Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

H Löwe Opta

αποκαλύπτει γυμνή την αλήθεια;














Η ellinida, στο πέρασμά της και κλείνοντας με χάρη το μάτι της μου πετάει ένα γάντι χωρίς καν να μου πει τι χρώμα έχει και με βάζει σε πρόβλημα μεγάλο. Το γάντι πάντα και όχι το μάτι.
Είναι άσπρο; μάλλινο; μεταξωτό; με τόση βρώμα από τα χώματα και τις λάσπες σε πόσους βαθμούς να το πλύνω;
Είναι μαύρο; κόκκινο παρδαλό; μωβ ριγέ, κίτρινο με κασκώλ μαζί που τώρα ειδικά το χρειάζομαι;
Στην πυραμίδα δεν θα καθήσω γιατί θα πέσω απότομα γι' αυτό προτιμώ κάτι φανταστικό.
Τι θέλεις να μάθεις ellinida μου; για την ομορφιά μου και τα κάλλη μου; αυτά δεν θα τα πω ούτε θα τα δείξω δημοσίως γιατί θα πεθάνει από την ζήλια της η Alkyoni.
Για τον χαρακτήρα μου;
Μερικά, μερικά θα σου πω, όχι όλα, γιατί όλα δεν τα ξέρει κανείς. Ούτε το άλλο μου μισό.
Στην πραγματικότητα δεν τα ξέρω ούτε και εγώ.
Γεννήθηκα στον αστερισμό των ιχθύων ή του λαγού στις ...τότε που σκότωσαν τον Καίσαρα.
Σαν παιδί, πήδαγα από τα μπαλκόνια, τις μάντρες, έδερνα τα γειτονόπουλα, έκλεβα, έτρωγα πολύ ξύλο, γελούσα πολύ, έκλαιγα λίγο μπροστά στους άλλους και πολύ κάτω από την κουβέρτα μου. Εδώ και χρόνια έπαψα να κλαίω, δεν κλαίω για κανέναν πια, ούτε για αυτούς που πεθαίνουν.
Σαν παιδί ήθελαν να μου μάθουν να μην έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν. Δεν το έμαθα ποτέ.
Ξέρω ό,τι αυτός που θα εμπιστευτώ όταν θα βρει την κατάλληλη στιγμή για τον άλφα ή βήτα λόγο θα μου την '' φέρει'' ύπουλα για να ικανοποιήσει το δικό του το εγώ. Ας είναι και αδερφός μου!
1) Γενικά εμπιστεύομαι τους πάντες και τα πάντα...ακόμα και τα λιοντάρια!
2) Με τον εαυτό μου τα πάω πολύύύ καλά και ποτέ δεν του καταλογίζω σφάλματα!
Αν και δεν μπορώ στον φιλικό μου ή οικογενειακό μου κύκλο τους εγωιστές μετά από μένα η ....καταστροφή!
3) Από μικρή το έσκαγα με την φαντασία μου από το σπίτι και ταξίδευα πάνω σε χάρτες, σε λιμάνια, σε ζούγκλες, σε περιπέτειες. Σήμερα δεν μπορώ να καθήσω πολύ στο ίδιο μέρος. Μου αρέσουν τα ταξίδια, οι εκδρομές, οι βόλτες, η μυρωδιά της ξένης χώρας, των άλλων ανθρώπων, τα άλλα χρώματα, οι άλλες γειτονιές, τα άλλα παράθυρα, οι άλλες εικόνες.
4) Οι φίλοι μου με θεωρούν διχασμένη προσωπικότητα, εάν είναι αλήθεια το αγνοώ, χαίρομαι και μου αρέσει πολύ. Ας πάρουν όποια εκδοχή θέλουν.
5) Αρχίζω κάθε καινούργιο πράγμα με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό αλλά το βαριέμαι πολύ γρήγορα. Όλα τα παρατάω στη μέση και τίποτα δεν τελειώνω. Όταν αγοράσω κάτι μετά από λίγο το μενανοιώνω και ο λόγος είναι γιατί δεν πήρα το άλλο.
6) Μου αρέσουν τα λουλούδια, τα ζώα, η θάλασσα, το σκοτάδι, η ομίχλη, η βροχή, τα κεριά, η φωτιά, να αγναντεύω, η μοναξιά, η ησυχία, η απόλυτη ησυχία....δεν αντέχω και με νευριάζει η δυνατή μουσική, οι άνθρωποι που μιλάνε φωναχτά, οι χαζοπαρέες της στιγμής, οι κόλακες και οι ξερόλες άντρες που άσπρισαν τα μαλλιά τους και τους τρέφει ακόμα η μαμά. Δεν ξεχνάω τις φίλες μου αν και δεν παίρνω σχεδόν ποτέ τηλέφωνο. Μου αρέσει πολύ να τις σκέφτομαι. Moυ αρέσει να πειράζω τους άλλους, να κάνω δώρα, αλλά δεν θέλω να μου κάνουν. Δεν μπορώ να με αγγίζουν αυτοί που μόλις γνώρισα, αισθάνομαι άσχημα με άτομα που δεν ξέρω. Λατρεύω μία ξαδέρφη μου στην Αμερική και μου λείπει τρομερά καθώς και ο στρατηγός μου που με είχε στα οπα - οπα το καλοκαίρι....
7) Είμαι τεμπέλα σε όλες τις δουλειές, του τελευταίου λεπτού αλλά για ταξίδια πετάω την σκούφα μου από το βράδυ. Η ζωή μου δεν είχε ποτέ ένα πρόγραμμα μα έχει πάντα μία μάσκα. Ό,τι βρέξει ας κατεβάσει και ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Δεν κάθησα ποτέ να φιλοσοφίσω την ζωή, το που πάμε, γιατί είμαστε εδώ, τι θα βρούμε μετά, να ψαχτώ στις πύλες του εσωτερισμού για να βρω τον άγνωστο αιθερικό μου κόσμο. Χέσε ψηλά και αγνάντευε από το πάνω αλώνι, δεν με ενδιαφέρει. Όσο καιρό έχω εδώ θέλω να περάσω καλά. Κάνω αυτό που θέλω εγώ και δεν ξεχνάω τι έχω πει, τι μου έχουν πει και ειδικά ό,τι με συμφέρει. Δεν φτιάχνω σχεδόν ποτέ στο άλλο μου μισό καφέ αλλά απαιτώ να μου φτιάχνει αυτός.
8) Τα '' καθίκια'' της ζωής μου τα μισώ και τους εύχομαι τα χειρότερα. Δυστυχία και συμφορά. Να σέρνονται σαν τα σκουλήκια και ποτέ να μην δουν ευτυχισμένη μέρα στη ζωή τους. Αργός θάνατος.
9) Είμαι βλάκας γιατί μου χρωστάνε πολλά λεφτά και ένας πούστης ( σώμα και ψυχή ) πάρα πολλά, αλλά ντρέπομαι να τα ζητήσω γιατί σε όσους τα ζήτησα πήρα αρχίδια Καλαβρέζικα, μπορεί να ήταν και του Καράμπελα, δεν ξέρω...

