Δευτέρα, Ιανουαρίου 08, 2007

Κουράγιο εαυτέ μου!

Εδώ και πέντε ημέρες τελείωσα μία σχέση τρομερής εξάρτησης που την άρχισα τον Ιανουάριο του 2003, μία από τις μεγαλύτερες βλακείες και ηλιθιότητες που έχω κάνει στη ζωή μου....
Tην σχέση αυτή την είχα κόψει για 10 χρόνια αλλά όπως είπαμε. Η βλακεία πάει στους ανθρώπους και όχι στα βουνά!
Mε υπηρετούσε σαν πιστό και υπάκουο σκυλί, ικανοποιούσε τα καπρίτσια μου και τις επιθυμίες μου, γέμιζε τις άδειες ώρες μου, μου κρατούσε συντροφιά τα βράδυα μπροστά στο PC. Στην πραγματικότητα με κέρναγε γενναιόδωρα την εξάρτηση και την καταστροφή! Παρ όλα αυτά ήταν ωραίο.....
Ελπίζω να μη ξαναβρεθεί ποτέ πια μπροστά μου δηλ στα χέρια μου.
Στο διάολο λοιπόν και ακόμα πάρα πέρα!
Αλλά τα νεύρα μου είναι τεντωμένα, είμαι χωρίς ενέργεια και νοιώθω σαν στερημένος ναρκωμανής. Οι ημέρες μου ήταν, είναι και θα παραμείνουν αρκετά δύσκολες και δεν ξέρω πόσο θα κάνει το μυαλό μου να ξεκολλήσει από την εικόνα του.
Η πρώτη φορά θυμάμε ήταν πιο εύκολη από αυτή την δεύτερή μου προσπάθεια.
Στην άκρη έβαλα και τα μπισκοτάκια, τις σοκολάτες, τα ψωμιά και τις σάλτσες!
Προς το παρόν σφυρίζω λίγο αδιάφορη αλλά έχω την εντύπωση ό,τι θα εκραγώ!



Υγ. Στρατηγέ μου, επειδή ξέρω ό,τι θα το διαβάσεις τι θα έλεγες εσύ;

58 Comments:

Blogger Ο Καλος Λυκος said...

χεχεχεχεχε...καλή τύχη βρέ...

5:10 π.μ.  
Blogger Kapetanios said...

Άντε ΜΠΡΑΒΟ!!
Και μην ξεχνάς ότι όλα στο μυαλό μας είναι!
Άσε που δεν σου πήγαινε κιόλας!!

6:29 π.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

huraaaah! φορ μεθυσμένα χρώματα.

και Μπράβο. Αυτές είναι αποφάσεις. Εγκέφαλοι μη εξαρτημένοι, ποτέ νικημένοι.

11:36 π.μ.  
Blogger Juanita La Quejica said...

Καλή Δύναμη!

12:47 μ.μ.  
Blogger Ρένα Μωυσιάδη said...

Συγχαρητήρια για την απόφαση που πήρατε. Επειδή ποτέ δεν έχω καπνίσει, να ξέρετε ότι κάνατε στον εαυτό σας μεγάλη χάρη. Εύχομαι να εμμείνετε...

1:21 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

εγω στρατηγος δεν ειμαι!
μπορω να μιλησω; :))
κι αν δεν μιλησω
μ' ενα χαμογελο
το στομα θα στολισω
αχνο για αρχη
και καθε νεα νυχτα που..
διχως "ΑυτΟ" θα σε βρει..
το χαμογελο θα πλαταινει
σα φως εδαφιο στο δωματιο θα μπαινει
απο πανω ολα να τα φωτιζει
τα νευρα σου να παραμεριζει..

εμπρος και το φαγαμε βρε!!!
οχι παιζουμε!!!
:))))

* πσιιτ!
απιθανος ο ναυαγος!!!
εψαχνα να κανω ενα τετοιοιυ τυπου συνθημα αλλά με ..εφαγε! :)))

εγκεφαλοι μη εξαρτημενοι
ποτε νικημενοι,
λοιπον!

