Τρίτη, Ιανουαρίου 02, 2007

Το βράδυ της αλλαγής

-Θα περάσουμε μαζί την πρωτοχρονιά; με ρωτάει η Γερμανίδα φίλη μου.
-Μα φυσικά θα γιορτάσουμε μαζί, της απαντάω.
Και από το τηλέφωνο αρχίσαμε να καταστρώνουμε τον δείπνο της βραδυάς.
Η φίλη μου είναι 96% φυτοφάγος (Semi-vegetarian) όχι γιατί λυπάται τα γελάδια ή τα πρόβατα ή τα γουρούνια, ούτε για την οικολογική ισορροπία, ούτε είναι οπαδός του Σιντάρτα Γκαουντάμα, αλλά ο υπερβολικός φόβος της ζυγαριάς είναι μεγαλύτερος και από την ευχαρίστηση που προσφέρει ένα πλούσιο γεύμα με όμορφη παρέα, γέλια, χαρά και κέφι και γι' αυτό δεν δέχεται σχεδόν ποτέ καμία παρασπονδία. Ούτε και στις γιορτές.
Μου άρχισε την περιγραφή του γεύματος που είχε στο vegaμυαλό της. Την υπέροχη σαλάτα που φτιάχνει με τα σπόρια, την σαλάτα της αδερφής της, της θείας της, της νύφης της, της γειτόνισσας, του x βιβλίου που διάβασε, τα διάφορα λαχανικά, την φρουτοσαλάτα με δημητριακά και κουάκερ και το κρασί με μέτρο. Όλα με μέτρο!
-Ούτε εξορία, ούτε κατοχή έχουμε για να τρώμε λαχανίδες, ούτε κουνέλια στο κλουβί είμαστε...τουλάχιστον γι' αυτό το βράδυ! ούτε και εγώ πολυτρώω κρέας αλλά για σήμερα, βρε κορίτσι μου, κάνε μία εξαίρεση.
Από πίσω της ο άντρας της, φίλος μου και πατριώτης μου, έσκουζε, ούρλιαζε και έβριζε προς πάσα κατεύθυνση όλα τα καντήλια του Λούθηρου και του Γερμανόφωνου Πάπα μαζί...χωρίς θεούς.
Της παίρνει το τηλέφωνο και κανονίζει τα του δείπνου σε 5 λεπτά μαζί μου. Κρέας και άγιος ο θεός!
Κλείνουμε για να ξαναχτυπήσει το τελεφούνκεν πάλι μετά από 4 λεπτά.
Η φίλη μου ανατρίχιασε στο μενού μας και άρχισε να παίζει και πάλι το φάλτσο βιολί της...ανένδοτη στα μοσχαράκια, κοτοπουλάκια και συκωτάκια που είχα κανονίσει με το άντρα της και ποιός θα τα φάει όλα αυτά;
Ο φίλος μου, στο βάθος κήπου σε έξαλλη κατάσταση με το δικό του Μεσσηνιακό βιολί στο ζενιθ. Έτοιμος να σπάσει πόρτες και παράθυρα. Όλα τα καντήλια των προγόνων της γυναίκας του τα στόλισε και τα άναψε με την φωτιά της κόλασης.
Από το τηλέφωνο ακουγόταν μία χάβρα φωνών και βρισιών σε κράμα Γερμανοελληνικών. Ορατό εμπόδιο στο μυαλό της φίλης μου η ζυγαριά! Το τηλέφωνο κάθε 5 λεπτά χτύπαγε και έβραζε και όταν πια άρχισε να κρυώνει και οι φωνές να υποχωρούν βγήκαμε ισοπαλία και βρήκαμε τα φαγητά του δείπνου!
Θα ετοιμάζαμε τραπέζι για 8 άτομα με Raclette grill !!!
Με μανιτάρια, κολοκύθια, μπρόκολα, πατάτες βραστές, ντομάτες για τους χορτοφάγους και Βουδιστές και για τους άλλους με τυριά, σάλτσες, ζαμπόν, μοσχαράκι, κοτόπουλο και συκώτι. Για όλους θα ήταν οι σαλάτες και το κρασί!!!
Στο κινητό μου και στα κρυφά ο φίλος μου, μου στέλνει ένα μήνυμα...
<< φέρε και γλυκά, κουλουράκια και φτιάξε μία βασιλόπιττα!>>
Μεταξύ βαλέ, ντάμα, ρήγα και άσσο σπαθί 12 ωρών δεν έμεινε καιρός για γλυκά ή βασιλόπιττα!