10) Μου αρέσουν οι γαρίδες, ο αστακός, ο χαλβάς με σοκολάτα, η καρύδα, τα σύκα(το καλοκαίρι προσπαθώ να κάνω δίαιτα με αυτά αλλά κάτι δεν πάει καλά) δεν τρώω τα λουκούμια και τις μελιτζάνες, σπάνια πίνω αλκοόλ, καθόλου λεμονάδες, κόκα κόλες, 7 up, sprite, fanta και όλα αυτά στα μπουκάλια, δεν μου αρέσουν τα διαμάντια, τα σμαράγδια, τα μπριγιάντια, ο χρυσός, μαζεύω ασημένια βραχιόλια, μάσκες, cd, αρώματα και μικρά λούτρινα ζωάκια. Φετιχ μου είναι τα παπούτσια.














Πετάω και εγώ με την σειρά μου το γάντι (μαύρο μεταξωτό) και πορτοκάλια κόκκινα στους

νερίνα, αερικό, με το φεγγάρι αγκαλιά, maika,
exilion, nature, Vita K, Ονειρομαγειρεματα με θεα.

37 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ μου αρέσει αυτή η γωνιά :)))

6:48 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ confused, καλά βρε θαλασσοδαρμένο, εγώ στρογγυλό το έκανα για να μην τρώω τα μούτρα μου στις γωνίες... μπακλαβά το έκανες βρε;
κάνε μου την χάρη να στρογγυλέψεις το τρίγωνο...
φιλιά πολλά!

7:15 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

αν μας πεις τώρα ότι όχι μόνο απαιτείς αλλά σου φτιάχνει και καφέ θα μας κουφάνεις εντελώς.