βιβα στο ναυαγο
μα βιβα και σε σενα!

φιλιά

1:37 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ο καλός λύκος, πέστο δυνατά και πάλι ...το χρειάζομαι!

@ Kapetanios,δεν μου πήγαινε ε; και γιατί δεν μου το είπες πιο παλιά για να το κόψω;

@ Ναυαγός, το κακό είναι ό,τι ο εγκέφαλος την εξάρτηση δεν την ξεχνά γιατί έχει υποστεί τον εθισμό. θα δούμε τι αποτέλεσμα θα έχει.

@ Juanita La Quejica, καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ πολύ!

@ Ρένα, καλώς ήρθες και εσύ! όπως γράφω το είχα ξανακόψει για 10 χρόνια....και την κουταμάρα την ξαναέκανα.
μία φορά καπνιστής πάντα καπνιστής!

@ Orelia, σε ευχαριστώ που προσπαθείς να με ανεβάσεις ψυχολογικά...
μου κάνει εντύπωση η δυσκολία που αντιμετωπίζω αυτή τη φορά.

4:15 μ.μ.  
Blogger Sophia said...

Ωραία, τώρα το καλοκαίρι θα έχεις ενέργεια για μεγάλα μακροβούτια στην γνωστή παραλία, και σκέψου, πόσες λιγότερες γόπες θα έχει στην άμμο!!!!
;-D

9:07 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Μπράβο. Στο πλευρό σου κι εμείς. Πάντως εμένα με υποχρεώνει η γυναίκα μου βγαίνω στο μπαλκόνι (χειμώνα είπατε;) να καπνίζω. Κι έτσι το έχω περιορίσει δραστικά.

9:32 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Κουράγιοοοο, κούκλα μου! Εγώ πάλι όσο πάω το φουντώνω, η άτιμη! :( Φιλιάάά

9:37 μ.μ.  
Blogger McKat said...

Power!!! Καλή δύναμη μεθυσμενάκι. Έχεις δει λουλούδι να καπνίζει; Κι αν του φυσήξεις καπνό γυρνάει απ'την άλλη...

Πέρα από τα φαιδρά λόγια, είναι μια δύσκολη προσπάθεια. Όμως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Κάνε κουράγιο, δώσε βραβείο άξιο στον εαυτό σου και σκέψου πόση θολούρα στο κεφάλι θα γλιτώσεις. Μπορεί να νοιώθεις χωρίς ενέργεια τώρα, αλλά είναι ένα σύμπτωμα περαστικό. Όσο περνούν οι μέρες θα περάσει αυτό και στη θέση του θα μπει ενέργεια και καθαρότητα που την είχες ξεχάσει. Πολλά έχεις να απολαύσεις κόβοντάς το.

Μεταξύ άλλων... μεταξένιο δέρμα, δροσερή αναπνοή, σωματική ρώμη και χίλια δυό καλά ακόμα.

Το πέρασα και ξέρω. Βρες δώρα για τον εαυτό σου. Αξίζει. (πω, ρε, φλυαρία)

10:02 μ.μ.  
Blogger Γιώργος_Κ said...

Διαφωνώ για χίλιους δύο λόγους! Μπορώ να γράψω δε, και ολόκληρο βιβλίο υπέρ του καπνίσματος! :)

Αν δεν το έχεις διαβάσει, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Εμπειρία Εκδοτική, ένα πολύχρωμο και με γυαλιστερές σελίδες βιβλιαράκι, με τίτλο "Τσιγάρου εγκώμιον"!

Εγώ δεν θα σου πω ότι λέει το βιβλίο, θα σου πω όμως μόνο αυτό ....μακάρι όλοι οι φίλοι να σε σκότωναν όπως το τσιγάρο, αλλά συγχρόνως και να καίγονταν για πάρτη σου όπως αυτό.;)

Η μοναξιά, είναι η χειρότερη ασθένεια του μέλλοντος! Και με τις σύγχρονες θεραπείες δεν νικιέται...