Τρέχουμε στο Ελληνικό ζαχαροπλαστείο αγοράζουμε γαλακτομπούρικο, γιαννιώτικο και βασιλόπιττα.
-Έχει νόμισμα μέσα;
-Ναι, ένα αναμνηστικό!
Μας κάνουν δώρο και ένα κουτί ωραιότατα μελομακάρονα!
Το βράδυ φτάνουμε στο σπίτι της φίλης μου φορτωμένοι με τα δώρα, τα πορτογαλέζικα κρασιά, τα κρέατα, τα γλυκά, τα κουλούρια, την βασιλόπιττα, τα μπομπάκια, τις φωτοβολίδες, τα πυροτεχνήματα και τις κροτίδες. Φιλιά, αγκαλιές και...
-Μου κρατάς μούρη; είσαι θυμωμένη ακόμα; νόμιζα ό,τι δεν θα ερχόσουν μετά από τα χθεσινά!
Αλλά... όταν η φίλη μου είδε τα δέματα με τα γλυκά πάγωσε, έμεινε ακίνητη, κόκκαλο, της κόπηκε η ανάσα αλλά όχι η μιλιά!. Μόνο που δεν ξέσπασε σε κλάματα. Με κοίταξε και..
-Τι είναι αυτά; με ρωτάει ...
-Μπομπάκια της απαντάω.
-Όχι αυτά, τα άλλα, στα κουτιά με τις κορδέλλες...
-Γλυκά και βασιλόπιττα για το καλό του χρόνου.
-Και τι θα τα κάνουμε; για εμάς είναι;
-Όχι, ...δηλ... ναι ! Θα τα ανάψουμε μαζί με τα μπομπάκια ή θα τα δέσουμε στις φωτοβολίδες.....σπονδές για τα πνεύματα, τα φαντάσματα και τους θεούς!
Και αρχίζει πάλι το βιολί της με τα κιλά, το μπικίνι, το καλοκαίρι, την ζυγαριά. Πρασπαθούσα να της εξηγήσω ήρεμα και απλά ενώ μέσα μου έβραζα, ό,τι έτσι είναι το έθιμό μας και έτσι γιορτάζουμε! Με γλυκά. Με πολλά γλυκά!!! Αλλά μάταια! κανένα αποτέλεσμα και περιττά λόγια! Την είχε παρασύρει ο χείμαρρος των κιλών, στα μάτια της ήταν η εικόνα του παραμορφωμένου κορμιού της για τα 100 ή 200 γραμμάρια που θα έπαιρνε!
-Ρε γμτ μη τρως. Θα τα φάμε εμείς. Εσύ κορόιδο να κοιτάς της απαντάει ο φίλος μου.
-Κοίτα Γκούντυ μου, έχεις χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα, την συνταγή της ζωής και τα μυαλά σου. Εάν θέλεις να μας χαλάσεις την ημέρα με τις πάμπολλες μαλακίες σου, την άρρωστη δίαιτά σου και τον φόβο σου για το μισό κιλό που θα πάρεις σήμερα θα τα μαζέψουμε, θα την κοπανίσουμε και θα πάμε να γιορτάσουμε στο δικό μου σπίτι!!
-Ουστ ρε! που θα μας τα χαλάσεις όλα! πολύ μάγκες είσαστε εσείς οι Γερμανοί και εμείς δεν μασάμε! σήμερα θα πλακωθούμε στα κρέατα και στα γλυκά της απαντάει ο άντρας της και φίλος μου.
Η νίκη ήταν δική μας! Ελληνική!














Τα λαχανικά με τα τυριά στα τηγανάκια στο πλάι και τα κρέατα επάνω στο Raclette grill ήταν μία εξαιρετική ιδέα και απόλαυση, οι σαλάτες της φίλης μου υπέροχες, το πορτογαλέζικο κρασί εγγύηση στην ποιότητα, τα γλυκά καταπληκτικά, τα πυροτεχνήματα έβαψαν και έδωσαν στον μαύρο ουρανό το χρώμα που ήθελαν, στα χαρτιά και στα ζάρια έχασα και η βασιλόπιττα.......δεν είχε τίποτα μέσα.
Σήμερα 1/1/007 πήγαμε σε ένα εστιατόριο πάλι όλοι μαζί για να φάμε!
Η συνέχεια στο επόμενο θέμα!

.........

26 Comments:

Blogger αερικο said...

Ολα καλα κι ωραια δηλαδη!
Καλη χρονια γλυκια μου!

Η anonymous με ειπε να σε :-) πω κατι στα γερμανικα αλλα δεν ξερω τι θα πει και τ αφησα γραμμενο στο μπλογκ μου..:-DD

9:41 π.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Μεθυσμενάκι μου, καλή χρονιά! Μπράβο!!! Εμ αμάν με τις υστερίες,μια φορά το χρόνο ας υπερβούμε λίγο τα εσκαμμένα! Αναμένω τη συνέχειαααα! ;) Φιλιάάάά

10:25 π.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Μια χαρα τα περασατε!!!Καλη χρονια να εχουμε λοιπον!!!!

