμενο του θερμοκηπίου;
κανονική κατάσταση;
τι να πω εγώ ...τι να πούμε εμείς;

@ oneiromageiremata, εγώ έβλεπα τα δέντρα μπροστά από το σπίτι μου να τα τσακίζει ο αέρας και αναρωτιόμουν πιο θα ξεριζωθεί, θα πέσει και πιο αυτοκίνητο θα κάνει πίττα...τα δε παράθυρα και οι πόρτες των σπιτιών ανοιγόκλειναν λες και κάποια φαντάσματα έπαιζαν μαζί τους....

@ maika, εγώ δεν βγήκα έξω....φοβήθηκα πάρα πολύ!!!! τα σχολεία μετά την τρίτη ώρα έκλεισαν. άσε που οι δρόμοι μας και πολλοί σταθμοί του μετρό είχαν πλημμυρίσει. πλάκα είχαν κάποιοι μλκ που προσπαθούσαν με φόρα να περάσουν με το αυτοκίνητο τον πλημμυρισμένο δρόμο μας και τους έσβηνε μεσοπέλαγα η μηχανή ....

@ Φοίνιξ, αμφίβια αυτοκίνητα πρέπει να αγοράσουμε....γιατί και η βάρκα σε περιορίζει στα βουνά!

@ Alexandra, όταν πήγα στην ξαδέρφη μου στην Αμερική και είδα τους κήπους με τις πισίνες ζήλεψα και εγώ.... και όταν στα όνειρά μου χτίζω το απίθανο σπίτι μου του βάζω πάντα μία τεράστια πισίνα...
θα δουν τα μάτια μας και χειρότερα ε;

6:22 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Α πα πα πα! Σας πήρε ακι σας σήκωσε, νυχτολούλουδό μου! Να σου λείπει τέτοια πισίνα βρε! :(

7:58 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Τα ξέρω τα αποτελέσματα τέτοιων ερευνών. Έχω γράψει ή έχω δώσει πολλές φορές τέτοιες συνδέσεις. Το θέμα είναι ότι μόνο μερικοί εδώ το κατανοούν το πρόβλημα και έξω στην κοινωνία μας βλέπουν γραφικούς όποταν διεκδικου΄με το αυτονόητο:

8:27 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, καθαρό και βιώσιμο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας.

8:28 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Χαχα καλό.
Και όμως, τραγικό παράλληλα...

10:58 μ.μ.  
Blogger annamaria said...

Χαιρομαι που το διασκεδαζεις!
Ωφειλω να πω πως μου εφτιαξες την διαθεση αν και ολα αυτα τα φαινομενα με τρομαζουν!

12:57 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ renata, δεν μας σήκωσε τόσο όσο θα ήθελα εγώ.....έχω άχτι τον εβραίο παλαιοπώλη στο υπόγειο και περίμενα να πλημμυρίσει....και ο ηλίθιος ο τυφώνας δεν μου έκανε την χάρη...

@ ο δείμος του πολίτη, ό,τι και να πεις έχεις απόλυτο δίκιο!
την περασμένη άνοιξη έλεγα στον μπάρμπα μου να μην βάλει φυτοφάρμακα στο μποστάνι του γιατί είναι καρκινογόνα και καταστρέφει το περιβάλλον και την υγεία της οικογένειάς του, με κορόιδευε και με πήρε στο κυνήγι με τα λεμόνια...και γελώντας μου είπε ό,τι αυτοί έχουν ανοσία... είχε πάρει και κάποιους εργάτες που δεν ήξεραν ούτε τις οδηγίες να διαβάσουν και ψέκαζαν τόνους ολόκληρους και την άλλη μέρα οι κότες, οι γαλοπούλες, τα κατσίκια και τα παιδιά έβοσκαν και έπαιζαν ελεύθερα στην αλάνα και τον κήπο!
όποιον πάρει ο χάρος δηλαδή....
ούτε μάσκες προστασίας ούτε ειδικά ρούχα δεν είχαν οι εργάτες!
και μετά αναρωτιούνται γιατί τα μωρά τους και τα παιδιά τους έχουν τόσες αρρώστιες...

αφού δεν υπάρχει μυαλό, ευθύνη και έλεγχος πουθενά μωρέ!

@ Jason, καλό ε; για ρομαντικές βαρκάδες ήταν....

@ annamaria, το διασκεδάζω τώρα...την στιγμή εκείνη έτρεμα από τον φόβο μου....

2:46 π.μ.  
Blogger fish eye said...

ευτυχως εγω ενιωσα μονο την ουρα του..και σας σκεφτηκα..!!καταστροφικος..μακρια απο ολους μας..

2:39 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ με το φεγγαρι αγκαλια, που ήσουν εσύ και σε πέρασαν μόνο τα φτερά της ουράς;

9:53 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Βρέχει πολύ εκεί που είσαι ή λάθος κατάλαβα; Καλό σου βράδυ.

7:44 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Νερίνα, όχι βρε δεν βρέχει...απλώς άνοιξαν οι ουρανοί!
χιχιχιιι!

6:49 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home