10:51 μ.μ.  
Blogger maika said...

προχώρα σε θέλει όλη η χώρα!!
αλλά τα μπισκοτάκια γιατί στην άκρη? μην τα κόψεις και αυτά γιατί σε βλέπω να ζουμ τριαλαρί λαρό...
Ε,κι αν πάρεις και κανένα κιλό,τι έγινε?? όταν έρθει η ώρα του θα το χάσεις.... Μη σκας! έτσι είναι τα κιλά...έρχονται και φεύγουν....ή φεύγουν κι έρχονται....

12:23 π.μ.  
Blogger annamaria said...

Eυχομαι να τα καταφερεις,
αλλα αν παλι καποια στιγμη δειλισεις δεν πειραζει,την επομενη θα εχεις περισσοτερη δυναμη, μονο μην πιεζεις τον εαυτο σου.
Στην Αμερικη ειπαν κυκλοφορουν ηδη "θαυματουργα χαπια" για ευκολο κοψιμο και σε δυο μηνες θα τα δοκιμασω και εγω αν ερθουν Ελλαδα οπως λενε!!

12:25 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Sophia, ο φίλος μου από τα προηγούμενα ποστ λέει να ανοίξει μαγαζί στην γνωστή παραλία....εκεί θα με βρεις το καλοκαίρι.....

@ ο δείμος του πολίτη, το έκανε και μία φίλη μου με εμένα! το ωραίο είναι ό,τι και η ίδια καπνίζει! άντε να βγαίνεις στον κήπο με -10!

@ renata, σε ευχαριστώ πολύ! το υποσχέθηκα στον γυιό μου ό,τι θα το κάνω...αλλά το άργησα 10 ημέρες.

@ McKat, αυτό που κατάλαβα σήμερα ( και πάλι ) πήγα το απόγευμα στο φαρμακείο να μου πάρουν την πίεση και από 13,0/85 είχα 11,0/75!

αν και κάπνιζα με ενοχλούσε πολύ η μυρωδιά στα ρούχα. 'οχι τόσο στα δικά μου αλλά στων άλλων...
και σήμερα στο καφέ με πείραξε η εικόνα αλλά και ζήλεψα το τσιγάρο στα χέρια των άλλων!

@ Γιωργος_Κ, τη δεύτερη φορά που άρχισα το τσιγάρο την έχω συνδέσει με το χειρότερο, το πιο άσχημο, το πιο νεκρό, το πιο ψεύτικο και το πιο δυσάρεστο καμμάτι της ζωής μου το οποίο δεν θέλω ούτε με σφαίρες να θυμάμαι.
εσύ γράψε όσα ποιήματα και όσες εγκυκλοπαίδειες θέλεις υπέρ του καπνίσματος, εγώ λέω να προσέξω λίγο το περιτύλιγμά μου...

@ maika, έφαγα müsli με μισό λίτρο άπαχο γάλα, 3 λίτρα πρασόσουπα, δύο φρυγανιές με καπνιστό ζαμπον, και 12 μανταρίνια ..τα κιλά θα τα πάρω σίγουρα! δεν χρειάζομαι τα μπισκότα και τις σοκολάτες!
η σούπα ήταν από το hungry.gr και υπέροχη!

@ annamaria, θα τα καταφέρω γιατί
α το θέλω και εγώ!
β το χρωστάω στον εαυτό μου...
γ το χρωστάω στον γυιό μου

2:38 π.μ.  
Blogger kiki said...

Υπομονή και κράτα γερά. Τώρα στην αρχή είναι τα δύσκολα...

8:19 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Καλημέρα

Είναι που έκοφες το τσιγάρο
είναι μεγάλη εξάρτηση
εγώ καπνίζω εδώ και 50 χρόνια
τώρα δεν γίνεται τίποτε, για μένα
βέβαια, θα πάμε μαζί μέχρι το τέλος
του Μαραθώνιου δρόμου
τώρα αν τερματίσω καλά θα είναι

Όλα τα άλλα είναι φιλοσοφίες
καλό είναι να μην καπνίζεις

Καλό πρωινό

8:45 π.μ.  
Blogger Alexandra said...