:-)

7:20 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Ναυαγός, ναι... όταν του το πω μου φτιάχνει καφέ. μόνο σήμερα και χθες μου έφτιαξε τσάι...

εσύ θα το έκανες για την γυναίκα σου;

7:44 μ.μ.  
Blogger Alexandra said...

ζεστή και φιλική, ανθρώπινη και ουσιαστική!

φιλιά πολλά

8:47 μ.μ.  
Blogger George said...

Ομολογώ οτι με ξάφνιασες. Δεν είχα μπορέσει να προβλέψω σχεδόν τίποτα. Εντελώς διαφορετικά σε είχα πλάσει.
Να είσαι καλά. Ανάρωσες πλήρως φαντάζομαι.
Καλές αποκριές.

9:07 μ.μ.  
Blogger αερικο said...

Τι μου πεταξες καλε εμενα το μαυρο σου μεταξωτο γαντι με τα κοκκινα πορτοκαλια (σαγκουινι τα λενε ειπαμε!);;;;;;;; :-)



(..θα γραψω μολις μπορεσω λεμε..!@#$%^&!@#$ )

10:54 μ.μ.  
Blogger annamaria said...

Βρε μπας και ειμαστε αδελφες??
Αλλα ο καφες μου... μονο απο μενα!!

1:00 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Χαχα είσαι θεά λέμε!!!
Την άλλη φορά που θα κατέβεις θα τα πούμε οπωσδήποτε ελπίζω.
Εκλεκτές συγγένειες σε πολλά.
σμούτσις

7:38 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εάν εξαιρέσεις τα διαμάντια, γνωστό μου φετίχ το μονόπετρο απο τον Καίσαρη, καταντάει εκνευριστική η ταύτιση.
Αυτό δε που με έστειλε ήταν η μανία με τα παπούτσια και η απέχθεια στις μελιτζάνες. Γιατί όλα τα άλλα για μένα ήταν λίγο πολύ αναμενόμενα. Α και αυτό που με αποτελείωσε ήταν η δίαιτα με τα σύκα (τη κάνω ανελλιπώς 45 καλοκαίρια). Ευτυχώς που υπάρχει και η μανία μου για τη κανέλλα έτσι για να διαφοροποιηθώ και λίγο.
Χαίρομαι που είσαι καλύτερα.

9:12 π.μ.  
Blogger πνευμα said...

Την καλημέρα μου.

Έτσι απλά...

Ένα πνεύμα

10:22 π.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

μεθυσμένα χρώματα said...
"μόνο σήμερα και χθες μου έφτιαξε τσάι...
εσύ θα το έκανες για την γυναίκα σου;"





με μπισκοτάκια και μαρμελάδα με ψωμί... αλλά στο νου μου θα 'χα και ανταλλάγματα.

12:53 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Alexandra, σε ευχαριστώ Αλεξ, αλλά πολύ μεγάλο το άριστα για μένα...
όσο για το ζεστή ..ναι! έχω ακόμα πυρετό.

@ George, μπορείς να μου πεις πως με είχες πλάσεις;
( μη μου έρθεις με ζυμάρι και πλαστελίνη...)

δεν έχω αναρρώσει George μου, ούτε ένα 50%! αλλά δεν μπορώ να είμαι άλλο στο κρεβάτι!
καλές αποκριές και σε σένα...

@ αερικό μου, μιλάμε κόκκινο πορτοκάλι από έξω και όχι σαγκουίνι.
πολλά νεύρα τώρα τελευταία!!!!!

@ annamaria, ουπς, λες βρε; μήπως και τον καιρό εκείνον τον παλιό γινόντουσαν κομπίνες;
Ρε *ούστη γιατρέ μήπως με χώρισες από την αδερφή μου....λέγε ρε!!!

κάπου -κάπου ο καφές είναι και από εμένα...χιχιιιι!

1:35 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ellinida....του φεγγαριού μόνο! χοχοχοχο!
και αφού πρέπει να αλλάζω συχνά την θέα και την ακοή τέλος του άλλου μήνα λοιπόν.

@ Νερίνα, με την κανέλλα οι σχέσεις μου είναι παράξενες. ενώ μου αρέσει πολύ στα γλυκά και στα φαγητά πχ κρέας με κανέλλα, δεν την θέλω σαν σκόνη επάνω στον καφέ μου ή κάπου αλλού.