11:51 π.μ.  
Blogger maika said...

ε,ρε γλέντια!!! Πάντα τέτοια λοιπόν!!
αλήθεια όταν βγήκατε την άλλη μέρα για φαγητό η φίλη σου πήρε να φάει τίποτα ή αρκέστηκε στο κουβέρ....στο νερό και στην οδοντογλυφίδα???
φιλιά

12:52 μ.μ.  
Blogger Ναταλία said...

Εύχομαι φέτος να είναι η καλύτερη χρονιά από όλες...
Όσο αυτό με τη ζυγαριά.....πες της φίλης σου να κάνει ό,τι κι εγώ: Να τρώει τον άμπακο όλη την ημέρα και να αφήνει τις ενοχές για το βράδυ.
Την ώρα που θα κοιμάται!!!!! :ο)

3:18 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Περάσατε πολύ όμορφα με πολύ φαγητό απο ότι κατάλαβα.
Μπόλικο φαγητό και γλυκά όπως όλοι οι έλληνες τ΄τοιες μέρες.

Καλή χρονιά να έχεται...

3:50 μ.μ.  
Blogger Nature said...

Καλή χρονιά ! :)

5:13 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Στο ξενητεμένο μας κορίτσι, εύχομαι ολόψυχα, το 2007 να το έχει γερό, ερωτευμένο, ευτυχισμένο και να πραγματοποιήσει όλα τα όνειρά του!

5:28 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

kalh xronia ,oti epi8umeis.

fantazomai ti 8a leei gia to fagopoti tou pasxa h filh sou.

sie übertreibt mal wieder...

5:53 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ αερικό, ναι! εκτός από μία τούμπα που έφαγα στον δρόμο ανάβοντας τα βεγγαλικά κατά τα άλλα όλα καλά!

@ renata, γιατί την βρίσκω με ελαττωματικούς;

@ ΠΡΕΖΑ TV, πάντως εγώ την έκρυψα την ζυγαριά μου κάτω από το κρεββάτι γιατί πάχυνε!

@ maika, έφαγε πατοσαλάτα γιατί με τα φαγητά πάθαμε μεγάλη πλάκα! ένα είναι σίγουρο...στην Αυστραλία δεν θα πάω!

@ Natalia καλώς ήρθες!
έχει πάθει πανικό με τα γραμμάρια αυτή! με την τσίμπλα στο μάτι τρέχει στην ζυγαριά!

@ Φοίνιξ, ξέρεις τι κάει να πει πονάνει η κοιλιά από το πολύ φαγητό;
τόσο πολύ που δεν μπορούσα να πάρω ανάσα! άσε που δεν έκλεινε μετά το παντελόνι...ευτυχώς που ξεγέννησα εύκολα!

@ nature, καλή και ευτυχισμένη χρονιά να έχεις και εσύ! σε θαυμάζω!

@ elpida, της ξενητιάς τα σίδερα είναι για τους λεβέντες! ( τι μλκ είπα;) αχ και βαχ καλύτερα! κάποτε θα την κόψω με το μαχαίρι!( όχι τις μλκ αλλά την ξενητιά )
ευτυχισμένη να είσαι και εσύ!

@ ONOMATODOSIA, μαρουλοσαλάτα και ντοματοσαλάτα λέει και τρώει... το ξέρει το Ελληνικό Πάσχα την στιγμή που ο άντρας της είναι Έλληνας.

7:06 μ.μ.  
Blogger annamaria said...

Ευχες για ο,τι καλυτερο για σενα και ολους οσους αγαπας!!
Καλη χρονια με υγεια και αγαπη!!

7:41 μ.μ.  
Blogger Marina said...

Αυτές οι υπερβολές είναι που χαλάνε τις παρέες, γιατρό θέλει η φίλη σας να την προστατέψει απο την ανορεξία.

Ελπίζω απλά να διασκεδάσατε παρόλλες τις αντιξοότητες..
Ασπρο πάτο είδατε?
και
πόσους άσπρους πάτους είδατε?

7:48 μ.μ.  
Blogger Vita K said...

Καλή Χρονιά καλή μου!Να μαστε γεροί και τυχεροί και ευτυχισμένοι το 2007.
Και νάχουμε υπομονή να παλεύουμε τους παράξενους και τα παράξενα:-)!

8:18 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

Τώρα να μην απαντήσω καλύτερα, μια και συμφωνώ απόλυτα με τη φίλη σου, όχι βέβαια με τέτοια ύπερβολπή στις γιορτές.