μπράβο!

το έκοψα και εγώ πάνω από τρία χρόνια και ενώ κάπνιζα 2 πακέτα τη μέρα!

9:20 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

χεχεχεχεχεχε
:)

10:04 π.μ.  
Blogger George said...

δυστυχώς δεν μπορώ να σχολιάσω τίποτα, καθώς είμαι απο τους άλλους. Απο αυτούς που λένε μακρυά του δεν ζώ ούτε λεπτό.
Δεν θέλω όμως να σε επηρεάσω.
καλησπέρα

4:13 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ax...den prospa8hsa pote!
kalh dunamh

4:14 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ oneiromageiremata, το προσπαθώ μωρέ γιατί δεν μπορώ διαφορετικά!

@ Sailor, πόσα χρόνια καπνίζεις καπετάνιε μου; αν είναι δυνατόν!!!
μία ζωή ολόκληρη θυσίασες στο τσιγάρο...
ποτέ δεν είναι αργά για να το κόψεις και εσύ!

@ Alexandra, μπααα, τόσο πολύ δεν κάπνιζα περίπου στο ένα πακέτο αλλά έβλεπε πράγματα που δεν μου άρεσαν...

@ Alkyoni, τι διαβολικό γέλιο είναι αυτό Ha-bo;

4:14 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ George, ειδικά εσείς οι άντρες όταν καπνίζετε και φτάσετε την ηλικία των 45+...δεν έχει μετά παντεσπάνι....ούτε με σφαίρες.και δεν θα φταίνε τότε οι γυναίκες σας που θα ψάχνουν για άλλον ζαχαροπλάστη.

@ ONOMATODOSIA, να κάνεις μία προσπάθεια γιατί...θα ισχύει αυτό που έγραψα στον George

4:40 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Δεν θα εκραγείς.
Μια χαρά θα τα πάς και θα γλιτώσεις μια και καλή απο αυτό το βασανο...

Σε περιμένω στην ομάδα των ΜΗ καπνιστών...

5:47 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

μμπραβο σου μεθυσμενο μου κι ελπιζω να ναι και μαχαιρι αυτη την φορα ...εγω το κοψα σιγα σιγα ,,αλλα΄,, που και που κανω καμια ατασθαλια
μιλαμε τωρα για 1 το μηνα με δυο κι αυτο μονο αν βρεθω με παρεα που καπνιζει ...ευτυχωσ η πλειο ψηφεια τους δεν καπνιζει πια

και τωρα ενα οταν καπνισω ειναι σαν να καπνισα 10 ..τοσο βαρια αισθανομαι ..όπότε θα κοπει κιαυτο το ενα τελειως ,,γινεσαι αλλος ανθρωπος θα το διαπιστωσεις συντομα ..

8:59 μ.μ.  
Blogger luna said...

Πες μου τι ακριβως εκανες ?Απλα το πετεξες περα?
Και γω εδωσα υποσχεση στον εαυτο μου,αλλα δεν την κρατησα.Το χω στο μυαλο μου βεβαια και θα το κανω το βημα,αλλα το θεμα ειναι ποτε(?).Εσενα σου ευχομε καλη επιτυχια.Δυνατα

9:19 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Καλή δύναμη...
Άντε, να μπει καλά η χρονιά...

9:38 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Χμμμμμ...

Άμα ακούσω ότι κάνεις έστω και μία τζούρα που και που, ξέρεις τί έχει να γίνει.

(Άντε ντε πουλάκι μου... Καλή μας χρονιά, δυνατά.)

12:03 π.μ.  
Blogger Νίνα said...

welcome to the club..εγω μέχρι πριν απο μερικες μερες ηθελα να ευνουχίσω κάποιον..μου πέρασε όταν μου είπε ενας φίλος μου ότι το καλύτερο είναι να τον φθάσω σε αυτό το σημειο..ωστε να κόψει μόνος του τα αρχίδια του..ναι η magica de spell καταστρωνει τα μαγια της..χι χι χι!!!