δεν μου λες βρε, το καλοκαίρι, αυτή η κολ..δίαιτα με τα σύκα γιατί δεν πιάνει; δεν φωνάζουν όλοι ό,τι για να χάσεις μερικά κιλά τρώγε φρούτα πολλά;
όμως θα σου πω την αμαρτία μου Νερίνα μου...την μπασταρδεύω με καρπούζι!

Τον Καίσαρη δεν τον ξέρω σαν χρυσοτέτοιον αλλά σαν δρόμο έξω από το σπίτι μου....


@ spirit, καλημέρα και σε σένα μικρό μου πνευματάκι!

@ Ναυαγός, κάνεις ένα δώρο, μία χάρη στη γυναίκα σου και περιμένεις αντάλλαγμα; το μαγειρεύεις και το ψήνεις στο μυαλό σου από την κουζίνα μέχρι το κρεβάτι;( στο κρεβάτι γιατί είναι άρρωστη )
ντροπή σου...εγώ θα σε είχα καθαρίσει αλά καμόρα....!

1:58 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Επίσης μόνο στα φαγητά ή γλυκά, σκέτη μόνο στο ρυζόγαλο. Επίσης εκτός απο καρπούζι εγώ τη μπασταρσδεύω και με σταφύλι (κερένιο ή σουλτανίνα κατά προτίμηση).....

2:42 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Νερίνα, το ρύζι το τρώω, το γάλα το πίνω, αλλά το ρυζόγαλο μπλιαξξξ! και από σταφύλια ό,τι δεν έχει κουκούτσια...

3:05 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Έκλεισε: Δεν αντέχω το γάλα. Ουφ ησύχασα.

3:20 μ.μ.  
Blogger Σταυρούλα said...

Μια χαρά σε βρίσκω, μεθυσμενάκι μου ;)

5:30 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Και δε μου λέτε καλέ κυλία....Τώλα που πέταξες το γάντι το χρωματιστό, εγώ μπορώ να στο ξαναδώσω;

6:40 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ Νερίνα, άρα μοιραζόμαστε γάλα και ρυζόγαλο...

@ renata μου, και εγώ μιά χαρά με βρίσκω...

@ oneiromageiremata, όχι βρε, είναι μεταχειρισμένο....

7:13 μ.μ.  
Blogger Ελπίδα said...

Αν και τα γάντια δεν τα κατάλαβα, γιατί αυτή εκ βαθέων εξομολόγηση;
Αυτή είσαι κι όποιος σ' αγαπά θα σ'αγαπά γι αυτό που είσαι!
Φιλιά πολλά!
Να περάσεις ένα αξέχαστο τριήμερο!

7:14 μ.μ.  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Πολύ ωραίο Post.

8:48 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ elpida μου, εδώ είναι Πρωσσία, δεν υπάρχουν καρναβάλια και τριήμερα....
στη Νότια Γερμανία μόνο.

@ ο δείμος του πολίτη, σε μιλμερσώ...!

12:55 π.μ.  
Blogger exilio said...

Ιέεεπ!!Ειγώ τώρα το βλέπω αυτό;Πυραμίδες,γάντια..πορτοκάλια;(thanx by the way..νόστιμα)

Καλά εγώ να πώ ότι μαρέσει πάρα πολύ το δωματιάκι!Ωραίοι χρωματικοί συνδιασμοί,τα λούτρινα ζωάκια είναι απίστευτα...μουσική πολύ βλέπω....όπως επίσης και εκείνον τον πίνακα που αν δεν κάνω λάθος είναι απο εναν ευρωπαϊκό διαγωνισμό Jazz που είχε γίνει παλιότερα ;)

..πρός το παρόν..να πάρω μια τζούρα απο τον ναργιλέ;lol!

12:49 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ ExiLioN, καλημέρα μικρό μου, και εμένα μου αρέσει αυτή η γωνία. ο καπνός είναι με γεύση μήλου ή πορτοκάλι, τι θέλεις να σου βάλω;

2:46 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

κάτι είχα καταλάβει από τα σχόλια σου - αλλά τώρα είμαι σίγουρη!

πολύ μου αρέσεις
και που δεν μοιάζουμε μου αρέσει!!!


αλλά βεβαίως και εμπιστεύομαι τα λιοντάρια...

7:35 μ.μ.  
Blogger exilio said...