Δε νομίζω πως είναι η ζυγαριά το ζήτημα, ρώτα την πάλι. Και άκουσε την...

8:28 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

Τώρα να μην απαντήσω καλύτερα, μια και συμφωνώ απόλυτα με τη φίλη σου, όχι βέβαια με τέτοια ύπερβολή στις γιορτές.

Δε νομίζω πως είναι η ζυγαριά το ζήτημα, ρώτα την πάλι. Και άκουσε την...

8:29 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Με λάθος λαό πήγε να αντιπαρατεθεί!
Είμαι περήφανη για σένα και για τα κιλά που πήρες για να αναδείξεις το διατροφικό μεγαλείο της χώρας μας. Λαός φαγωμένος ποτέ νικημένος και άλλα συναφή.
Απο την άλλη παραφράζοντας "μεγάλη η δυστυχία να μην είσαι Έλληνας και να μένεις και πεινασμένος". Και σταματώ γιατί τόση εθνική περηφάνεια καταντάει επικίνδυνη.
Ξανάμανά Καλή χρονιά!

8:30 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Καλησπέρα

Καλή και ευτυχισμένη χρονιά
Αγάπη και δημιουργία

Καλό σου βράδυ
φιλιά και αγάπη

8:37 μ.μ.  
Blogger maika said...

ωχ! γιατί δεεεεεεεεεεεεεν
Αυστραλία??? τι έφαγες ?

10:04 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ annamaria, σε ευχαριστώ εκ μέρους αυτών που αγαπώ...

Marina, δεν πάσχει από νευρική ανορεξία! μια χαρά είναι στα κιλά της. δεν είναι αδύνατη! από μυαλό πάσχει. την έχει πιάσει πανικός με τις ρυτίδες και τα 2-3 πάραπάνω κιλά!
πάντως πολλά μπουκάλα αδειάσανε...

@ Vita K, τις υπερβολές της φίλης μου δεν τις πολυπαίρνω στα σοβαρά. όλο κόντρα της πάω και την τσαντίζω!

@ Ναυαγός, ναι, υπάρχουν και άλλα προβλήματα!

@ Νερίνα, θα μου αγοράσεις καινούργια παντελόνια;
μόνο που αυτό το διατροφικό μεγαλείο της χώρας μας, μας έχει κάνει παχύσαρκους! οι Έλληνες είναι οι παχύτεροι στην Ευρώπη!

@ Sailor, όταν υπάρχει ανθρωπιά, υγεία, αγάπη, σεβασμός και γαλήνη θα υπάρχει και δημιουργία!

@ maika, πάντως για ποντίκια είχαν καλούς μεζέδες...!χεχεχεε..

2:06 π.μ.  
Blogger Alexandra said...

απίθανα μου ακούγονται!

φιλιά πολλά!

2:39 μ.μ.  
Blogger Despina said...

Ανυπομονώ για το επόμενο επεισόδιο, στο εστιατόριο.

4:35 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Υπερβολική μου ακούγεται η φίλη σου.Eίπαμε να προσέχουμε λίγο την διατροφή μας αλλά όχι να μας γίνει και εμμονή.
Εσείς όμως σαν καλά παιδιά της επισημάνατε τι πάει να πει γιορτινό ελληνικό γλέντι...

5:35 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μου ανοίξατε την όρεξη,αγαπητή...;)

6:40 μ.μ.  
Blogger maika said...

για ποντίκια????
Θέλεις να πέσω ξερή???
μα τι φάγατε,τυράκια ή ροκανίδια ή... τι? έλα πες μου, δε θα το πω πουθενά....

7:18 μ.μ.  
Blogger J. said...

Καλές αυτές οι Γερμανίδες, αλλά....πολύ ανένδοτες βρε παιδί μου. Καλή χρονιά και από μένα !

7:36 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Alexandra, πλάκα είχε! καλά περάσαμε!

@ amo, τώρα μπορείς να το διαβάσεις!

@ Mirca, οι συμβιβασμοί μας είναι στο πρόγραμμμα! σχεδόν πάντα βρίσκουμε μία λύση.

@ evelina_z13, γι' αυτό το θέμα...πάλι καλά! γιατί στο επόμενο θα κλείσει!

@maika,όχι πάντως τυράκι η ζαμπον!...δεν τα φάγαμε, αν και το αερικό μου είπε ό,τι αυτή θα τα είχε φάει τα ....σκουλίκια!!!!!!!!!
την επόμενη φορά που θα έρθει εδώ θα την πάω να φάει!

@ Johny B.Good, να σε κεράσω κάτι για τον καινούργιο χρόνο;
καλώς ήρθες!
την φίλη μου μπορείς να την κάνεις ό,τι θέλεις...μόνο με το φαγητό έχει προβλήματα!

9:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home