2:15 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

Ηα-bo ;;;
:|

9:09 π.μ.  
Blogger fish eye said...

..να το κοψεις..ειδικα αν ησουν μανιωδης καπνιστρια..και τα μπισκοτακια να τα βαλεις στην ακρη..καλα κανεις..δε χρειαζεται να κοβουμε το ενα και να αρχιζουμε το αλλο..!!
μαζι σου..γλυκεια μου..!!

10:54 π.μ.  
Blogger Sophia said...

Θαυμάσια!!! Πες και το σημείο (Ανεμόμυλος? Στο χωριό?) για να πιάσω από τώρα θέση!!!!! (Καλά, υπάρχει και μια πιθανότητα να έχουμε ήδη ειδωθεί, το σκέφτεσαι?? Χιχιχι, που πίνατε τα ποτά σας τα καλοκαίρια?)
;-D

12:23 μ.μ.  
Blogger Orelia said...

θα ηθελα να εχω τα κεφια για να γραψω κατιπου πραγματικα να σε ανεβασει ψυχολογικα, αλλά πιεζομαι αυτο τον καιρο και χμ..! δε κατεβαζει.. :))

ομως, δες!
ολες οι δευτερες φορες ειναι δυσκολες
ειτε γιατι μεγαλωνουμε τις ανοχες μας, ειτε γιατι μικραινουν οι αντοχες μας, ή γιατι ο εαυτος μας εχει ηδη στησει ξοβεργες στις αμυνες μας.. μα... αυτο δε σημαινει πως ειναι ακατορθωτο να φτασουμε τον στοχο... απλα ο δρομος ειναι κομματακι πιο δυσκολος πραγμα ομως που αναδεικνυει μια περιεργη ομορφια και ηδονη στο αποτελεσμα του κοπου μας...

χμ.. για να ξαναδιαβασω τι σου εγραψα να τα βαλω στους δικους μου κοπους φυλακτο..! :))))

φιλια πολλα

12:35 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Κοφτο, κοφτο! Η αποχη κανει καλο στις ρυτιδες! :-DD

2:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Υπομονή!!!!;)

4:08 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Φοίνιξ, μέχρι τώρα καλά τα πάω...
το μεγάλο βάσανο είναι ο πρωινός καφές μόνος του!!!
αυτόν όμως δεν τον κόβω!

@ seva, εάν καπνίσω ένα, είμαι σίγουρη ό,τι θα γίνουν περισσότερα!

@ luna, πρώτα καλώς ήρθες!
λοιπόν, φρόντισα να καπνίσω το τελευταίο τσιγάρο στο πακέτο το βράδυ πριν πάω για ύπνο! το πρωί δεν είχα φυσικά και δεν αγόρασα.

@ Jason, σε ευχαριστώ! το είχα στο μυαλό μου πολύ καιρό και τώρα έδεσε το γλυκό...

5:22 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ mindy, ......το ξέρω! αλλά μέχρι τώρα δεν έχω πάρει τζούρα!
όλα καλά ε;

@ nina, το όνομα σου μου θυμίζει ένα τραγούδι ενός Ιταλού που στα 14 θα έκοβα τις φλέβες μου γι' αυτόν....!
καλώς ήρθες Nina!
δηλ και εσύ τώρα τελευταία το έκοψες;

@ Alkyoni, ''Haribo macht Kinder froh und Erwachs'ne ebenso....!''
Das ist die Gummibärchen Reklame!!!
κατάλαβες φανταστικό μου κόκκινο Gummibärchen ;

@ με το φεγγαρι αγκαλια, ένα πακέτο στα σίγουρα....
πάνε και τα μπισκοτάκια, πάει και η πικρή μικρή μου αγάπη..........


η σοκολάτα!!!!

5:38 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Sophia, στο χωριό θα γίνει το μαγαζί....!