Χμμ..δε ξέρω ποιά είναι πιο ωραία γεύση..μια φορά δοκίμασα και μου φάνηκε ότι ήταν μήλο!Άντε βάλε ένα πορτοκάλι να δούμε πώς είναι:))

Α και ξέρεις..απο πίσω βάλε κάτι καλό να ακούμε..εκτός..και αν έχεις απο εκείνο..το όργανο σπίτι σου να παίξουμε μαζί,ελπίζω να τραγουδάς κιόλας..jazzies έτσι; :)))

xxx

10:55 μ.μ.  
Blogger pwlina said...

νομίζω ότι η διαφορά έρχεται στη φωτογραφία...υπογράφεις όλα όσα προανέλυσες...μια εικόνα χίλιες λέξεις...;)

1:27 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ allmylife, και εσύ το κατάλαβες ό,τι είμαι διχασμένη προσωπικότητα; τι ωραία που σου αρέσω!

@ ExiLioN, πορτοκάλι λοιπόν, φύσα ρούφα και το όργανο το έχω, παλιό μεν χάνει μία οκτάβα αλλά χαβαλές να υπάρχει!
δεν τραγουδάω βρε, δεν έχουμε ποντίκια εδώ!

@ pwlina, τι βλέπεις εσύ; γιατί εγώ βλέπω ένα χάος!

1:56 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

ματάκια μου να ζηλέψω;;;;
όχι καλό μου
απ ότι διάβασα -πίστεψέ με- ίδιες είμαστε..
και λέω αλήθεια
ε εντάξει εγώ είμαι πιο όμορφη και πιο "γεροντοκόρη" στη συμπεριφορά,αλλά γι αυτό μ αγαπάς!!!!!
όντως είσαι όπως σε περίμενα
φιλιά πολλά πολλά φιλιά

11:14 π.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

δεν είσαι πιο όμορφη,
δεν είσαι πιο όμορφη,
δεν είσαι πιο όμορφη.
και αφού ξέρω ό,τι δεν είσαι πιο όμορφη γι' αυτό σε αγαπάω...
σωστό!

να σου δώσω και φιλί;

12:08 μ.μ.  
Blogger kiki said...

Και δε μου λέτε καλέ κυλία.... Όταν με προτείνουν 2-3 για το παιχνίδι, πρέπει να πω κι άλλες αλήθειες;

11:24 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ oneiromageiremata, ξέρεις τι να κάνεις; μία αλήθεια ένα χοντρό ψέμμα και ας τους άλλους να τραβάνε τα μαλλιά τους...

12:48 π.μ.  
Blogger o kairos said...

Να και μια αληθεια στα μουτρα.Ξεμεθυστη

1:42 π.μ.  
Blogger Orelia said...

καλα!
εκτος τοπου και χρονου ειμαι μια ζωη!
αυτο δεν το διαβασα πριν σε προ(σ)καλεσω στο επομενο σου στο παιχνιδι!
πωπωπω!
χαζη να φαν κι οι κοτες..! :))))

φιλιά
και καλη σου ημερα βρε:)))

7:37 π.μ.  
Blogger ralou said...

Το ήξερα ότι είχα χάσει κάτι σπουδαίο!
Αλλά όχι τόσο σπουδάιο!
Κολυμπαω στις λέξεις σου με ηδονή μεθυσμενάκι!
Και με εκείνη την ελαφριά ζαλάδα λίγο πριν την μέθη.
Αλλά δεν ξέρεις εσύ που δεν πίνεις αλκοολ.
Να πω τότε, με εκείνη την μέθη της αδρεναλίνης που φέρνει το να βουτάς μια μικρή βαλίτσα και να κλειδώνεις πίσω σου την πόρτα για να φύγεις για άλλη μια φορά!

2:01 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

@ o kairos, τις αλήθειες τις λέω πάντα ξεμέθυστη, τα ψέμματα μεθυσμένη...

@ Orelia, τι λες βρε; άκου κει χαζό με φαν τις κότες....

@ ralou, όταν λέω δεν πίνω δεν εννοώ ό,τι δεν ξέρω τι είναι η μέθη του αλκοόλ...την ξέρω πόσο καλά που παραλίγο να πεθάνω και γί' αυτό το έκοψα.
αλλά η μέθη της βαλίτσας είναι ακόμα πιο όμορφη και πιο ακίνδυνη!

1:06 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home