τι ποτά μωρέ; με τις μπύρες ξεκοιλιάζονται.... σε 2 εστιατόρια μέσα στο χωριό και στο μπαλκόνι του σπιτιού που έχει τον ιβίσκο και την δάφνη στην αυλή!!!

@ Orelia, μου άρεσε αυτό που έγραψες γιατί κάπως έτσι είναι/ήταν και οι δικαιολογίες μου...


εντάξει , θα το παλέψω από εδώ, από εκεί, θα κουραστεί ....και θα φύγει!

που θα πάει; στο χέρι του είναι;

@ αερικό, τι έγινε; σου έβαλαν μάθημα να ακούσεις και να διαβάσεις;

απόχη γράφεις ε;.........
:-DD :-DD :-DD :-DD

@ evelina_z13...μήπως βλάπτει η μεγάλη υπομονή τα νεύρα;
ρωτάω για να ξέρω...γιατί εάν είναι έτσι να αρχίσω να βρίζω και να δέρνω για να ξεσπάσω!

6:05 μ.μ.  
Blogger Sophia said...

XA! Πες μου και ότι είναι γωνία με φάτσα στο μώλο!!Και ότι μέχρι πριν λίγο καιρό μέσα μπορούσες να βρεις και βιβλιοθήκη με ξενόγλωσσα, εκτός από τα γνωστά τραπέζια!!!
;-D

6:53 μ.μ.  
Blogger tyharpastos said...

2-10-2006, η μέρα που γεννήθηκε ο δεύτερος γιος μου, στη Καβάλα τότε, το 'κοψα. Δώδεκα χρόνια άκαπνος. Κανένα πρόβλημα. Ούτε το ζήτησα, ούτε ο καπνός κανενός μ' ενόχλησε. Τα μπράβο άφθονα.
Πάνε τρία χρόνια τώρα που στρίβω τσιγάρα (μισό να το σβήσω). Τι μαλάκας!
Καπνιστής μια φορά, πάντα καπνιστής. Τώρα που το σκέφτομαι, τα άκαπνα χρόνια μου φαίνονται σαν τις μέρες της άδειας του φυλακισμένου.
Εϋχομαι σε σένα αποφυλακιστήριο.
Καλό κουράγιο.

9:41 μ.μ.  
Blogger tyharpastos said...

2-10-1991 φυσικά κι όχι 2006:-)

9:43 μ.μ.  
Blogger Person I. said...

Μια ιδέα είναι κι αυτό. It's all in the mind. Οπότε, βγάλε την ιδέα απ' το μυαλό! Άκου τους 'παλιούς'!
Καλά ξεμπερδέματα. Και καλή δύναμη πάνω απ' όλα!

10:34 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

να σου τηλεφωνήσω να στο τραγουδήσω;;;;
:p λέει και για τους Erwachsene πια...
όταν έρθεις μου φέρεις Ha-Bo ;;;
φιλάκιιιιιιιιιι

11:25 π.μ.  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Καλη τυχη..:)

11:43 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Sophia, γωνία είναι αλλά όχι φάτσα στο μώλο....
προς την άλλη μεριά μεταξύ των 2 τελευταίων εστιατορίων...

@ tyharpastos, καλώς ήρθες!
αυτό το λέω και εγώ. μια φορά καπνιστής, πάντα καπνιστής...
τι κουταμάρα έκανες και εσύ.

@ Φτερό στον άνεμο. προσπαθώ γμτ!
τι να σε κεράσω; αν και τα γλυκά τα πέταξα κι αυτά!!!
καλώς ήρθες φτεράκι!

@ Alkyoni, να το τραγουδήσεις μόνο εάν δεν είσαι παράφωνη.
Einen dicken Kuss!

@ candy's τετραδιακι, σε ευχαριστώ μικρούλι!

5:17 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα τα καταφέρεις!!

7:24 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Mirca, έτσι λέω και εγώ!

10:52 π.μ.  
Blogger Vita K said...

Κι η Vita K καθαρή!Εδώ και 4 χρόνια και 3 μήνες.Ακόμα όμως φοβάμαι...Ισως αυτός ο φόβος με προστατεύει.Δεν το θεώρησα ποτέ οριστικό!

1:19 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

Vita K, ο φόβος θα υπάρχει πάντα! το λέω αυτό γιατί μία γνωστή μου κάπνισε μετά απο 15 χρόνια που το είχε κόψει.

2:23 μ.μ.  
Blogger pote-xana said...

Γλυκιά μου εύχομαι να τα καταφέρεις αν και προσωπικά δεν το πιστεύω. Έκανα στην κλινική που ήμουνα αντικαπνιστικό τραίνινγκ, έκανα βελονισμό και μου δώσαν και κάτι ηλίθια χάπια να τ'αφήνω να λυώνουν στο στόμα μου λέει οταν νοιώθω ότι θέλω να καπνίσω. Μετά λέει το τσιγάρο θα είναι αηδεία και δεν θα μπορώ να το καπνίσω!
Τρίχες, γιατί κάπνιζα και καπνίζω σαν αράπης αδερφούλα μου! Όλα ειναι στο κλίκ του μυαλού. Αν δεν ακούσεις κλίκ δεν γίνεται τίποτα!
Το τσιγάρο κάνει κακό στο κορμί μου αλλά καλό στην ψυχή μου κι εγώ διαλλέγω το καλό της ψυχής.
Εύχομαι και πάλι να κερδίσεις την μάχη!
Φιλιά
Μαρια

2:40 μ.μ.  
Blogger Kapetanios said...

5η μέρα σήμερα(?),εκτός εάν......
...είπες τίποτα Καλαματιανή ??

3:26 μ.μ.  
Blogger maika said...

Πως πάμε? Πώς πάμε?

3:42 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ pote-xana, εάν διάβασες καλά το είχα ξανακόψει για 10 χρόνια....

@ Kapetanios, πόσο έχει ο μήνας σήμερα;...( μια στιγμή να πάω να δω!)
λοιπόν, από τις 3 του μήνα μέχρι σήμερα είναι 10 ημέρες και όχι 5...

καλά κρατάω .....

@ maika, σαλάτα, βραστά λαχανικά, τυρί maasdamer''du darfst'', knäckebrot, μήλα, μανταρίνια και νερό!
κατά τα άλλα με το αυτοκίνητο για καφέ....!


ΠΕΙΝΑΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΤΥΡΙ!!!!

4:32 μ.μ.  
Blogger o kairos said...

Θα γεμισεις ενα ποτηρι νερο.Καθε φορα που θες να καπνισεις θα πινεις μια γουλια.Ολη μερα.Δε νερουλιαζεις.Τη μερα που δεν θα αντεχεις με τιποτε αλλο τη στερηση,να καπνισεις.Οχι σαν ηττα.Σαν χατηρι,σαν προσφορα στο εαυτο σου.Ενα.Δυο.Μ

9:54 μ.μ.  
Blogger o kairos said...

Να μη σκεφτεσαι πια σαν καπνιστρια,αλλα σαν πρωην,που κανει χατηρακια.Καλη τυχη

9:58 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ o kairos, καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ πολύ που φέτος δεν μας ξεπάγιασες....

δεν μπορώ να καπνίσω ένα ή δύο γιατί μετά θα ξαναγίνουν πακέτο. όσο για το νερό ούτε το καλοκαίρι με 40 βαθμούς δεν πίνω τόσο όσο τώρα...

5:32 μ.μ.  
Blogger o kairos said...

Δεν υπαρχει δεν μπορω.Υπαρχει δεν θελω.Και γω δεν θελω πια αλλο καλοκαιρι.Αλλα ξεχασα τη συνταγη.

10:22 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ o kairos, άμα βάζουμε το δεν θέλω και το δεν μπορώ σε κάθε πρόταση το γλυκό δεν θα φουσκώσει.....!

7:24 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home